home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 1193 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 364 365 [366] 367 368 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 1002506 gange)
mgk-99
Landsholdsspiller

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #5475: 15 Jun 2009, 00:41 »

Men hellere real madrid end barcelona kan ikke fordrage dem

Den udtagelse har lige gjort at jeg ikke kan lide dig så meget som inden du skrev det.  Hævet Øjenbryn

LOVE UNITED - HATE GLAZER

bibo123
Førsteholdsspiller

« Svar #5476: 15 Jun 2009, 01:00 »

Øhh okay

,,

GhettoKlinac
Gæst

« Svar #5477: 15 Jun 2009, 01:27 »

Men hellere real madrid end barcelona kan ikke fordrage dem

Hellere hade dem der vinder alt. Vi forstår.  Thumbs Up Thumbs Up

bibo123
Førsteholdsspiller

« Svar #5478: 15 Jun 2009, 01:33 »

Hellere hade dem der vinder alt. Vi forstår.  Thumbs Up Thumbs Up

du fatter da ikk noget..... har så aldrig kunne lide dem,  så det bare noget lort de vinder
« Seneste Redigering: 15 Jun 2009, 01:35 af bibo123 » Logged

,,

T1de
Førsteholdsspiller

« Svar #5479: 15 Jun 2009, 01:55 »

du fatter da ikk noget..... har så aldrig kunne lide dem,  så det bare noget lort de vinder

Jeg tror nok bare det var ment i sjov. Og du har ikke skrevet at du altid har "hadet" dem, så det kunne han jo heller ikke vide Wink

Zone 43
Manager

« Svar #5480: 15 Jun 2009, 08:05 »

Helt enig, Kongesonnen7. Penge burde heller ikke være noget problem, så Perez, smid lidt extra håndører i retning mod Valencia. Wink

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Fulham FC
Førsteholdsspiller

« Svar #5481: 15 Jun 2009, 10:30 »

Er jeg den eneste der synes at det er total håbløst hvis vi henter Forlan i Atl Madrid? Synes virkelig ikke en aldrene, men dog skarp angriber er interessant nok. Vi har allerede gode angribere, så hvis vi endelig skal hente en ny angriber skal han virkelig have klasse!! Er heller ikke begejstret for at vi henter ham i Atl Madrid. Håber virkelig ikke handlen bliver til noget.

vesperGT
Manager

« Svar #5482: 15 Jun 2009, 10:32 »

så skal i enten have agüero eller villa...... dog håber jeg på det første, da villa skal redde os næste sæson! Thumbs Up

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #5483: 15 Jun 2009, 10:35 »

Er jeg den eneste der synes at det er total håbløst hvis vi henter Forlan i Atl Madrid? Synes virkelig ikke en aldrene, men dog skarp angriber er interessant nok. Vi har allerede gode angribere, så hvis vi endelig skal hente en ny angriber skal han virkelig have klasse!! Er heller ikke begejstret for at vi henter ham i Atl Madrid. Håber virkelig ikke handlen bliver til noget.

Du er overhovedet ikke den eneste Wink
Skal vi have en angriber skal det være af Villa-klasse.

så skal i enten have agüero eller villa...... dog håber jeg på det første, da villa skal redde os næste sæson! Thumbs Up

Agüero bliver det næppe. Det er nok næsten lige så urealistisk som at hente Fernando Torres til klubben. Dog tror jeg du skal være nogenlunde sikker på at David Villa smutter lige meget hvad, selvom det ikke bliver til Real.

Vuelve la ilusión

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #5484: 15 Jun 2009, 11:15 »

Jeg forstår simpelthen ikke at vi ikke bruger Huntelaar - han er en rigtig god angriber, og der er mange mål i ham. Hvis vi ikke kan få David Villa, ser jeg i stedet Huntelaar på toppen. Agüero er der ingen logik i at hente, da han har sagt at han ikke vil skifte til Real Madrid og dermed skifte til rivalerne.

Kongesoennen7
Landsholdsspiller

« Svar #5485: 15 Jun 2009, 11:19 »

Nu er Villa nede på 2 stjerner inde på madridista.dk's rygtebørs!  Ubeslutsom

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #5486: 15 Jun 2009, 11:20 »

Ifølge flere kilder forhandler Valencia med både Barca og Manchester - det ser ikke ud til at han bliver den nye topscorer for os.

Szczesny
Manager

« Svar #5487: 15 Jun 2009, 11:25 »

Villa ville være en klassespiller at få til klubben, men vi har jo allerede de bevægelige folk til at løbe i rummene omkring Kaká. Både Ronaldo (hvis han altså snart kommer hjem fra ferie og skriver under Smiley ) og Robben løber jo hele tiden - så hvis en Huntelaar bare stod inde i feltet og skrabede den over stregen, så er det fint med mig.

Der har dog været rygter om at Robben skulle væk, men hvem skal så tage venstrekanten? Marcelo, Ronaldo (med Higuain på højre så), eller Drenthe? Den er svær - så er der selvfølgelig rygterne og Ribery, men dem tillader jeg mig at tvivle på. Desuden så er han jo et kæmpeego, om muligt større end Ronaldo, så jeg ved ikke hvor god den disposition ville være. Der skal helst være nogle ydmyge folk, så der ikke går mudderkastning i det hele ved første dårlige aflevering.

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Kongesoennen7
Landsholdsspiller

« Svar #5488: 15 Jun 2009, 11:50 »

Det fint nok hvis Villa ikke kommer, det overlever jeg, men jeg går bersærk hvis Forlan kommer. Vi har i forvejen 2 angribere der er oppe i 30'erne og vi har ikke bruge for en til! Så hellere lade være med at købe offensivt nu, bruge de angribere vi har, og gå efter forsvarspiler og en Xabi Alonso.

Fulham FC
Førsteholdsspiller

« Svar #5489: 15 Jun 2009, 11:53 »

Hvis vi ikke får hentet en god midterforsvar taber vi mesterskabet de 5 første runder hvor Pepe har karantæne. Vi skal have mindst 2 klasseforsvarsspill ere og det kan kun gå for langsomt Smiley

Sider: 1 ... 364 365 [366] 367 368 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010