Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 17:42:26
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41
Balslev
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03
Nodiem
Blogs
Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37
Eraticator
Omklædning...
Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere:
23171
0 Brugere, 926 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Brendansow
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Real Madrid tråd
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
324
325
[
326
]
327
328
...
664
Forfatter
Emne: Real Madrid tråd (Læst 1003439 gange)
DavideSanton
Landsholdsspiller
Sv: Real Madrid tråd
«
Svar #4875:
11 Jun 2009, 12:46 »
Hey gutter, hvis i bare skal sidde og nedgøre Real, så skrid et andet sted hen!
For det hører ikke til i denne her tråd!
Jeg er fandme træt af alt det tuderi, bare fordi Real henter nogle spillere fra jeres klubber, eller fordi de henter verdensklasse spillere i modstætning til hvad deres eget hold gør!
Og når i absolut skal tude, så gør det et andet sted, TAK!
ManUtd83
Manager
«
Svar #4876:
11 Jun 2009, 12:49 »
Du tager fejl StormQ.
For det første har jeg personligt selv brokket mig højlydt over rygterne om City og så videre.
For det andet skulle du måske lige få dine facts i orden. Carrick til 300 mio? United køber med måde sammenlignet med Madrid og blander indkøbene med spillere fra egne rækker. Giggs, Scholes, Neville, Evans, Fletcher, O'Shea, Wes Brown, Welbeck, Gibson osv. osv. I øvrigt laver jo United jo oftest køb fra mindre klubber og gør spilleren til en verdensstjerne. Ronaldo, Vidic, Carrick, Rooney, Evra og jeg kunne blive ved. Real Madrid køber etablerede verdensstjerner for svimlende summer, hvilket jeg finder meget usympatisk. Især når de samtidig lokker dem ved offentligt at svine andre klubber til, nævne lønninger offentligt før en aftale er indgået osv.
Jeg ved jeg har ret så jeg gider ikke diskutere det mere egentlig. Jeg kan bare ikke forstå at nogle folk kan være så blinde.
alek9000
Manager
«
Svar #4877:
11 Jun 2009, 12:51 »
Citat af: Schytte 11 Jun 2009, 12:35
Tror folk, der synes det er uendeligt mange penge, skal tænke på hvor meget Real Madrid får ved trøjesalg og merc osv....
Det skulle trods alt give mere om året, at vi har købt kaka, end det vi har givet for ham udelukkende pga hans brand.
Tror det samme med ronaldo, de penge vi har brugt på ham skal nok tjenes ind på ikke så mange år.
Selvfølgelig bliver penge intet problem for Perez. Han er ikke alene præsident for Real Madrid, men også for et stort entrepenørfirma ved navn Grupo ACS (Actividades de Construcción y Servicios, SA). I hele 2008 var firmaets operative indkomst over en millard euro.
Ronaldos pengesum skal selvfølgelig hentes igen på hans merchandise, men jeg skrev det bare lige for, at folk ikke skal tro, at Real går konkurs eller lignende på grund af dette.
Citat af: Bave v.2 28 Sep 2009, 21:01
Alek er gud!
El Kun
Landsholdsspiller
«
Svar #4878:
11 Jun 2009, 12:51 »
Haha, hvor er det dog ud over alle grænser skudt ved siden af StormQ. Jeg udtaler mig generelt om fodbold, og jeg er i princippet ligeglad om det så havde været Døllefjeldemusse, der havde brugt 1,2 mia. kroner på spillere. Hvis Atléti brugte så mange penge på to spillere, og derved ødelagde fodbolden ville jeg finde den nærmeste spand at brække mig i. Jalousi er et forfærdeligt nemt kort at spille, så jeg gider knapt at spilde min tid på det, men jeg ønsker slet ikke Atlético skal drives på den måde. Jeg ved godt, at vi ikke vinder La liga næste år, og at vi i stedet stenstikkert tager 3. pladsen. Vi lever sku ikke af resterne af andre klubber, jeg aner ikke hvordan du overhovedet kan få den ind i hovedet. Jeg er glad for Atlético Madrids størrelse, for vi er netop ikke en klub der skævrider fodbolden. I stedet kan jeg oprigtigt glæde mig over et godt resultat eller et godt køb. Det kan Real Madrid (Puta Madre) fans ikke. 2 min. efter Kaka og Ronaldo er købt, så vil man have flere forstærkninger. Det er kraftedme begær der vil noget. Begær, som også skabte finanskrisen, og derfor fryder jeg mig allerede over Real Madrids kommende problemer.
DavideSanton
Landsholdsspiller
«
Svar #4879:
11 Jun 2009, 12:52 »
Citat af: ManUtd83 11 Jun 2009, 12:49
Du tager fejl StormQ.
For det første har jeg personligt selv brokket mig højlydt over rygterne om City og så videre.
