home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 470 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 351 352 [353] 354 355 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 1002921 gange)
DimitarBerbatov
Gæst

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #5280: 12 Jun 2009, 21:10 »

Netop man kan vende en klub ryggen på mange måder. Derfor jeg ikke forstod hvad du mente da du bare skrev at de vendte klubben ryggen. Der kunne en uddybning være passende - men den kom da nu Smiley

Du har taget 2 eksempel hvor de ikke kæmper nok - selvom jeg ikke er Real Madrid fan, ville jeg da HURTIGT kunne finde flere en 2 eksempler hvor Real Madrid kæmper røven ud af bukserne. Men du har selvføgelig valgt to eksempler hvor Real Madrid ikke kæmper nok, mod 2 af verdens stækeste hold på hjemmebane! Især 6-2 nederlaget mod Barca hvor Barcelona var allermest stærkest! Altså kæmpede Brøndby nok i 4-0 nederlaget mod FCK?

Nej de gjorde ik en skid .. Ligeså snart de kom bagud 1-0 så røg det fra hinanden ..
Men du kan finde talrige eksempler på det og sikkert også et par stykker hvor de kæmper.. Problemet er at man skal kæmpe hvergang hvis man virkeligt elsker en klub så kæmper du fandme for det hver eneste evige gang.. Nu bliver det OT men Gerrard kæmper for Liverpool hver ENESTE gang han er på banen .. Det er sådan spillere der elsker deres klub kæmper .. Ser du Madrid spillere kæmpe en hvis legemes del ud af bukserne HVER gang ?

Kongesoennen7
Landsholdsspiller

« Svar #5281: 12 Jun 2009, 21:10 »

ja med rette.. De ting der siges om måden i bruger jeres penge på, er ikke svine.. det er at se sandheden i øjnene Smiley

SVINSK ELLER EJ, BLIVER VI ALDRIG ENIGE, OG DET ER DERFOR JEG SER DENNE DISKUSSION SOM LIGEGYLDIG!  Smiley

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #5282: 12 Jun 2009, 21:12 »

Nej de gjorde ik en skid .. Ligeså snart de kom bagud 1-0 så røg det fra hinanden ..
Men du kan finde talrige eksempler på det og sikkert også et par stykker hvor de kæmper.. Problemet er at man skal kæmpe hvergang hvis man virkeligt elsker en klub så kæmper du fandme for det hver eneste evige gang.. Nu bliver det OT men Gerrard kæmper for Liverpool hver ENESTE gang han er på banen .. Det er sådan spillere der elsker deres klub kæmper .. Ser du Madrid spillere kæmpe en hvis legemes del ud af bukserne HVER gang ?

San Iker. Målmandsguden \o/

19-18!

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller

« Svar #5283: 12 Jun 2009, 21:12 »

patrick j

De har de faktisk ikke... De har bare kritiske brillere på, og imo har man lov til det.... Kan dog godt forstå, at du bliver lidt sur, da de bare bliver ved med det...  Smiley

Hamza_BIF
Manager

« Svar #5284: 12 Jun 2009, 21:13 »

Stop nu gutter Kys
Bare lad være VK Wink

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Kongesoennen7
Landsholdsspiller

« Svar #5285: 12 Jun 2009, 21:13 »

Kan du nævne flere spillere der kæmper altid til det sidste? Vi har jo også Raúl og Casillas også!

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #5286: 12 Jun 2009, 21:13 »

Men du kan finde talrige eksempler på det og sikkert også et par stykker hvor de kæmper.. Problemet er at man skal kæmpe hvergang hvis man virkeligt elsker en klub så kæmper du fandme for det hver eneste evige gang.. Nu bliver det OT men Gerrard kæmper for Liverpool hver ENESTE gang han er på banen .. Det er sådan spillere der elsker deres klub kæmper .. Ser du Madrid spillere kæmpe en hvis legmes del ud af bukserne HVER gang ?

