home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  1 Bruger, 851 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 468 469 [470] 471 472 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 885815 gange)
Hamza_BIF
Manager

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #7035: 27 Aug 2009, 15:19 »

Så er vi 2. seedede i aften. Glæder mig til at se hvem vi skal hugge i småstykker Thumbs Up

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #7036: 27 Aug 2009, 15:30 »

Det bliver vildt Smiley
Hvem foretrækker Real-fansene vi trækker?

Jeg ser gerne Bayern fra 1. lag, Kiev eller Besiktas fra 3. lag, og alle andre end Wolfsburg og Liege i 4. lag. Det ville i hvert fald være næsten en sikker 1. plads Smiley

Dog kunne det også være frækt at trække Man U, Marseille og Wolfsburg, bare lige for at vise hvad vi kan Wink

Vuelve la ilusión

LosBlancos26
Gæst

Real Madrid tråden
« Svar #7037: 08 Jun 2010, 14:29 »

Hey Freaks. Efter nedbruddet på siden, og jeg ikke har kunne finde vores Real tråd, vil jeg da gerne oprette den, så vi igen kan diskutere, om en af de største og bedste klubber i verden.  Peace

God debat!

LosBlancos26
Gæst

Sv: Real Madrid tråden
« Svar #7038: 08 Jun 2010, 14:35 »

Hvem ser i helst i den hvide trøje til næste sæson?

Steven Gerrard eller Francesc Fabregas?  Smiley

AFC
Manager

« Svar #7039: 08 Jun 2010, 15:08 »

Hmm altså hvis jeg skal være helt ærlig, så er jeg ved at være ret træt af Reals indkøbs fremgangsmåde. Det er stort set stjerner på stjerner og da man hentede Ronaldo, Benzema osv. i sidste sæson, var målsætningen af vinde CHL og ligaen vist nok og det burde man i den grad også kunne med de navne der spiller op det hold lige netop nu! Man røg så ud i CHL til Lyon og det er da slet ikke acceptabelt når man tænker på det var 1/8 delsfinalen. Ligaen blev vundet (igen) af Barcelona og det er sgu ret sjovt at se at Barca vinder ligaen med deres stort set ''egen avl spillere'' kan formå at præstere væsentlig bedre end Real stort set igennem hele vejen igennem.

Så jeg ser helst ingen af dem komme til. Godt nok vil man gerne have stjerner til en klub, men det Real har gjort forkert imo. er at lade Mourinho få magten. Mourinho er en god træner, men jeg kan ikke forstå Real Madrid. Real Madrid er en klub der bygger på, at man ikke lader én mand stå over klubben. Der er ingen tvivl om at Mourinho forhåbentlig kan skaffe trofæer til Real, men det er sgu egentlig også spørgsmål om, hvor meget han får skabt.

Derfor kunne jeg godt tænke mig vi i Real her, prøvede at hente nogle lidt mere ''talenter'' og gav dem mere spilletid så man ikke bare ofrede penge på store stjerner konstant. Det gik jo galt med Benzema f.eks.

LosBlancos26
Gæst

« Svar #7040: 08 Jun 2010, 15:11 »

Canales og Dani Parejo er da hentet. De er vel talenter for fremtiden  Peace

Men du har ret AFC, det ville være federe at kunne sige som Real fan: Vi vandt trofæerne med egne talenter, og ikke bare spillere, som er købt ude fra  Smiley

Men det er desværre Real´s stil, og det er der vel ikke så meget at gøre ved. Enten elsker man klubben, eller også hader man den, lidt ligesom AGF  Peace

AFC
Manager

« Svar #7041: 08 Jun 2010, 15:15 »

Har de hentet Parejo? Jeg troede han var hos Getafe, men var det kun en udlejning? Ham der Canales kender jeg nu ikke, men mange spår ham til, at være et rigtig stort talent.