For det andet skulle du måske lige få dine facts i orden. Carrick til 300 mio? United køber med måde sammenlignet med Madrid og blander indkøbene med spillere fra egne rækker. Giggs, Scholes, Neville, Evans, Fletcher, O'Shea, Wes Brown, Welbeck, Gibson osv. osv. I øvrigt laver jo United jo oftest køb fra mindre klubber og gør spilleren til en verdensstjerne. Ronaldo, Vidic, Carrick, Rooney, Evra og jeg kunne blive ved. Real Madrid køber etablerede verdensstjerner for svimlende summer, hvilket jeg finder meget usympatisk. Især når de samtidig lokker dem ved offentligt at svine andre klubber til, nævne lønninger offentligt før en aftale er indgået osv.
Jeg ved jeg har ret så jeg gider ikke diskutere det mere egentlig. Jeg kan bare ikke forstå at nogle folk kan være så blinde.
Hvornår sviner de andre klubber til og hvornår taler de om lønninger?!
Links tak!
«
Seneste Redigering: 11 Jun 2009, 12:55 af DavideSanton
»
ManUtd83
Manager
«
Svar #4880:
11 Jun 2009, 12:53 »
Citat af: plutonium 11 Jun 2009, 12:43
Så hvis en anden klub fik en succes op at stå på talenter, mens Barcelona begyndte at købe klassespillere, så ville du hade dem men elske den anden klub? Det er da lige så dårligt fanskab i mine øjne
Real Madridfansene skal da blive ved med at holde af deres klub, og se det positive i det her! De får klassespillere til at forstærke deres hold. Der kan næppe være nogen tvivl om, at fansene ville være ENDNU gladere, hvis de havde kunnet nøjes med at slippe færre penge. Fanskab og indkøb BØR IKKE hænge sammen, undskyld mig!
Man vælger vel favoritklub efter traditioner og nu er det eksempelvis traditionen i Barca at udvikle spillere og bringe dem op fra egne rækker, mens det er traditionen i Real Madrid at skide på det hele og købe som det passer dem. Jeg forventer virkelig ikke at Barca har tænkt sig at gå imod deres traditioner.
Kongesoennen7
Landsholdsspiller
«
Svar #4881:
11 Jun 2009, 12:54 »
Citat af: JosepGuardiola 11 Jun 2009, 12:26
Var du ikke stolt af det før?
Edit: ikke se det som en provokerende besked...
det er det ikke.
Jo, jeg var, men der var ikke meget at være stolt af efter at blive ydmyget 6:2 til jer, og så 5:0 samlet til Liverpool.
Zulue
Manager
«
Svar #4882:
11 Jun 2009, 12:56 »
Hvor mange verdensstjerner har Real Madrid købt på det seneste? (: Udover Kaka selvfølgelig.
MadzeN92
Landsholdsspiller
«
Svar #4883:
11 Jun 2009, 12:58 »
Citat af: Zulue 11 Jun 2009, 12:56
Hvor mange verdensstjerner har Real Madrid købt på det seneste? (: Udover Kaka selvfølgelig.
Præcis! Det er jo ikke sikkert endnu at Ronaldo skifter? De er jo bare i forhandlinger med ham
tatii
Ynglingespiller
«
Svar #4884:
11 Jun 2009, 12:59 »
Citat af: Zulue 11 Jun 2009, 12:56
Ja det er det folk ik har fattet.. Stjerner er lige det hvad Real Madrid har manglet siden dengang Perez stoppede.. Eller nååhh nej for vi har jo købt en masse stjerner.. Uhhh yeah Gago født stjerne, VDV stjerne, Dudek stjerne,
The saddest thing in life is wasted talent
http://youtube.com/v/DqF0hoeH6rs
[center]
plutonium
Manager
«
Svar #4885:
11 Jun 2009, 12:59 »
Citat af: ManUtd83 11 Jun 2009, 12:53
Man vælger vel favoritklub efter traditioner og nu er det eksempelvis traditionen i Barca at udvikle spillere og bringe dem op fra egne rækker, mens det er traditionen i Real Madrid at skide på det hele og købe som det passer dem. Jeg forventer virkelig ikke at Barca har tænkt sig at gå imod deres traditioner.
I nogle tilfælde. Oprindeligt blev jeg fan af United på grund af de spillere de havde. 8 år gammel vidste jeg sgu ikke så meget om fodbold, så jeg så en spiller jeg godt kunne lide, og blev fan af ham. Men eftersom man følger den pågældende spiller, så ser man jo klubben spille, og når man så bliver ældre, så følger man KLUBBEN og ikke spilleren.
En anden måde er igennem familien, så kan man snakke om traditioner, fordi man hører familien tale om klubbens gamle dyder.
En tredje måde er at man ved selvsyn får respekt for en klub. Man ser en klub der imponerer en, selvom man egentlig har en anden klub i hjertet. Så bliver man lige så stille fan af dem.
Så der er mange måder at blive fan på! Så lad være med at revse fansene på den måde!
For direkte kontakt via pb
100 Film du skal se før du dør
- kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste
Szczesny
Manager
«
Svar #4886:
11 Jun 2009, 13:01 »
Citat af: ManUtd83 11 Jun 2009, 12:49
Du tager fejl StormQ.
