home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:42:26 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  2 Brugere, 1563 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 315 316 [317] 318 319 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 1003596 gange)
DNE
Landsholdsspiller

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #4740: 09 Jun 2009, 15:58 »

Vor herre bevares, to af de dummeste (beklager, men sådan har jeg det altså med de her diskussioner) debatter på én gang - medløberfans og købeklubber.

Angående købeklubber, så findes der ikke en eneste professionel klub, der ikke kan kaldes en købeklub, Real Madrid er så langt fra den værste af slagsen, de har da trods alt Spaniere på holdet...

Hvad medløberfans angår, hvem har så ikke på et eller andet tidspunkt passet ind i definitionen af en sådan? Det er nu engang sådan klubber får fans, er det ikke resultaterne, så er det deres aktioner på transfermarkedet, enkeltspillere eller noget helt andet, der er ingen, der fødes som fan af en klub (nogen får det ind med modermælken, men ingen er født ind i det). Det er da bedøvende ligegyldigt hvad grunden er til at folk bliver fan af en klub. Springer de fra klub til klub, er det måske i overkanten at kalde sig fan af klubben, der ville det rigtige udtryk måske være fodboldfan, men på et eller andet tidspunkt er der en klub der bider sig fast.

Men at sige at man ikke kan have respekt for folk der enten lige er blevet fan af en klub, eller er blevet det fordi klubben har vundet en masse, eller lige har købt Kaká eller hvad ved jeg, det er simpelthen for tåbeligt...

Drop dog de diskussioner (de fører alligevel sjældent til noget, specielt når de fleste deltagere i debatten endnu ikke har nået en alder, hvor de behøver prioritere andre ting højere end fodbold), og snak om noget med lidt mere kød på...

ViElskerFodbold
Gæst

« Svar #4741: 09 Jun 2009, 15:59 »

Tænk længere end du læser.. Hvis han gjorde skiftet for Milans skyld rent økonomisk tror du så ikke han havde taget til City som bød det dobbelt??

Nej for Kaka' gider ikke til en middelklub.

ViElskerFodbold
Gæst

« Svar #4742: 09 Jun 2009, 16:01 »

Det er jo fordi i har ondt i røven over at Real Madrid ser ud til at klare sig rigtig godt i næste sæson. Og så skal i finde på en undslyldning.. Denne debat er latterlig.. Den ødelægger denne Real Madrid tråd..

Har forresten lige set at Villa er tæt på Real..

http://www.marca.com/2009/06/09/futbol/equipos/real_madrid/1244533764.html

Jeg syntes personligt han ville være et rigtig godt køb..

Du har ret. Hvis de havde haft Kaka i denne sæson havde de sikkert kun tabt 6-3 og 4-1 i stedet for 6-2 og 4-0. Der skal mere end én Kaka' til at redde Real.

lacop
Ynglingespiller

« Svar #4743: 09 Jun 2009, 16:01 »

Det er fuldstændig til grin så mange der kommer ind på Real tråden og sviner dem til fordi de har købt Kaka, det er der jo ingen grund til..!
Det er fint nok at få en debat igang om det at være plastic klub og købe klub osv.. men altså jeg har intet tilovers for dem der ingen argumenter har (bibo)..

personligt mener jeg slet ikke at Real er en plastic klub, det er tværtimod en af de mest trationsrige klubber i Spanien men masser af fans jorden rundt..

Real har været i ren sportslig krise i år, de tabte 6-2 til de evige rivaler fra barca og det er ikke vellidt blandt de mange tusind real fans, røg på dem skammeligste ud af CHL og af Pokal tuneringen... Det går bare ikke når man er Real Madrid, og jeg ville gerne se den Storklub der ikke gik ind og forstårkede sig markant efter en så dårlig sæson!! jeg er sikker på at hvis Man U havde en sæson som Real i år så var de også gået meget aggresivt på spiller marked og købt diverse forstærkninger tilholdet, så jeg sys ikke man kan betvivle Reals købes strategi..

Købet af Kaka er også den helt rigtige at gøre, man viser med det køb overfor fansene at der er nye tider på vej til Real og at man for alvor vil være en top klub igen!!

Til det lidt mere positive:

Hva siger alle i Real fans til de rygter der går? og hvor mange af dem tror i på? Valencia 3-kløveren til real? Ribery? Zlatan? lad mig høre fra alle jer fans Opstemt

lacop
Ynglingespiller

« Svar #4744: 09 Jun 2009, 16:02 »

Nej for Kaka' gider ikke til en middelklub.

Så er det da også forkert af dig at sige at han kun gør det for pengene?! hvis han gjorde det for pengene havde han jo så ikke taget Real

khano
Juniorspiller
**

« Svar #4745: 09 Jun 2009, 16:04 »

ViElskerFodbold sagde det.
Det handler ikke om at folk gider at spille for Real Madrid. Det handler om penge. Det er en generel tendens. Den gør mig trist!

Misundelse er virkelig en grim ting og alle dine indlæg lugter 87% af misundelse. funny

Hvis du havde fulgt lidt med i Kaka sagen og været lidt oplyst, istedet for at lufte din misundelse hele tiden, så havde du vidst, at Kaka har udtalt, at han kun overvejede Real Madrid. Han Afviste City og Chelsea, selvom de eftersigene tilbød mere PENGE.

Real Madrids magt position og image er ikke skabt fra den ene dag til den anden! Real madrid tiltrækker ikke spillerne alene på grund af penge, men i ligeså stor grad af den glorværdig historie som klubben har.

