home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:42:26 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  1 Bruger, 737 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 325 326 [327] 328 329 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 1003408 gange)
El Kun
Landsholdsspiller

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #4890: 11 Jun 2009, 13:11 »

Tjener ikke penge? han tjener kassen på det? ellers ville en mand som aldrig jo aldrig gøre det...! dum kommentar..
Eks: http://madridista.dk/main/?kat=5&vis=1&id=10839
Dum kommentar. Han behøves ikke tjene på hele klubben. De fleste fodboldklubber har økonomiske problemer for tiden, så har han også.

Storm: I den sammenhæng vil jeg kun sige, at Reyes er en rest fra en klub over os. Den Hijo de puta er heldigvis også sendt videre allerede.

At ødelægge fodbolden er næsten per definition at opføre sig som Real Madrid. Bruge så mange penge på spillere, og altid have muligheden for at købe de bedste. Gabet mellem de store og mindre klubber bliver meget større, og ingen har råd til at holde på deres spillere. RM kan købe hvem de vil. Deres indkøbspolitik er vanvittig, en spiller er næsten solgt igen før han er kommet til klubben, og deres sjæl er pilrådden!

DavideSanton
Landsholdsspiller

« Svar #4891: 11 Jun 2009, 13:16 »

Dum kommentar. Han behøves ikke tjene på hele klubben. De fleste fodboldklubber har økonomiske problemer for tiden, så har han også.

Storm: I den sammenhæng vil jeg kun sige, at Reyes er en rest fra en klub over os. Den Hijo de puta er heldigvis også sendt videre allerede.

At ødelægge fodbolden er næsten per definition at opføre sig som Real Madrid. Bruge så mange penge på spillere, og altid have muligheden for at købe de bedste. Gabet mellem de store og mindre klubber bliver meget større, og ingen har råd til at holde på deres spillere. RM kan købe hvem de vil. Deres indkøbspolitik er vanvittig, en spiller er næsten solgt igen før han er kommet til klubben, og deres sjæl er pilrådden!

Ta' nu og pak dine latterlige indlæg sammen og skrid over i Atletico Madrid tråden!
Det er fandme trættende at høre på alt det tuderi!

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #4892: 11 Jun 2009, 13:17 »

Jeg vil langt fra kalde deres sjæl for pilrådden..
Enhver fodboldklub ville købe ind hvis de havde samme muligheder som Real har i dag, men jeg mener derfor stadig at det er lidt langt ude at bruge 1,2 mia på 2 spillere. Men hvis det fungere for dem, og de Ikke kommer i for meget underskud er det vel okay for dem.

Jeg synes stadig der burde laves et transfer loft på 500mio, det er stadig mange penge, men så har de største klubber stadig mulighed for at lave enorme køb.

Kongesoennen7
Landsholdsspiller

« Svar #4893: 11 Jun 2009, 13:22 »

Er man bitter over at Agüero formentlig skifter til Chelsea, og så at i vil rode rundt nede i bunden sammen med de andre bundhold?  Thumbs Up

Szczesny
Manager

« Svar #4894: 11 Jun 2009, 13:23 »

Hvordan bliver det større? Milan får penge, som de nok poster i en mindre klub, som da de købte Kaká. Man utd, sletter måske gælden, eller måske smider penge efter nogle brasilianske klubber. Money makes the world go round. Og hvis folk ikke har råd til at holde på deres spillere, så kører de nok en dårlig forretning. At alle vil til Real Madrid har nok også noget med klubbens historie at gøre - at man er så gode at alle vil til en, kan vel næppe være noget dårligt? Er enig i at indkøbspolitiken til tider er crazy, men når folk hører at Real Madrid er interesserede, så stiger prisen automatisk -igen udbud/efterspørgsel. At spillere næsten er solgt før de kommer til klubben kan jeg kun klukle indvendigt af. OG at sjælen er pilrådden må du sgu selv stå til regnskab for.

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

T1de
Førsteholdsspiller

« Svar #4895: 11 Jun 2009, 13:34 »

Ja det er det folk ik har fattet.. Stjerner er lige det hvad Real Madrid har manglet siden dengang Perez stoppede.. Eller nååhh nej for vi har jo købt en masse stjerner.. Uhhh yeah Gago født stjerne, VDV stjerne, Dudek stjerne,

DUDEK ER EN VERDENSSTJERNE! Opstemt

lacop
Ynglingespiller

« Svar #4896: 11 Jun 2009, 13:35 »

Så lad os da høre hvad du ville gøre hvis du var RM og sad med 2 milliarder til spillerindkøb og lige havde overstået en forfærdelig sæson og dine fans var sure over resultaterne og spillet og krævede forandringer!!!

Beee
Førsteholdsspiller

« Svar #4897: 11 Jun 2009, 13:48 »

Jeg vil vædde med at Ronaldo  bliver en fiasko i Real

Tjaah Ronaldo er jo blevet ødelagt en gang i Real Madrid.. who knows.. Smiley

JKJ
Gæst

« Svar #4898: 11 Jun 2009, 13:49 »

Hold da det lyder som om nogen har ondt i røven over de 2 køb...

Jeg kan da kun være enig i at 1.2 mia dkr for 2 spillere er alt alt for meget. Men det kan jo når alt kommer til alt jo aldrig blive andres problem end Perez og Real Madrids.

Hvis nu de havde købt 4 spillere til 300 mio dkr så var vi også endt på de 1.2 mia dkr og hvade det så også været galt...

Når nu en ejer, eller hvad han præcis er har lyst til at bryge en helvede masse penge på eneklte spillere så lad da ham/dem om det...

Personligt glæder jeg mig til at se om de mange nye offensive kræfter kan arbejde sammen og at se om de overhovedet tænker på defensiven, for ellers får de seriøse problemmer...

Vi har helt sikkert ikke hørt til det sidste ang Real Madrids indkøb i denne omgang, men hvis man ikke kan finde på andet end at brokke sig over det så bør man holde sin k... (mund) !!

Missen93
Førsteholdsspiller

« Svar #4899: 11 Jun 2009, 13:49 »

Så lad os da høre hvad du ville gøre hvis du var RM og sad med 2 milliarder til spillerindkøb og lige havde overstået en forfærdelig sæson og dine fans var sure over resultaterne og spillet og krævede forandringer!!!
Det bliver ekstremt svært for Real ikke at skuffe næste sæson med det hold i nu får skrabet sammen. Forventningerne bliver jo gigantiske og jeg ser det meget svært for jer fans ikke at blive skuffede næste sæson.

lacop
Ynglingespiller

« Svar #4900: 11 Jun 2009, 14:00 »

Ja slef bliver det svært at leve op til forventningerne.. men så længe fansene kan se at man tager det hele seriøst og hvis dem at man vil gøre alt for at vinde titler og det har man jo gjort ved de 2 indkøb..

+ at de 2 spillere er en massiv indtægt i merchandise osv. tænk på alle de mennesker der styrter ud i butikkerne og skal havde en Ronaldo eller kaka trøje nu..

FM2008
Reserveholdsspiller

« Svar #4901: 11 Jun 2009, 14:04 »

Det er jo latterligt hvad denne trård har udviklet sig til. Måske skulle vi lave en tråd der hed: "Hader/Har ondt i røven over Real Madrids transferpolitik.

Jer der ikke har noget konstruktivt at sige om Real. Hold jer væk!! Og lav en tråd hvor i kan diskutere det.. Jeg kan godt lave den for jer hvis der er.

Personligt syntes jeg selv det er fedt at Ronadlo er kommet til klubben.. Men ny syntes jeg at Perez skal kigge på defensiven. Jeg holder på Albiol.. Han ville være rigtig god at få. Han har også et udviklingspotiental e. Og jeg syntes Marcelo skal have chancen da han kan blive rigtig rigtig god..

« Seneste Redigering: 11 Jun 2009, 14:06 af FM2008 » Logged

verdenskrig
Manager

« Svar #4902: 11 Jun 2009, 14:06 »

Nu skal man jo passe på hvad man siger i disse tider, og transfer vinduet er naturligvis ikke slut endnu så jeg kan nå at tage mine ord i mig igen Smiley

Men hold kæft hvor syntes jeg Real madrids strategi er hovedløs

I køber og køber ind til jeres offensiv, og har nu hentet to verdensstjerner.. Klassespillere uden tvivl der nok skal løfte jeres offensiv.. Derudover er der jo stort set ikke den klasse offensive spiller i ikke vil hente..

Muligvis har jeg så ikke fulgt ordentligt med, og er det tilfældet skal jeg da nok tage det i mig igen Grin.. Men hvor er rygterne om defensive tilgange ?..

Det sjove er at real bliver ved med at købe offensivt, men totalt stirrer sig blinde på at det er deres defensivs skyld at de ikke vandt noget i år.. Se bare kampen mod barcelona.. Real Madrids forsvar bliver udstiller som et junior hold, og selvom i laver to kasser mod vel nok verdens bedste hold så så får i intet ud af det fordi i lukker 6 ind i den anden ende.. I CL bliver i slået ud af Liverpool.. 4-0 på Anfield og igen udstilles jeres forsvar på kryds og tværs!

Jeg fatter virkelig ikke real på det punkt og i kan købe nok så mange offensive stjerner, men hvis i ikke også henter defensive stjerner så kan det hele jo være ligemeget..

samtidigt undrer det mig stadig at man så fyrer capello, når han som vel nok den eneste real træner siden urtiden, har formået at få styr på organisationen på holdet.. Han vinder mesterskabet på netop det, og hvad gør Reals ledelse så..

Fyrer ham crazy.. Måske er jeg bare uvidende omkring reals strategi, men for den neutrale fan som jeg er, virker den her strategi totalt hovedløs..

At man imo også ødelægger fodbolden med disse summer er en anden sag, som jeg slet ikke gider grave dybere i. For man må bare acceptere og erkende at sådan er fodbold bare nu om dage Smiley.. Før fifa ændrer det, nytter det ikke noget at gå ind og kritisere klubber for at bruge disse summer når de har lov til det...

For hva gør man ikke for at vinde?

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

DavideSanton
Landsholdsspiller

« Svar #4903: 11 Jun 2009, 14:10 »

Nu skal man jo passe på hvad man siger i disse tider, og transfer vinduet er naturligvis ikke slut endnu så jeg kan nå at tage mine ord i mig igen Smiley

Men hold kæft hvor syntes jeg Real madrids strategi er hovedløs

I køber og køber ind til jeres offensiv, og har nu hentet to verdensstjerner.. Klassespillere uden tvivl der nok skal løfte jeres offensiv.. Derudover er der jo stort set ikke den klasse offensive spiller i ikke vil hente..

Muligvis har jeg så ikke fulgt ordentligt med, og er det tilfældet skal jeg da nok tage det i mig igen Grin.. Men hvor er rygterne om defensive tilgange ?..

Det sjove er at real bliver ved med at købe offensivt, men totalt stirrer sig blinde på at det er deres defensivs skyld at de ikke vandt noget i år.. Se bare kampen mod barcelona.. Real Madrids forsvar bliver udstiller som et junior hold, og selvom i laver to kasser mod vel nok verdens bedste hold så så får i intet ud af det fordi i lukker 6 ind i den anden ende.. I CL bliver i slået ud af Liverpool.. 4-0 på Anfield og igen udstilles jeres forsvar på kryds og tværs!

Jeg fatter virkelig ikke real på det punkt og i kan købe nok så mange offensive stjerner, men hvis i ikke også henter defensive stjerner så kan det hele jo være ligemeget..

samtidigt undrer det mig stadig at man så fyrer capello, når han som vel nok den eneste real træner siden urtiden, har formået at få styr på organisationen på holdet.. Han vinder mesterskabet på netop det, og hvad gør Reals ledelse så..

Fyrer ham crazy.. Måske er jeg bare uvidende omkring reals strategi, men for den neutrale fan som jeg er, virker den her strategi totalt hovedløs..

At man imo også ødelægger fodbolden med disse summer er en anden sag, som jeg slet ikke gider grave dybere i. For man må bare acceptere og erkende at sådan er fodbold bare nu om dage Smiley.. Før fifa ændrer det, nytter det ikke noget at gå ind og kritisere klubber for at bruge disse summer når de har lov til det...

For hva gør man ikke for at vinde?

Der har skam været rygter om flere defensive tilgange bl.a. Albiol, Marcano osv. Men Real har valgt at få de største køb på plads først dvs. de sværeste handler færdige først, også har man resten af sommeren til at hente de knap så svære handler Smiley

FM2008
Reserveholdsspiller

« Svar #4904: 11 Jun 2009, 14:12 »

Du må nok hellere tage det med de manglende defensive rygter tilbage igen.. Der er rygtet Albiol og en der hedder Marcano (tror nok det er det han hedder) til real madrid. Og det syntes jeg personligt er nok forstærkninger..

Men hvorfor ødelægger det fodbolden ? Real har jo ikke ødelagt det for nogle klubber ?

Sider: 1 ... 325 326 [327] 328 329 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010