home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:55:40 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
I går kl. 17:42:26 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 881 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 314 315 [316] 317 318 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 1003640 gange)
JosepGuardiola
Gæst

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #4725: 09 Jun 2009, 15:34 »

Jeg satser på, at Kaká får nummer 5 Smiley

jimmi90
Førsteholdsspiller

« Svar #4726: 09 Jun 2009, 15:36 »

Så du siger, at jeg skal læse gud ved hvor mange sider igennem, inden jeg skriver?
Det handler om at cirka 87% (cirka!) kun er fans fordi Real Madrid er en storklub, eller var det dengang de begyndte at interessere sig for fodbold. Det synes jeg ikke er okay?..
Der er forskel på at hente en spiller til 4-500 millioner og så gå ud og oplyse om hvor mange penge man har tænkt sig at bruge, og jeg mener at tallet var 2.7 milliarder.
Hvis du handler ind for 2.7 milliarder, er du så ikke pænt meget en købeklub?

+ I bliver nødt til at forstå, at jeg ikke har ondt i røven over noget, da spansk fodbold ikke interesserer mig. Jeg væmmes bare ved tanken om jer små fans, der gnider i jeres hænder hvert tranfersvindue, for det er det eneste tidspunkt I er de største og verdens mest frembrusende klub - nogensinde.

hold kæft noget lort og lukke ud har du lige fundet på de tal oppe i hoved. vis har støtte vores hold igennem sæson her inden selvom det har været en total lorte sæson. 87 % tror jeg ikke en skid på. vis der nogle der skulle havde de 87% var det sku barca hvor meget er lige begyndt og holde dem bare bare pga. en skide sæson, det var ligesom rijkaard bedste år i barca uuuha vi er så gode men mange forsvandt ligepluslig da det ikke gik så godt igen. og nu igen så der så mange med en stor mund.

Brøndby
Real Madrid
Liverpool

DavideSanton
Landsholdsspiller

« Svar #4727: 09 Jun 2009, 15:36 »

Jeg satser på, at Kaká får nummer 5 Smiley

Han har sagt, at han ikke vil bære nr. 5 på ryggen, for det ville være et for stort pres på ham, i det Zidane spillede rigtig godt i det nr. Peace

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #4728: 09 Jun 2009, 15:37 »

http://www.sporten.dk/fodbold/spanien-primera-division-2008-2009/jeg-spurgte-beckham-om-rad

Der står her at han ikke har lyst til at spille i trøjenummer 5, fordi Zidane, spillede rigtig godt i det nummer, og det ville være et for stort pres for kaká.

Vuelve la ilusión

Claudio
Førsteholdsspiller

« Svar #4729: 09 Jun 2009, 15:37 »

hold kæft noget lort og lukke ud har du lige fundet på de tal oppe i hoved. vis har støtte vores hold igennem sæson her inden selvom det har været en total lorte sæson. 87 % tror jeg ikke en skid på. vis der nogle der skulle havde de 87% var det sku barca hvor meget er lige begyndt og holde dem bare bare pga. en skide sæson, det var ligesom rijkaard bedste år i barca uuuha vi er så gode men mange forsvandt ligepluslig da det ikke gik så godt igen. og nu igen så der så mange med en stor mund.

Rolig. De 87% var for sjov. Tjek parentesen Wink

Der er sgu da ingen, der ryger mentholsmøger

Kongesoennen7
Landsholdsspiller

« Svar #4730: 09 Jun 2009, 15:38 »

Pepe (blev vist købt efter Portos triumf = større pris), Robben (han var ombejlet på det tidspunkt), Sneijder (samme som robben)

Desuden så må Huntelaar jo siges at være en stor stjerne eftersom han havde en god sæson i Ajax.
Van der Vaart blev også købt efter god sæson i HSV.

4 ud af disse 5 spiller offensivt. Det er sjældent man har brug for at købe 4 offensive spillere. Fortæller du stadig mig, at det ikke er fordi de var stjerner, og ikke fordi der var brug for dem??

Ååhhhhh come on! Der var ingen der havde en anelse om at Pepé kom på det tidspunkt, og nej, det var ikke efter Portos CL-triumf hvis det er den triumf du mener! IKKE STJERNE

Robben, den eneste stjerne måske, men ombejlet!?NEEJ! Find mig nogle links hvor man kan se at Robben var en ombejlet herre!?

Sneijder kan overhovedet ikke betegnes som en stjerne, og det er han ikke nu! Han er bare en middelmådigspiller! Han blev købt som erstatning for david Beckham primært pga. hans sparke teknik, ikke så meget andet, og at kalde han en stjerne, er mig en gåde!

Huntelaar er måske en mindre stjerne, eftersom han var eftertragtet, men ikke den helt vildt den store stjerne, på niveau med Kaká, Ronaldo, David Villa osv.

Og så endelig Van der Vaart: Hvordan fuck kan man kalde ham for en stjerne? hvis han spiller godt, så er han en stjerne lige pldselig.. Han var overhovedet i nærheden af en stjerne, bare middelmådig hollænder som mange andre, såsom Sneijder og tildels Huntelaar..

ViElskerFodbold
Gæst

« Svar #4731: 09 Jun 2009, 15:38 »

- Jeg ønskede at blive i Milan, men verdenskrisen har påvirket mange klubber, især klubber som Milan, der er en forretning, siger Kaka ifølge Sportinglife.

