home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 857 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 508 509 [510] 511 512 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 884357 gange)
Zachar
Reserveholdsspiller

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #7635: 20 Dec 2010, 11:45 »

Så vidt jeg ved og kunne se, så vinker dommeren ikke som man skal gøre når man lader fordelsreglen gælde. Altså ville han ikke have dømt straffet hvis bolden ikke var røget hen til Di Maria.
Helt ening, han skal med begge arme vise at fordelsreglen benyttes, hvilket han ikke gør = havde Di Maria ikke banket bolden i kassen var der ikke blevet fløjtet for straffe...

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #7636: 20 Dec 2010, 12:17 »

Jeg kan ikke på de highlights der blev vist i Verdens Bedste Fodbold se hvad dommeren rent faktisk gør, så må indrømme at den er svær at bedømme. Måske han bare glemmer at løfte hænderne, det kan vel også ske?

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #7637: 20 Dec 2010, 13:43 »

Jeg nægter at tro på at han havde fløjtet for straffe hvis ikke Di Maria havde scoret!

Men til selve kampen i går. Vi spiller en dårlig kamp, det er ikke specielt kønt at se på. Spillet flyder ikke, Ronaldo bliver lukket ned, Benzema er en skændsel og forsvaret så sløvt ud. Granero kom ind og gjorde en forskel. Özil var ikke imponerende igår.
Vi skal lade være med at brokke os så meget, det kostede flere advarsler, og det har vi ikke brug for, karantæne er ikke en god ting når bænken så ud som den gjorde i går.
Det positivi var at vi holder nullet, men Sevilla burde have scoret og i særdelshed Negredo.

Zone 43
Manager

« Svar #7638: 20 Dec 2010, 22:11 »

ticked off Mourinho er og har altid været medie liderlig..som om han ikke kan tåle at medierne fokuserer på spillerne... jeg er så træt af hans evindelige brok over at være forfulgt...tag en Lykkepille Mr. Mourinho humøret bliver så godt og dine paranoide tanker forsvinder og hvem ved måske derinde bag din narcisisme gemmer der sig en glad og positiv dreng med smukke tanker om fodbold og andre mennesker.

Jeg kan sagtens følge ham, i hans udtagelser, og et godt stykke hen ad vejen, er jeg også enig med ham. At han frivilligt stiller sig op som 'skydeskive', for at forsvarer spillerne, synes jeg kun er super fedt. Desværre er der for få af ham, i fodboldens verden.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #7639: 22 Dec 2010, 21:55 »

Tror på en 3-0 sejr. Kom så, Madrid! Thumbs Up

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Fernando
Gæst

« Svar #7640: 22 Dec 2010, 21:57 »

Tror på en klar 4-0 sejr til os. Thumbs Up

Har dog problemer med at se kampen.

fckfanen4ever
Førsteholdsspiller

« Svar #7641: 22 Dec 2010, 21:58 »

Tror på en klar 4-0 sejr til os. Thumbs Up

Har dog problemer med at se kampen.

Er Kampen startet Huh Og hvis ja hvilken kanal xD

Reporter : why do you always cause trouble
Balotelli : because I'm different, I'm mario

What a legend

Fernando
Gæst

« Svar #7642: 22 Dec 2010, 21:59 »

Den starter klokken 22.00 mener jeg.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #7643: 22 Dec 2010, 21:59 »

Den starter nu på 6'eren.

fckfanen4ever
Førsteholdsspiller

« Svar #7644: 22 Dec 2010, 22:00 »

Skal helt klart se den o;

Reporter : why do you always cause trouble
Balotelli : because I'm different, I'm mario

What a legend

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #7645: 22 Dec 2010, 22:23 »

dejligt med så hurtige mål og dejligt at se hvor kølig özil er

Tidligere: Baloo38

Hamza_BIF
Manager

« Svar #7646: 22 Dec 2010, 22:48 »

4-0 ved halvleg. Benzema har lavet 2 mål og 1 assist Thumbs Up

Zone 43
Manager

« Svar #7647: 26 Dec 2010, 00:23 »

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/spanskfodbold/article1476705.ece

Nu har jeg godt ikke set ham i aktion, så vidt jeg husker, men på baggrund af mit kendskab til ham, er spørgsmålet om han er den rette til vores angreb. Bare kig på forskellen mellem Benzema og Higuain. Førstnævnte har jo ikke ligefrem været nogen succes, omend det er blevet til et par scoringer på det seneste.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

søgaard
Gæst

« Svar #7648: 26 Dec 2010, 00:47 »

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/spanskfodbold/article1476705.ece

Nu har jeg godt ikke set ham i aktion, så vidt jeg husker, men på baggrund af mit kendskab til ham, er spørgsmålet om han er den rette til vores angreb. Bare kig på forskellen mellem Benzema og Higuain. Førstnævnte har jo ikke ligefrem været nogen succes, omend det er blevet til et par scoringer på det seneste.
Det vil hvert fald være en farlig handel for begge parter... Lukaku er ikke den big-signing for Real som kan tjene sin pris ind på trøjesalg og han vil uden tvivl være hamrende dyr, da Anderlecht jo ikke lader gutten gå for småpenge. Han kan risikere at falde igennem, som Benzema egentlig har gjort det, hvor han ikke har formået at gribe chancen, når han har fået den. Af statur, så ligner Lukaku heller ikke den angriber, som Real Madrid har brug for. Her har man brug for en mere fodrap angriber, som kan indgå i kombinationerne, udfordre og holde på bolden. Lukaku kan sikkert nok disse ting, men han vil stadigvæk være 2. eller 3.valg i angrebet og spørgsmålet er om Real er villig til at smide den slags penge på bordet for sådan en reserve og om han er villig til at acceptere den rolle.

Som skrevet, så vil Lukaku ikke være førstevalg i Real Madrid og spørgsmålet er om han vil acceptere den rolle. Der skal jo nok komme bud på gutten, også fra klubber, hvor spillere, som Higuain ikke står foran i køen og vejen til spilletid er lettere. Pengene vil måske ikke helt være så store, men et talent af hans størrelse har brug for spilletid og han har allerede niveauet til nogle af de største klubber, så hvorfor ikke vælge en, hvor han får masser af spilletid.

Hvis det ender med et skifte til Real, så vil jeg da glæde mig til at se lidt tv-billeder af ham. Det bliver dog spændende om det bliver fra bænken eller om han kan slå en af stjernerne af holdet... Jeg har dog en formodning om at det bliver det første.

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller

« Svar #7649: 26 Dec 2010, 23:04 »

Jeg synes ikke man skal købe en talentfuld angriber, da vi har Morata, som jeg synes skal have chancen. Det også et plus at han er fra egne rækker, hvis vi skal købe en talentfuld angriber, så skal det være en spanier. De angribere vi har i tuppen har også masser potientale. Jeg tror, Mou søger en rutineret angriber som er træfsikker og ikke har noget imod at sidde på bænken..

Sider: 1 ... 508 509 [510] 511 512 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010