Så det du lige sagde var at alle Brøndby spillere er altså et par griske fodboldspillere som kun spiller i klubben for penge Smiley

Jeg ser da en Raul og Casillias kæmpe for Real Madrid. Men se, - endnu engang tager du en spiller fra Liverpool og så sammenligner med hele Madrid's hold.

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller

« Svar #5287: 12 Jun 2009, 21:14 »

DB: Har du hørt om en spiller der hedder Serio Ramos?

verdenskrig
Manager

« Svar #5288: 12 Jun 2009, 21:14 »

SVINSK ELLER EJ, BLIVER VI ALDRIG ENIGE, OG DET ER DERFOR JEG SER DENNE DISKUSSION SOM LIGEGYLDIG!  Smiley

Hvem siger man skal blive enig ved en disk Smiley ?

edit: hold så op med at poste indlæg konstant, man kan jo aldrig sende et ticked off

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

patrick J
Manager

« Svar #5289: 12 Jun 2009, 21:16 »

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Kongesoennen7
Landsholdsspiller

« Svar #5290: 12 Jun 2009, 21:18 »

Hvem siger man skal blive enig ved en disk Smiley ?

PRÆCIS!

Min pointe er lige dér! Alle har lov for at have deres mening. Det er derfor jeg også meenr at vi burde stoppe denne diskussion her.  Smiley

Kongesoennen7
Landsholdsspiller

« Svar #5291: 12 Jun 2009, 21:19 »

Enig, spilleren vi faktisk har brug for, hvis vi ikke kan få Xabi Alonso for passende penge.  Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #5292: 12 Jun 2009, 21:23 »

PRÆCIS!

Min pointe er lige dér! Alle har lov for at have deres mening. Det er derfor jeg også meenr at vi burde stoppe denne diskussion her.  Smiley

Okay du får ret ( Shockeret Grin Wink )

Ej jeg har i hvertfald sagt det jeg skal, såå Wink

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #5293: 12 Jun 2009, 21:25 »

Så det du lige sagde var at alle Brøndby spillere er altså et par griske fodboldspillere som kun spiller i klubben for penge Smiley

Jeg ser da en Raul og Casillias kæmpe for Real Madrid. Men se, - endnu engang tager du en spiller fra Liverpool og så sammenligner med hele Madrid's hold.

Du rammer hovedet på sømmet omkring bif spillerne OG kender endda en masse bif fans der ville give dig ret i dit statement.. Efter Jesper Nielsen er kommet til er BIF blevet som FCK - en KØBEKLUB med spillere der er der for at nappe en masse penge og spille lidt fodbold indimellem .. (men det ska vi ikke snakke om herinde) .

Jaa som jeg skrev i starten af diskussionen så var Casilias og Raul de eneste som jeg ANSER med klubånd og en inderlig kærlighed til klubben..

KS7: Gerrard en en fighter, det er altid kæmper.. Vidic kæmper men det er måske mere hans mentalitet end kærlighed til klubben.. Mascherano.. Essien, Terry.. Listen af spillere er lang jaa Puyol, Xavi, Iniesta .. Især Xavi hvor mange gange har han ik reddet Barca i lorte sæsonen sidste år..

Kongesoennen7
Landsholdsspiller

« Svar #5294: 12 Jun 2009, 21:27 »

Okay du får ret ( Shockeret Grin Wink )

Ej jeg har i hvertfald sagt det jeg skal, såå Wink

Det tror jeg de fleste har, og flere gange endda, bl.a. mig selv.

Men vores Juvenil hold har lige vundet VM for klubhold, altså for de unge! De slog Barcelonas teenagere med 2:1 i finalen! Dejligt, lad os nu håbe at de også knuser dem om 10 år, mens de andre vil gøre det inden de 10 år er gået!  Thumbs Up

Sider: 1 ... 351 352 [353] 354 355 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010