home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 07:37:10 GentleBreeze Blogs Fallout 76: The 9 Most...
27 Jun 2025, 21:45 Broen13 Blogs Indsæt Titel 2
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23586
  1 Bruger, 542 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brigadeinsigniayl
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 447 448 [449] 450 451 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 975421 gange)
-LFC-
Manager

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #6720: 04 Aug 2009, 23:14 »

LFC, hvad så med Ramos, hvad med Pepe, Gago, Higuain, Marcelo og så videre og så videre? Der er altså også spillere i Real Madrid, der ikke er købt for 700 millioner.
Pepe og Ramos kostede vidst begge over 200 millioner. Higuain er det eneste eksempel der duer, i er jo hverken tilfredse med Marcelo eller Gago, som heller ikke ligefrem kan beskrives som klassespillere.

verdenskrig
Manager

« Svar #6721: 04 Aug 2009, 23:17 »

De skulle have taget to lån på hver ca. 1 mia. hos spanske banker. At de har kunne dette er Perez helt sikkert en del af. Han er jo blandt de mest magtfulde mænd i Spanien (og de rigeste Wink )
Just præcist.. Og jeg gentager mig selv igen.. Uden perez ville det her ikke kunne lade sig gøre.. Om pengene så kommer fra hans egen lomme eller om han har indvirket på at et lån er muligt ved jeg ikke.. Det er imo same shit..

Og jeg gider slet ikke diskutere det ville bare sige min oprigtige mening, for vi bliver alligevel aldrig enige da i vil forsvare jeres strategi til det sidste med forklaringen " Vi ville gøre det samme". Det ved ingen om vi ville, og den dag det sker kan vi tage det op!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Enged
Gæst

« Svar #6722: 04 Aug 2009, 23:17 »

De skulle have taget to lån på hver ca. 1 mia. hos spanske banker. At de har kunne dette er Perez helt sikkert en del af. Han er jo blandt de mest magtfulde mænd i Spanien (og de rigeste Wink )

Så kan man vel i for sig sige at Spanien ejer Reals nyindkøb Wink

Don Abramovich
Manager

« Svar #6723: 04 Aug 2009, 23:18 »

Først:
Og til LFC, din konfirmandgnom
funny Grin Thumbs Up

Så, få lige en ordentlig tone. Jeres kommentarer (LFC og Schytte) er simpelthen så barnlige og platte, at man skulle tro I var fra Ekstrabladet. Jeg tror også snart du har lavet nok one-liners om hvor meget du hader Real Madrid, Manchester - og hvad ved jeg. Du har været heldig et par gange hvor folk har smidt dine citater i deres signatur - men vil du ikke stoppe nu? Du bliver hverken sejere eller mere respekteret ved at svine andre til.

Real Madrid har pengene, det ved Liverpool, Valencia, Bayern, Manchester og alle de andre klubber udmærket godt. Det samme ved de om Chelsea og Manchester City. Samtidig med det er Real Madrid en en krise der sjældent er set. Holdet er af middelmådig kvalitet i stort set alle kæder, og de værste rivaler - og hvad Real måler sig selv efter - Barcelona, spiller forrygende fodbold med hold der efterhånden er gennemspillet i flere år, og huser verdens, måske, bedste fodboldspiller. En klub som Real Madrid kan på ingen måde være middelmådig. Fansene forventer et storslået stjerne-hold, der spiller de andre ud af banen HVER GANG. Man har igennem længere tid ikke fokuseret nok på talentarbejdet, hvilket man tydeligt ser nu: Real Madrid har ingen deciderede 'wonderkids', spillere vi alle forventer skal ende med lederroller og trofæ-samlere senere hen. Derfor står Real Madrid et sted hvor de hverken har kvalitet i deres nuværende trup, som Barcelona, eller en talentmasse klar til at tage over som vi ser i Arsenal.
Hvis man hverken har talent eller kvalitet i truppen, hvad gør man så? Svaret burde folk selv kunne regne ud, da det jo ikke ligefrem er raketfysik, det her.

