home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  1 Bruger, 768 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 355 356 [357] 358 359 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 1002864 gange)
Kongesoennen7
Landsholdsspiller

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #5340: 13 Jun 2009, 12:43 »

Syntes nu Marcelo er bedre end Torres offensivt. Og gør det helt klart bedre når han spiller som wing  Smiley

Ghetto

Han mener at Torres er bedre offensivet end Arbeloa som rygtes til Real...
« Seneste Redigering: 13 Jun 2009, 12:47 af Kongesoennen7 » Logged

Zone 43
Manager

« Svar #5341: 13 Jun 2009, 13:36 »

Imo hører Ramos ikke til centralt, men på backen, hvorfor jeg finder en sådan handel dum så at sige. Så hellere en Júan og en venstreback.

En oprydder (Har de ikke Lass har ikke klassen evt. Xabi)

Hvis jeg har forstået det rigtigt, så mener du ikke, at Lass er god nok?

Præcis! Det skrev jeg også tidligere men det valgte de ikke at svare på... Wink

Man læser det, man vil læse. Smiley

Deres had, vores kærlighed.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller

« Svar #5342: 13 Jun 2009, 13:37 »

http://www.as.com/futbol/articulo/maicon/dasftb/20090613dasdaiftb_10/Tes

Maicon for 25mill€ og Sniejder

Det ville godt nok være dumt!! Håber bare det er rygter.... Der er jo ingen grund til at hente Maicon, kun hvis træneren har tænket sig at bruge Ramos centralt...

Hvad synes i?

Kongesoennen7
Landsholdsspiller

« Svar #5343: 13 Jun 2009, 13:42 »

Har læst her på forummet tidligere at der var nogle der har set Maicon spille på venstrebacken, dog ved jeg ikke selv noget om det? Men det ville være klasse forsvar i hvert fald med Maicon, Ramos, Pepé og så en venstreback! Jeg har ikke noget imod at Ramos rykkes ind i centerforsvaret, hvis vi kan få en der er lige så god eler bedre på pladsen ude på backen. Maicon er i hvert fald bedre end Barcelonas Davi Alves, og Dunga er enig med mig i dét.

AndreasNord
Landsholdsspiller

« Svar #5344: 13 Jun 2009, 13:45 »

Ramos er jo 1000 gange bedre på højre back?
Han er hurtig og drible stræk for en back, men som FC skal han blive tilbage og tag hovedstødsduellerne

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

Kongesoennen7
Landsholdsspiller

« Svar #5345: 13 Jun 2009, 13:49 »

Det er rigtig nok, men Maicon på backen er heller ikke dårligt altså, og det er ikke sådan at Ramos er mongol i midterforsvaret. Peace

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #5346: 13 Jun 2009, 13:53 »

Jeg synes Ramos er fantastisk offensiv, men jeg synes helvedes dårlig defensivt. Han er sådan set god nok til at tackle, og han er svær at kører forbi, men han følger slet ikke sin mand. Det er så let at komme væk fra ham, og derfor fri. Jeg kan finde utallige eksempler på det. Fx mod Barca, hvor Henry to gange løber i en position, hvor Ramos glemmer at løbe med. Det fører så til to af Barcas mål. Derfor mener jeg det ville være hamrende dumt at sætte ham ind i midterforsvaret.

Hala Madrid!

verdenskrig
Manager

« Svar #5347: 13 Jun 2009, 14:04 »

Jeg synes Ramos er fantastisk offensiv, men jeg synes helvedes dårlig defensivt. Han er sådan set god nok til at tackle, og han er svær at kører forbi, men han følger slet ikke sin mand. Det er så let at komme væk fra ham, og derfor fri. Jeg kan finde utallige eksempler på det. Fx mod Barca, hvor Henry to gange løber i en position, hvor Ramos glemmer at løbe med. Det fører så til to af Barcas mål. Derfor mener jeg det ville være hamrende dumt at sætte ham ind i midterforsvaret.
Helt enig her, og jeg mener det samme gør sig gældende for som back..

Før ramos bliver lidt mere taktisk skolet, og bliver mere koncentreret omkring sit defensive arbejde, mener jeg det er for farligt at have ham i en 4-back kæde..

Så kan i tale nok så meget om det offensive.. det defensive skal ALTID komme i første række hos en back, selvom det offensive gerne skal være lige så godt når man spiller i madrid/barca osv...

Se f.eks på alves.. han er et skoleeksempel i en klasseback som er lige god off som def Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller

« Svar #5348: 13 Jun 2009, 14:05 »

Ramos blev jo oprindligt købt til det centrale forsvar.. Men han er bedre som back... Der kan han være offensiv og aggresiv, uden det giver problemer for holdet...

verdenskrig
Manager

« Svar #5349: 13 Jun 2009, 14:07 »

Wrong... en for offensiv back, der har store mangler i det defensive vil altid koste for sit hold..

Ved ikke helt hvor du får den påstand fra Peace ?

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller

« Svar #5350: 13 Jun 2009, 14:09 »

Ramos er åltså ikke dårlig defensiv... Det er bare nogle gange han fejler sine tacklinger, de plejer for det mest at være rene...

AFC
Manager

« Svar #5351: 13 Jun 2009, 14:11 »

Har lige læst på madridista.dk, at David Villa forventes at blive præsenteres i næste uge. Kan det passe? For så får vi da godt nok et sygt hold hvis han kommer til. Han er jo en uhyre skarp angriber, som nok ikke lige havde sin bedste sæson hos Valencia i år, men jeg tror han vil komme til at finde sit gamle jeg i Real Madrid, eftersom der ikke bliver så meget konkurrence igen, hvis nu Van Nistelrooy ryger og Raul desværre stopper og går på pension.

verdenskrig
Manager

« Svar #5352: 13 Jun 2009, 14:13 »

Ramos er åltså ikke dårlig defensiv... Det er bare nogle gange han fejler sine tacklinger, de plejer for det mest at være rene...

Jeg har overhovet ikke snakket tacklinger, drop nu det tacklings snak  crazy

Jeg snakker om hans taktiske evner på banen.. her i blandt hans palceringsevne som jeg ofte syntes er utilstrækkelig... Men det er sikkert også mest af alt et resultat af at han ikke når med hjem...

Jeg syntes til tider Ramos burde fokusere mere på det defensive end han gør.. der gør lidt for meget carlos i den, og modsat carlos er ramos ikke god nok offensiv til bare at kunne lege wingback!

Cool

Szczesny
Manager

« Svar #5353: 13 Jun 2009, 14:14 »

Nu skal jeg ikke kunne sige om det var Villas bedste sæson, men han scorede altså 28 gange i ligaen, hvilket vel næppe kan betegnes som 'under middel'.

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #5354: 13 Jun 2009, 14:14 »

Har lige læst på madridista.dk, at David Villa forventes at blive præsenteres i næste uge. Kan det passe? For så får vi da godt nok et sygt hold hvis han kommer til. Han er jo en uhyre skarp angriber, som nok ikke lige havde sin bedste sæson hos Valencia i år, men jeg tror han vil komme til at finde sit gamle jeg i Real Madrid, eftersom der ikke bliver så meget konkurrence igen, hvis nu Van Nistelrooy ryger og Raul desværre stopper og går på pension.

Hvad er det dog for noget forbandet sludder Grin

Han lavede 28(!!!!) sæsonmål, og holdt os i den grad oppe i top 6.

Sider: 1 ... 355 356 [357] 358 359 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010