home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  1 Bruger, 766 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 356 357 [358] 359 360 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 1002860 gange)
FCK010
Ynglingespiller

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #5355: 13 Jun 2009, 14:15 »

Har lige læst på madridista.dk, at David Villa forventes at blive præsenteres i næste uge. Kan det passe? For så får vi da godt nok et sygt hold hvis han kommer til. Han er jo en uhyre skarp angriber, som nok ikke lige havde sin bedste sæson hos Valencia i år, men jeg tror han vil komme til at finde sit gamle jeg i Real Madrid, eftersom der ikke bliver så meget konkurrence igen, hvis nu Van Nistelrooy ryger og Raul desværre stopper og går på pension.

Jeg vil nu heller ikke mene at 28 mål er ringe. Men jeg ville elske at se ham i Real!

AFC
Manager

« Svar #5356: 13 Jun 2009, 14:16 »

Sorry, jeg mente bare ikke at Villa havde scoret så mange mål igen, så den trækker jeg i mig igen.

verdenskrig
Manager

« Svar #5357: 13 Jun 2009, 14:17 »

AFC tag nu for pokker og hav dine facts i orden før du begiver dig ud i diverse teorier Rullende Øjne Grin!!!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

AFC
Manager

« Svar #5358: 13 Jun 2009, 14:22 »

Ja, VK, men så prøv at lad være med at kommentere det, når det er jeg lige har afsluttet det og sagt undskyld.

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller

« Svar #5359: 13 Jun 2009, 14:22 »

Jeg har overhovet ikke snakket tacklinger, drop nu det tacklings snak  crazy

Jeg snakker om hans taktiske evner på banen.. her i blandt hans palceringsevne som jeg ofte syntes er utilstrækkelig... Men det er sikkert også mest af alt et resultat af at han ikke når med hjem...

Jeg syntes til tider Ramos burde fokusere mere på det defensive end han gør.. der gør lidt for meget carlos i den, og modsat carlos er ramos ikke god nok offensiv til bare at kunne lege wingback!

Det er jo nok træneren, der har sagt til ham at han skal være offensiv... Som jeg har skrevet før, Ramos er en type spiller som altid kæmper for sit hold og giver sig hundred procent ud, så han kan sagtens spille centralt, da han er meget energisk  både defensivt og offensivet...

Du skriver jo selv, at han har nogle mangler defensivet, på grund af han går så meget med op i offensiven... Det må jo være trænernes skyld, og ikke hans eget?  Huh

verdenskrig
Manager

« Svar #5360: 13 Jun 2009, 14:32 »

Ja, VK, men så prøv at lad være med at kommentere det, når det er jeg lige har afsluttet det og sagt undskyld.

Hvorfor undskylde når man bliver ved med at gentage det?

Det er jo nok træneren, der har sagt til ham at han skal være offensiv... Som jeg har skrevet før, Ramos er en type spiller som altid kæmper for sit hold og giver sig hundred procent ud, så han kan sagtens spille centralt, da han er meget energisk både defensivt og offensivet...

Du skriver jo selv, at han har nogle mangler defensivet, på grund af han går så meget med op i offensiven... Det må jo være trænernes skyld, og ikke hans eget?  Huh

regner da også med det er træneren, tror ik ramos giver sig selv instrukser Rullende Øjne..  Det viser jo bare at ramos ikke magter den opgave på et niveau som man må forvente i "verdens bedste klub"

Og det er muligt han er energisk, men at være energisk er bare ikke et argument for at man er god nok i en klub som real.. der skal alt være på plads.. Både teknisk og taktisk... Jeg syntes virkelig ikke jeg kan bruge det der energisk til meget..

det er muligt han er energisk men han laver stadig masser af fejl.. Hvad nytter hans energi så?

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

AFC
Manager

« Svar #5361: 13 Jun 2009, 14:34 »

Hvorfor undskylde når man bliver ved med at gentage det?

regner da også med det er træneren, tror ik ramos giver sig selv instrukser Rullende Øjne..  Det viser jo bare at ramos ikke magter den opgave på et niveau som man må forvente i "verdens bedste klub"

Og det er muligt han er energisk, men at være energisk er bare ikke et argument for at man er god nok i en klub som real.. der skal alt være på plads.. Både teknisk og taktisk... Jeg syntes virkelig ikke jeg kan bruge det der energisk til meget..

det er muligt han er energisk men han laver stadig masser af fejl.. Hvad nytter hans energi så?
hvorfor kommentere noget som ikke er noget der passer?  Rullende Øjne

verdenskrig
Manager

« Svar #5362: 13 Jun 2009, 14:37 »

Tag den på pb!

