home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 616 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 511 512 [513] 514 515 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 884234 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #7680: 08 Jan 2011, 22:54 »

hvornrå skal kongeklubben spille?

I morgen kl. 19. Mener det er Canal 9, der viser den. Ubeslutsom

Desuden er forskellen på Llorente og Higuain 11 cm og 9 kg.. Godt nok større i boksen, men langsommere. Det vil kræve et helt nyt taktisk oplæg fra Mou..

Så hellere give Benzema chancen! Sur

Problemet er bare, at Benzema ikke passer ind i spillestilen. Imo vil han passe bedre ind i f.eks. den engelske stil. Men jeg er helt enig i, at prisen for Llorente er for høj taget i betragtning af, at han sandsynligvis vil være reserve for Higuain.

Må indrømme jeg synes klubben har en underlige transfer politik her.
Hvad pokker gør man hvis Benzema brækker benet? Spiller 4-6-0??

I har et hav af midtbane spillere, sælg dog en af dem, feks Kaka som vel nok er kommet i overskud nu og både Milan og Inter vil jo gerne have ham, og brug nogle af de mio på en angriber.

Alternativet er at bruge Ronaldo eller Morata på toppen. Og det finder selv ikke som en 100% holdbar løsning, da der venter masser af kampe i foråret.

Jeg er helt enig i, at der er for mange midtbanespillere, men istedet for Kaká burde en af de to Diarra'ere og/eller Gago ryge først og fremmest.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

JKJ
Gæst

« Svar #7681: 08 Jan 2011, 23:01 »

I morgen kl. 19. Mener det er Canal 9, der viser den. Ubeslutsom

Problemet er bare, at Benzema ikke passer ind i spillestilen. Imo vil han passe bedre ind i f.eks. den engelske stil. Men jeg er helt enig i, at prisen for Llorente er for høj taget i betragtning af, at han sandsynligvis vil være reserve for Higuain.

Alternativet er at bruge Ronaldo eller Morata på toppen. Og det finder selv ikke som en 100% holdbar løsning, da der venter masser af kampe i foråret.

Jeg er helt enig i, at der er for mange midtbanespillere, men istedet for Kaká burde en af de to Diarra'ere og/eller Gago ryge først og fremmest.

Men Ronaldo er jo bedst når han ligger og lejer bagved frontangriberen og har i så en mand der kan tage over efter ham?
Jeg må indrømme at jeg ikke kender meget til Morata, han lyder som en ung fyr der ikke er helt tør bag ørerne endnu når det drejer sig om de store kampe Wink
Desuden har Ronaldo jo ikke det killer indstinkt inde i feltet som en "rigtig" angriber har.

Kaka var bare et eksempel da han vel er kommet i overskud på den offensive midt. Men er enig i at i også har et kæmpe overskud af de mere defensivt indstillet spillere.

Ronaldo kan bruges, men det er vel kun af nød og giver som sagt vel også store huller lige bagved angriberen.

kanok
Reserveholdsspiller

« Svar #7682: 08 Jan 2011, 23:02 »

Netop derfor jeg nævner en del andre der minder mere om Higuain, der har haft succes i det spanske.
Sælg Benzema, få Higuain klar igen og køb to nye, og lad for guds skyld vær med at give 270 mio. kr. pr. styk!:o

Zone 43
Manager

« Svar #7683: 08 Jan 2011, 23:12 »

Men Ronaldo er jo bedst når han ligger og lejer bagved frontangriberen og har i så en mand der kan tage over efter ham?
Jeg må indrømme at jeg ikke kender meget til Morata, han lyder som en ung fyr der ikke er helt tør bag ørerne endnu når det drejer sig om de store kampe Wink
Desuden har Ronaldo jo ikke det killer indstinkt inde i feltet som en "rigtig" angriber har.

Kaka var bare et eksempel da han vel er kommet i overskud på den offensive midt. Men er enig i at i også har et kæmpe overskud af de mere defensivt indstillet spillere.

Ronaldo kan bruges, men det er vel kun af nød og giver som sagt vel også store huller lige bagved angriberen.

Helt enig omkring Ronaldo. Morata er 18-årig angriber, der stadig er Castilla spiller, men fået lidt spilletid efter Higuain's skade, så han er stadig lidt grøn. :-)

Om Kaká er i overskud, tja, han har været ude hele efteråret så måske lidt 'hårdt' sagt, men med Özil og Canales som alternativer, kan det måske ikke blive galt efter sæsonen..

