Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 17:42:26
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41
Balslev
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03
Nodiem
Blogs
Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37
Eraticator
Omklædning...
Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere:
23171
0 Brugere, 718 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Brendansow
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Real Madrid tråd
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
326
327
[
328
]
329
330
...
664
Forfatter
Emne: Real Madrid tråd (Læst 1003387 gange)
T1de
Førsteholdsspiller
Sv: Real Madrid tråd
«
Svar #4905:
11 Jun 2009, 14:12 »
Citat af: JKJ 11 Jun 2009, 13:49
Hold da det lyder som om nogen har ondt i røven over de 2 køb...
Jeg kan da kun være enig i at 1.2 mia dkr for 2 spillere er alt alt for meget. Men det kan jo når alt kommer til alt jo aldrig blive andres problem end Perez og Real Madrids.
Hvis nu de havde købt 4 spillere til 300 mio dkr så var vi også endt på de 1.2 mia dkr og hvade det så også været galt...
Når nu en ejer, eller hvad han præcis er har lyst til at bryge en helvede masse penge på eneklte spillere så lad da ham/dem om det...
Personligt glæder jeg mig til at se om de mange nye offensive kræfter kan arbejde sammen og at se om de overhovedet tænker på defensiven, for ellers får de seriøse problemmer...
Vi har helt sikkert ikke hørt til det sidste ang Real Madrids indkøb i denne omgang, men hvis man ikke kan finde på andet end at brokke sig over det så bør man holde sin k... (mund) !!
Endelig siger jeg bare!
Jeg overvejede selv at skrive noget i den stil men jeg havde ikke nok fornuftige ting at sige. Det er sgu Perez's eget problem at han vil bruge alle pengene på enkelte penge, og selvom jeg ikke er tilhænger af den strategi får jeg det, som Real-fan, ikke dårligt af at han gør det. Jeg håber stadigvæk at spillerne får succes i Real Madrid, og at de gør holdet bedre, selvom jeg har mine tvivl om det.
@verdenskrig: Der har jo været rygter om at Juan ville komme til klubben, og så en ny reserve keeper, vidst nok fra Espanyol(tror jeg), men ellers har der ikke været det store, og det kan godt blive et problem, hvis de ikke snart tænker på at styrke defensiven.
verdenskrig
Manager
«
Svar #4906:
11 Jun 2009, 14:14 »
Okay, men hvor seriøst er det
Og tror real helt seriøst at disse to spillere vl løfte deres forsvar..
det jeg ku savne ved real er at de forsøger at hente lige så store spillere til forsvaret som de gør til angrebet
..
Vidic ku være en mulighed!
Citat af: FM2008 11 Jun 2009, 14:12
Du må nok hellere tage det med de manglende defensive rygter tilbage igen.. Der er rygtet Albiol og en der hedder Marcano (tror nok det er det han hedder) til real madrid. Og det syntes jeg personligt er nok forstærkninger..
Men hvorfor ødelægger det fodbolden ? Real har jo ikke ødelagt det for nogle klubber ?
Se mit svar ovenover..
Syntes bare det er moralsk forkert, når der er så mange steder i verden at de penge ku gøre mere gavn.. Jeg kan bare ikke se det rigtige i at man skal handle med så astronomiske beløb.. Bare det
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
Claudio
Førsteholdsspiller
«
Svar #4907:
11 Jun 2009, 14:16 »
Citat af: ManUtd83 11 Jun 2009, 12:49
Du tager fejl StormQ.
For det første har jeg personligt selv brokket mig højlydt over rygterne om City og så videre.
For det andet skulle du måske lige få dine facts i orden. Carrick til 300 mio? United køber med måde sammenlignet med Madrid og blander indkøbene med spillere fra egne rækker. Giggs, Scholes, Neville, Evans, Fletcher, O'Shea, Wes Brown, Welbeck, Gibson osv. osv. I øvrigt laver jo United jo oftest køb fra mindre klubber og gør spilleren til en verdensstjerne. Ronaldo, Vidic, Carrick, Rooney, Evra og jeg kunne blive ved. Real Madrid køber etablerede verdensstjerner for svimlende summer, hvilket jeg finder meget usympatisk. Især når de samtidig lokker dem ved offentligt at svine andre klubber til, nævne lønninger offentligt før en aftale er indgået osv.
Jeg ved jeg har ret så jeg gider ikke diskutere det mere egentlig. Jeg kan bare ikke forstå at nogle folk kan være så blinde.
