home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 17:42:26 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  1 Bruger, 727 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 342 343 [344] 345 346 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 1003094 gange)
Zulue
Manager

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #5145: 12 Jun 2009, 15:40 »

Pepe løfter vores forsvar jo, men ellers enig i, at Marcelo ikek skal spille back og Heinze er pivforvirret når han spiller. Kender ikke Garay, men kunne forestille mig han var god nok til vores hold. Jeg ser en midterforsvar og/eller en venstreback som det enesteproblem. Ramos er rigtig god, udvikler sig hele tiden og brand vigtig i offensiven.

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller

« Svar #5146: 12 Jun 2009, 15:40 »

Hvad skal han droppe Rullende Øjne

Du aner jo intet om hva perez har sagt, når det ikke har stået i medierne.. Da du ikke er i bestyrelsen i real..

ergo gætter du på en flok navne, som der reelt intet har været om.. DET vil jeg mene man ikke kan bruge til noget crazy

NU følger jeg med Real Madrid mere end du gør  Wink

Se bare det her link, der står der noget om bla de unge talenter og Albiol

http://madridista.dk/main/?kat=5&vis=1&id=10846

verdenskrig
Manager

« Svar #5147: 12 Jun 2009, 15:42 »

Ramos er en af de bedste på sin plads, han skal bare kunne styre sit temperament.  Han er den sikreste i vores nuværrende forsvar.. Han kan jo begge veje... Jeg synes ikke han laver mange fejl, du undervurder ham jo totalt....

Ej det er sku forkert Peace

Ramos er uyggelig ustruktureret i sit forsvarsspil, og bliver alt alt for ofte fanget i en forkert position.. Hans taktiske egenskaber på en fodboldbane bliver hurtigt udstillet når det går stærkt, og samtidigt er han alt alt for overivrig med sine tacklinger som han derfor let taber.. I stedet for at blive stående, og afvente..

Hans temperement er imo hans mindste problem... Hvis du kalder ramos den bedste på sin plads, er godt nok ik rigtigt, for så er højreback standarten i verden godt nok lav..  Smiley

Jeg ville ikke have nogen form for tryghed ved at have ham i forsvaret i liverpool f.eks..

Om jeg så har set nogle forkerte kampe med ham ved jeg ikke, men det er det billede jeg har af ham ud fra de gange jeg har set ham i real!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

kagemix
Ynglingespiller

« Svar #5148: 12 Jun 2009, 15:44 »

hahaha

godt skrevet Alek.. forresten zidane
vil du så hilse Perez fra mig af også? (:

Gas, vand og varme
stiv pik og charme! Smiley

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller

« Svar #5149: 12 Jun 2009, 15:46 »

Jeg følger også med i et arabisk forum, hvor man konstant oversætter nyheder fra de største spanske aviser som Marca og AS.. Der får man jo langt mere afvide om Real Madrid, og hvad der foregår dernede... Så drop det der med, at jeg bare opdigter, det jeg skriver.... Wink

verdenskrig
Manager

« Svar #5150: 12 Jun 2009, 15:48 »

Pepe løfter vores forsvar jo, men ellers enig i, at Marcelo ikek skal spille back og Heinze er pivforvirret når han spiller. Kender ikke Garay, men kunne forestille mig han var god nok til vores hold. Jeg ser en midterforsvar og/eller en venstreback som det enesteproblem. Ramos er rigtig god, udvikler sig hele tiden og brand vigtig i offensiven.

Det er jeg ikke enig i Smiley.. Jeg syntes pepe er en glimrende forsvarsspiller, som gør sit job på sin vis stabilit.. Han har sine udfald..

Men han er ikke den ledende, og autoritære forsvarsspiller som løfter hele backkæden et niveau ved hans blotte tilstedeværelse.. Dog siger jeg ik han ikke er god, for det syntes jeg han er Smiley.. Men jeg mener ikke hans mentale tilstand, og hans indflydelse på sine holdkammerater gør at han løfter forsvaret.. imo skal han have en forsvarsstyrmand ved sin side, sådan at han kan koncentrere sig om at være konsekvent i forsvaret, og af og til dletage i det offensive opspil Smiley
NU følger jeg med Real Madrid mere end du gør  Wink

Se bare det her link, der står der noget om bla de unge talenter og Albiol

http://madridista.dk/main/?kat=5&vis=1&id=10846

Tør jeg spørge hvorfor du ikke bare poster det med det samme, i stedet for at synge en kommentar ud uden kilde.. Det kan man nemlig ikke bruge til så meget Wink

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Yoggidk
Gæst

« Svar #5151: 12 Jun 2009, 15:49 »

Jeg følger også med i et arabisk forum, hvor man konstant oversætter nyheder fra de største spanske aviser som Marca og AS.. Der får man jo langt mere afvide om Real Madrid, og hvad der foregår dernede... Så drop det der med, at jeg bare opdigter, det jeg skriver.... Wink

Men det er jo også Marca og AS man får de danske nyheder fra, altså nogle af dem Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #5152: 12 Jun 2009, 15:50 »

Kan du læse arabisk  Shockeret ?

Cool

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller

« Svar #5153: 12 Jun 2009, 15:55 »

Ej det er sku forkert Peace

Ramos er uyggelig ustruktureret i sit forsvarsspil, og bliver alt alt for ofte fanget i en forkert position.. Hans taktiske egenskaber på en fodboldbane bliver hurtigt udstillet når det går stærkt, og samtidigt er han alt alt for overivrig med sine tacklinger som han derfor let taber.. I stedet for at blive stående, og afvente..

Hans temperement er imo hans mindste problem... Hvis du kalder ramos den bedste på sin plads, er godt nok ik rigtigt, for så er højreback standarten i verden godt nok lav..  Smiley

Jeg ville ikke have nogen form for tryghed ved at have ham i forsvaret i liverpool f.eks..

Om jeg så har set nogle forkerte kampe med ham ved jeg ikke, men det er det billede jeg har af ham ud fra de gange jeg har set ham i real!

Det er rigtigt nok at han har et par mangler, men han er jo ung og kan stadig nå at udvikle sig.

Jeg synes at hans ivrige tacklinger viser bare hvor meget han egentligt kæmper for holdet.... og de fleste af hans tacklinger er endda rene...

Du skal jo tænke på at Ramos hele tiden skal frem og tilbage og alligvel holder han niveauet...

Ramos er den type spiller, som altid kæmper med hjertet og yder sit bedste for sit hold... Dem skal Real ikke miste....

alek9000
Manager

« Svar #5154: 12 Jun 2009, 15:56 »

Yoggidk
Gæst

« Svar #5155: 12 Jun 2009, 15:58 »

Kan du læse arabisk  Shockeret ?

Det kan han nok, de sidder jo nok ikke og oversætter til dansk Opstemt

Hm, er der en løgn i luften?  funny

T1de
Førsteholdsspiller

« Svar #5156: 12 Jun 2009, 16:00 »

Det er et forkert link alek9000 Wink

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller

« Svar #5157: 12 Jun 2009, 16:01 »

Ja, jeg kan godt læse arabisk, da jeg oprindeligt kommer fra et arabisk land.

Du er så tåbelig Alek.... Hvorfor poster du til et latterligt sang i youtube???
« Seneste Redigering: 12 Jun 2009, 16:26 af ZiDaNe5 » Logged

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller

« Svar #5158: 12 Jun 2009, 16:02 »

Til aller der tror, at jeg lyver...

HER ER LINK:http://sport4ever.maktoob.com/t544525-3142/

alek9000
Manager

« Svar #5159: 12 Jun 2009, 16:04 »

Ja, jeg kan godt læse arabisk, da jeg oprindeligt kommer fra et arabisk land.

Du er så tåbelig Alek.... Hvorfor poster til et latterligt sang i youtube???
Indrøm, det var lidt sjovt Grin

Sider: 1 ... 342 343 [344] 345 346 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010