home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 17:42:26 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  2 Brugere, 785 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 341 342 [343] 344 345 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 1003106 gange)
ZiDaNe5
Førsteholdsspiller

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #5130: 12 Jun 2009, 15:26 »

Perez har også talt om defensive spillere, det er jo bare pressen, som kun snakker om de offensive. Wink

alek9000
Manager

« Svar #5131: 12 Jun 2009, 15:27 »

Perez har også talt om defensive spillere, det er jo bare pressen, som kun snakker om de offensive. Wink
Vil du så ikke fortælle hvem, siden du har snakket med Perez om det? Smiley

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller

« Svar #5132: 12 Jun 2009, 15:29 »

Albiol, Jaun, Clichy og et par definsive spanske talenter ....

verdenskrig
Manager

« Svar #5133: 12 Jun 2009, 15:30 »

Men yoggi det forsvar er jo ikke et hak bedre end det var sidste år crazy ?

Ramos er hamrende ustabil, og laver fejl på fejl.. Han kan stadig udvikle sig, men jeg syntes ikke han har tegninger til at blive den verdensklassespille r man havde forventet.. Hans taktiske forståelse er simpelthen ikke god nok, til at være fast mand på et offensivt hold som real.. Syntes han koster utroligt mange mål

Pepe syntes jeg kan gå an som den eneste.. Han er ikke verdensklasse, men han ejer dog noget konsekvens i sit spil, og han er sku ikke bange for at losse lorte væk hvis det er.. Kan han arbejde lidt med hans evne til at tabe hovedet af og til kan han sagtens være brugbar.. Fysisk set er han jo monster god Smiley

Garay har jeg aldrig set spille, men jeg NÆGTER at tro på at han kan løfte jeres midterforsvar, når en type som cannavaro ikke engang kan.. Pepe er ikke en spiller der løfter jer.. Han er der.. I skal have en decideret forsvarsstyrmand, der holder styr på hele backkæden og som har rutine og lederevner... JEg kan virkelig tvivle på at garay er sådan en typè ?

Heinze og marcelo er bare ikke gode nok, og jeg finder det skræmmende at du decideret håber at de skal spille Shockeret.. Syntes gang på gang de udviser manglende kompetencer i det defensive..

Hvordan kan du decideret håbe på den forsvarskæde når det nærmest var den i brugte sidste år, hvor den viste sig ikke at være god nok Huh

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

alek9000
Manager

« Svar #5134: 12 Jun 2009, 15:30 »

Fint nok, vil du hilse næste gang så? Smiley

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller

« Svar #5135: 12 Jun 2009, 15:32 »

Drop det der alek, vi kan ikke bruge det til noget.

bibo123
Førsteholdsspiller

« Svar #5136: 12 Jun 2009, 15:33 »

i skulle købe john terry ;P selvom det bliver en smule svært eller meget

,,

Yoggidk
Gæst

« Svar #5137: 12 Jun 2009, 15:33 »

Ramos er hamrende ustabil, og laver fejl på fejl.. Han kan stadig udvikle sig, men jeg syntes ikke han har tegninger til at blive den verdensklassespille r man havde forventet.. Hans taktiske forståelse er simpelthen ikke god nok, til at være fast mand på et offensivt hold som real.. Syntes han koster utroligt mange mål

Pepe syntes jeg kan gå an som den eneste.. Han er ikke verdensklasse, men han ejer dog noget konsekvens i sit spil, og han er sku ikke bange for at losse lorte væk hvis det er.. Kan han arbejde lidt med hans evne til at tabe hovedet af og til kan han sagtens være brugbar.. Fysisk set er han jo monster god Smiley

Garay har jeg aldrig set spille, men jeg NÆGTER at tro på at han kan løfte jeres midterforsvar, når en type som cannavaro ikke engang kan.. Pepe er ikke en spiller der løfter jer.. Han er der.. I skal have en decideret forsvarsstyrmand, der holder styr på hele backkæden og som har rutine og lederevner... JEg kan virkelig tvivle på at garay er sådan en typè ?

Heinze og marcelo er bare ikke gode nok, og jeg finder det skræmmende at du decideret håber at de skal spille Shockeret.. Syntes gang på gang de udviser manglende kompetencer i det defensive..

Hvordan kan du decideret håbe på den forsvarskæde når det nærmest var den i brugte sidste år, hvor den viste sig ikke at være god nok Huh

Ja okay, at jeg håber er måske at overdrive, men jeg tror simpelthen ikke på at vi går ud og henter sindsygt meget defensivt ind... Desværre...

Måske kan en Albiol godt komme til, men det jeg har set af ham, så vil jeg hellere have Garay, ud fra den ene kamp jeg har set med ham.

Yoggidk
Gæst

« Svar #5138: 12 Jun 2009, 15:34 »

Kan vi bruge det der til noget?   Wink

verdenskrig
Manager

« Svar #5139: 12 Jun 2009, 15:37 »

Hvad skal han droppe Rullende Øjne

Du aner jo intet om hva perez har sagt, når det ikke har stået i medierne.. Da du ikke er i bestyrelsen i real..

ergo gætter du på en flok navne, som der reelt intet har været om.. DET vil jeg mene man ikke kan bruge til noget crazy

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller

« Svar #5140: 12 Jun 2009, 15:37 »

Ramos er en af de bedste på sin plads, han skal bare kunne styre sit temperament.  Han er den sikreste i vores nuværrende forsvar.. Han kan jo begge veje... Jeg synes ikke han laver mange fejl, du undervurder ham jo totalt....

alek9000
Manager

« Svar #5141: 12 Jun 2009, 15:37 »

Jeg undrer mig bare.. Du smider ikke nogle links op eller noget til, hvor han siger, at han er ude efter dem.

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #5142: 12 Jun 2009, 15:38 »

Håber på dette:

Casillas
Ramos - Pepe - Garay - Heinze/Marcelo
Lass
Ronaldo - Kaka - Robben
Villa/Higuain

Nej nej, slet ikke Opstemt

Først og fremmest har du kun 10 spillere i din startopstilling der.
Derudover kan du da ikke mene at vi skal stille med det forsvar der? Det er jo ringere end sidste sæson! Jeg nægter at tro på Garay er bedre end Cannavaro, og Heinze burde slet ikke være et bud til pladsen. Marcelo tror jeg også kommer til at få pladsen næste sæson, og det er i orden for han er ung og kan stadig udvikle sig.
Ramos er klasse og har haft en dårlig sæson ligesom resten af holdet, så selvfølgelig er han god nok til Real Madrid lige som Pepe. Men som jeg ser det mangler vi stadig en centerforsvarer og måske en venstreback.

Vuelve la ilusión

KasperSchmidt
Gæst

« Svar #5143: 12 Jun 2009, 15:38 »

Hvad sker der egentlig med Villa skifter han til os eller hvad?

Yoggidk
Gæst

« Svar #5144: 12 Jun 2009, 15:39 »

Det tegner sådan Kasper, men intet er sikret Wink

Sider: 1 ... 341 342 [343] 344 345 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010