home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:42:57 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  1 Bruger, 825 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 419 420 [421] 422 423 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 1000664 gange)
ViElskerFodbold
Gæst

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #6300: 08 Jul 2009, 14:18 »

lacop
Ynglingespiller

« Svar #6301: 08 Jul 2009, 14:21 »

Kan en hver jo komme at sige, han er jo bare medie liderlig !!

Cesc
Gæst

« Svar #6302: 08 Jul 2009, 14:23 »

Det er da fuldstændig lige meget om han holder med Real Madrid eller FC Barcelona. Det betyder slet ingen ting overhovedet. Manden er professionel nok til at tage Real Madrid som en arbejdsgiver og give sig 100 % for den hvide trøje. Han skal nok blive en fantastisk spiller for klubben, og han skal nok hugge et par mål ind imod Barcelona i hans Real-karriere.

Det der giver jeg intet for. Han er Real Madrid spiller, og han tænker ikke på Barcelona imens. Han bærer Real Madrid.trøjen med en vis stolthed, og det får vi at se i den kommende sæson..

- Og som Lacop siger, er det sikkert bare noget lort han siger..

ViElskerFodbold
Gæst

« Svar #6303: 08 Jul 2009, 14:29 »

Det er da fuldstændig lige meget om han holder med Real Madrid eller FC Barcelona. Det betyder slet ingen ting overhovedet. Manden er professionel nok til at tage Real Madrid som en arbejdsgiver og give sig 100 % for den hvide trøje. Han skal nok blive en fantastisk spiller for klubben, og han skal nok hugge et par mål ind imod Barcelona i hans Real-karriere.

Det der giver jeg intet for. Han er Real Madrid spiller, og han tænker ikke på Barcelona imens. Han bærer Real Madrid.trøjen med en vis stolthed, og det får vi at se i den kommende sæson..

- Og som Lacop siger, er det sikkert bare noget lort han siger..

Derfor skal han jo ikke sige at han altid har kunnet lide Real? Siger han jo kun for at gøre sig populær blandt Real fansne. Og det virkede.

verdenskrig
Manager

« Svar #6304: 08 Jul 2009, 14:30 »

Og hvad er der galt i at han prøver at gøre sig det Huh

Det er da klart at et nyindkøb gerne vil gøre sig mest mulig populær fra dag 1 af.

Og helt ærligt.. Ved du noget som helst om hvilken klub Ronaldo helt præcist har holdt med tidligere.. Nej det gør du ikke, og så længe du ikke ved det kan jeg ikke se hvordan du kan stille dig kritisk overfor udsagnet Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

alek9000
Manager

« Svar #6305: 08 Jul 2009, 14:37 »

Jeg nævnte med vilje ikke noget om Pellegrinis personlighed, for jeg ved at Real-fans tidligere har talt meget positivt om ham, og jeg kender ham ikke godt nok. alek9000 fik det blot til at lyde som om Ronaldo kom fra en middelklub i England til verdens største klub. Sidstnævnte kan altid diskuteres, men det kan ikke diskuteres at Utd har lige så mange stjerne som Real har, flere måske. De er blot ikke så flamboyante.

Og med al respekt for Villarreal så er det nok nemmere for en træner der, med succes i bagagen, at sætte sig igennem overfor klubbens største stjerne. I Real vil det ikke kun være selve spilleren, men også sportsdirektøren og præsidenten han liiige skal have med på råd. Helt ærligt tvivler jeg på at Perez og Valdano lige fra start, nærer så stor tillid til Pellegrini, at han får magt som han har akt.
Det jeg mente med stjerner var de nye indkøb, som der er blevet lavet. Altså Kaka og Benzema indtil videre. Jo, United har da også stjerner, men jeg ser dem mere som en enhed, hvor alt fungerer, hvilket er med til at føre dem på et højere niveau med god hjælp fra en taktisk genial mand som Ferguson. Jeg synes ikke, at United har de her spillere med kæmpe stjernenykker, som Ronaldo havde.

Selvfølgelig er Ronaldo-indkøbet det mest hypede i Real Madrid, men når der også er kommet spillere som Kaka og Benzema til, så ved han godt, at han skal ind og bevise noget på banen for at bevise, at han stadig er verdens bedste. Og man beviser ikke noget ved blot at smide sig og kaste med armene lige så snart man bliver rørt.

Min konklusion må være, at jeg tror stadig, vi vil se noget af dem gamle stjernenomade, men samtidig også en mere ydmyg Ronaldo.

Snons
Reserveholdsspiller

« Svar #6306: 08 Jul 2009, 14:40 »

Enig med Cesc på det her område - mon ikke Ronaldo kan opføre sig professionelt på det område. Og hvad så hvis han har været fascineret af Barcelona? Det var da tydeligt at han var stolt af at stå i den hvide trøje under præsentationen.

Men for at komme tilbage til den centrale midtbanespiller, så er jeg glad for at se Lucho blive nævnt af motZ på forrige side. Desværre er han solgt til Marseilles, men det er vel altid noget at vi deler samme mening om spilleren.
Også Felipe Melo er blevet solgt - til Juventus - men jeg er vist den eneste der har nævnt ham som muligt indkøb i Real.

