home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1318 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 548 549 [550] 551 552 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 883376 gange)
Szczesny
Manager

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #8235: 28 Apr 2011, 12:06 »

Han bliver ramt. Fy for den.

Niks. Og hvilken mand, som kommer alvorligt til skade, vender halvanden gang i luften inden han rammer jorden?

http://indkast.dk/index.php?nyhed=79512

Ja, Barcelona kunne helt sikkert godt ha' fået et gult kort, eller to mere. Til trods for det, så synes jeg sgu, at dommeren gjorde det udmærket. Samtlige Real Madrid fans er sikker uenige, og det skal i muligvis også være, men mange af jeres kort, var fandme også fortjente. Jeg synes godt nok jeres røde kort er dumt, og jeg erindrer ikke umiddelbart hvem der gør, men der bliver foretaget en stempling i knæhøjde, nede i jeres eget fæld, som tydeligt viser, at det bliver gjort med vilje.

Har du set kampen?! og http://indkast.dk/index.php?nyhed=79512

Derudover forstår jeg ikke hvordan en cunt som Busquets kan forblive på en fodboldbane. Han løber selv i høj fart ind i Marcelo, som skærmer med sin arm. Marcelos hånd rør så Busquets bryst, og Busquets bruger så ½ minuts tid på at ligge og vride sig. Han er den mest usympatiske spiller jeg nogensinde har set. På dage som igår, så ønsker jeg Roy Keane tilbage...

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #8236: 28 Apr 2011, 12:47 »

Szczesny: Di Maria er den værste diver jeg nogensinde har set Smiley. Det kan godt være han ikke ramte, men det er farligt spil, og til direkte rødt. Da Liverpool og United spillede, lavede Rafael en tackling på Lucas, som var utrolig farligt spil, og til rødt var alle enige om, selvom han ikke ramte ham.

Rødt til Pepe.

Liverpool F.C

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #8237: 28 Apr 2011, 12:51 »

Jeg mener faktisk ikke den er til rødt, men self til gult. Men det er vel reelt kun en dommer der kan afgøre den slags, og uanset hvad, kan man ikke bebrejde dommeren noget som helst, for han stod ikke i den vinkel vi har set nu på den gentagelse.

maarup88
Ynglingespiller

« Svar #8238: 28 Apr 2011, 12:57 »

Selvfølgelig er der ikke rødt til Pepe.. Hvis han var kommet hoppende bagfra med knopperne først og ikke havde ramt ham kunne vi måske have snakket om det, men i en kamp hvor der hele kampen har været så meget tænding kan man ikke give rødt på sådan en bold der. Di Maria er naturligvis ulækker at se på, men at se Pedro, Busquets og Dani Alves i går er simpelthen en skændsel for den fodbold alle mener sejrede i går..

Og hvis vi skal snakke om fejldomme så skulle Alves have haft et gult mere, Messi slår en Real spiller på låret med albuen (men det ser Wolfgang Stark banden selvfølgelig ikke, formentlig fordi han blev blændet af hans glorie..)

Udover det er det meget sjovt at Barca klager over at dommeren er portugisisk hvorefter de hører Messi fanklubbens formand til at dømme kampen.. Thumbs up til UEFAs dommerudvag.. Hilsen en vred Real Fan

Hala Madrid!

Katanka
Freelance Grafiker

« Svar #8239: 28 Apr 2011, 12:57 »

Han er jo også 20 gange så gammel. Ingen har Mourinhos taktiske evner! Ferguson er måske nummer 2, men at vinde så meget med så mange forskellige klibber - og føre Porto til CL-trofæet, det er sku en præstation ud over det sædvanlige.

Hvis Mourinhos taktiske evner er i at holde alle mand på egen banehalvdel, og give alt spillet til Barca. Ja så er jeg også oppe på hans niveau.. Real var kedelig at se på, og specielt på hjemmebane..

