home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 669 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 349 350 [351] 352 353 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 1002962 gange)
alek9000
Manager

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #5250: 12 Jun 2009, 20:48 »

Det er pisse ILLOYALT .. Hvad hjælper det for holdet at alle fans'ne vender dem ryggen hver gang det ik går som det burde ??
Men tjaa spillerne vender jo også klubben ryggen hvergang det går dårligt så det må bare være kulturen i Real Madrid ?
Årets citat af Ashti!

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #5251: 12 Jun 2009, 20:49 »

DimitarBerbatov @

Jeg synes bare at det eneste man kan tolke ud fra dit indlæg er at svine Real Madrid. Og endnu mere irreterne er at du prøver at spille mere klog end du er. Du skriver som om du ved alt hvad der foregår i klubben. Nu har jeg ikke set hvad Cannevaro har sagt og det kunne være fedt hvis din besked understøttede et link hvor han har sagt det. Men bare fordi én spiller har været ude i pressen og sige at " alle spillerne skider klubben et stykke" - jeg mener at det var det DU sagde at de gjorde - så skulle ALLE 25 gøre det. Det finder jeg meget tvivl i?!

Det med at fansene pifter er klubben kunne også tolkes på en anden måde - men det overrasker mig nu ikke at du har valgt at tolke det på den dårlige måde. Det kan være at de elsker klubben så højt at de vil have dem til at præstere hver eneste gang! Jeg er sikker på at du finder en masse Madrid fans som elsker Verdens største klub - som jeg mener Real Madrid er - rigtig højt!

Men igen - Jeg synes det er at svine en klub, men vi kan jo teste det hvis du vil med en anden klub Wink

Du kunne jo evt. tjekke bold.dk eller sporten.dk eller en hjemmeside som dem og læse det nu du er så klog..
Hvis du vil snakke om min intelligens så burde du måske lære at stave først.. og hvad fanden ved du om min intelligens?

Jeg er sikker på de elsker klubben men hvad hjælper det at vende den ryggen når det ikke lige går som det skal??

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller

« Svar #5252: 12 Jun 2009, 20:50 »

Claudio, han vil jo ikke have at Milan fansene skal hade ham, det er jo nemt at give hele skylden til Milans ledelse. Det vil jo være hul i hovedet, og sige JEG ELSKER REAL MADRID JEG VIL SKIFTE TIL DEM!! fra Kakas side af, da han er kendt for at være en loyal spiller af Milan fansene..

Hvis Milan virkelig gik efter pengene, så skulle de sælge ham i sisdte vinter, hvor Man City tilbød over 100mill€.... Jeg tror Kaka selv vil til Real Madrid, på grund af han havde en form for kærlighed til klubben, ellers kunne han vælge Man City eller Chelsea, som er klar til at give højere løn end Real... Men man kan jo aldrig vide...

Kongesoennen7
Landsholdsspiller

« Svar #5253: 12 Jun 2009, 20:50 »

Du kan jo i princippet holde dig ude af den hvis det går dig så meget på..

Det har jeg også porøvet de sidste 3 dage, men jeg vil altså gerne diskutere noget relevent om Real MAdrid, med andre madridistas, men kan ikke pga. at tråden bliver fyldt op af udelukkende ikke-Real fans!

Jeg forstår ikke hvorfor skal dette diskuteres i vores tråd, da I sagtens kan  lave en tråd om det hele!!?

EDIT: VI HAR INGEN PROBLEM MED VORES HOLD; ELLER VORES INDKØBSPOLITIK!  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 12 Jun 2009, 20:52 af Kongesoennen7 » Logged

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #5254: 12 Jun 2009, 20:52 »

Det er pisse ILLOYALT .. Hvad hjælper det for holdet at alle fans'ne vender dem ryggen hver gang det ik går som det burde ??
Men tjaa spillerne vender jo også klubben ryggen hvergang det går dårligt så det må bare være kulturen i Real Madrid ?

Det er jo ikke sådan at de bliver fan af et andet hold - De møder jo op næste uge på stadionet selvom de præseter dårligt Real Madrid - SE det synes jeg derimod er loyalt! Men måske bare mig der er "pinlig".

