home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1192 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 533 534 [535] 536 537 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 883747 gange)
Málendes
Lilleputspiller
*

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #8010: 17 Apr 2011, 03:05 »

Trods de få skud på mål, synes jeg godt vi også kan takke Casillas for kun at lade straffet gå ind. Tilgengæld synes jeg godt Mariadrengen ka uppe sig lidt! Madrid har masser gode offentsive spillere, så det bar med at vise hvad han kan.

Szczesny
Manager

« Svar #8011: 17 Apr 2011, 03:12 »

Dagens kamp var den mest ligegyldige af de 4. Lad os nu se på onsdag, når de begge - formentlig - for alvor går efter sejren. Synes begge hold spillede lidt med bremsen idag!

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #8012: 17 Apr 2011, 14:24 »

Jeg fik vist drukket en del øl i går, så nu har jeg haft muligheden for at se højdepunkterne ædru.
Dommeren var ikke helt elendig i går, men han var satme heller ikke ligefrem med os, og her følger mine begrundelser: Jeg synes sgu ikke helt der er straffe. David Villa har allerede besluttet sig for han vil smide sig inden Albiol overhovedet rører ham, og hvis man kigger på optagelserne synes jeg det er tydeligt at se at han skriger op allerede inden han smider sig. Og det var ikke den eneste situation hvor han gjorde det i. Men eftersom dommeren så dømmer straffesparket, så er han nødt til at give Albiol rødt - det er fair nok. Enten eller.
Dernæst var de to straffe ret meget identiske for mig at se. Det burde have givet samme dom, altså straffe og rødt kort.

På trods af det, synes jeg sgu godt vi kan være stolte og tilfredse med kampen. Vi spiller helt lige op med det hold der jævnede os med jorden for et halvt år siden - og endda en mand i undertal i en lille halvleg. Vi viser at vi sagtens kan slå dem med marginalerne på vores side.
Som jeg havde forudsagt blev det lidt en kamp hvor Mourinho ville eksperimentere med hvordan det fungerede bedst, og jeg synes sgu det var en genistreg at lægge Pepe op på den defensive midtbane, hvor han i mine øjne var kampens spiller. Var Messi overhovedet på banen?

Vuelve la ilusión

-RVM-
Førsteholdsspiller

« Svar #8013: 17 Apr 2011, 14:33 »

Hvor var det fedt at se Pepe tromle de små Barca-spillere ned på fair hvis! Hver eneste gang han satte en hård skulle ind på fløj de jo rundt, og lå derefter og pev og rullede rundt. Fantastisk endelig at se et hold gå så hårdt til dem fysisk med stadig fair.
Di Maria var en skændsel på banen, og det fungerede så meget bedre da Øzil kom på banen. Han skal starte inde næste gang og så må Di Maria altså en tur på bænken.
Fantastisk resultat, selvom det ikke hjælper noget som helst for ligaen sad jeg alligevel med en følelse som en om de havde vundet efter kampen. Tror det gav Madrid spillerne et kæmpe mentalt boost at komme tilbage så sent i kampen med en mand i undertal. Den selvtillid kan blive vigtig senere! De næste tre kampe bliver rigtigt spændene når det for alvor starter! Smiley

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #8014: 17 Apr 2011, 15:45 »

Dommeren var ikke helt elendig i går, men han var satme heller ikke ligefrem med os, og her følger mine begrundelser: Jeg synes sgu ikke helt der er straffe. David Villa har allerede besluttet sig for han vil smide sig inden Albiol overhovedet rører ham, og hvis man kigger på optagelserne synes jeg det er tydeligt at se at han skriger op allerede inden han smider sig.
Der er tydeligvis ingen kontakt her..  Rullende Øjne
Citat

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #8015: 17 Apr 2011, 16:27 »

Jeg nævnte ikke nogen steder der ikke var kontakt. Jeg nævnte at Villa smider sig inden der er, hvilket dit billede sådan set viser meget godt. Se lige hvor lav Villa er blevet i forhold til Albiol. Fordi han smider sig.

Vuelve la ilusión

JSLindholt
Lilleputspiller
*

« Svar #8016: 17 Apr 2011, 16:34 »

Er mig en gåde hvorfor du prøver at forsvare en så åndsvag sag? Der er jo absolut ingen tvivl om straffet, komplet udueligt forsvars spil af Albiol jo og han hiver Villa klart ned - så kan du sige nok så meget om at Villa søger straffesparket, er jo fuldstændig ligegyldigt når det er så klart som det kan være.

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #8017: 17 Apr 2011, 16:38 »

Der bliver svaret på mit indlæg, og så er jeg da nødt til at svare igen. Andet ville da være uhøfligt. Jeg skrev min mening, du har en anden. Fint.

Vuelve la ilusión

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #8018: 17 Apr 2011, 16:41 »

Se lige hvor lav Villa er blevet i forhold til Albiol. Fordi han smider sig.

Albiol: 1.89
Villa: 1.75

Kan det have noget med sagen at gøre?

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #8019: 17 Apr 2011, 16:46 »

Touché.

Jeg mener nu stadig han smider sig Smiley

Vuelve la ilusión

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #8020: 17 Apr 2011, 16:52 »

jeg selvom jeg er Real fan, mener det er iorden dømt af dommeren, så kan folk sige at Villa falder lidt nemt, men det ville alle og det mener jeg også Marcelo gør i den anden ende, men det er bare min mening

Tidligere: Baloo38

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #8021: 17 Apr 2011, 16:53 »

Touché.

Jeg mener nu stadig han smider sig Smiley

Bestemt. Det gør han da, og det ville jeg nok også gøre :-)

ptrN
Manager

« Svar #8022: 17 Apr 2011, 16:55 »

Jeg nævnte ikke nogen steder der ikke var kontakt. Jeg nævnte at Villa smider sig inden der er, hvilket dit billede sådan set viser meget godt. Se lige hvor lav Villa er blevet i forhold til Albiol. Fordi han smider sig.
Som en anden påpeger er han lavere end Albiol. Men kunne det tænkes at Villa, som den angriber han nu er, søger at have et lavt tyngdepunkt?

Og ja han smider sig, det er da klart når Albiol har fat om halsen på ham i noget der ligner 2-3 sekunder.

Hilsen en der ikke er fan af nogle af holdene.

welbz is dat guy

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #8023: 17 Apr 2011, 17:09 »

Der er da nok tusind forklaringer på hvordan de er havnet i den situation, og jeg er stadig af den overbevisning at Villa kaster sig ned i armene på Albiol, og derfor fremkommer situationen. Slut.

Vuelve la ilusión

r-mand
Landsholdsspiller

« Svar #8024: 17 Apr 2011, 17:13 »

Der er da nok tusind forklaringer på hvordan de er havnet i den situation, og jeg er stadig af den overbevisning at Villa kaster sig ned i armene på Albiol, og derfor fremkommer situationen. Slut.

+1  Smiley

Supra Societatem Nemo

Sider: 1 ... 533 534 [535] 536 537 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010