home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 659 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 475 476 [477] 478 479 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 885423 gange)
vuson
Landsholdsspiller

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #7140: 15 Jul 2010, 16:51 »

Ronaldo har som jeg har oplevet ham i Madrid spillet super i ca 90% af kampene. At han ikke spiller godt for Portugal er jeg sdan set ret ligeglad med.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #7141: 15 Jul 2010, 16:51 »

Det kan godt været at den dårlige Pedro har fået mange minutter i barca sidste sæson, men hvis han skiftede til real ville han ikke havde en chance for at sl hverken CR9 eller Di María af holdet.

Men du mener simpelthen at Pedro Leon har større chancer for det?

Få så de briller af, du ser jo meget bedre uden crazy

søgaard
Gæst

« Svar #7142: 15 Jul 2010, 16:55 »

Har Pedro Leon det?

Umiddelbart så vil han da have endnu længere til startopstillingen end Pedro fra Barcelona..

Pedro Leon er købt, som en breddespiller og en spiller, som kan tåle at sidde på bænken i 90% af kampene, fordi spillerne foran ham er så meget bedre.

Javel er Ronaldo og Di Maria måske bedre, men Pedro passer ind i Barcelonas stil og har nogle værdier, som man ikke ser hos Real Madrids fløjspillere og her tænker jeg især genpres og det defensive arbejde, hvor Pedro er væsentlig bedre. Pedro Leon er dog langt fra bedre end Pedro med mindre man har hvide briller på..

vuson
Landsholdsspiller

« Svar #7143: 15 Jul 2010, 16:56 »

ALtså hvor mange havde forventet at Benzema havde slået Higuain af og at Granero havde fået så meget spilletid. Pedro León er iøvrigt bedre end Granero. Samtidig kender Pedro León den spanske liga, hvilket Di María ikke just gør. Derudover har Real Madrid fulgt Pedro León gennem længere tid - også inden han skifte til Getafe.

Chakana
Manager

« Svar #7144: 15 Jul 2010, 16:57 »

Jeg synes klart at Pedro er bedre end Di María, hvilket også blev bevist under VM. Hvordan de kommer til at spille i den kommende sæson i La Primera Division, er der ingen der kan sige andet end TV billederne. Di María var meget anonym under næsten alle Argentinas kampe, og spillede kun én okay kamp. Pedro gjorde det godt hver gang han var på banen for Spanien.

Arsenal Football Club

søgaard
Gæst

« Svar #7145: 15 Jul 2010, 16:59 »

ALtså hvor mange havde forventet at Benzema havde slået Higuain af og at Granero havde fået så meget spilletid. Pedro León er iøvrigt bedre end Granero. Samtidig kender Pedro León den spanske liga, hvilket Di María ikke just gør. Derudover har Real Madrid fulgt Pedro León gennem længere tid - også inden han skifte til Getafe.
Hvor kommer Benzema og Higuain ind i billedet henne?

Desuden er Granero ikke en decideret kantspiller, som Di Maria, Ronaldo og Pedro Leon. Derimod er hans stærke side det kreative spil og mener da også, at han i sin Getafé tid spillede på den offensive midtbane. Sådan en findes der dog ikke i Real Madrid, men derimod to kontrollerende midtbanespillere, så bliver han brugt på kanten, hvor han ikke just har kvaliteterne til at gøre ligesom kollegaerne derude.

vuson
Landsholdsspiller

« Svar #7146: 15 Jul 2010, 17:04 »

Pedro León er en kant, ja. Men han kan også benyttes på andre pladser. Han kan benyttes som offensiv midt, central midt, og som kant. Det vil sige at han kan afløse Ronaldo, Kaká, Di María, Xabi, Van der Vaart osv. Samtidig kan mange af reals offensive spillere spille flere positioner. Hvor jeg mener at de i barca kun har Messi, Villa og Iniesta at rokere rundt med. Derfor mener jeg også at det vil blive lettere for Pedro León at få spilletid.

Grunden til jeg nævnte situationen med Granero og Benzema/Higuain er at man vil ikke havbde forventet at de havde fået så meget spilletid, men Granero kendte klubben og den spanske liga, og ligeså med Higuain modsat Benzema.

vuson
Landsholdsspiller

« Svar #7147: 15 Jul 2010, 17:06 »

Jeg synes klart at Pedro er bedre end Di María, hvilket også blev bevist under VM. Hvordan de kommer til at spille i den kommende sæson i La Primera Division, er der ingen der kan sige andet end TV billederne. Di María var meget anonym under næsten alle Argentinas kampe, og spillede kun én okay kamp. Pedro gjorde det godt hver gang han var på banen for Spanien.

