home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 01:10:40 Lavilldrymn Pro Cyclin... 96 0038 00 assay dvlpm...
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 595 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 492 493 [494] 495 496 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 972650 gange)
knudsen_0
Landsholdsspiller

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #7395: 19 Okt 2010, 16:55 »

Så er det i aften den første alvorlige styrkeprøve kommer. AC Milan er bestemt ikke nogen nem opgave, og det fandt vi også tydeligt ud af i gruppespillet sidste sæson. Og det er jo ikke lige frem fordi Milans hold er blevet ringere siden.

Jeg er dog overbevist om at vi vinder kampen med Mourinho på sidelinjen. Han har spillet mod Milan tonsvis af gange så han har garanteret opskriften på en sejr. Og gerne en overbevisende en af slagsen. Jeg siger 3-1 til de hvide og mon ikke Mourinho stiller op i følgende startopstilling:

San Iker
Ramos - Pepe - Carvalho - Marcelo
Khedira - Alonso
Di Maria - Özil - Ronaldo
Higuain

Vuelve la ilusión

Hamza_BIF
Manager

« Svar #7396: 19 Okt 2010, 17:03 »

For engangs skyld har jeg en god mavefornemmelse op til en kamp mod et af de store hold. Sidste år kvajede vi os og i år tror jeg på en sejr. Tror på en 2-1 sejr. Higuain og Ronaldo scorer målene Thumbs Up

Den her skal vindes for at få skabt et godt udgangspunkt før de sidste 3. Det bliver en svær kamp i Milano så vi skal vinde i dag.

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Zone 43
Manager

« Svar #7397: 19 Okt 2010, 17:29 »

Jeg hopper med på vognen, om vi tager revanche i aften fra sidste sæsons opgør mod Milan, der vidst er uden Abbiati og Thiago Silva, hvilket kun kan være til vores fordel.

Ramos er ikke blevet klar, så Arbeloa er med fra start, eller passer start-11eren meget godt. Andet vil overraske mig. Jeg tror det bliver en målrig affærer, slut facit kunne meget vel blive 3-1 til vores favør.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #7398: 19 Okt 2010, 17:36 »

Argh, min fejl. Ramos er ikke klar nej, så ja, Arbeloa tager nok bare over Wink
iHALA MADRID!

Vuelve la ilusión

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller

« Svar #7399: 19 Okt 2010, 17:50 »

Enig med jer.. Real er jo inde i en god stime og defensiven er også rigtig stærk... Ronaldo og Higuain er også kommet i gang... Det er dog sæsonens første rigtige udfordring, og lad os se hvordan vores defensiv håndterer Milans stærke offensiv... Jeg stoler dog fuldt på Mourinho, som nok har gjort at spillerne går mere taktisk ind til den her store kamp...

Zone 43
Manager

« Svar #7400: 19 Okt 2010, 20:04 »

Officielt:
Casillas; Arbeloa, Pepe, Carvalho, Marcelo; Xabi, Khedira; Özil, di Maria, Ronaldo, Higuain - Dudek, 2 x Diarra, Albiol, Granero, Leon og Benzema på bænken.

4-1-1 hedder statistikken mod Milan på Bernabeu, 20-2-6 hjemme mod italienske hold - 4-5-10 hedder Milans statistik på spansk græs. Lad endelig den statistik blive forbedret. Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #7401: 20 Okt 2010, 09:43 »

Super fornuftig kamp af os i går, og det var vel mere eller mindre igen igen manglende skarphed der forhindrede end decideret ydmygelse af Milan. Jeg kunne i hvert fald tælle yderlig én chance i første halvleg og 5 chancer i anden halvleg, som burde have givet mål. Og havde vi bare scoret på halvdelen så havde det vel været et mere retfærdigt resultat.

Jeg bliver også mere og mere imponeret af Marcelo! Jeg har godt nok råbt og skreget af ham, men indtil videre i denne sæson har han jo været totalt fejlfri i defensiven, og været fantastisk i offensiven. Jeg vil dog lige vente med at udnævne ham til løsningen på venstrebackprobleme t, men fortsætter han, så har jeg ingen bekymringer ved at lade ham spille mod Barcelona og lignende kampe.

Det bliver godt det her - det bliver rigtig godt!

Vuelve la ilusión

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #7402: 21 Okt 2010, 13:18 »

Det var fantastisk at se kampen på første række Opstemt

Robinho blev sgu modtaget på en ubehagelig måde. "Robinho, dø" råbte alle, og hver gang han modtog bolden, fik han den vildeste pibekoncert.

Rooney?
http://elmadrid.dk/index.php/news-mainmenu-76/23-rygter/805-rooney-sagen-fra-real-madrids-synspunkt

Jeg foretrækker helt klart, at man henter Fernando Llorente.

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #7403: 21 Okt 2010, 18:21 »

Just go fuck yourself Wink

Det var også nogenlunde det man kunne fornemme foran tv'et, og han kan da bare lære det Smiley

Angående Rooney, siger jeg nej tak. Mener slet ikke vi skal have en angriber mere af grunde der er forklaret tidligere i tråden. Hvem i alverden skulle Rooney erstatte? Synes vi har angribere og offensivspillere nok i truppen, og en mere vil bare få konsekvenser i for af mangel på spilletid hos de unge spillere der skal bruge det for at blive verdensklasse som Canales, Higuain, Benzema...

Vuelve la ilusión

Goikoetxea
Gæst

« Svar #7404: 21 Okt 2010, 18:31 »

Ronaldo er verdensklasse, Canales og Benzema har vist noget de skal bevise før de er det.

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #7405: 21 Okt 2010, 19:10 »

Canales og Benzema er langt fra verdensklasse endnu... Higuain er i nogen kampe verdensklasse og i andre kampe er han utrolig uskarp (oftest i de største kampe) Ozil er verdensklasse.

Ronaldo er derimod isærklasse verdens bedste fodboldspiller sammen med Messi... 
« Seneste Redigering: 21 Okt 2010, 19:15 af Messi1987 » Logged

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #7406: 22 Okt 2010, 14:55 »

Hvordan blev det et spørgsmål om hvem der er verdensklasse? Jeg skrev at Canales, Benzema og Higuain var unge spillere der skulle bruge spilletid for at BLIVE verdensklasse. Jeg har da aldrig skrevet at de var det nu.

Vuelve la ilusión

LosBlancos26
Gæst

« Svar #7407: 22 Okt 2010, 14:59 »

Canales bliver en stjerne. Benze skal sendes tilbage til Frankrig. Og Higuain er verdensklasse, når han er i form  Wink

Men derudover så jeg gerne, at vi solgte en offensiv midtbanespiller og købte en boksangriber til vinter, selvom Mou ikke vil købe ind der..

Hamza_BIF
Manager

« Svar #7408: 23 Okt 2010, 19:50 »

Tror på en 3-0 sejr i aften hvor vi til tider spiller klassefodbold og til tider spiller mindre godt. Ligesom mod Milan Smiley

Higuain
Ronaldo
Özil eller Di Maria

Thumbs Up
« Seneste Redigering: 23 Okt 2010, 19:59 af Altid Brøndby » Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #7409: 23 Okt 2010, 21:59 »

Fremragende kamp, de leger jo.
Ærgerligt at de lige skulle have det mål. Men som vi spiller nu og barca´s manglende skarphed er vi det bedste hold i Spanien.

Sider: 1 ... 492 493 [494] 495 496 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010