Fedt nok at have en spiller på holdet som egentlig ikke vil være på det Smiley

Claudio
Førsteholdsspiller

« Svar #4732: 09 Jun 2009, 15:40 »

ViElskerFodbold sagde det.
Det handler ikke om at folk gider at spille for Real Madrid. Det handler om penge. Det er en generel tendens. Den gør mig trist!

Der er sgu da ingen, der ryger mentholsmøger

JKJ
Gæst

« Svar #4733: 09 Jun 2009, 15:41 »

der er vel en masse det i år springer på real madrid vognen fordi de køber stjerner ellers hopper de på barcelona vognen fordi de vandt alt. og det har jeg intet til overs for

Hvilken klub er din favorit klub og hvornår blev det det??

Jeg er IKKE RM fan, jeg har faktisk ikke rigtig en favoritklub i Spanien. Derfor ser jeg mig selv forholdsvis neutral.

Men at sige at RM er en købe/plastic klub mere end andre hold holder jo ikke en meter...
Der er jo intet hold med respekt for sig selv af de måske 15 topklubber der findes der ikke bruger en formue på nye spillere år efter år.
RM står så bare i en situation at deskal af med en pokkers masse spillere som bare ikke er gode nok. Når man så skiller sig af med så mange skal der jo helt naturligt også en del ind...

Herhjemme i lille DK står min egen klub, AaB, for en større omrokering i truppen. Der skal min 6 spillere ind og selv om det ikke helt er i samme tranfer liga de befinder sig så er det altså også en købe/plastic klub??
Brøndby og FCK har også været igennem en sådan omgang, er de også en købe/plastic klub nu??

Der findes som sagt ikke en eneste top 15 klub der ikke har en sådan omgang engang imelem så lad nu være med det plastic/købeklub...

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #4734: 09 Jun 2009, 15:47 »

Hvilken klub er din favorit klub og hvornår blev det det??

Jeg er IKKE RM fan, jeg har faktisk ikke rigtig en favoritklub i Spanien. Derfor ser jeg mig selv forholdsvis neutral.

Men at sige at RM er en købe/plastic klub mere end andre hold holder jo ikke en meter...
Der er jo intet hold med respekt for sig selv af de måske 15 topklubber der findes der ikke bruger en formue på nye spillere år efter år.
RM står så bare i en situation at deskal af med en pokkers masse spillere som bare ikke er gode nok. Når man så skiller sig af med så mange skal der jo helt naturligt også en del ind...

Herhjemme i lille DK står min egen klub, AaB, for en større omrokering i truppen. Der skal min 6 spillere ind og selv om det ikke helt er i samme tranfer liga de befinder sig så er det altså også en købe/plastic klub??
Brøndby og FCK har også været igennem en sådan omgang, er de også en købe/plastic klub nu??

Der findes som sagt ikke en eneste top 15 klub der ikke har en sådan omgang engang imelem så lad nu være med det plastic/købeklub...

Mange tak! Det er præcist sådan landet ligger!

Vuelve la ilusión

jimmi90
Førsteholdsspiller

« Svar #4735: 09 Jun 2009, 15:51 »

- Jeg ønskede at blive i Milan, men verdenskrisen har påvirket mange klubber, især klubber som Milan, der er en forretning, siger Kaka ifølge Sportinglife.

kan godt være milan er i penge krise. men det løj han ikke vil være i real du kan selv se hvad han siger her

Ved samme lejlighed oplyste Kaka også, at aftalen med Real Madrid faktisk var i stand for lang tid siden.Jeg så gerne, at aftalen var blevet annonceret meget tidligere. Det er en lettelse, at den nu er annonceret, selv om jeg har været 100 procent fokuseret på landsholdet, siger kaka og slår fast, at det ikke er pengene, men det rigtige klub, der har fået ham til at forlade Milano.

Brøndby
Real Madrid
Liverpool

mathias o
Reserveholdsspiller

« Svar #4736: 09 Jun 2009, 15:52 »

Tillykke med at i fik Kaká, JEG vil savne ham i Milan Græder

lacop
Ynglingespiller

« Svar #4737: 09 Jun 2009, 15:53 »

Tænk længere end du læser.. Hvis han gjorde skiftet for Milans skyld rent økonomisk tror du så ikke han havde taget til City som bød det dobbelt??

jimmi90
Førsteholdsspiller

« Svar #4738: 09 Jun 2009, 15:54 »

ViElskerFodbold sagde det.
Det handler ikke om at folk gider at spille for Real Madrid. Det handler om penge. Det er en generel tendens. Den gør mig trist!

vis det kun havde handler om penge fra kaka havde han skriftet i januar til city

Brøndby
Real Madrid
Liverpool

FM2008
Reserveholdsspiller

« Svar #4739: 09 Jun 2009, 15:54 »

Det er jo fordi i har ondt i røven over at Real Madrid ser ud til at klare sig rigtig godt i næste sæson. Og så skal i finde på en undslyldning.. Denne debat er latterlig.. Den ødelægger denne Real Madrid tråd..

Har forresten lige set at Villa er tæt på Real..

http://www.marca.com/2009/06/09/futbol/equipos/real_madrid/1244533764.html

Jeg syntes personligt han ville være et rigtig godt køb..

Sider: 1 ... 314 315 [316] 317 318 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010