Alle ved at Real er desperate efter at få samlet et hold der kan hamle op med Barcelona, Manchester, Inter og de andre udfordrere til Champions League. Real Madrid har pengene og de andre klubber har kvaliteten. Real er desperate og de andre klubber (eller var det forretninger?) kan presse abnorme summer ud af Real Madrid - for de har dem jo! Det er lige så meget Manchester og Liverpool der er med til at presse priserne til de her sky-høje niveauer i min bog.

Jeg kunne sikkert skrive mere, og er villig til det, men kan se der er lavet 32 (!!) indlæg siden jeg startede mit, og debatten har sikkert ændret sig nu.

Edit: Noget andet er, jeg synes faktisk at folk er begyndt at whine mere Ronaldo, som I eller er meget efter Wink

JKJ
Gæst

« Svar #6724: 04 Aug 2009, 23:19 »

@ JKJ

SÅ ikke Schytte var sunket ned på deres niveaue før NU. (efter jeg har læst et par af hans indlæg igennem) sørgeligt han straks ser sit snit til og efterligne disse to førnævnte... og ærgligt for os andre, som skal være vidne til deres barnagtighed.

Enig... Jeg er træt af at i har købt ham Men så er den heller ikke længere. Han ønskede ikke at blive, så var det da imo vigtigt at vi fik ham solgt hurtigt og det er så sket.

Vi må videre, gider altså ikke græde over spildt mælk, det får vi jo intet ud af alligevel...  Peace

FC-Sjælland
Førsteholdsspiller

« Svar #6725: 04 Aug 2009, 23:21 »

<a href="http://0[" target="_blank">http://0[</a>quote author=-LFC- link=topic=2331.msg734963#msg734963 date=1249420464]
Pepe og Ramos kostede vidst begge over 200 millioner. Higuain er det eneste eksempel der duer, i er jo hverken tilfredse med Marcelo eller Gago, som heller ikke ligefrem kan beskrives som klassespillere.
Citat
Gago og Marcelo er ikke, men Carragher, Insua, Babel osv er?
Der er jeg ikke helt enig! Carragher er da pivringe og Insua, Babel er da pinligringe!
« Seneste Redigering: 04 Aug 2009, 23:25 af FC-Sjælland » Logged

Alle snakker om C.Ronaldo, Messi, Kaka osv.
Men om 10 år er alle de glemt og jeg er fremme Opstemt
GLEM DEM!

Zulue
Manager

« Svar #6726: 04 Aug 2009, 23:22 »

Men Pepe og Ramos kan jo også sælges for over det dobbelte, er det ikke det, der er din pointe? Måske ikke Pepe efter skandalen, men han var en klasse forsvarsspiller inden,.

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #6727: 04 Aug 2009, 23:23 »

Så kan man vel i for sig sige at Spanien ejer Reals nyindkøb Wink
Det kan man sagtens, så vidt jeg husker, så var det vist nok Spaniens et eller andet der købte Real Madrids grunde, da andre ikke ville. Det var nok til at betale meget af gælden tilbage. Så uden tvivl er der MEGET hjælp.

Snons
Reserveholdsspiller

« Svar #6728: 04 Aug 2009, 23:26 »

Vi prøver jo ikke at forsvare strategien, for ved disse indkøb går vi ud og viser os frem. Vi får jo næsten mere medieomtale end the big four tilsammen synes jeg. Vi tror på, at vi ved at have verdens bedste spillere, at vi også får verdens bedste hold. Samtidig viser det sig også at være et smart træk økonomisk. (Det var det sidste gang).

Og så kan i sige "hvad nu hvis..." alt det I vil. Vi ved jo ikke hvad der vil ske, men vi har positive forhåbninger. Det er derfor det er en strategi for fremtiden - ellers ville det jo være historie.