LosBlancos26
Gæst

« Svar #7042: 08 Jun 2010, 15:17 »

Hvad jeg har opfanget, skulle de have hentet ham, men jeg kan selvfølgelig have taget fejl  Peace

Canales tror jeg, kan gå hen og blive en af de store i Ligaen, dog kender jeg ham ikke rigtig i virkeligheden, da det ikke er Racing, jeg følger allermest i Spanien  Smiley

Frederik1994
Landsholdsspiller

« Svar #7043: 08 Jun 2010, 15:27 »

Canales og Dani Parejo er da hentet. De er vel talenter for fremtiden  Peace

Men du har ret AFC, det ville være federe at kunne sige som Real fan: Vi vandt trofæerne med egne talenter, og ikke bare spillere, som er købt ude fra  Smiley

Men det er desværre Real´s stil, og det er der vel ikke så meget at gøre ved. Enten elsker man klubben, eller også hader man den, lidt ligesom AGF  Peace

Og dem hader alle..

:-)

LosBlancos26
Gæst

« Svar #7044: 08 Jun 2010, 15:31 »

Og dem hader alle..

Vi må have respekt for århusianerne Frederik, de tog trods alt turen i stedet for os (Randers FC red.) Hvilket vi er dem evigt taknemlig overfor.

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #7045: 08 Jun 2010, 17:31 »

Daniel Parejo er ikke hentet til klubben (endnu).

I øvrigt fandt jeg da ganske let den gamle Real Madrid-tråd lige her.

Vuelve la ilusión

Zone 43
Manager

« Svar #7046: 08 Jun 2010, 18:22 »

Så jeg ser helst ingen af dem komme til. Godt nok vil man gerne have stjerner til en klub, men det Real har gjort forkert imo. er at lade Mourinho få magten. Mourinho er en god træner, men jeg kan ikke forstå Real Madrid. Real Madrid er en klub der bygger på, at man ikke lader én mand stå over klubben. Der er ingen tvivl om at Mourinho forhåbentlig kan skaffe trofæer til Real, men det er sgu egentlig også spørgsmål om, hvor meget han får skabt.

Derfor kunne jeg godt tænke mig vi i Real her, prøvede at hente nogle lidt mere ''talenter'' og gav dem mere spilletid så man ikke bare ofrede penge på store stjerner konstant. Det gik jo galt med Benzema f.eks.

Fuldstændig uenig!

Mourinho havde meget magt i Chelsea, inden Abramovich tog den fra ham og gav ham sparket, og magt havde han også i Inter - og se, hvad det endte med. Masser af trofæer, noget der i den grad sukkes efter i Madrid. Mourinho skal have magten over den sportslige afdeling, eller meget stor indfyldelse ihf., for at få maksimalt ud af ham, så der kan hoves trofæer hjem til Madrid.

Real har alle dage ønsket, at hente de største stjerner til, og det vil man også fortsætte med i mange år frem. Sidste sæson hentede man mange 'talenter'. Kaká og Xabi var de ældeste med 27 somre dengang. Så synes du modsiger dig selv lidt ang. Benzema. Han må om nogen være et talent. Det der gik galt med ham, var at han ikke kunne spansk, så kommunikationen var ikke god på banen, og udenfor banen skulle han angiveligt have været meget ensom, fordi han har haft kunne læne sig op ad nogen.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #7047: 08 Jun 2010, 18:30 »

Zone: Totalt enig, jeg grublede også lidt over det andet indlæg.

beringneve: Det kommer aldrig til at ske. Higuain har lige skrevet under på en ny aftale, og Kaka sælger de aldrig når de har givet så meget for ham.

Vuelve la ilusión

LosBlancos26
Gæst

« Svar #7048: 08 Jun 2010, 20:03 »

Lad os skyde vores Real tråd igang igen.

Fortsætter lige fra den anden. Hvem foretrækker Real fansene - Gerrard / Fabregas? Er selv meget i tvivl om, hvem jeg ønsker til klubben, selvom begge spillere selvfølgelig er af højeste karakter.

Swizz CataR
Manager

« Svar #7049: 08 Jun 2010, 21:47 »

Jeg tror ikke at I får Fabregas, det nægter jeg simpelthen at tro. Gerrard er en super spiller, men ligesom det blev konkluderet af nogle før sammenbrudet, så ved jeg ikke helt om jeg kan se ham i en Real-trøje?

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Sider: 1 ... 468 469 [470] 471 472 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010