AFC
Manager

« Svar #8240: 28 Apr 2011, 13:02 »

Derudover forstår jeg ikke hvordan en cunt som Busquets kan forblive på en fodboldbane. Han løber selv i høj fart ind i Marcelo, som skærmer med sin arm. Marcelos hånd rør så Busquets bryst, og Busquets bruger så ½ minuts tid på at ligge og vride sig. Han er den mest usympatiske spiller jeg nogensinde har set. På dage som igår, så ønsker jeg Roy Keane tilbage...
Hvor er der en "enig" knap henne? Magen til usympatisk mand skal man lede længe efter!

Ang. Pepes røde kort er jeg stadig af den holdning, at der ikke er rødt kort, selvom jeg prøvede at forklare så mange Barca-cunts det i dag i skolen. Vi kan være enige om, at den er til gult. Vi er også enige om, at der er farligt spil, han har højt løftet ben og går med knopperne forrest, men han rammer jo ikke Alves! Og hvad værre er, at han bare lægger sig ned og begynder at vride sig.

Pedro, Busquets og Alves er nogle cunts og især sidstnævnte burde bare tage til Hollywood, ja. Så slipper man for at se på hans filmeri på en fodboldbane! Usportsligt! Håber at Pepes karantæne bliver ophævet.

Katanka
Freelance Grafiker

« Svar #8241: 28 Apr 2011, 13:04 »

Hvor er der en "enig" knap henne? Magen til usympatisk mand skal man lede længe efter!

Ang. Pepes røde kort er jeg stadig af den holdning, at der ikke er rødt kort, selvom jeg prøvede at forklare så mange Barca-cunts det i dag i skolen. Vi kan være enige om, at den er til gult. Vi er også enige om, at der er farligt spil, han har højt løftet ben og går med knopperne forrest, men han rammer jo ikke Alves! Og hvad værre er, at han bare lægger sig ned og begynder at vride sig.

Pedro, Busquets og Alves er nogle cunts og især sidstnævnte burde bare tage til Hollywood, ja. Så slipper man for at se på hans filmeri på en fodboldbane! Usportsligt! Håber at Pepes karantæne bliver ophævet.

Utrolig så hurtig i er ude efter Alves & Co. Hvad med at kigge på Di Maria, Marcelo og Adebayor ? Lavede de ikke også nogle sviner, som ikke blev dømt af dommeren ? Hvad er værst.. Film eller en svinestreg som ikke bliver set ? Hvad er farligst ?

AFC
Manager

« Svar #8242: 28 Apr 2011, 13:08 »

Utrolig så hurtig i er ude efter Alves & Co. Hvad med at kigge på Di Maria, Marcelo og Adebayor ? Lavede de ikke også nogle sviner, som ikke blev dømt af dommeren ? Hvad er værst.. Film eller en svinestreg som ikke bliver set ? Hvad er farligst ?
Vil da gerne indrømme, at Adebayor burde have været smidt ud. Men der er jo forskel på, at Pepe bliver smidt ud på filmeri, mens de tre Real spillere ikke blev vist ud. Jeg vil da gerne indrømme at min. 2 af de 3 spillere du nævner burde være smidt ud.

3.v evaB
Gæst

« Svar #8243: 28 Apr 2011, 13:10 »

De nævnte spillere var hellegne i går, derfor er det nemt at skylde skylden på alle Barcas meget onde spillere.
Det var faktisk sjovt som Di Maria havde travlt med, at smide sig hvergang han blev indhentet af Alves.
Fantastisk som Adebayor knock-outede to Barca spillere da Real endelig valgte at løbe efter bolden.
Endnu vildere er det at Marcelo træder på dem der ligger ned.

Skal dog siges alle på banen var lige gode om det der med dive, derfor er det latterligt at gøre nogle af dem ondere end de andre.
Nej, Alves filmer ikke mere end nogen andre på den bane hvorfor det er totalt idiotisk med hollywood kommentarerne.

