home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:42:57 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  2 Brugere, 1115 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 420 421 [422] 423 424 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 1000634 gange)
Kezman
Landsholdsspiller

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #6315: 08 Jul 2009, 22:09 »

Ronaldo siger i et interview med AS, at alle børnene fra hans tid i Madeira var RM-fans, så det må også inkludere ham selv. Desuden han har jo altid snakket om RM - ikke Barcelona.

Ronaldo, Benzema, Kaká og Agüero har altid kunnet lide Real Madrid, og det giver da lidt ekstra i min bog. Sidstenævnte er dog nok ikke så begejstret længere.
så fik jeg jo ret i det jeg sagde nogen sider tilbage  Wink

maaahhh-h-h-h

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #6316: 08 Jul 2009, 22:16 »

Han havde trænet River Plate 1 sæson inden han kom til villareal inden og ellers kun været træner i syd amerika, det er ikke som om han var en succes træne da han ankom!

Meeeen havde han ikke haft succes i Villarreal med en semifinale i CL, før han satte sig igennem overfor Riquelme? Jo, det havde han Wink

motZ
Gæst

« Svar #6317: 09 Jul 2009, 00:21 »

http://www.madridista.dk/main/?kat=5&vis=1&id=10995

Nu skulle Calderon så have planer om at købe Xerex og dermed vende tilbage til spansk fodbold.
Lidt af et skridt ned for Calderon, at komme fra Real og så til Xerex, men kunne da også være et spændende projekt.

Opstemt

Fulham FC
Førsteholdsspiller

« Svar #6318: 09 Jul 2009, 00:24 »

Den mand er ikke rigtig klog :S

vuson
Landsholdsspiller

« Svar #6319: 09 Jul 2009, 00:25 »

Nogen som ved hvordan man kan få Real Madrids egen tv-kanl "Real Madrid TV" hjemme i stuen?

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #6320: 09 Jul 2009, 01:32 »

@vuson
Parabol.

vuson
Landsholdsspiller

« Svar #6321: 09 Jul 2009, 01:35 »

ok

lacop
Ynglingespiller

« Svar #6322: 09 Jul 2009, 09:01 »

Santi Cazorla, hva siger i til det?

jeg siger umiddelbart at det er fint nok: Spansk, rimelig ung, Spanske Landshold og han vil vel finde sig i ikke at være blandt de fortrunkne 11.?!

Zone 43
Manager

« Svar #6323: 09 Jul 2009, 09:17 »

Mon ikke han ville vil have spilletid i Villarreal, han skal dog være velkommen til, at snuppe en bænkeplads.

I øvrigt skulle vi være ude efter Cesc, efter afslaget på De Rossi.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Cesc
Gæst

« Svar #6324: 09 Jul 2009, 09:39 »

I øvrigt skulle vi være ude efter Cesc, efter afslaget på De Rossi.

Real vil ha mig!

Opstemt

lacop
Ynglingespiller

« Svar #6325: 09 Jul 2009, 09:41 »

Ham tror jeg desværre ikke de for Skuffet

KasperSchmidt
Gæst

« Svar #6326: 09 Jul 2009, 09:43 »

Personligt syntes jeg at Cesc er bedre end Alonso og de Rossi, så det vil da være helt vildt godt hvis vi fik Cesc Peace

Cesc
Gæst

« Svar #6327: 09 Jul 2009, 09:46 »

For lige at være seriøs, så er jeg næsten sikker på, at I ikke skaffer jer Fàbregas - og jeg håber det heller ikke. Hvis I vil købe Fàbregas, skal I i min bog vente et par år, til at han er en virkelig stjerne. Jeg synes ikke han har braget fuldstændig igennem til at være en verdensstjerne, men en stjerne og bestemt med potentiale til at blive en af allerbedste. Han er trods alt kun 22 år, og har mange mange år på bagen. Tænk på en Fàbregas om 10 år. Han bliver utrolig styg, og da han heller ikke har hurtigheden nu, så tror jeg faktisk at han i takt med alderen bliver bedre og bedre. Han kommer til at opfange spillet endnu hurtigere, og holder han sig fri fra skader, bliver han så skræmmende. Guldbold på guldbold, kan vi vidst godt blive enige om..

Men Wenger ønsker ikke at sælge ham, og han skal nok sige nej til de mange millioner. Fàbregas skal skam nok være interesseret, hvis der kommer et tilbud fra Real Madrid. Hvert fald noget han vil overveje, men han er Arsenalspiller - og I får ham ikke i år.

Lagde lige mærke til, at jeg helt ubevidst skriver "I" i dette indlæg (plejer at skrive "vi"). Må være pga. det er en Arsenalspiller det handler om. Så viser jeg lige hvor de fleste af mine følelser er plantet.

Men anyway - Fàbregas spiller i Arsenal næste år.

plutonium
Manager

« Svar #6328: 09 Jul 2009, 09:50 »

Tror faktisk at Cesc ser sig selv som en spiller der skal føre Arsenal tilbage til storhed. Har et billede af ham som en, der tænker mere på holdet end på sig selv i dén retning. Ellers var han ikke blevet anfører i så ung en alder. Heller ikke selvom Arsenal generelt har mange unge spillere. Det er klart, at han vil skulle tænke over sagen, hvis Madrid bød sig til, men jeg tror der skal en enormt stor aftale til, før han overvejer et skifte!

Kan være jeg er gal på den, men det er mit billede af ham

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Cesc
Gæst

« Svar #6329: 09 Jul 2009, 10:00 »

Jeg er i store træk enig med dig Pluto. Cesc virker som en rigtig holdspiller, og han blev anfører for en af verdensstørste klubber nogensinde i en alder af 21 år. Han har en gigantisk fremtid foran sig, og når folk snakker om, glemmer de ofte, at han virkelig ikke er ret gammel. 22 år er ingen ting, men fordi han har været fremme siden hans 17-årige alder, virker det jo som om, at han har været i gamet meget længe. Men han er holdspiller, og han ved hvilket pres der er på ham i Arsenal - og jeg tror han trives med presset.. Han er Mr. Arsenal nr. 2. Ikke ment som at han har samme status som Tony Adams, men han er godt på vej i min bog - og lige som Adams sætter han sig ikke over holdet. Man kan se når han er med.

Hvis Fàbregas kan holde sig nede på benene og blive ved med at arbejde stenhårdt, så har vi at gøre med en klassespiller inden for få år. Jeg kan se på Arsenal når Fàbregas er med, for det fodbold Arsenal spiller, bliver lige en tand hurtigere og en tand mere sikkert end når han optræder på banen.

Han bliver i London, men jeg ved også godt, at Arsenal har Fàbregas på lånt tid. Når hans kontrakt udløber i 2014, er jeg lidt bange for, at han vender hjem til Barcelona. Men nu må vi se, hvordan Barcelona klarer den i de kommende år, for det kan jo være de får en downperiode igen. Det må man bare håbe i Real Madrid og Arsenal, for det er en suveræn fodboldspiller vi har med at gøre. Han bliver en legende, uden tvivl.

Sider: 1 ... 420 421 [422] 423 424 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010