home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 08:52:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  0 Brugere, 611 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 557 558 [559] 560 561 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 968963 gange)
Hamza_BIF
Manager

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #8370: 03 Maj 2011, 22:09 »

Hvorfor var der ikke offside?

Nå, nu scorer de enten på kontra, eller også laver dommeren endnu en kæmpebrøler.

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

korzika
Gæst

« Svar #8371: 03 Maj 2011, 22:11 »

Hvorfor var der ikke offside?

Nå, nu scorer de enten på kontra, eller også laver dommeren endnu en kæmpebrøler.
Haha, hvad er der nu galt med kontra? Det er sgu da om nogen Mourinho, der har trademarked den spillestil. Grin

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #8372: 03 Maj 2011, 22:11 »

det er jo klart at barca-spillerne smider sig hvis du kigger bare lidt på hvor mange barca spillere der erunder "1,60" (med det er der self bare ment at de er små) og hvor mange af madrids der er små, barca udnytter bare størrelsen det havde jo været underligt at se en som Adebayor lader sig falde til jorden mod messi i en kropsduel

Det forhindrer da ikke Busquets i at spille svanens død, og er da så absolut ingen undskyldning for at smide sig!

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #8373: 03 Maj 2011, 22:12 »

nej jeg siger heller ikke at de gør det flot, de udnytter det de kan få også selvom det ikke er fair, skal siges at jeg er Madrid fan men synes stadig at der er folk der whiner lidt for meget herinde, både barca og madridfans

Tidligere: Baloo38

Hamza_BIF
Manager

« Svar #8374: 03 Maj 2011, 22:13 »

Haha, hvad er der nu galt med kontra? Det er sgu da om nogen Mourinho, der har trademarked den spillestil. Grin

Der er intet galt :-D

Men vi skal jo presse på nu, så de scorer sikkert på kontra.

Naustratze
Gæst

« Svar #8375: 03 Maj 2011, 22:17 »

Jeg hader begge hold, dog mest Barca, så jeg kan da komme med en ærlig mening.

Barcelona er et helt fantastisk hold, de er bedre end Real. Barca spillerne filmer utrolig meget, men det er der nu mange der gør i top fodbold når hver chance tæller. De filmer for meget, men er også bare bedre end Real.
De får dog hjælp fra diverse dommere hele tiden Smiley

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #8376: 03 Maj 2011, 22:21 »

Hvis du gad at se ordentlig efter, så smider Puyol sig jo ikke, han falder, og er lynhurtig oppe igen. Det er dommerens fejl i den situation, ikke Puyols. Fordi enkelte spillere filmer (fx Busquets og Pedro), så kan du/I jo ikke bare pege fingre af alle, slet ikke når Real også har spillere på holdet, der kan finde på det samme.

Jeg synes netop det virkelig ulækre ved Barca er, at alle spillerne falder. Også Puyol, måske ikke lige ved det der eksempel, men han har også gjort det flere gange i dag. Real skulle have haft et mål, hvis ikke Macsherano havde lagt sig ned og taget sig til knæet, selvom han dårlig nok blev ramt. Og Mascherano burde da virkelig være en af dem, der ikke filmer!

Hala Madrid!

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #8377: 03 Maj 2011, 22:22 »

Jeg hader begge hold, dog mest Barca, så jeg kan da komme med en ærlig mening.

Barcelona er et helt fantastisk hold, de er bedre end Real. Barca spillerne filmer utrolig meget, men det er der nu mange der gør i top fodbold når hver chance tæller. De filmer for meget, men er også bare bedre end Real.
De får dog hjælp fra diverse dommere hele tiden Smiley

enig og hvem har størst chance for at får et frispark i en kropsduel adebayor mod messi hvis begge falder

Tidligere: Baloo38

Hamza_BIF
Manager

« Svar #8378: 03 Maj 2011, 22:22 »

Rødt kort betaler sig, SHALALALALALALA!

Kampen er tabt, nu vil jeg gerne se nogle svinestreger. Vi bliver beskyldt for det, så lad os vise hvad vi kan DRENGEEEE! Kys

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #8379: 03 Maj 2011, 22:23 »

Kampen er tabt, nu vil jeg gerne se nogle svinestreger. Vi bliver beskyldt for det, så lad os vise hvad vi kan DRENGEEEE! Kys

kan ikke blive mere enig!! Ade må gerne få Busquets!

Hala Madrid!

maarup88
Ynglingespiller

« Svar #8380: 03 Maj 2011, 22:24 »

Hvis du gad at se ordentlig efter, så smider Puyol sig jo ikke, han falder, og er lynhurtig oppe igen. Det er dommerens fejl i den situation, ikke Puyols. Fordi enkelte spillere filmer (fx Busquets og Pedro), så kan du/I jo ikke bare pege fingre af alle, slet ikke når Real også har spillere på holdet, der kan finde på det samme.

Jeg siger ikke at Pyuol smider sig.. Eller det var i hvert fald ikke det jeg mente.. Jeg mener at dommeren giver et frispark hver en Barca spiller vælter om det så er med vilje eller ej.. Selvfølgelig kan vi da pege fingre når dommeren dømmer så ensidigt som han gør?

Hala Madrid!

3.v evaB
Gæst

« Svar #8381: 03 Maj 2011, 22:24 »

Det er jo altid dommeren der gør at i får en mand smidt ud, det er jo en konspiration.
Og den kommer fra højeste sted, det er alle UEFAs folk der gerne vil jorde Mourinho. Puha fandme dårlig stil af de store folk der oppe. DET ER JO IKKE JERES SPILLERE DER ER IDIOTER! Det er alle de andre den er gal med.
¿POR QUE?!

Hamza_BIF
Manager

« Svar #8382: 03 Maj 2011, 22:25 »

kan ikke blive mere enig!! Ade må gerne få Busquets!

Nej, det ville være bedre med Marcelo til ham, så tager Ade resten! Der er vidst noget der skal hævnes...

Swizz CataR
Manager

« Svar #8383: 03 Maj 2011, 22:26 »

Der burde nok have været frispark til Ronaldo i forrige situation. Men hvad fanden sker der for Adebayor. Manden svinger jo om sig med svinestreger, både sidst og i dag.

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Hamza_BIF
Manager

« Svar #8384: 03 Maj 2011, 22:28 »

LASSANA DIARRA! <3

Endnu et tvivlsomt rødt kort. 5 gang i streg mod barcelona?

Sider: 1 ... 557 558 [559] 560 561 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010