Netop derfor jeg nævner en del andre der minder mere om Higuain, der har haft succes i det spanske.
Sælg Benzema, få Higuain klar igen og køb to nye, og lad for guds skyld vær med at give 270 mio. kr. pr. styk!:o

Ah, forstod det bare som om, du er af den holding, at Benzema skulle blive efter sommerens vindue også. Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

kanok
Reserveholdsspiller

« Svar #7684: 09 Jan 2011, 18:01 »

Ah, forstod det bare som om, du er af den holding, at Benzema skulle blive efter sommerens vindue også. Smiley

Meningen var egentlig, at jeg hellere ville beholde Benzema end give så meget for Llorente, men allerhelst to helt nye og så afsted med Benzema Smiley

EDIT: Thumbs up til Benzema for afleveringen til Özil ved 1-1 målet Wink
« Seneste Redigering: 09 Jan 2011, 19:12 af kanok » Logged

Hamza_BIF
Manager

« Svar #7685: 09 Jan 2011, 19:21 »

Svingende start. Synes det er ringe forsvarsspil. Allerede 2 mål lukket ind efter 18-19 minutter Ubeslutsom

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

-RVM-
Førsteholdsspiller

« Svar #7686: 09 Jan 2011, 19:41 »

Hvor er det noget usammenhængende spil! De skal godt nok tage sig sammen hvis vi skal vinde, Villarreal har været meget bedre spillende. Derudover får man da lange løg af at se på Di Maria spille, nøj hvor er han ringe. Han mister jo bolden vær eneste gang han har den!? Der skal ske forbedringer i halvegen!   ticked off

Hamza_BIF
Manager

« Svar #7687: 09 Jan 2011, 19:46 »

Di Maria får jo Simon Nagel til at ligne Maradona. Fy for pokker. Kan han heller ikke finde ud af at sparke et hjørnespark der ikke stinker mere end en kloak?

EDIT: JAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAA VIGTIGT!

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

-RVM-
Førsteholdsspiller

« Svar #7688: 09 Jan 2011, 19:47 »

Sådan der Ronaldo!!!!! Ham kan man sgu altid regne med!! Øzil har derudover da klart været en af Reals mere positive oplevelser i første halveg

-RVM-
Førsteholdsspiller

« Svar #7689: 09 Jan 2011, 20:41 »

Ronaldo Hattrick og et mål af kaka! Ser godt nok ud til at Mourinho fik banket noget fornuft ind i dem i halvegen! Hold da kæft hvor spille de godt i forhold til første halveg! Smiley

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #7690: 09 Jan 2011, 21:13 »

Fantastisk 2. halveg, men hold da op, hvor er vi også ringe i 1. halveg og vi er jo egentlig utrolig heldige med at det står 2-2 ved pause. Men som sagt, en fantastisk 2. halveg og viser at når offensiven først ruller sig ud, så er der ikke mange hold der kan spille op med os.

Hvis man også lige skal vænne blikket mod Ronaldo, så er han jo ved at udvikle sig til Real Madrids bedste spiller nogensinde og jeg er heller ikke i tvivl om, at han er verdens bedste fodboldspiller!

Hala Madrid!

-RVM-
Førsteholdsspiller

« Svar #7691: 09 Jan 2011, 21:17 »

Tror nu stadig at Raul altid vil fremstå som en større helt for Real end Ronaldo Thumbs Up Men ingen tvivl om at han bliver en af de bedste!

whale
Gæst

« Svar #7692: 09 Jan 2011, 21:19 »

Hvis man også lige skal vænne blikket mod Ronaldo, så er han jo ved at udvikle sig til Real Madrids bedste spiller nogensinde og jeg er heller ikke i tvivl om, at han er verdens bedste fodboldspiller!

No offence, men er du gammel nok til at kende til alle de gamle legender? Det er alligevel noget af en titel at give ham.

Men ja, hans klasse i dag var højere end Messis på det seneste.

Zone 43
Manager

« Svar #7693: 09 Jan 2011, 21:21 »

Meningen var egentlig, at jeg hellere ville beholde Benzema end give så meget for Llorente, men allerhelst to helt nye og så afsted med Benzema Smiley

+1. :-)

Så ikke kampen i dag, da jeg ikke har Canal 9, men så lige målene - godt nok skidt defensivt spil ved de to Villarreal mål. Ubeslutsom

- Daniel Agger.

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #7694: 09 Jan 2011, 22:06 »

No offence, men er du gammel nok til at kende til alle de gamle legender? Det er alligevel noget af en titel at give ham.

Jeg siger ikke han er det nu, men hvis han forsætter sådan her, så har han jo været bedre end di Stefano, Puskas osv. 62 kampe og 63 mål, så behøver man næsten ikke at sige mere.  Smiley

Hala Madrid!

Sider: 1 ... 511 512 [513] 514 515 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010