JA! JA! JA! JA!
Der er sgu da ingen, der ryger mentholsmøger
verdenskrig
Manager
«
Svar #4908:
11 Jun 2009, 14:16 »
derudover syntes jeg også folk skal holde op med at tude over disse køb
.. For tingene er nu engang som de er i fodboldens verden, og det hjælper ikke at græde snot over det
Fulham FC
Førsteholdsspiller
«
Svar #4909:
11 Jun 2009, 14:18 »
Synes bestemt at Albiol ville være en god forstærkning og han er også forholdsvis billig lyder det til. Så er vi også fri for at folk tuder over at vi bruger mange penge, så det er bare perfekt!!! Der har også været rygter om mange andre stjerneforsvarsspil
lere som f.eks Vidic og A. Cole, men det er lidt sværere at hente de bedste forsvarsspillere end det er at hente store offensive forstærkninger.
Men er helt enig, vi mangler mindst 2 forstærkninger til et svagt forsvar..
JosepGuardiola
Gæst
«
Svar #4910:
11 Jun 2009, 14:20 »
Citat af: verdenskrig 11 Jun 2009, 14:14
Okay, men hvor seriøst er det
Og tror real helt seriøst at disse to spillere vl løfte deres forsvar..
det jeg ku savne ved real er at de forsøger at hente lige så store spillere til forsvaret som de gør til angrebet
..
Vidic ku være en mulighed!
Men ville Vidic gøre brug af sit spil i Spanien? Jeg ser Italien som det mest optimale for ham, hvis han vil forlade Man Utd.
Tvivler lidt på at han kan gøre det i Italien, men ellers er jeg ret enig; Real Madrid skal have ambitioner om et forsvar, der matcher deres offensiv, og det gør Juan ikke just.. men sådan er det generelt i de fleste klubber i Spanien.
Albiol ville være okay, men med det niveau han har spillet med i år, vil han kun minimalt forbedre Real Madrid. Han har haft store downperioder i år, og han spillede langt bedre forrige år.
knudsen_0
Landsholdsspiller
«
Svar #4911:
11 Jun 2009, 14:22 »
Citat af: verdenskrig 11 Jun 2009, 14:06
Nu skal man jo passe på hvad man siger i disse tider, og transfer vinduet er naturligvis ikke slut endnu så jeg kan nå at tage mine ord i mig igen
Men hold kæft hvor syntes jeg Real madrids strategi er hovedløs
I køber og køber ind til jeres offensiv, og har nu hentet to verdensstjerner.. Klassespillere uden tvivl der nok skal løfte jeres offensiv.. Derudover er der jo stort set ikke den klasse offensive spiller i ikke vil hente..
Muligvis har jeg så ikke fulgt ordentligt med, og er det tilfældet skal jeg da nok tage det i mig igen
.. Men hvor er rygterne om defensive tilgange ?..
Det sjove er at real bliver ved med at købe offensivt, men totalt stirrer sig blinde på at det er deres defensivs skyld at de ikke vandt noget i år.. Se bare kampen mod barcelona.. Real Madrids forsvar bliver udstiller som et junior hold, og selvom i laver to kasser mod vel nok verdens bedste hold så så får i intet ud af det fordi i lukker 6 ind i den anden ende.. I CL bliver i slået ud af Liverpool.. 4-0 på Anfield og igen udstilles jeres forsvar på kryds og tværs!
Jeg fatter virkelig ikke real på det punkt og i kan købe nok så mange offensive stjerner, men hvis i ikke også henter defensive stjerner så kan det hele jo være ligemeget..
samtidigt undrer det mig stadig at man så fyrer capello, når han som vel nok den eneste real træner siden urtiden, har formået at få styr på organisationen på holdet.. Han vinder mesterskabet på netop det, og hvad gør Reals ledelse så..
Fyrer ham
.. Måske er jeg bare uvidende omkring reals strategi, men for den neutrale fan som jeg er, virker den her strategi totalt hovedløs..
At man imo også ødelægger fodbolden med disse summer er en anden sag, som jeg slet ikke gider grave dybere i. For man må bare acceptere og erkende at sådan er fodbold bare nu om dage
.. Før fifa ændrer det, nytter det ikke noget at gå ind og kritisere klubber for at bruge disse summer når de har lov til det...
For hva gør man ikke for at vinde?