Igen, igen, igen synes jeg at du taget ét eksempel og sætter det som standarden i Real Madrid Dimitarberbatov! Du siger at spillerne(som jo må være alle, da du ikke har skrevet andet) vender KLUBBEN ryggen?! Altså hvem har sagt til pressen i Real Madrid " Jeg vil gerne væk fordi det går klubben dårligt". Forstår dig ikke lige nu? Du må meget gerne uddybe sætningen med "FED" Jeg mener da at næsten hvergang en spiller skifter klub i MAdrid er fordi han bliver solgt af netop klubben.
« Seneste Redigering: 12 Jun 2009, 20:58 af JakobHove » Logged

Danielsen
Manager

« Svar #5255: 12 Jun 2009, 20:53 »

ZiDaNe*

Nu står Milan ledelsen jo i lort til halsen, hvad angår penge..
så højst sandsyndeligt var det dem der valgte at sælge ham..
Hvad angår Man City tilbød over 100mill€,. Ja der var Milan jo ikke i pengenød, så der var der jo en grund til det

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller

« Svar #5256: 12 Jun 2009, 20:54 »

Folk er jo forskellige kongesoennen7...

Læg mærke til hvad Perez har gjort ved verden, alle taler om det her, og det er jo netop det han vil have...

Perez du er jo genial.. Thumbs Up
« Seneste Redigering: 12 Jun 2009, 20:56 af ZiDaNe5 » Logged

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller

« Svar #5257: 12 Jun 2009, 20:55 »

Danielsen: så vidt jeg ved, var der også økonomisk krise fra 6 måneder siden... Wink

Kongesoennen7
Landsholdsspiller

« Svar #5258: 12 Jun 2009, 20:55 »

Folk er jo forskellige kongesoennen7...

Ja, og dybt naive og stædige..  Rullende Øjne

FM2008
Reserveholdsspiller

« Svar #5259: 12 Jun 2009, 20:56 »

SERIØST.. KAN VI IKKE SKRIVE OM REAL MADRID RYGTERNE OG RENT FAKTSIK OM REAL MADRID, I STEDET FOR DET HER LORT !!!!!!!

DET ER JO PISSEIRRITERENDE!!!!!!!!!

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #5260: 12 Jun 2009, 20:56 »

Du kunne jo evt. tjekke bold.dk eller sporten.dk eller en hjemmeside som dem og læse det nu du er så klog..
Hvis du vil snakke om min intelligens så burde du måske lære at stave først.. og hvad fanden ved du om min intelligens?

Jeg er sikker på de elsker klubben men hvad hjælper det at vende den ryggen når det ikke lige går som det skal??

Jeg tror at du er gået fejl af mig. Jeg mente på ingenmåde din genrelle intelligens da jeg sagde du spillede mere klog end du er. Det må du undskylde. Jeg mente selvfølgelig din klogskab på klubben og hvad der sker i Real Madrid! 

Mht. stavefejl så må du igen undskylde at jeg ikke retter min indlæg til inden jeg poster - men jeg håber du kan bære over med mig da jeg simpelhent ikke gider til at tjekke mine indlæg igennem.

Tilbage til debatten: Det var nu dig der kom ind på Cannevaro sagen, derfor synes jeg ikke at jeg skal til at tjekke om du har ret. Det burde være dig der skal give link når du giver et hint til noget som ligger på en anden hjemmeside.

Jeg forstår stadig ikke hvad du mener med at de vender klubben ryggen?   Wink

patrick J
Manager

« Svar #5261: 12 Jun 2009, 20:56 »

Danielsen: så vidt jeg ved, var der også økonomisk krise fra 6 måneder siden... Wink

Var det ikke også selv Kaka som ikke ville til City?

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #5262: 12 Jun 2009, 20:56 »

Haha kan ik nævne alle spillerne ved navne (ville tage unødigt plads og er btw totalt flueknepperi) så det betyder størstedelen af spillerne gør det..
Du kan vende en klub ryggen på mange måder.. Når du kommer bagud 1-0 i kampene hvad gør du så?? Kæmper du eller stikker du hovedet i busken .. Hvad synes du Real Madrid spillerne gjorde mod Liverpool på Anfield? De kom bagud 1-0 og hvem kæmpede for klubbens stolthed ?? Ingen - se det er også at vende klubben ryggen .. Eller på hjemmebane mod Barcelona - eksemplerne er mange hvor spillerne bare har opgivet fordi det går dem lidt imod..

Danielsen
Manager

« Svar #5263: 12 Jun 2009, 20:57 »

selvom om der er økonomisk krise de fleste steder, så behøver den jo ikke at ramme alle, vel smarte

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller

« Svar #5264: 12 Jun 2009, 20:58 »

Jo det tror jeg patrick
Endnu et bevis på at han selv ville skifte til Real Madrid på grund af kærlighed til klubben...

Sider: 1 ... 349 350 [351] 352 353 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010