home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:42:57 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 724 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 417 418 [419] 420 421 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 1000729 gange)
kipmand
Reserveholdsspiller

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #6270: 07 Jul 2009, 16:05 »

Jo han gjorde. Det har du slet ikke opfattet udfra de seneste nyheder der har været rundt omkring?
Slap dog af!, bare fordi jeg ikke sidder på og stener nyheder 24 i døgnet og ikke har været udenfor de sidste 3 uger så behøver du jo ikke sige sådan noget?

Engang Odense
ALTID Odense

___________________ ________
PSN: kasparlyk

motZ
Gæst

« Svar #6271: 07 Jul 2009, 16:11 »

Nej, men man behøver ikke at følge særlig meget med noget i for at kunne opfatte det. Det har været skrevet på ALLE hjemmesider hvor der bare er lidt sport, og også i næsten alle de nyhedsudsendelser der har været siden præsentationen.

Og siden du skriver at du ikke har været udenfor de sidste 3 uger, så burde du da have også lige hurtig kunne tjekke et par sider tilbage i tråden her. Wink

ViElskerFodbold
Gæst

« Svar #6272: 07 Jul 2009, 16:21 »

Smart nok til dem som har den gamle Ronaldo trøje. Samme navn og samme nummer. Der røg Perez "sælge trøje for at hente penge igen" planen Peace

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #6273: 07 Jul 2009, 16:26 »

Smart nok til dem som har den gamle Ronaldo trøje. Samme navn og samme nummer. Der røg Perez "sælge trøje for at hente penge igen" planen Peace

Den nye trøje er meget federe, så folk køber da den nye alligevel, selvom de har den gamle.  Thumbs Up

Desuden er det ikke trøjesalg, der skal finansiere købet. Det kan simpelthen ikke lade sig gøre.

ViElskerFodbold
Gæst

« Svar #6274: 07 Jul 2009, 16:28 »

Den nye trøje er meget federe, så folk køber da den nye alligevel, selvom de har den gamle.  Thumbs Up

Desuden er det ikke trøjesalg, der skal finansiere købet. Det kan simpelthen ikke lade sig gøre.
De er begge hvide Peace Tror hvert fald der er nogen som bare hiver den gamle frem Opstemt

thomasmoll
Landsholdsspiller

« Svar #6275: 07 Jul 2009, 17:48 »

ViElskerFodbold:
Du tror ikke der er andre faktorer der spiller ind?
Forbedret TV-Aftale
Bedre sponsorater
100% udsolgt til hver eneste kamp = Mere salg på stadion.
For ikke at glemme den mulige sportslige succes, som han også kan bringe med.
Der er simpelthen mange flere ting som spiller ind, og som økonomisk vil gøre det til en succes.
Prøv bare at regne ud hvor meget de kan tjene til bare en enkelt præsentation, hvor der dukker 85.000 op. Det er jo ikke bare entré de betaler, der er så mange penge i det, at det er helt ufatteligt!

vesperGT
Manager

« Svar #6276: 07 Jul 2009, 18:00 »

Som Valencia fan, må jeg dog indrømme at den kære Florentino ved, hvordan en præsentation skal skrues sammen Smiley

Eusebio, De Stefano som baggrund inden "the star" dukker op og kikser med jongleringen crazy Men selvom CR9 er vant til lidt af hvert, var det lige før han kneb tårer..... Det viser bare manden har villet det her Thumbs Up

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #6277: 07 Jul 2009, 18:02 »

Prøv bare at regne ud hvor meget de kan tjene til bare en enkelt præsentation, hvor der dukker 85.000 op. Det er jo ikke bare entré de betaler, der er så mange penge i det, at det er helt ufatteligt!

Det var så gratis at komme ind.  Wink

thomasmoll
Landsholdsspiller

« Svar #6278: 07 Jul 2009, 20:28 »

Det vidste jeg ikke, men derfor er det stadigvæk vildt mange penge man kan tjene på sådan en aften.

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #6279: 07 Jul 2009, 20:39 »

Det har nok nærmere givet underskud med al den forberedelse.

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #6280: 07 Jul 2009, 23:31 »

http://www.realmadrid.com/cs/Satellite/es/GaleriaVideos.htm

Han er virkelig for fed Ronaldo. Her er en lille video, hvor de følger C. Ronaldo gennem hele hans dag.

Hala Madrid!

ManUtd83
Manager

« Svar #6281: 07 Jul 2009, 23:39 »

Manden har attitude og temperament, men du klagede næppe, når han scorede uge efter uge, kamp efter kamp....

Han virker benovet over at være kommet til Real Madrid, så jeg er sikker på, at der ikke bliver noget problem der.

Jo, det gjorde jeg faktisk.

Jeg er nu ret sikker på at han ikke ændrer stil i Madrid. Der er endda gode chancer for at han får endnu større primadonna-nøkker. Men lad os nu se.

Dane 16
Landsholdsspiller

« Svar #6282: 07 Jul 2009, 23:40 »

jeg ved ikk om jeg er den eneste som går op i trøje numre, hvor nummer 10 er den spilstyrende og simpelthen den bedste, 7 og 17 er de der superdriblere og 9'eren er superangriberen der score 20 mål HVER sæson. Nå men nu til sagen, jeg synes ikke Cristiano er en 9'er han er en 7'er eller 17 nu hvor Raul har nummer 7( hvis jeg husker rigtig )

ManUtd83
Manager

« Svar #6283: 07 Jul 2009, 23:42 »

jeg ved ikk om jeg er den eneste som går op i trøje numre, hvor nummer 10 er den spilstyrende og simpelthen den bedste, 7 og 17 er de der superdriblere og 9'eren er superangriberen der score 20 mål HVER sæson. Nå men nu til sagen, jeg synes ikke Cristiano er en 9'er han er en 7'er eller 17 nu hvor Raul har nummer 7( hvis jeg husker rigtig )

Du har helt ret. 9'eren bør være en angriber. Man kan dog sige om Ronaldo at han snildt kan score 20 mål og samtidig være superdribler på fløjen så det er ikke skudt helt ved siden af. Tror også bare Real ville give ham et nr. der betyder noget i klubben, og jeg vil skyde på at 9 er vigtigere end 17.

Mikkellas
Gæst

« Svar #6284: 07 Jul 2009, 23:44 »

Nummer 9 blev vist båret af selveste Alfredo di Stefano, hvis jeg ikke husker helt galt, så det betyder rigtig meget i klubben. Smiley

Sider: 1 ... 417 418 [419] 420 421 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010