Men angående Alonso: Jeg har læst, at den videresalgsklausul på 20%, som Sociedad smed med i salget af Alonso, den udløber den. 18 juli. Det kan være at parterne bare trækker forhandlingerne pga. dette, som vil give Liverpool flere penge - og dermed større chance for Real Madrid for at købe ham.
Læs lidt om klausulen her. Den samme hjemmeside tror desuden at handlen går videre senere på måneden. Thumbs Up

Real Madrid <3

Cesc
Gæst

« Svar #6307: 08 Jul 2009, 14:40 »

Derfor skal han jo ikke sige at han altid har kunnet lide Real? Siger han jo kun for at gøre sig populær blandt Real fansne. Og det virkede.

Er det ikke fuldstændig lige meget hvilken klub han holder med?

Simon Kjær er Liverpool-fan, men gør han det ikke ret godt i Palermo? Walcott er Liverpool-fan, men gør han det ikke også ret godt i Arsenal? Aaron Ramsey er Man Utd-fan, men gør han det ikke også rimeligt i Arsenal når han er på banen? Han kæmper hvert fald sin chance.

Det med hvem man er fan af, betyder simpelthen ingen ting i moderne fodbold. De fleste spiller for pengene, og gør deres kram så godt som muligt.

Eric Djemba-Djemba har fået et spørgsmål omkring Ronaldos klubfølelser, og det kan han vel ikke rigtig svare på. Jeg tror som lacop bare, at det er et mediestunt. Det sælger jo at skrive sådan noget.. Der var også snak om at Fàbregas var glødende United-fan og Rooney var Arsenalfan. Alle de historier er bare fremme for at skabe revage.

Det er den engelske presse som har lavet nyheden - og ja, kilden er GOAL.com - det er total Se og Hør kvalitet. Jeg tror ikke på det...

Cesc
Gæst

« Svar #6308: 08 Jul 2009, 14:44 »

Vil da også lige tilføje, at jeg godt kan forstå, hvis han var Barcelona-fan.

Det er garant for underholdning.

lacop
Ynglingespiller

« Svar #6309: 08 Jul 2009, 14:51 »

Samuel Eto'o sagde dengang han spillede i Mallorca efter kamp mod Real at han hjerte blødte hver gang han scorede mod dem og han altid ville være fan af dem, han scorede så vidt jeg husker hatrick i den kamp btw Wink
men han gør det da også meget godt i Barcelona ..

Det kan da også være det er et stunt fra Djemba's side, hans karriere er gået lidt i stå i OB og der har herhjemme været tale om OB kan holde på ham, så er det da ganske glimrende for ham at han lige kan blive nævnt i alverdens aviser så folk ikke glemmer ham helt og måske en ny klub melder sig på banen Smiley

Snons
Reserveholdsspiller

« Svar #6310: 08 Jul 2009, 14:54 »

Samuel Eto'o sagde dengang han spillede i Mallorca efter kamp mod Real at han hjerte blødte hver gang han scorede mod dem og han altid ville være fan af dem, han scorede så vidt jeg husker hatrick i den kamp btw Wink
men han gør det da også meget godt i Barcelona ..

Det kan da også være det er et stunt fra Djemba's side, hans karriere er gået lidt i stå i OB og der har herhjemme været tale om OB kan holde på ham, så er det da ganske glimrende for ham at han lige kan blive nævnt i alverdens aviser så folk ikke glemmer ham helt og måske en ny klub melder sig på banen Smiley

...

Ja, jeg har ikke meget at tilføje. Lad os bare stoppe diskussionen og sige at du(vi?) vandt Wink

Real Madrid <3

lacop
Ynglingespiller

« Svar #6311: 08 Jul 2009, 14:58 »

...

Ja, jeg har ikke meget at tilføje. Lad os bare stoppe diskussionen og sige at du(vi?) vandt Wink

haha ja fair nok, hvilken sejr Wink

men mærkelig debat, for der var vist ingen der sagde os imod ?! Smiley

Yessir
Manager

« Svar #6312: 08 Jul 2009, 15:02 »

Det er den engelske presse som har lavet nyheden - og ja, kilden er GOAL.com - det er total Se og Hør kvalitet. Jeg tror ikke på det...

Kilden er nu "The Sun"
Og derfor kan jeg kun grine af hvor meget debat, det har skabt... Jeg mener, come on, i diskuterer noget "The Sun" har skrevet?!?  Grin

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #6313: 08 Jul 2009, 17:13 »

Ronaldo siger i et interview med AS, at alle børnene fra hans tid i Madeira var RM-fans, så det må også inkludere ham selv. Desuden han har jo altid snakket om RM - ikke Barcelona.

Ronaldo, Benzema, Kaká og Agüero har altid kunnet lide Real Madrid, og det giver da lidt ekstra i min bog. Sidstenævnte er dog nok ikke så begejstret længere.

vuson
Landsholdsspiller

« Svar #6314: 08 Jul 2009, 21:52 »

Nogen som ved hvordan man kan få Real Madrids egen tv-kanl "Real Madrid TV" hjemme i stuen?

Sider: 1 ... 419 420 [421] 422 423 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010