home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 769 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 534 535 [536] 537 538 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 883649 gange)
Zulue
Manager

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #8025: 17 Apr 2011, 17:18 »

Hvad jeg synes er positivt fra kampen i går er, at selvom vi spillede defensivt og afventende, så synes jeg i mange perioder ikke at Barca var lige så farlige som vi var - jeg er ked af at sige det, men jeg synes vi havde et taktisk oplæg, der var fantastisk, men udførelsen af den sidste berøring (f.eks. ved Ronaldo i første halvleg, di Maria i første halvleg lige så, Benzema havde også en) var simpelthen ikke god nok. Özil spillede godt, Pepe var kampens spiller, Ronaldo virkede i godt spillehumør, men igen er det Marcelo, der vinder point til os. Han er i mine øjne verdens bedste venstreback. Han har væsentligt mere speed og teknik end Evra, Cole, som måske er bedre defensivt - men hvad gør det, når vi i 36/37 ud af ligaen skal spille offensivt og dominerende?

Barca virkede tamme, lidt arrogante efter føringen og det røde kort til Albiol. Straffesparket var godt nok, Villa skulle vist have haft et til mod Casillas i første halvleg, men så skulle Dani Alves så også have haft rødt kort. Dommeren var ikke lige god, men synes han fordelte fejlene ret lige. Måske et lidt hårdt rødt kort til Albiol - har aldrig forstået reglen om, at der både er straffe og rødt kort, for rødt kort bliver jo givet, når man fratager en oplagt målchance, og når der så ovenikøbet bliver givet straffe (som man da om noget må sige er en oplagt målchance), så synes jeg det røde er lidt hårdt. Men ja ja ..

Positivt må man sige, at jeg håber, at den fantastiske slutning på kampen endte i et mentalt overtag i forhold til Barcelona, og i betragtning af, at vi først skal på Camp Nou i aller sidste kamp, håber jeg vi kan bevare momentum. Barcelona må dog stadig betegnes som forholdsvist store favoritter til både pokalen og Champions League, men måske kan vi lave overraskelsen. I går var trods alt den mest ligegyldige kamp af alle sammen.

hoegdk
Reserveholdsspiller

« Svar #8026: 17 Apr 2011, 17:23 »

Der er da nok tusind forklaringer på hvordan de er havnet i den situation, og jeg er stadig af den overbevisning at Villa kaster sig ned i armene på Albiol, og derfor fremkommer situationen. Slut.
Thumbs Up

Bemærk ironien Wink

SønderjyskE

Superliga: 2017-2025
Chl: Semifinale. 2026
Euro cup:Kvartfinale.
pokal tunering:[b]2013, 17, 18, 20, 24, 25

[b]Dato:
oktober, 2027

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #8027: 17 Apr 2011, 17:48 »

Touché.

Jeg mener nu stadig han smider sig Smiley

Seføli gør han da det, han kan vælge at kæmpe videre og forsøge at nå bolden, eller tage det straffespark som Abiol begår ved at hive og flå i ham. Er da absolut ingen overhovedet der vil vælge at kæmpe videre for bolden når de kan få et klokkeklart korrekt straffe.

-RVM-
Førsteholdsspiller

« Svar #8028: 17 Apr 2011, 18:11 »

Straffet til Villa er der ingen tvivl om, den er god nok. Det bør der slet ikke kunne stilles spørgsmåls tegn ved, og det siger jeg selvom jeg er kæmpe Real Madrid fan. Om den så er til rødt det kan diskuteres. At Alves så ikke for sit andet gule kort ved straffet er mig en gåde! Kan godt være at den ikke er til rødt, men den var ihvertfald til gult hvilket jo også ville have været en udvisning og et kæmpe tab for Barcelona i pokalfinalen.
Men som det tidligere er blevet sagt, så virkede det som om at Real havde det mentale overtag tilsidst, og denne selvtillid bliver afgørende i de senere kampe! Glæder mig allerede til Onsdag! Smiley

bbb123
Lilleputspiller
*

« Svar #8029: 18 Apr 2011, 11:59 »

"vi kan være stolte og tilfredse med kampen. Vi spiller helt lige op med det hold der jævnede os med jorden for et halvt år siden - og endda en mand i undertal i en lille halvleg. Vi viser at vi sagtens kan slå dem med marginalerne på vores side"

Hvilken traditioner og stolthed snakker du om? I lørdags tabte Real mesterskabet og Barca dominerede HELE kampen i jeres grotte, så hvis vi skal tale traditioner og stolthed, så glem alt om kampen i lørdags !