Katanka
Freelance Grafiker

« Svar #8244: 28 Apr 2011, 13:12 »

Vil da gerne indrømme, at Adebayor burde have været smidt ud. Men der er jo forskel på, at Pepe bliver smidt ud på filmeri, mens de tre Real spillere ikke blev vist ud. Jeg vil da gerne indrømme at min. 2 af de 3 spillere du nævner burde være smidt ud.

Fair nok, og fedt at se en som er ærlig og kan se svaghederne hos sit eget hold. Vil give dig ret i at Busques smider sig meget nemt, sad selv og var lidt træt af det til sidst. Han gjort det mange gange i denne sæson, og burde se at spille fodbold i stedet for. Det røde kort til Pepe, ligger nok mest i at den ser farlig ud fra dommerens synsfelt. Når man ser den fra en anden kamera, så kan man se at han ikke rammer. Ved ikke hvad UEFA vil gøre i sådan en situation.? Men jeg vil som dommer, også have givet Pepe det røde kort, han kommer alt for sent med knopperne forrest og har strakt ben. En situation som kan skade virkelig meget på Alves.

Highfarm
Førsteholdsspiller

« Svar #8245: 28 Apr 2011, 13:15 »

Vi er også enige om, at der er farligt spil, han har højt løftet ben og går med knopperne forrest, men han rammer jo ikke Alves!

Det er jo hensigten der gør at han ville få rødt kort uanset om Alves smider sig ned som han gør eller ej.

AFC
Manager

« Svar #8246: 28 Apr 2011, 13:17 »

Fair nok, og fedt at se en som er ærlig og kan se svaghederne hos sit eget hold. Vil give dig ret i at Busques smider sig meget nemt, sad selv og var lidt træt af det til sidst. Han gjort det mange gange i denne sæson, og burde se at spille fodbold i stedet for. Det røde kort til Pepe, ligger nok mest i at den ser farlig ud fra dommerens synsfelt. Når man ser den fra en anden kamera, så kan man se at han ikke rammer. Ved ikke hvad UEFA vil gøre i sådan en situation.? Men jeg vil som dommer, også have givet Pepe det røde kort, han kommer alt for sent med knopperne forrest og har strakt ben. En situation som kan skade virkelig meget på Alves.
Ingen tvivl om det. Faktisk ville jeg også selv som dommer have vurderet at Pepes tackling er for voldsom. Hvis man tager det fra dommerens synsvinkel, som du korrekt siger. Men det er jo selve "kontakten" der afgører det. På TV-billederne kan man jo tydeligt se, at han ikke rammer. Rent faktisk rammer han bold før mand - ergo er en advarsel på sin plads. Ikke rødt kort imo.

Håber UEFA vil kigge TV-billederne igennem og ophæve Pepes røde kort og give det til Alves, hvis det altså er muligt.
Det er jo hensigten der gør at han ville få rødt kort uanset om Alves smider sig ned som han gør eller ej.
Synes nu ikke den er så hensigtsløs når han rammer bolden før Alves.

Szczesny
Manager

« Svar #8247: 28 Apr 2011, 13:24 »

Szczesny: Di Maria er den værste diver jeg nogensinde har set Smiley.

Okay?  Huh

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8248: 28 Apr 2011, 13:32 »

og ophæve Pepes røde kort og give det til Alves

Hvorfor er det at Alves skal have det røde kort i stedet? Mindes ikke at han gjorde noget i situationen der var til rødt.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

AFC
Manager

« Svar #8249: 28 Apr 2011, 13:33 »

Hvorfor er det at Alves skal have det røde kort i stedet? Mindes ikke at han gjorde noget i situationen der var til rødt.
Nu skrev jeg det såmænd også bare som en joke. Bemærk ordene "hvis det altså er muligt".

Sider: 1 ... 548 549 [550] 551 552 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010