Vil I gøre det samme? Det ved jeg ikke. Det må tiden også vise. Og nu er det Liverpoolfans vi har inde i billedet, det har før været Barcelonafans. Men jeg vil ikke høre mere ondt fra Barcelonafans om at købe store navne, for Thierry Henry, Dani Alves og Zlatan Ibrahimovic er gigantiske internationale navne.

Real Madrid <3

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #6729: 04 Aug 2009, 23:28 »

Enig... Jeg er træt af at i har købt ham Men så er den heller ikke længere. Han ønskede ikke at blive, så var det da imo vigtigt at vi fik ham solgt hurtigt og det er så sket.

Vi må videre, gider altså ikke græde over spildt mælk, det får vi jo intet ud af alligevel...  Peace
Korrekt, man kan sagtens være træt af det, og man kan SAGTENS have det på den måde, som LFC har det. At man er pisse træt af et andet hold og hader det. Men at det ligefrem skal gøres på den måde han gør det på, det gider jeg simpelthen ikke, og derfor jeg blev så sur. Fordi jeg hader Barcelona, ja jeg er jo Real fan, så går jeg da heller ikke ind i deres tråd og sviner det hold til.

Snons
Reserveholdsspiller

« Svar #6730: 04 Aug 2009, 23:30 »

Til det, at Real Madrids talentarbejde er dårligt, er jeg uenig. De wonderkids kommer ikke kun med træning, der skal altså også et vist talent til. Og da det ikke selv er kommet op igennem rækkerne, har vi prøvet at hente spillere udefra - uden det helt store held. Vi kan dog nævne Robinho, der er blevet et helt stort navn, men altså hverken en leder eller trofæsamler, som Don'en efterlyser.

Men næsten samtlige hold i Spanien har en eller flere spillere, der kommer fra Real Madrids ungdomsrækker. De er altså gode nok til at spille i den bedste række.

Real Madrid <3

JKJ
Gæst

« Svar #6731: 04 Aug 2009, 23:31 »

Vi prøver jo ikke at forsvare strategien, for ved disse indkøb går vi ud og viser os frem. Vi får jo næsten mere medieomtale end the big four tilsammen synes jeg. Vi tror på, at vi ved at have verdens bedste spillere, at vi også får verdens bedste hold. Samtidig viser det sig også at være et smart træk økonomisk. (Det var det sidste gang).

Og så kan i sige "hvad nu hvis..." alt det I vil. Vi ved jo ikke hvad der vil ske, men vi har positive forhåbninger. Det er derfor det er en strategi for fremtiden - ellers ville det jo være historie.

Vil I gøre det samme? Det ved jeg ikke. Det må tiden også vise. Og nu er det Liverpoolfans vi har inde i billedet, det har før været Barcelonafans. Men jeg vil ikke høre mere ondt fra Barcelonafans om at købe store navne, for Thierry Henry, Dani Alves og Zlatan Ibrahimovic er gigantiske internationale navne.

Nu er jeg altså ikke Barca fan.

Men ja de 3 er store navne. De er altså bare købt over flere sæsoner. I har jo støvsuget det hele i år, pånær måske Zlatan.

Der er forskellen...

Real Madridista
Lilleputspiller
*

« Svar #6732: 04 Aug 2009, 23:33 »

Har fuld forståelse over Pool fans ærgelse over Xabi's skifte. det svare vel nogenlunde som af sælge Sergio Ramos. selvom han langtfra har været pragende siden EM... akurat som du skriver: "Vi må videre" og jo før desto bedre Wink cadeau til dig for din holdning, til det omtalte skifte som Xabi åbenbart var desperat får gik igennem. Peace

vuson
Landsholdsspiller

« Svar #6733: 04 Aug 2009, 23:33 »

Real Madrid har verdens bedste u-18 hold!

JKJ
Gæst

« Svar #6734: 04 Aug 2009, 23:35 »

Real Madrid har verdens bedste u-18 hold!

Udfra hvilken dokumentation??

Sider: 1 ... 447 448 [449] 450 451 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010