Cool

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #5363: 13 Jun 2009, 14:39 »

Sergio Ramos er nok den sikreste mand i vores forsvarskæde næste sæson. Jeg er enig i at han nogen gange satser for meget i offensiven, men det har også lidt at gøre med han faktisk er nødt til at gøre det, fordi det ellers har været håbløst spil. Derfor har han været nødt til at gå rigtig meget med frem for at skabe overtal og på den måde skabe chancer. Det er forhåbentligt slut nu.

En af de andre grunde til at Ramos nogen gange har set håbløst ringe ud, er nok også hele holdets præstation. Han bliver tit efterladt i håbløse situationer, og det er vel egentlig det der har kendetegnet Real Madrid's sæson. Der er sgu ikke rigtigt noget der har fungeret på Real Madrids hold, og det har Ramos heller ikke. Men når han er i topform og spiller sammen med andre der bare fatter at spille bold en andelse (som Real altså ikke har gjort i 08/09) så er han altså verdens bedste højreback! Han har spillet ringe, men det har hele holdet sgu!

Vuelve la ilusión

verdenskrig
Manager

« Svar #5364: 13 Jun 2009, 14:44 »

Sergio Ramos er nok den sikreste mand i vores forsvarskæde næste sæson. Jeg er enig i at han nogen gange satser for meget i offensiven, men det har også lidt at gøre med han faktisk er nødt til at gøre det, fordi det ellers har været håbløst spil. Derfor har han været nødt til at gå rigtig meget med frem for at skabe overtal og på den måde skabe chancer. Det er forhåbentligt slut nu.

En af de andre grunde til at Ramos nogen gange har set håbløst ringe ud, er nok også hele holdets præstation. Han bliver tit efterladt i håbløse situationer, og det er vel egentlig det der har kendetegnet Real Madrid's sæson. Der er sgu ikke rigtigt noget der har fungeret på Real Madrids hold, og det har Ramos heller ikke. Men når han er i topform og spiller sammen med andre der bare fatter at spille bold en andelse (som Real altså ikke har gjort i 08/09) så er han altså verdens bedste højreback! Han har spillet ringe, men det har hele holdet sgu!

Syntes bare han har virket svagere end de andre.. Han er ikke en type der løfter sin forsvarskæde, som "verdens bedste" burde gøre det..

Syntes han er ok god i det offensive, men her er det heller ikke meget bedre.. Prøv f.eks at se Alves fra barca.. Vi ses ramos kan jeg bare sige Peace

Det er muligt at hele holdet har spillet skidt, for det har de.. Men ud fra de kampe jeg har set syntes jeg ofte han falder mest igennem fordi han laver ELEMENTÆRE placerings og koncentrations fejl...

Men naturligvis kan han blive bedre på sigt.. Han har vel ikke rundet de 23 endnu(eller hva? ) så noget kan han sikkert lære, og i takt med at rutinen kommer til ham vil han sikkert blive bedre def..

Men lige nu er han imo ikke god nok, og hans energi kan sku ikke bruges som argument.. Hvilken verdensklasse forsvarsspiller i verden har sin energi som største force.. At han er ok offensiv skygger imo langt fra for hans ustabile spil bagudtil..

At kalde ham verdens bedste på noget tidspunkt af hans karriere mener jeg er en hån på højreback standarten Peace

Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #5365: 13 Jun 2009, 14:50 »

Som jeg ser det udefra, er den eneste der tilnærmelsesvis er god nok til det projekt som real er ved at søsætte, Pepe..

Altså i forsvaret.. Ramos, heinze/marcelo, og Metzelder/garay kan jeg simpelthen ikke se gode nok pt.. Ramos bliver det måske, og det samme med marcelo..

Jeg syntes faktisk det er decideret synd for casillas at han skal stå bag sådan en kæde.. Han er en KLASSEmålmand men pga at hans forsvars er så ustabilt så bliver han alt for ofte skudt totalt i sænk.. Samtidigt med at de usikre spil forplanter sig i ham, sådan at han også begynder at lave fejl som man aldrig har set fra ham..

