home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 07:37:10 GentleBreeze Blogs Fallout 76: The 9 Most...
27 Jun 2025, 21:45 Broen13 Blogs Indsæt Titel 2
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23586
  0 Brugere, 609 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brigadeinsigniayl
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 451 452 [453] 454 455 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 975180 gange)
Ibraa
Førsteholdsspiller

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #6780: 05 Aug 2009, 16:42 »

Ville være logisk og give det til Casillas da størstedelen af forsvaret kan spansk, og vil nok skabe en god teamwork af en art Peace

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller

« Svar #6781: 05 Aug 2009, 17:01 »

Fedt nok så vil han både være anfører for Spanien og Real...   Peace

Zone 43
Manager

« Svar #6782: 05 Aug 2009, 17:11 »

Hvad med sidste sæsons "stjerner" ? er de ikke gode nok mere Shockeret ?

Robben sælges sandsynligvis, og alt efter hvilket system der vil bruges, vil Higuain rotere med en plads på banen og bænken.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #6783: 05 Aug 2009, 17:21 »

http://www.goal.com/en/news/10/italy/2009/08/05/1423643/roma-real-madrid-could-make-a-spectacular-70m-five-player

Dette ville være et kæmpe skridt i den rigtige retning for Madrid hvis det realiseres Smiley

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller

« Svar #6784: 05 Aug 2009, 17:21 »

Tror ikke vi sælge Robben? Hvorfor skulle vi gøre det Zone? Og til hvem?

Zone 43
Manager

« Svar #6785: 05 Aug 2009, 17:38 »

Robben er i overskud, og er en del af 'hollænder banden', som Perez vil skille sig af med. Og med hans mange skader og sommerens indkøb vil det overraske mig meget, hvis ikke han er fortid, når vinduet er lukket i.

Roma eller en PL klub er mest realistisk, vil være fremtiden for Robben.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller

« Svar #6786: 05 Aug 2009, 17:46 »

Så må vi hente en erstatning til bænken... Robben kunne ellers have den rolle, som han havde i sæsonen 2007/2008...

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #6787: 05 Aug 2009, 19:21 »

Bye bye Huntelaar. Godt at slippe af med ham. Så mangler vi kun tre salg, og så er truppen 2009-10 på plads.

www.elmadrid.dk - læs forsidenyheden.

-LFC-
Manager

« Svar #6788: 05 Aug 2009, 21:21 »

Vil godt lige undskylde min opførsel i denne tråd i går aftes. Jeg mener hvert ord jeg sagde, det kan ikke understreges nok, men når jeg sidder og læser mine indlæg igennem, så kan jeg selvfølgelig godt se, at min mening skulle være blevet sagt på en helt anden måde og ikke den halv-umodne, raseriprægede måde som jeg udtrykte min umiddelbare holdning på i går aftes. Jeg er normalt ikke voldsomt temperamentsfuld, men når det omhandler fodbold (Og dermed Liverpool), så skal der ikke frygteligt meget til før jeg taler (skriver) før jeg tænker mig om. At tænke før man taler/skriver er ikke nødvendigvis en god ting, men det skulle jeg ihvertfald have gjort i aftes.

Beklager.

knutsson
Gæst

« Svar #6789: 05 Aug 2009, 21:25 »

Vil godt lige undskylde min opførsel i denne tråd i går aftes. Jeg mener hvert ord jeg sagde, det kan ikke understreges nok, men når jeg sidder og læser mine indlæg igennem, så kan jeg selvfølgelig godt se, at min mening skulle være blevet sagt på en helt anden måde og ikke den halv-umodne, raseriprægede måde som jeg udtrykte min umiddelbare holdning på i går aftes. Jeg er normalt ikke voldsomt temperamentsfuld, men når det omhandler fodbold (Og dermed Liverpool), så skal der ikke frygteligt meget til før jeg taler (skriver) før jeg tænker mig om. At tænke før man taler/skriver er ikke nødvendigvis en god ting, men det skulle jeg ihvertfald have gjort i aftes.

Beklager.

Du er tilgivet  Smiley Kan godt forstå at man bliver sur når man mister en super-spiller som Alonso  Thumbs Up

Mathié
Landsholdsspiller

« Svar #6790: 05 Aug 2009, 21:26 »

Så må vi hente en erstatning til bænken... Robben kunne ellers have den rolle, som han havde i sæsonen 2007/2008...

Jeg tror ærlig talt ikke, at I har brug for flere spillere. I har måske den bredeste trup i verden lige nu, og I har rigeligt med stjerner på bænken i forvejen.

Zone 43
Manager

« Svar #6791: 05 Aug 2009, 21:32 »

Vi skal ikke ud og hente flere dette vindue. Pengekassen er også lukket i nu. Higuain eller Granero må tage over en af fløjene, hvis Kaká eller Ronaldo ikke skulle være kampdygtig af den ene eller anden årsag.

Huntelaar, Van der Vaart, Drenthe og Robben skal væk, så er vi på de 25 mand til hvad der forhåbenlig bliver den største sæson i klubbens historie. Smiley

- Daniel Agger.

thomasmoll
Landsholdsspiller

« Svar #6792: 05 Aug 2009, 22:18 »

Beklager.
Godt du selv indser det, for du var virkeligt pinlig i går.
Sørgeligt at du skulle synke ned til så dybt en niveau LFC!
Håber godt nok du tænker dig meget om i fremtiden.

@

Meget spændende lige for tiden, dejligt endeligt at have overstået alle indkøb, og som jeg ser truppen, er den komplet. Det er også dejligt vi er kommet af med Huntelaar, som bare var i overskud.

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller

« Svar #6793: 05 Aug 2009, 22:20 »

Granero kommer måske til at starte inde i næste sæson (se forrige side)... Skal der ikke købes en reserve? RVN tror jeg bliver på grund af hans høje løn også må den ellers så talentfulde Negrado sælges... ;(

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #6794: 05 Aug 2009, 23:53 »

Granero kommer måske til at starte inde i næste sæson (se forrige side)... Skal der ikke købes en reserve? RVN tror jeg bliver på grund af hans høje løn også må den ellers så talentfulde Negrado sælges... ;(
Håber VIRKELIG, at den startopstilling Marca har stillet, bliver den som Pelle bruger.

Sider: 1 ... 451 452 [453] 454 455 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010