Real Madrids traditioner er titler og offensivt fodbold !!! I lørdags tabte i den vigtigste titel til jeres absolut ærkerivaler på hjemmebane i en kamp hvor i spillet ultra defensivt.

Man er ikke en medløber eller forræder hvis man ikke kan lide, og se sit hold blive udstillet på alle mulige punkter i de sidste 6 kampe nu.
Barca's eneste svage punkt er deres forsvar, og nu har Real på 2 kampe bevist det ikke bare hjælper og sparke bolden 30 meter frem og og håbe på en af jeres frontløbere kan hugge den i kassen.
I bliver nødt til selv og spille fodbold, og presse dem tilbage. Det er da lidt sindsygt at Real Madrid fansene verden over ikke selv kan se i agere som Sporting Gijon, Osasuna osv. Imod Barcelona. I piver konstant over hvordan holdene pakker sig ned og sælger kampen på forhånd, men når Real Madrid stiller sig ned er det både taktisk klogt, smukt smukkere og smukkest, fantastisk og jeg kan blive ved.

Igen jeg brækker mig over det i lårtykke stråler.

Real Madrid får først sin værdighed tilbage når Real Madrid er bedre end Barcelona. Ikke bare på dagen, men for altid, og når jeg siger altid så er det ikke med 11 mand i eget felt og spille norsker bold.

Det helt fantastisk at se hvordan samtlige fans herinde kan sidde og klappe af spillerne og Mourinho når det eneste håb om mesterskabet var en sejr. Det efter min mening er klamt folk lykønsker spillerne for at spille uafgjort. Var der nogen som sagde taberattitude haha?

Min brok er selvf ikke kun henvent til dig, og der er absoulut intet personligt i det, og håber da heller ikke du bliver stødt over mit indlæg.
Men sørgeligt hvis du spørg mig !
« Seneste Redigering: 18 Apr 2011, 12:06 af bbb123 » Logged

Er selv en af de meget få Chelsea fans som kan se med neutrale briller Smiley

-RVM-
Førsteholdsspiller

« Svar #8030: 18 Apr 2011, 12:12 »

Har du overhovedet set kampene??
Den første kamp prøvede Real Madrid at spille sit eget offensive spil uden at tilpasse sig efter Barcelona.. Hvad kom der så ud af det? Ja det er rigtigt, et 5-0 nederlag.
Det er da langt langt bedre så at indstille sig på deres præmisser og så spille 1-1 end det er at spille sit eget spil og så vide at man bliver kørt over. Jeg tror at samtlige Madrid fans i verden er godt tilfredse med den måde de spillede på.
Formålet med det var at banke noget selvtillid ind i spillerne hos Madrid, og vise dem at Barca ikke er uovervindelige. Nu havde Barca vundet de seneste 5 opgør før kampen i Lørdags, så det er da langt vigtigere at få point mod dem, end at tabe for at prøve at spille det spil vi spillede sidst mod dem. Da vi gjorde det spillede Real da langt langt dårligere end de gjorde i Lørdags gjorde de ikke?
Efter 5 nederlag i træk er jeg ret sikker på at fansene på Bernabeu var noget så ligeglade med hvordan Real spillede bare så længe at Barcelona ikke vandt.

Det lyder godt nok som at mange Barca fans har ondt i røven over at Barca ikke vinder når Mourinhos hold spiller som det gjorde i Lørdags. Undskyld jeg sider det. Først var det mod Inter og nu mod Real. Hvis man skal have point mod Barca bliver man nødt til at indstille sig på deres præmisser. Lige så meget som du brækker dig over at vi som fans var stolte af kampen, lige så meget brækker jeg mig over at Barca fans slet ikke kan tåle at de ikke fik en sejr på Bernabeu. Ligeså snart det ikke går Barcas vej så skal jeg da love for at deres fans går amok. Dette er dog ikke så meget på denne side, men mere på sider som bold.dk osv.
Kan godt være at mesterskabet blev tabt, men det var sgu nok tabt alligevel skal du se. Nægter at tro på at Barca havde smidt point nok i de sidste kampe. Det er da meget vigtigere at vinde Copa Del Rey og Champions League hvor vi stadig har en chance for at vinde. Det giver da mere mening ikke?