Det er godt set for en neutral fan, og jeg er rørende enig. Altså omkring hvilke spillere Real køber
Hvis man kigger en 30-50 sider tilbage på dette forum før alt debatten om købeklub osv. vil man også se at der en gang i mellem er et indlæg om manglende defensive spillerrygter. Os fans (jeg i hvert fald) er fuldstændig klar over at vores defensiv simpelthen ikke er et tophold værdigt, og hvis ikke der bliver investeret ganske store summer der, kan vi have nok så mange Ronaldo'er og Kaka'er til at rende rundt oppe på modstanderes banehalvdel.
Dog var et af Reals store problemer sidste år at der ikke var nok individualister på holdet. Havde vi Robben og Higuain ude af en kamp var vi fuldstændig spillet fra hinanden fordi vi ikke formåede at holde på bolden i angrebet. Angreb er det bedste forsvar siger man jo, og jeg tror man skal tænke på at med disse spillere vi køber vil vi få en langt større og bedre boldomgang.
Selvom dette nok er lidt svar på den manglende defensiv ser jeg stadig skrækscenarier om at have Robben, Ronaldo, Kaka, Higuain og Villa på banen på samme tid da der så kun vil være 3-5 defensive folk tilbage afhængig af backsenes offensive spil. Og det kan alle jo se ikke vil hænge sammen! Derfor er jeg (en Real-fan) ganske bekymret for indkøbspolitikken, men dog må man fryde sig en anelse over at stjernerne kommer til klubben, hvis altså det kommer til at fungere.
Nok så meget boldbesiddelse kan vi have, men vi vil aldrig udelukke et modstander hold fra chancer i en kamp. Og de kampe jeg har set har de godt nok heller ikke skulle bruge mange for at spille Ramos, Pepe, Cannavaro og Heinze fuldstændigt fra hinanden, så der mangler virkeligt forstærkninger til defensiven også! Heldigvis er rygterne om disse spillere så småt begyndt at kommer, men det hænger nok også sammen med at forsvarsspillere jo er langt fra lige så interessante som offensive. Men rygterne har nu været der i form af Maicon, Juan, Vidic, Marcano, Ashley Cole og Albiol, bare ikke i lige så stor grad som de offensive som Silva, Villa, Ribery.
Hold da kæft et langt indlæg!
Vuelve la ilusión
verdenskrig
Manager
«
Svar #4912:
11 Jun 2009, 14:23 »
Citat af: JosepGuardiola 11 Jun 2009, 14:20
Men ville Vidic gøre brug af sit spil i Spanien? Jeg ser Italien som det mest optimale for ham, hvis han vil forlade Man Utd.
Tvivler lidt på at han kan gøre det i Italien, men ellers er jeg ret enig; Real Madrid skal have ambitioner om et forsvar, der matcher deres offensiv, og det gør Juan ikke just.. men sådan er det generelt i de fleste klubber i Spanien.
Albiol ville være okay, men med det niveau han har spillet med i år, vil han kun minimalt forbedre Real Madrid. Han har haft store downperioder i år, og han spillede langt bedre forrige år.
Jeg tror vidic ville kunne indføre noget konsekvens i det forsvar
.. Jeg syntes alt for ofte at reals forsvarer nipser rundt med bolden, og frem for alt placerer sig utroligt skidt.. Jeg sidder tit og overvejer om det overhovede har nogle aftaler for hvordan de skal stå på banen..
Syntes vidic er en god taktisk skolet forsvarsspiller og hvis han ku bringe det med til spanien ville han kunne gøre en forskel i det forsvar
..
er dog samtidigt enig i at man kan stille spørgsmålstegn ved om hans tekniske evner med bolden er gode nok !
kfuglsang
Førsteholdsspiller
«
Svar #4913:
11 Jun 2009, 14:26 »
Jeg mener bestemt ikke at det har været inde centralt i forsvaret det er set værst ud hos real... det er helt klart venstrebacken som halter gevaldigt efter... heinze er efter min mening en af de ringeste fodboldspillere, og han spiller utroligt hensynsløst...perso
nligt kan jeg rigtig godt lide marcelo, men han er simpelthen ikk god nok defensiv...
men ja, vi skal da have fundet en værdig afløser for cannavaro, og det er ikke just nemt, han har trodsalt næsten lige været kåret som verdens bedste fodboldspiller... jeg så gerne en spiller som maxwell kom til på venstrebacken, og centralt ser jeg gerne om spillende type som agger, og for den sags skyld pepe!!!
motZ
Gæst
«
Svar #4914:
11 Jun 2009, 14:49 »
Er først lige kommet hjem og fået set nyheden nu og hvor er jeg glad! Det er jo ikke en sådan mega overraskelse at han skifter som han jo formentlig gør, da det her rygte vel snart har varet et helt år..
Mht. til det defensive så er jeg ikke så vildt begejstret for rygtet omkring Juan.. Han er efterhånden ret gammel (30 år?) og jeg ser ham ikke som en fremtidssikker løsning. Vi skal have en under de 30 hvis det står til mig, da det ligesom er bedre at have en som ikke lige slutter sin karriere af om få år og derved også få spillet holdet, og ikke mindst forsvaret ordenligt sammen.
CR9
Landsholdsspiller
«
Svar #4915:
11 Jun 2009, 15:02 »
Citat af: motZ 11 Jun 2009, 14:49
Mht. til det defensive så er jeg ikke så vildt begejstret for rygtet omkring Juan.. Han er efterhånden ret gammel (30 år?) og jeg ser ham ikke som en fremtidssikker løsning. Vi skal have en under de 30 hvis det står til mig, da det ligesom er bedre at have en som ikke lige slutter sin karriere af om få år og derved også få spillet holdet, og ikke mindst forsvaret ordenligt sammen.
Vi har nok uerfarne i forsvaret - vi skal have en erfaren leder! Júan er alt dette.
Fremtidsløsningen hedder E. Garay.
http://elmadrid.dk/index.php/news-mainmenu-76/23-rygter/127-david-villa-ligner-ny-real-madrid-spiller
Villa bliver den næste.
Real Madrid-nyheder
.
lacop
Ynglingespiller
«
Svar #4916:
11 Jun 2009, 15:03 »
Jeg tror ikke man skal være så bange for at Reals defensive bliver helt skidt i år. jeg ved godt lige nu ser det ikke skide godt ud...
men jeg læste for noget tid siden en artikel hvor Zidane gav masser af credit til Makelele på datidens Real hold. Zidane udtalte at han, ronaldo, figo osv kunne havde lavet de fantastiske offensive ting hvis de ikke havde haft en defensiv mellemmand som Makelele og zidane mente at han var den vigtigste spiller på holdet dengang.. det gik da også kraftigt ned af bakke efter man har solgt ham, man har prøvet sig med mange forskellige afløsere uden held og jeg sys nu man har fundet ham i lass?!
og som bekendt er Zidane jo personlig rådgiver for Perez nu og en stor faktor i reals indkøbs politik så jeg håber han kan få sat sig igennem så vi kan få nogle defensive
Jeg er fuldstændig enig med Kfuglsang om at vi skal havde en spillende central Forsvare og ikke bare en stopper.. Men samtidig skal det også være en ledene type der kan organisere forsvaret som Canna gjorde det.. Derfor tror jeg ikke at Vidic er et skide godt bud, jeg sys det virker lidt som om at der er Rio Ferdinand der er hjernen bag Vidic og han er musklerne i Man U forsvaret, jeg tror simpelthen ikke Vidic kan styre et forsvar og det kan pepe heller ikke.. det skal være en "general" som fx Terry som btw nok er ret urealistik
motZ
Gæst
«
Svar #4917:
11 Jun 2009, 15:08 »
Citat af: ll-Ronaldo-ll 11 Jun 2009, 15:02
Vi har nok uerfarne i forsvaret - vi skal have en erfaren leder! Júan er alt dette.
Fremtidsløsningen hedder E. Garay.
http://elmadrid.dk/index.php/news-mainmenu-76/23-rygter/127-david-villa-ligner-ny-real-madrid-spiller
Villa bliver den næste.
Det kan du så have ret i, eftersom Pepe ikke ligefrem har vist sig at være erfaren med hans seneste opførsel.
Zachar
Reserveholdsspiller
«
Svar #4918:
11 Jun 2009, 15:11 »
Pepe burde ha´ livslang karantæne, og spendere et par år bag træmmer...!!
FM2008
Reserveholdsspiller
«
Svar #4919:
11 Jun 2009, 15:14 »
Skal man komme 2 år i fængsel for at skubbe en mand, og derefter snitte ham med en fodboldstøvle.. KOM OVER DET !!! Jeg syntes det er en gdopførsel Pepe udviser efter han har gjort alt dette.. Han angre (staves) !!!!!
Sider:
1
...
326
327
[
328
]
329
330
...
664
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »