home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 07:37:10 GentleBreeze Blogs Fallout 76: The 9 Most...
27 Jun 2025, 21:45 Broen13 Blogs Indsæt Titel 2
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23586
  0 Brugere, 552 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brigadeinsigniayl
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 449 450 [451] 452 453 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 975348 gange)
JKJ
Gæst

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #6750: 04 Aug 2009, 23:57 »

Som sagt, stop med at generalisere. Jeg kan selvfølgelig ikke snakke på de andres vegne, men jeg, jeg regner ikke med at vi vinder CHL næste år. Om Ligaen vindes skal jeg ikke kunne sige, det er jo umuligt på det her tidspunkt. Jeg tror, at der skal bruges tid på at spille dem sammen, og tja hvad sker der. Dårlige resultater = flere udskiftninger i truppen. Det jeg kan sige, og tør sige på de fleste madridistas vegne er, at ja vi er glade for at vi på papiret ser uhyre stærke ud. Men hvad hjælper det, hvis de ikke kan spille sammen. Og det tror jeg de fleste er ekstremt bange for, og så vanker der virkelig fra omverden.

Tak det var det jeg havde brug for at hører.

For når man ser hvordan i skriver når i har købt en eller anden, lyder det jo til i tror i går ubesejret gennem alle turneringer og vinder alt det sølvtøj i kan komme i nærheden af. (overdrivelse fremmer forståelsen)

Jeg siger ikke i flopper. Jeg siger bare det kommer til at tage tid med at spille så mange nye sammen og jeg er desværre bange for at tid er det eneste ledelsen ikke har og derfor kan vi begynde forefra allerede næste år...

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #6751: 04 Aug 2009, 23:59 »

Ingen tvivl om, at det her en kæmpe satsning fra Real Madrid. Man bruger masser af penge. Enten vil alle ikke sige en skid, hvis vi fx vinder ligaen og Chl, men samtidig vil hele verdenspressen grine af Real Madrid hvis det ender med endnu en fiasko sæson. Der er et kæmpe pres på Real Madrid, men samtidig jeg mener der skulle satses nu her. Jeg tror vi vinder både ligaen og Chl.

Hala Madrid!

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #6752: 05 Aug 2009, 00:03 »

Tak det var det jeg havde brug for at hører.

For når man ser hvordan i skriver når i har købt en eller anden, lyder det jo til i tror i går ubesejret gennem alle turneringer og vinder alt det sølvtøj i kan komme i nærheden af. (overdrivelse fremmer forståelsen)

Jeg siger ikke i flopper. Jeg siger bare det kommer til at tage tid med at spille så mange nye sammen og jeg er desværre bange for at tid er det eneste ledelsen ikke har og derfor kan vi begynde forefra allerede næste år...
Altså selvfølgelig er man det lykkelig udover alle grænser i det øjeblik, når man ser Kaka, Benzema, Ronaldo osv er signet. Ang. det med at floppe, så er jeg ekstreeeemt bange for det sker. Det er nok det største sats i fodboldens historie.
For, hvis ikke Real vinder the triple, vil de for evigt blive stemplet som tabere. Og det er jo umuligt at vinde så meget med et helt nyt hold, også selvom spillerne hedder Kaka, Benzema, Ronaldo. Det er næsten utænkeligt, at det sker. Men de spørgsmål bliver først besvaret når sæsonen kommer igang.

maarup88
Ynglingespiller

« Svar #6753: 05 Aug 2009, 00:04 »

Barca har jo netop også kun købt 1 om året.
I har købt 1-2 plus et hav at spillere der ikke har holdt niveau. De bliver så smidt ud igen sæsonen efter og sådan kører det jo igen og igen.
Holdet har jo aldrig en chance for at blive spillet sammen når i har så stor en udskiftning år efter år. Barca har skiftet 1 måske 2 ud år efter år og dermed har de fundet en rytme.
I finder den jo aldrig når i skifter så stort ud hvert år, stjerner eller lidt mindre stjerner...

Sommeren 2008, købte Barcalona følgende: Gerard Pique, Martin Caceres, Aleksander Hleb, Keita og Dani Alves.. Så vidt jeg kan tælle er det mere end 1-2

Sommeren 2007, købte Barcelona følgende: Yaya Toure, Thierry Henry, Eric Abidal og Gabriel Milito igen mere end 2.

Sommeren 2006, købte Barcelona følgende: Zambrotta, Eidur Gudjohnson og Lilian Thuram (og fik Saviola hjem fra lån)

Sommeren 2005, købte Barcelona følgende: Maxi Lopez, Santiago Ezquerro, Mark Van Bommel.

Sommeren 2004, købte Barcelona følgende: Belleti, Henke, Ludovic Giuly, Samuel Eto'o, Edmilson, Sylvinho og Deco.

Sorry at svaret først kommer nu, men det tog lidt tid at undersøge alt det her.. Pointen var egentlig bare at det er en lettere modificeret sandhed at sige at Barca kun skifter 1-2 ud om året..

//Skinkelynet over and out

Hala Madrid!

Ibraa
Førsteholdsspiller

« Svar #6754: 05 Aug 2009, 00:51 »

Sommeren 2008, købte Barcalona følgende: Gerard Pique, Martin Caceres, Aleksander Hleb, Keita og Dani Alves.. Så vidt jeg kan tælle er det mere end 1-2

Sommeren 2007, købte Barcelona følgende: Yaya Toure, Thierry Henry, Eric Abidal og Gabriel Milito igen mere end 2.

Sommeren 2006, købte Barcelona følgende: Zambrotta, Eidur Gudjohnson og Lilian Thuram (og fik Saviola hjem fra lån)

Sommeren 2005, købte Barcelona følgende: Maxi Lopez, Santiago Ezquerro, Mark Van Bommel.

Sommeren 2004, købte Barcelona følgende: Belleti, Henke, Ludovic Giuly, Samuel Eto'o, Edmilson, Sylvinho og Deco.

Sorry at svaret først kommer nu, men det tog lidt tid at undersøge alt det her.. Pointen var egentlig bare at det er en lettere modificeret sandhed at sige at Barca kun skifter 1-2 ud om året..

nu tænker du på hvor mange nye der er kommet i truppen. Men du skal tænke på hvor meget der er blevet skiftet ud i den faste start11er Smiley og fra sidste sæson til the-treble-sæsson var alves og pique kun de eneste nye Smiley

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

maarup88
Ynglingespiller

« Svar #6755: 05 Aug 2009, 12:08 »

Ja, det er rigtigt nok, men når Real går ud og køber 5-7 spillere til start 11'eren i år betyder det jo ikke at de gør de igen næste år. Under sidste Galacticos periode købte Real heller ikke mere en 1-2 store til spillere til de første 11, at de gør det den her gang er jo et udtryk for hvor langt efter Barca Perez mener de er rent profil mæssigt..

Og det kan godt være at de det kun var Pique og Alves der formåede at bide sig fast, men Caceres, Hleb og Keita kostede allesammen over 100 mio hvis jeg ikke husker helt skævt, og det er godt nok nogle dyre gutter at købe som nr 2 eller 3 reserve..

Hala Madrid!

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #6756: 05 Aug 2009, 12:16 »

Ja, det er rigtigt nok, men når Real går ud og køber 5-7 spillere til start 11'eren i år betyder det jo ikke at de gør de igen næste år. Under sidste Galacticos periode købte Real heller ikke mere en 1-2 store til spillere til de første 11, at de gør det den her gang er jo et udtryk for hvor langt efter Barca Perez mener de er rent profil mæssigt..

Til den her transfersæson her Perez udtalt, at han er nødt til at indhente de tabte 3 år, det er derfor der bliver købt så ekstremt ind. Tvivler også stærkt på han gør det igen næste år.

Mathié
Landsholdsspiller

« Svar #6757: 05 Aug 2009, 12:47 »

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #6758: 05 Aug 2009, 12:52 »

Det er vel også fair. Det hold vi har bygget op denne sommer, er på papiret, det stærkeste måske nogensinde. Nu skal resultaterne så komme.  Smiley

Hala Madrid!

Iloveme
Ynglingespiller

« Svar #6759: 05 Aug 2009, 12:55 »

Ville egentlig bare hører om i Real madrid fans vil være tålmodige omkring det nye hold?
Altså om i vil se resultater/trofæer med det samme eller godt kan vente et år til, så holdet er spillet sammen? Smiley

You'll never walk alone (L)

- Liverpool er mit liv

maarup88
Ynglingespiller

« Svar #6760: 05 Aug 2009, 13:00 »

Jeg kunne godt tænke mig at se dem med det samme.. Hvis Barcelona barer overrakte dem med det samme, evt. inden sæsonstart ville det være dejligt, men ellers må vi jo nok vente et år Smiley

Spøg til side, så vil jeg være nogenlunde tilfreds hvis ikke holdet falder fuldstændig igennem i løbet af den første halvdel af sæsonen, så vi stadig er med i mesterskabskampen, CL og evt Copa Del Rey i 2010.. Og så gerne komme lidt længere i Cl end de seneste par sæsoner..

Hala Madrid!

Mathié
Landsholdsspiller

« Svar #6761: 05 Aug 2009, 13:03 »

Det er vel også fair. Det hold vi har bygget op denne sommer, er på papiret, det stærkeste måske nogensinde. Nu skal resultaterne så komme.  Smiley

Det er rigtigt, men det sagde I også i 2003, men de kunne ikke spille sammen, og I vandt ikke før 06/07 igen, så lad os nu se. Der er rigtig mange individualister, så jeg er meget spændt på at se, om de kan spille sammen Smiley

Ville egentlig bare hører om i Real madrid fans vil være tålmodige omkring det nye hold?
Altså om i vil se resultater/trofæer med det samme eller godt kan vente et år til, så holdet er spillet sammen? Smiley

Genialt spørgsmål!

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #6762: 05 Aug 2009, 13:06 »

Jeg ville personligt gerne se resultater i denne sæson. Ved godt det er svært, når du først skal sammenspilles som hold. Samtidig mener jeg, at det ville være det største at vinde CL på bernabeu i år. Det er jo et drømmescenarie for mig, og vil jeg da også tro for andre Real Madrid fans.

Hala Madrid!

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #6763: 05 Aug 2009, 13:36 »

Jeg tror mange Madridfans gerne vil give det her hold tid, problemet er omverden. Så snart Real Madrid taber den første titel er det her en kæmpe skandale. Jeg tror, for første gang i lang tid, at Madridfans er mere tålmodige, end andre. Og det ses allerede nu, i for-sæsonen tilsviner folk Real Madrid og deres indkøb, og mange siger allerede at Ronaldo er et fejlkøb.

FM2008
Reserveholdsspiller

« Svar #6764: 05 Aug 2009, 14:28 »

Hvordan kan folk sige han er et fejlkøb han har spillet 3-4 kampe, og har da ikke spillet dårligt ?

Sider: 1 ... 449 450 [451] 452 453 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010