Du har ret, jeg ta'r fejl. Allerede der er debatgrundlaget forsvundet. Men jeg gi'r den da en chance. Okay 200 mil for Carrick, min fejl. United køber med måde, fordi de formår at få spillerne, når de er yngre (pga de giver højere lønninger?) De er jo ikke de eneste der var interesserede i Ronaldo, Vidic etc... Desuden er 200 millioner for Carrick ikke meget, hvis han ikke engang var SÅ god - og verdensstjerne?
Desuden har Real Casillas, Raul, Guti, Salgado (var der ikke fra start, men har været der længe, Miguel Torres. Desuden er Zidanes Y Pavones-konceptet jo at de offensive kræfter skal hentes, men talenterne skal komme fra egne rækker. Forklarede dog i mit seneste indlæg at de selv har sagt at ungdomsarbejdet ikke har fungeret godt nok de seneste år.
Citat af: El Kun 11 Jun 2009, 12:51
Haha, hvor er det dog ud over alle grænser skudt ved siden af StormQ. Jeg udtaler mig generelt om fodbold, og jeg er i princippet ligeglad om det så havde været Døllefjeldemusse, der havde brugt 1,2 mia. kroner på spillere. Hvis Atléti brugte så mange penge på to spillere, og derved ødelagde fodbolden ville jeg finde den nærmeste spand at brække mig i. Jalousi er et forfærdeligt nemt kort at spille, så jeg gider knapt at spilde min tid på det, men jeg ønsker slet ikke Atlético skal drives på den måde. Jeg ved godt, at vi ikke vinder La liga næste år, og at vi i stedet stenstikkert tager 3. pladsen. Vi lever sku ikke af resterne af andre klubber, jeg aner ikke hvordan du overhovedet kan få den ind i hovedet. Jeg er glad for Atlético Madrids størrelse, for vi er netop ikke en klub der skævrider fodbolden. I stedet kan jeg oprigtigt glæde mig over et godt resultat eller et godt køb. Det kan Real Madrid (Puta Madre) fans ikke. 2 min. efter Kaka og Ronaldo er købt, så vil man have flere forstærkninger. Det er kraftedme begær der vil noget. Begær, som også skabte finanskrisen, og derfor fryder jeg mig allerede over Real Madrids kommende problemer.
Forklar mig venligst helt præcist hvad det vil sige at ødelægge fodbolden?
Rester fra andre klubber? Forlan (ja i har gjort et godt stykke arbejde med ham), Simao, Reyes, Luis Garcia etc etc etc... Alle spillere der har været i klubber niveauet over jer, men som ikke var gode nok.
Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika
Fulham FC
Førsteholdsspiller
«
Svar #4887:
Ja det kunne jeg også godt tænke mig at vide. Køb af talenter som Higuain, Marcelo og Gago vidner vel om at vi har satset mere på talenter. Higuain har da også udviklet sig til en verdensklassespille
r. Og Barca har sku ikke altid satset på egne spillere og har også selv handlet stort ind tidligere.....
lacop
Ynglingespiller
«
Svar #4888:
Citat af: El Kun 11 Jun 2009, 11:53
Selvfølgelig er den ikke det, den kan faktisk kun undervurderes for en mand som Perez. Byggebranchen er hårdt ramt, og økonomierne i fodboldklubberne er dårlige.
Du skal næsten læse hvad jeg skrev.
Perez tjener sku ikke penge på Real Madrid
. Og i den her tid tjener han heller ikke penge på byggesektoren.
Tjener ikke penge? han tjener kassen på det? ellers ville en mand som aldrig jo aldrig gøre det...! dum kommentar..
Eks:
http://madridista.dk/main/?kat=5&vis=1&id=10839
lacop
Ynglingespiller
«
Svar #4889:
11 Jun 2009, 13:04 »
Citat af: ManUtd83 11 Jun 2009, 12:04
Nu vil jeg lige kommentere på Real Madrids handler på det seneste - se det endelig ikke som whine over at Ronaldo skifter.
Hvor er det dog bare usmageligt! "Fy for helvede" er egentlig det eneste jeg kan sige til det. Det er vanvittigt utiltalende at gå ud at købe så stort ind på så kort tid, men man forventer vel ikke andet af Real Madrid egentlig. Det ødelægger fodbold fuldstændig og forvrænger transfermarkedet.
Jeg håber bare at alle Real Madrid-"tilhængere" står med en virkelig dårlig smag i munden. For sammenligner man med Barcelona har de fået spillere af samme kvalitet gratis! Iniesta er mindst ligeså god som Kaka, og Messi er mindst lige så god som Ronaldo. Det er fandeme måden det skal gøres på.
Fatter ikke at noget menneske kan være fan af Real Madrid - verdens mest usympatiske klub.
og united er meget bedere? jeg "faldt" lige over denne artikel: ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/article1179445.ece
tal om at være usympatisk nu, de suger alt hvad der hedder ungdomsspillere ud af Brasilien i håb om at måske 1-2 af dem kan komme op og få succes. resten skider de et stykke, knuser deres drømme og sender dem hjem..
Sider:
1
...
324
325
[
326
]
327
328
...
664
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »