home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  1 Bruger, 490 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 469 470 [471] 472 473 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 885802 gange)
Zulue
Manager

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #7050: 08 Jun 2010, 21:51 »

Gourcuff frem for både Fabregas og Gerrard. Måske lige med Fabregas, men Gerrard er over the hill.

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #7051: 08 Jun 2010, 21:54 »

Jeg ved det ikke rigtigt. Ved ikke om jeg ikke tror på at vi får Fabregas. Mindes nu aldrig han har afvist Real Wink
Jeg er lidt ambivalent ved det. Gerrard er en super spiller og det kunne sagtens være sådan en fighter vi har brug for. Jeg kan dog bare ikke se ham forlade Liverpool til fordel for Real, og egentlig heller ikke se ham i en Real-trøje.
Egentlig ser jeg ingen af dem, men nærmere en Essien - urealistisk eller ej Smiley

Vuelve la ilusión

LosBlancos26
Gæst

« Svar #7052: 08 Jun 2010, 22:06 »

Gerrard skulle ellers være blevet citeret for at have sagt: "Jeg vil til Real Madrid!"

Jeg hæfter mig også ved, at fabregas aldrig har afvist Real. Håber personligt lidt mere på ham, da han er fra spanien og han er ung. dog det store - at han er fra barcelona´s afdeling..

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #7053: 08 Jun 2010, 22:12 »

Jeg ved det ikke rigtigt. Ved ikke om jeg ikke tror på at vi får Fabregas. Mindes nu aldrig han har afvist Real Wink
Jeg er lidt ambivalent ved det. Gerrard er en super spiller og det kunne sagtens være sådan en fighter vi har brug for. Jeg kan dog bare ikke se ham forlade Liverpool til fordel for Real, og egentlig heller ikke se ham i en Real-trøje.
Egentlig ser jeg ingen af dem, men nærmere en Essien - urealistisk eller ej Smiley

Tror heller ikke, at Fabregas kommer i Real-trøjen.

Men hensyn til Gerrard, har manden selv udtalt, at han vil væk fra Liverpool og til Madrid. Kunne sagtens se ham i Madrid-trøjen, men han ville skille sig ud, men på en god måde i min bog. Han er en sand fighter, trods en skidt sæson i Liverpool, hvor jeg tror det mentale ikke har været oppe i niveau, grundet mange problemer. Jeg så gerne en decideret spilfordeler, lige sådan en som Gerrard. Nu er Real's midtbane meget offensivt anlagt, og derfor skulle Gerrard nok spille lidt mere defensivt end vant til, men tror han kan overkomme det, da han også besidder en masse på det område.

Hvis jeg kender Mourinho ret, vil han forsøge, at få skabt et fundament med bl.a. en playmaker og arbejdshest, som Gerrard.

Held og lykke med anskaffelsen af Steven! Wink

LosBlancos26
Gæst

« Svar #7054: 08 Jun 2010, 22:20 »

Vi takker for opbakningen Daniel  Cool

Vil bare ikke have Barcelona hapser to af Spaniens største spillere (David Villa og Fabregas red.)

Men Gerrard er også førsteprioteten og Fabregas er nummer 2.

Zone 43
Manager

« Svar #7055: 08 Jun 2010, 22:27 »

Vil sgu elske, nok for stort et ord at bruge, men lad det ligge, hvis Gerrard kom til Madrid. Som skrevet, bl.a. det er røget, så har han arbejdet sammen med Xabi på midtbanen i Liverpool, så der skal ikke bruges tid på, at de så skal spilles sammen, og alt det der. Plus han kender ham, Xabi, og Arbeloa fra deres tid i Liverpool, så kan nemmere kan integreres på og udenfor banen.
Gerrard er vidst heller ikke bleg for, at tage en masse løb med hjem. Et plus i min bog. Det kan den nye mand på pladsen kunne, en perfekt tovejsspiller.

Fabregas så jeg da gerne, men jeg regner med, han fortsætter i Arsenal nogen år endnu.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #7056: 08 Jun 2010, 22:33 »

Vi takker for opbakningen Daniel  Cool

Vil bare ikke have Barcelona hapser to af Spaniens største spillere (David Villa og Fabregas red.)

Men Gerrard er også førsteprioteten og Fabregas er nummer 2.

Selv tak! Wink

Jeg ønsker kun succes i Real, da det har manglet de seneste år, i hvert fald når vi kigger på europæriske trofæer. Jeg tror personligt, at Mourinho kan skabe den stabilitet og det nødvendige fundament i Real, på grund af hans taktiske egenskaber, motivationsevne og karasmatiske person, og jeg elsker manden for det, også selvom han har været Chelsea-træner.  Grin

Jeg kan også godt forstå, at I ikke ønsker at Barcelona tager de to største navne i Spanien, (måske i verden.) Fabregas minder om Xavi på utrolig mange områder, og kunne lige forestille mig ham i Barcelonas spillestil, da hans egen passer utrolig godt til den.

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #7057: 08 Jun 2010, 22:38 »

Jeg er nu fuldstændig ligeglad med hvilke spillere Barcelona køber, og jeg ville aldrig opfordrer Real til at købe Cesc eller Mascherano bare for at Barca så ikke kan.
Selvom holdet på papiret bliver stærkere, så er det egentlig ikke noget jeg frygter. Det var ikke de manglende nyindkøb de har gjort og gør sig denne sommer. Det var ikke derfor de ikke vandt CL eller del Rey igen. Og fordi de får de forstærkninger tror jeg ikke vil gøre dem sværere at slå. Det er stadig væk indad Real skal kigge, og ikke sørge for Barca ikke forstærker sig.

Vuelve la ilusión

Xavi_Hernandez
Reserveholdsspiller

« Svar #7058: 08 Jun 2010, 22:41 »

Selv tak! Wink

Jeg ønsker kun succes i Real, da det har manglet de seneste år, i hvert fald når vi kigger på europæriske trofæer. Jeg tror personligt, at Mourinho kan skabe den stabilitet og det nødvendige fundament i Real, på grund af hans taktiske egenskaber, motivationsevne og karasmatiske person, og jeg elsker manden for det, også selvom han har været Chelsea-træner.  Grin

Jeg kan også godt forstå, at I ikke ønsker at Barcelona tager de to største navne i Spanien, (måske i verden.) Fabregas minder om Xavi på utrolig mange områder, og kunne lige forestille mig ham i Barcelonas spillestil, da hans egen passer utrolig godt til den.

Kaldte du lige Fabregas og Villa de to største navne i verden? Hm.. Messi, Ronaldo, Rooney, Xavi anyone?

Barcá - Més que un club

Josep Guardiola, Xavi Hernandez & Rafa Marquez

AGF - De hviiiiiie' fra Fredensvang

Diddlidoo, Fæjlhaber og Lumbinho!

LosBlancos26
Gæst

« Svar #7059: 08 Jun 2010, 22:42 »

Det har du selvfølgelig ret i Knudsen, men en midtbane med Xavi-Fabregas-Iniesta ville ikke være let at overrumble. Men det siger lidt, 3 verdensstjerner som er opfostret i Barcelona. Real har ikke mange spillere tilbage, som kan prale af det Wink  

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #7060: 08 Jun 2010, 22:47 »

Kaldte du lige Fabregas og Villa de to største navne i verden? Hm.. Messi, Ronaldo, Rooney, Xavi anyone?

Ja, de er iblandt dem?

r-mand
Landsholdsspiller

« Svar #7061: 08 Jun 2010, 23:27 »

Steven Gerrard vil være en kanon mand for Real Madrid Wink

Supra Societatem Nemo

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #7062: 08 Jun 2010, 23:36 »

Jeg er lidt i tvivl her. Først gik rygterne på at Mourinho ville have de Rossi sammen med Xabi Alonso, men fordi Roma ikke ville sælge, gik man efter et alternativ. Hvorfor så offensive typer, som Gerrrard, Gourcuff osv?

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #7063: 08 Jun 2010, 23:42 »

Rigtig godt spørgsmål, jeg er selv meget i tvivl. Nok er Alonso defensiv, men nogen Essien, De Rossi eller Mascherano bliver han aldrig.
Offensive Gerrard er vel egentlig en nyere opfindelse, så man kunne forestille sig at Mourinho kan se hans defensive kvaliteter, hvilket jeg er meget enig i. Jeg synes personligt det er spild af hans defensive og fighter-talenter at spille ham så højt på midtbanen som Rafa har gjort de sidste par år.

Gourcuff har jeg egentlig ikke hørt som rygte til Real Madrid (endnu), så måske det bare er ønsker fra brugerne herinde?

Vuelve la ilusión

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #7064: 08 Jun 2010, 23:43 »

Jeg er lidt i tvivl her. Først gik rygterne på at Mourinho ville have de Rossi sammen med Xabi Alonso, men fordi Roma ikke ville sælge, gik man efter et alternativ. Hvorfor så offensive typer, som Gerrrard, Gourcuff osv?

Fordi de danner et grundlag for en solid midtbane i mine øjne.

Den typiske playmaker er en mangel i Madrid, i min bog.

Sider: 1 ... 469 470 [471] 472 473 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010