Jeg har altid haft ondt af at se casillas i real, da jeg mener han fortjener et forsvar der er på niveau med ham selv!.. det har han ingenlunde lige pt, og hvis real skal have nogen som helst form for succes så skal der ryddes godt og grundigt op i den forsvarskæde Smiley

Cool

Kongesoennen7
Landsholdsspiller

« Svar #5366: 13 Jun 2009, 14:52 »

Ramos spillede ringe i 08/09 sæsonen, men de forrige sæsoner, så har han altså været en af vores bedste forsvarsspiller! Tror ikke nogle andre kunne gøre det bedre, hvor man skal dække HELE vores højre side, pga. vores fløje trak meget ind i banen, og når der skulle forsvares, så var der ingen der hjalp ham, så jeg er fuldforståelig over hans skrøbelige sæson, men i mine øjne, så er han, når han er i topform, og vil længe være verndens bedste højre back!
« Seneste Redigering: 13 Jun 2009, 14:55 af Kongesoennen7 » Logged

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #5367: 13 Jun 2009, 14:53 »

Syntes bare han har virket svagere end de andre.. Han er ikke en type der løfter sin forsvarskæde, som "verdens bedste" burde gøre det..

Syntes han er ok god i det offensive, men her er det heller ikke meget bedre.. Prøv f.eks at se Alves fra barca.. Vi ses ramos kan jeg bare sige Peace

Det er muligt at hele holdet har spillet skidt, for det har de.. Men ud fra de kampe jeg har set syntes jeg ofte han falder mest igennem fordi han laver ELEMENTÆRE placerings og koncentrations fejl...

Men naturligvis kan han blive bedre på sigt.. Han har vel ikke rundet de 23 endnu(eller hva? ) så noget kan han sikkert lære, og i takt med at rutinen kommer til ham vil han sikkert blive bedre def..

Men lige nu er han imo ikke god nok, og hans energi kan sku ikke bruges som argument.. Hvilken verdensklasse forsvarsspiller i verden har sin energi som største force.. At han er ok offensiv skygger imo langt fra for hans ustabile spil bagudtil..

At kalde ham verdens bedste på noget tidspunkt af hans karriere mener jeg er en hån på højreback standarten Peace

Skrev også det var i topform han er verderns bedste på sin plads. Jeg er ikke i tvivl om han har niveauet til at spille for Real Madrid.
Ja, han har lavet fejl, store fejl, men en som Cannavaro har jo også virker hamrende usikker.

Vuelve la ilusión

verdenskrig
Manager

« Svar #5368: 13 Jun 2009, 14:56 »

Ramos spillede ringe i 08/09 sæsonen, men de forrige sæsoner, så har han altså været en af vores bedste forsvarsspiller! Tror ikke nogle andre kunne gøre det bedre, hvor man skal dække HELE vores højre side, pga. vores fløje trak meget ind i banen, og når der skulle forsvares, så var der ingen der hjalp ham, så jeg er fuldforståelig over hans skrøbelige sæson, men i mine øjne, så er han, og vil længe være verndens bedste højre back!
Men altså jeg forstår dig på en måde godt.. Jeg ved jo selv at man ofte prøver at gøre ens spillere bedre end de måske er..

altså jeg kan bare sige at jeg er 100 % neutral her.. Om det er barca eller real er mig ligegydligt da ingen af klubberne siger mig noget som helst Peace..

Men at kalde ham verdens bedse back når hans forsvarsspil faktisk ikke er bedre end det er (man er aldrig bedre end sin sidste kamp) syntes jeg er misvisende.. Hvad ramos var for et år siden ved jeg ik da jeg ikke så real dengang, fordi jeg ikke havde kanalen.. Men nu er MIN dom klar.. Han, og flere andre duer simpelthen ikke lige pt.. Om han kan komme til det ved jeg ikke, han virker bare ikke som typen der har nok defensiv tankegang, til at kunne gøre jeres højre forsvarsside rigtig sikker Peace

Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #5369: 13 Jun 2009, 15:00 »

Skrev også det var i topform han er verderns bedste på sin plads. Jeg er ikke i tvivl om han har niveauet til at spille for Real Madrid.
Ja, han har lavet fejl, store fejl, men en som Cannavaro har jo også virker hamrende usikker.
Ja men hva kan jeg/i bruge fortiden til her Smiley.. Jeg forholder mig til hvordan han er nu.. Fodbold handler om nutid, og som sagt er man aldrig bedre end sin sidste kamp.. Om han var verdens bedste for et år siden aner jeg ikke, men lige pt er han ikke i nærheden af det.. Imo endnu en plads i forsvaret hvor barca er jer overlegne Peace..

Og hva kan vi i denne sammenhæng bruge til at cannavaro også har været ringe Smiley ?..

Cool

Sider: 1 ... 356 357 [358] 359 360 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010