home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:31:04 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  0 Brugere, 615 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 554 555 [556] 557 558 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 969206 gange)
DeBuur
Manager

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #8325: 01 Maj 2011, 08:43 »

Real Madrid hat tabt det Spanske Mesterskab og er godt på vej ud i CL - vi står dog ikke uden sølvtøj i denne sæson idet vi har vundet Pokal turneringen.... og det er sket via sejr over Barca..... meeen det er bare ikke nok til at jeg syntes det har været en træls sæson.

Spillet har hængt en del men indimellem så har der været håb - Mourinho er Mourinho...hans adfærd er som den er og hans spillestil er som den er hans resultater taler for sig selv - jeg er spændt på om han får en sæson mere i Real.
Personen Mourinho og det han gør ved fodbold afskyr jeg og han kunne sagtens være det der gør at jeg mister interessen for Real.

I år har Barca været bedre, spillet bedre og ikke mindst formået at få en trup til at arbejde sammen om et fælles mål både at spille flot fodbold og ikke mindst spille smukt teknisk fodbold og samtidig vinde.... det gør ondt men de er IMO en klasse bedre end Real Madrid.

YNWA

vancoven
Lilleputspiller
*

« Svar #8326: 01 Maj 2011, 08:57 »

ro på med det her snak med madrid og mourinho . bliver mourinho . kommer mesterskaber, det der er sket iår er semi klare fodbold spillere i sådan en stor klub men de har MASSER af prosentiale....
Di maria fra benfica ingen international klasse endnu. memit osil bliver kun bedre med tiden .  khedira er jo heller ikke 100 % rutineret endnu .
man kan kun sige det har været en god season og mourinho har købt ind for at ændre i klubben med unge top spillere . giv madrid 2 år . så er de samme sted som barca er . hvis de beholder mourinho han er den eneste der kan styre de spillere i den klub .
barcelona er en klub man ikke kan sammenligne med andre . barcelona laver eminente spillere fra deres ungdomshold . og de er sammen spillet og har de 2 bedste midtbane spillere i verden . det kræver hårdt arbejde.
iniesta og xavi er noget helt specielt . og så er det et sammen spillet rutineret hold .

vancoven
Lilleputspiller
*

« Svar #8327: 01 Maj 2011, 08:58 »

genere man mourinho burde man skamme sig og stoppe med og tænke på fodbold. han er så fantastisk !

DeBuur
Manager

« Svar #8328: 01 Maj 2011, 09:57 »

genere man mourinho burde man skamme sig og stoppe med og tænke på fodbold. han er så fantastisk !

Det kommer helt an på hvilken fodbold filosofi man bekender sig til - som jeg tidligere har skrevet så er Mourinho en mester træner..resultatern e giver sig selv - men Real Madrid er ikke bare en klub hvor det gælder om at vinde - det skal ske på en måde hvor teknik og offensiv fodbold er nøgle begreber.....

Jo Real Madrid skal kunne sammenligne sig med Barca og gerne være bedre..... vejen Real har valgt er så en anden..nemlig at købe dyrt ind.... men ser vi tilbage i tiden så var det ikke sådan - Real havde selv deres unge stjerner eller hentede dem i diverse udviklings klubber.

YNWA

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #8329: 01 Maj 2011, 11:36 »

Jeg kan ikke se noget? Der er lidt småskrammer, men det har de fleste fodboldspillere da?

Jeg skriver skam heller ikke, at der er noget. KongFjong sagde bare, at han burde vise sine ben, og det gør han så. Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #8330: 03 Maj 2011, 19:56 »

Ifl. uefa.com: Casillas, Arbeloa, Carvalho, Albiol, Marcelo, Lass, Xabi, Di Maria, Ronaldo, Kaká, Higuain - bænk: Dudek, Nacho, Garay, Granero, Özil, Benzema, Adebayor.

Med alt at vinde og intet at tabe, synes det egenligt fornuftigt nok. Men omvendt kan det måske synes en kende for offensiv med en Di Maria fremfor Granero eksempelvis.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #8331: 03 Maj 2011, 20:07 »

Ifl. uefa.com: Casillas, Arbeloa, Carvalho, Albiol, Marcelo, Lass, Xabi, Di Maria, Ronaldo, Kaká, Higuain - bænk: Dudek, Nacho, Garay, Granero, Özil, Benzema, Adebayor.