Alt i alt handlede kampen ikke så meget om ligaen, men nok mere om at banke noget selvtillid ind i spillerne før de vigtige kampe. Rent mentalt vandt Real Madrid kampen i lørdags, og denne selvtillid bliver vital for de kommende kampe som jeg igen ser som meget meget lige.
Til sidst synes jeg at der mangler lidt anderkendelse for den måde Real spillede på i Lørdags. Kan godt være at det ikke var en sprudlende offensiv som Barcelonas fans betegner som den eneste rigtige måde at spille fodbold på, men det var fandeme en flot omgang taktisk fodbold! Det må selv Barcelonas fans da kunne se

Jarto
Ynglingespiller

« Svar #8031: 18 Apr 2011, 12:18 »

Håber i vinder de næste kampe mod Barcelona da jeg ikke har det bedste forhold til Barca fans Peace

19-18 nuff' said.

LosBlancos26
Gæst

« Svar #8032: 18 Apr 2011, 12:31 »

Hvad blev der af de neutrale briller, du selv hævder, du har på i din lille tekst der, bbb123?  Rullende Øjne

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #8033: 18 Apr 2011, 12:32 »

Dem der siger der ikke var straffe til Villa, har da kigget væk da det skete. Der var tydeligt straffe, og det kan slet ikke diskuteres, det kan det røde kort heller ikke. Albiol prøver jo at smadre Villa's ansigt, efter han lavede en kæmpe brøler hvor han i øvrigt ramte den med hånden .. Klart straffe som ikke kan diskuteres. Det andet straffe var langt fra så slemt. Alves rammer godt nok Marcelo, og straffet er korrekt dømt, men eftersom det ikke ligefrem var nogen åben målchance så skulle han heller ikke have noget kort. Villa blev også revet ned af Casillas i 1. halveg, hvilket var et af de mest tydelige straffe jeg længe har set.
Dem der siger at Real blev snydt har ikke set kampen. Real havde samlet set dommeren på deres side, ingen tvivl!.

Liverpool F.C

KasperSchmidt
Gæst

« Svar #8034: 19 Apr 2011, 11:26 »

bbb123
Lilleputspiller
*

« Svar #8035: 20 Apr 2011, 11:34 »

Tror i taber med et par mål i dag, da Barcelona bare er et bedre hold og det bedste hold.

Er selv en af de meget få Chelsea fans som kan se med neutrale briller Smiley

kanok
Reserveholdsspiller

« Svar #8036: 20 Apr 2011, 12:42 »

Tror i taber med et par mål i dag, da Barcelona bare er et bedre hold og det bedste hold.

Lad os nu vente og se Wink

Tror på en lige så "lige" kamp som i lørdags. Alle der beundrer Barcas spil og kalder det smukt må også være lidt nedtrykte over kampen i lørdags.
Da der var gået nogle minutter (kan ikke huske det præcise antal) havde Barca lavet 300 vellykkede afleveringer og Real 80-100 stykker.
Men hvor mange af disse Barca-afleveringer var sidelæns, baglæns eller på egen banehalvdel? Langt størstedelen. Barca havde, på det tidspunkt hvor jeg så statistikken, ikke haft et eneste skud indenfor rammen (og jeg er faktisk usikker på om de overhovedet havde haft et).
Real smadrede fuldstændig Barcas "smukke" og "fantasifulde" offensiv!

Jeg giver gerne "eksperter", Barca-fans osv. ret i at de spiller pænt og godt i mange andre kampe, men de var fuldstændig lukket ned i lørdags!