Alle på Spaniens hold kender deres plads og rolle, modsat på Argentinas hold

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #7148: 15 Jul 2010, 17:06 »

Pedro León er en kant, ja. Men han kan også benyttes på andre pladser. Han kan benyttes som offensiv midt, central midt, og som kant. Det vil sige at han kan afløse Ronaldo, Kaká, Di María, Xabi, Van der Vaart osv. Samtidig kan mange af reals offensive spillere spille flere positioner. Hvor jeg mener at de i barca kun har Messi, Villa og Iniesta at rokere rundt med. Derfor mener jeg også at det vil blive lettere for Pedro León at få spilletid.

Grunden til jeg nævnte situationen med Granero og Benzema/Higuain er at man vil ikke havbde forventet at de havde fået så meget spilletid, men Granero kendte klubben og den spanske liga, og ligeså med Higuain modsat Benzema.

Men nu snakkede du jo om, at Pedro ikke havde en chance for at slå Ronaldo eller di Maria af holdet. Så jeg forstår ikke hvorfor det med alle Leons pladser kommer ind i billedet?

vuson
Landsholdsspiller

« Svar #7149: 15 Jul 2010, 17:10 »

Fordi der vlev snakket om at han ville komme til at sidde 90% af tiden på bænken. Di María må været foretrukket frem for Pedro León, men Pedro León kan jo altid overraske positivt.

verdenskrig
Manager

« Svar #7150: 15 Jul 2010, 17:12 »

Jeg synes klart at Pedro er bedre end Di María, hvilket også blev bevist under VM.
Spaniens taktik og spil var også langt bedre indarbejdet i holdet, end Argentinas ditto.. Spanierne spillede som en enhed hvilket gør det nemmere for individualister at blomstre, og Argentina spillede på en måde hvor det hele åbenlyst var lagt an på enkeltmandspræstati oner.. Alt for let at læse..

Tror De Maria går en stor sæson i møde i Real, og ser faktisk meget frem til at se om han kan holde det ekstremt høje niveau han havde i Benfica  Smiley..
Af en eller anden grund tiltaler De Maria mig bare mere end Pedro..  Opstemt

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Swizz CataR
Manager

« Svar #7151: 15 Jul 2010, 17:13 »

Vuson, det virker næsten mere som om du blot vil kritisere Barca, end du egentlig vil forholde dig til sagen Smiley Det er jo komplet ligegyldigt med de andre spillere, og hvorvidt Di Maria eller Pedro Leon får mest spilletid i næste sæson. Spørgsmålet går på, hvorvidt Pedro er bedre eller ringere end Pedro Leon, og i den sag taler alt for at Pedro er bedst.

Som andre nævner det, så var det ham der blev udtager til VM, og han spillede rigtig flot der ligesom han gjorde i resten af sæsonen. Hvis man skal se hvem af dem der reelt er bedst, så hjælper det ikke at sende Pedro Leon til Real. Så skulle han smutte til Barca, og så kunne man se hvem den enkelte manager ville foretrække.

Ingen tvivl om at Pedro Leon råder over en masse talent, og han kan da helt sikkert også blive til noget, men på nuværende tidspunkt er der bare intet der taler for at han er bedre end Pedro fra Barca. Dermed kommer, at han formentlig har truffet en dum beslutning i sin karriere, såfremt han ikke spiller sig ind i startelleveren.

Her er det relevant som du siger, at han måske nok kan slå Di Maria af, såfremt argentineren ikke rammer formen, men såfremt Pedro Leon vil bosætte sig på bænken, så vil han på ingen måde udvikle sig i samme stil som i Getafe. Faktisk tror jeg han ville have fået det meget bedre hvis han var skiftet til Valencia, hvor der er et hul efter Silva, men det er så min mening Smiley

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Vinokourov
Manager

« Svar #7152: 15 Jul 2010, 17:19 »

Jeg synes klart at Pedro er bedre end Di María, hvilket også blev bevist under VM.
Nu klovnede Argentinas spillere også rundt det meste af tiden for til afveksling af spille flot individuel bold. Det var ustruktureret under Maradona, hvorfor det er unfair at bedømme Di Marias egenskaber kun på baggrund af VM. Derimod kan man tage et blik på hans tid i Benfica, hvor han brillerede. Jovist - der er forskel på den portugisiske liga og landsholdet. Men giv ham en chance og lad være med at bedømme ham kun på præstationerne i den argentinske trikot.

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Zone 43
Manager

« Svar #7153: 16 Jul 2010, 14:16 »

Khedira bliver fantastisk vigtig!

Nu skal han lige hentes til først, hvilket nok vil kræve et salg eller to af de direkte konkurranter. Wink

Seks år til Pedro Leon, Dudek har forlænget med et enkelt år. Ganske fint..

I øvrigt er der ingen tvivl om, at Barcelonas Pedro er bedre end vores Pedro pt.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

vuson
Landsholdsspiller

« Svar #7154: 16 Jul 2010, 15:26 »

Har I set Pedro León spille?
Foe hvis han først kommer igang i Madrid og bliver en stamspiller så bliver han med garanti en yngling bland det kræsende publikum på Estadio Santiago Bernabéu.

Sider: 1 ... 475 476 [477] 478 479 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010