Med alt at vinde og intet at tabe, synes det egenligt fornuftigt nok. Men omvendt kan det måske synes en kende for offensiv med en Di Maria fremfor Granero eksempelvis.

Det ser fint ud for jer, og jeg mener på ingen måde, at i kan stille for offensivt op. Jeg tror, desværre for jer, at Lionel Messi nok skal få kastet en enkelt kasse ind, og derfor er i tvunget til at score gange, hvis i vil videre. Så kan man overveje, og jeres forsvarskæde skulle sendes op på midtbanen, og så se om Casillas kan klare det selv. (Joke Smiley ) Men som sagt, så kunne jeg godt forestille mig, med jeres offensive opstilling, at i kan gå videre. Held og lykke.

If you can't join them, beat them.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #8332: 03 Maj 2011, 20:07 »

Vi vinder 0-6.

God kamp.

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #8333: 03 Maj 2011, 20:32 »

I dag synes jeg ikke vi skal tænke alt for taktisk. Det har vi gjort de seneste tre kampe, så jeg er helt vild med at vi satser lidt i dag. Det er jo også nød til. Og som du selv siger, vi har intet at tabe og alt at vinde, så skal man jo bare give den hele offensiven!

HALA MADRID.   2-0 til os og vi vinder i straffe!  Smiley

Hala Madrid!

Zone 43
Manager

« Svar #8334: 03 Maj 2011, 20:37 »

Det ser fint ud for jer, og jeg mener på ingen måde, at i kan stille for offensivt op. Jeg tror, desværre for jer, at Lionel Messi nok skal få kastet en enkelt kasse ind, og derfor er i tvunget til at score gange, hvis i vil videre. Så kan man overveje, og jeres forsvarskæde skulle sendes op på midtbanen, og så se om Casillas kan klare det selv. (Joke Smiley ) Men som sagt, så kunne jeg godt forestille mig, med jeres offensive opstilling, at i kan gå videre. Held og lykke.

Jeg kan sagtens følge dig, men når man ved at Barcelona har bolden det meste af kampen og på modstanderens halvdel, så synes det er en smule dumt at stille så offensivt op trods alt..

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

maarup88
Ynglingespiller

« Svar #8335: 03 Maj 2011, 20:57 »

Det starter jo lovende, men vi ved vel alle hvor hurtigt det kan gå med de blåstribede svin fra nord.. Jeg er til gengæld lidt bekymret over at UEFA har valgt at sætte Frank De Bleeckere til at dømme efter sidste års sløje udvisning af Motta.. Det kunne sagtens komme til at gå ud over f.eks. Lass..

Lad os nu få den hurtige kasse og spille 11 vs 11 en hel kamp for en gangs skyld..

Hala Madrid!

Hamza_BIF
Manager

« Svar #8336: 03 Maj 2011, 21:15 »

Endnu en elendig dommer. Vi får helt sikkert et rødt kort i denne kamp... altså for 4. gang i træk. Fik Ramos ikke også rødt i den første kamp i denne sæson? Hvis ja, så har vi fået rødt i samtlige kampe mod den i denne sæson. Et til i aften.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #8337: 03 Maj 2011, 21:22 »

Hver gang vi erobrer bolden, er der frispark. Hvis ikke, er der offside. Mourinho havde ret, det er en umulig opgave.

Zachar
Reserveholdsspiller

« Svar #8338: 03 Maj 2011, 21:24 »

Hver gang vi erobrer bolden, er der frispark. Hvis ikke, er der offside. Mourinho havde ret, det er en umulig opgave.
Arhg, stop nu med at whine - Ser man på kampen uden farvede briller er klasseforskellen slående...

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #8339: 03 Maj 2011, 21:25 »

Arhg, stop nu med at whine - Ser man på kampen uden farvede briller er klasseforskellen slående...

Det ændre vel ikke på at barca får de tvivlsomme kendelser med sig

Sider: 1 ... 554 555 [556] 557 558 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010