Så i dag håber og tror jeg Mou stiller op sådan:
Casillas - Arbeloa, Ramos, Carvalho, Marcelo - Khedira, Pepe, Alonso - Özil, Cristiano - Benzema mod Barcas:
Valdes - Alves, Pique, Puyol, Adriano - Busquets, Xavi, Iniesta - Messi, Villa, Pedro

Nøgleduellerne bliver således Pepe vs. Messi og Cristiano vs. Puyol/Alves og det er her kampen bliver afgjort. Kan Pepe holde samme niveau som han gjorde på Bernabeu, hvor Messi faktisk blev lukket meget godt ned ift. Camp Nou, tror jeg det vil give mere plads til Reals offensiv, da Barcas offensiv faktisk aldrig har været rigtig presset. Det bliver spændende at se om Barca kan spille 180 min uden en sprudlende offensiv.

Desuden håber jeg at vi uden sneglen Albiol beholder alle 11 mand på banen, og så beviste vores 10 mand jo at Barca kan presses, så hvad kan der ske med 11 mand i en lidt mere offensiv taktik?

Btw. kunne det faktisk være fedt hvis Mou gik all-in og satsede med Lass, Alonso - Di Maria, Özil, Ronaldo - Benzema/Adebayor/Higuain bare for at se hvordan det ville gå.

vuson
Landsholdsspiller

« Svar #8037: 20 Apr 2011, 13:22 »

Lad os nu vente og se Wink

Tror på en lige så "lige" kamp som i lørdags. Alle der beundrer Barcas spil og kalder det smukt må også være lidt nedtrykte over kampen i lørdags.
Da der var gået nogle minutter (kan ikke huske det præcise antal) havde Barca lavet 300 vellykkede afleveringer og Real 80-100 stykker.
Men hvor mange af disse Barca-afleveringer var sidelæns, baglæns eller på egen banehalvdel? Langt størstedelen. Barca havde, på det tidspunkt hvor jeg så statistikken, ikke haft et eneste skud indenfor rammen (og jeg er faktisk usikker på om de overhovedet havde haft et).
Real smadrede fuldstændig Barcas "smukke" og "fantasifulde" offensiv!

Jeg giver gerne "eksperter", Barca-fans osv. ret i at de spiller pænt og godt i mange andre kampe, men de var fuldstændig lukket ned i lørdags!

Så i dag håber og tror jeg Mou stiller op sådan:
Casillas - Arbeloa, Ramos, Carvalho, Marcelo - Khedira, Pepe, Alonso - Özil, Cristiano - Benzema mod Barcas:
Valdes - Alves, Pique, Puyol, Adriano - Busquets, Xavi, Iniesta - Messi, Villa, Pedro

Nøgleduellerne bliver således Pepe vs. Messi og Cristiano vs. Puyol/Alves og det er her kampen bliver afgjort. Kan Pepe holde samme niveau som han gjorde på Bernabeu, hvor Messi faktisk blev lukket meget godt ned ift. Camp Nou, tror jeg det vil give mere plads til Reals offensiv, da Barcas offensiv faktisk aldrig har været rigtig presset. Det bliver spændende at se om Barca kan spille 180 min uden en sprudlende offensiv.

Desuden håber jeg at vi uden sneglen Albiol beholder alle 11 mand på banen, og så beviste vores 10 mand jo at Barca kan presses, så hvad kan der ske med 11 mand i en lidt mere offensiv taktik?

Btw. kunne det faktisk være fedt hvis Mou gik all-in og satsede med Lass, Alonso - Di Maria, Özil, Ronaldo - Benzema/Adebayor/Higuain bare for at se hvordan det ville gå.

Var der nogle som sagde selvmordstanker?

kanok
Reserveholdsspiller

« Svar #8038: 20 Apr 2011, 16:47 »

Var der nogle som sagde selvmordstanker?

Havde jeg været Barca-fan havde jeg nok grint mig selv ihjel, men måske det kunne overraske Barca? Man ved aldrig og specielt ikke med Mourinho hvordan vi spiller i aften Wink Jeg havde heller ikke set Pepe på den centrale midt i lørdags Smiley

Hamza_BIF
Manager

« Svar #8039: 20 Apr 2011, 16:50 »

Vi skal nok gå "all-in" i en af de tre resterende kampe mod dem som minimum. Kan ikke forestille mig, at vi pakker os fuldstændig ned i 4 kampe.

Tror på en 1-0 sejr på mål af Cristiano, også komemr den første Copa hjem til Madrid i min levetid Thumbs Up

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Sider: 1 ... 534 535 [536] 537 538 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010