Når det kommer til købe klubber? Du siger ikke til mig, at hvis Claudio Lotito lovede at hente Villa, Casillas, Ronaldo,Kaka, Buffon osv. at i ville sige nej. Havde Lazio også råd til at købe store spiller, havde de også¨købt dem. - Men hvilke fodboldspiller med ambitioner gider til en klub der har vundet 2 mesterskaber på 100år? Kan du se forskellen?

Jeg har været Real madrid fan i 9-10 år, jeg ser intet galt i, at folk begynder at holde med barca eller madrid, fordi det går dem godt. Jeg blev også selv fan tilbage i 2000 hvor det gik godt for madrid, jeg er ikke blevet fan af en anden klub, fordi madrid har klaret sig relativ under niveau/forventning de sidste 5 år. Så hvorfor skulle en knægt der bliver fan af madrid nu ikke holde med klubben for altid?

Luk r.ven med, at det gør jer en bedre fan, fordi i er fan af en klub, der aldrig vinder noget.

ViElskerFodbold
Gæst

« Svar #4746: 09 Jun 2009, 16:07 »

Så er det da også forkert af dig at sige at han kun gør det for pengene?! hvis han gjorde det for pengene havde han jo så ikke taget Real
Inderst inde vil Kaka' helst være blevet i Milan. Fedt at have en spiller som har det sådan.

DavideSanton
Landsholdsspiller

« Svar #4747: 09 Jun 2009, 16:10 »

Inderst inde vil Kaka' helst være blevet i Milan. Fedt at have en spiller som har det sådan.

Fedt at være så dum at høre på Tunge

JKJ
Gæst

« Svar #4748: 09 Jun 2009, 16:10 »

Du har ret. Hvis de havde haft Kaka i denne sæson havde de sikkert kun tabt 6-3 og 4-1 i stedet for 6-2 og 4-0. Der skal mere end én Kaka' til at redde Real.

Nu kunne det jo være rart hvis du snart begyndte at komme med noget konstruktivt fremfor bare at komme med provokerende svar...

Ja der skal mere end Kaka til at få dem på rette vej igen, men hvis du har gidet følge lidt med så er der jo flere på vej. Men det har du åbenbart ikke sat dig ind i, så prøv lige at undersøge sagerne lidt inden du smider et sådan svar ind her...

ViElskerFodbold
Gæst

« Svar #4749: 09 Jun 2009, 16:13 »

Nu kunne det jo være rart hvis du snart begyndte at komme med noget konstruktivt fremfor bare at komme med provokerende svar...

Ja der skal mere end Kaka til at få dem på rette vej igen, men hvis du har gidet følge lidt med så er der jo flere på vej. Men det har du åbenbart ikke sat dig ind i, så prøv lige at undersøge sagerne lidt inden du smider et sådan svar ind her...

Ja det eneste jeg hører er klasse offensive spillere og middelmådige forsvarspillere.

patrick J
Manager

« Svar #4750: 09 Jun 2009, 16:13 »

Folk kan sgu da ikke komme ind i tråden og svine Real til, fordi de lige pludselig har fået en præsident som vil ofre en masse penge på at få Real tilbage til tops! ha for fanden, det er mange penge, men folk sviner kun Real til nu fordi i er bange for at de skal generobre tronen i europa! Nu har i set kaka er kommet til klubben og så har i set det er muligt at hente de absolutte verdensstjerner!

Tidligere i tråden var der en der skrev, at halvdelen af Real fans i denne tråd ville begynde at holde med Atletico hvis Real pludselige blev fattige og Atletico pludselig blev rige. Hvad fanden er det for noget lort at lukke ud! fol skifter sgu da ikke til rivalen pga. af penge! tror i at vi kun holder med Real pga af penge? for så er i sgu bare misundelige!!!

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

patrick J
Manager

« Svar #4751: 09 Jun 2009, 16:15 »

Ja det eneste jeg hører er klasse offensive spillere og middelmådige forsvarspillere.
kalder du en brasiliansk forsvarspiller som Juan for middelmådig, En A. Cole fra Chelsea og en Albiol fra Valencia middelmådig?  crazy

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

bibo123
Førsteholdsspiller

« Svar #4752: 09 Jun 2009, 16:15 »

,,

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #4753: 09 Jun 2009, 16:16 »

Det er fuldstændig til grin så mange der kommer ind på Real tråden og sviner dem til fordi de har købt Kaka, det er der jo ingen grund til..!
Det er fint nok at få en debat igang om det at være plastic klub og købe klub osv.. men altså jeg har intet tilovers for dem der ingen argumenter har (bibo)..

personligt mener jeg slet ikke at Real er en plastic klub, det er tværtimod en af de mest trationsrige klubber i Spanien men masser af fans jorden rundt..

Real har været i ren sportslig krise i år, de tabte 6-2 til de evige rivaler fra barca og det er ikke vellidt blandt de mange tusind real fans, røg på dem skammeligste ud af CHL og af Pokal tuneringen... Det går bare ikke når man er Real Madrid, og jeg ville gerne se den Storklub der ikke gik ind og forstårkede sig markant efter en så dårlig sæson!! jeg er sikker på at hvis Man U havde en sæson som Real i år så var de også gået meget aggresivt på spiller marked og købt diverse forstærkninger tilholdet, så jeg sys ikke man kan betvivle Reals købes strategi..

Købet af Kaka er også den helt rigtige at gøre, man viser med det køb overfor fansene at der er nye tider på vej til Real og at man for alvor vil være en top klub igen!!

Til det lidt mere positive:

Hva siger alle i Real fans til de rygter der går? og hvor mange af dem tror i på? Valencia 3-kløveren til real? Ribery? Zlatan? lad mig høre fra alle jer fans Opstemt

Amen! Wink

Godt vi lige kan prøve at få fokus på spillerne og rygterne igen. Personligt tror og håber jeg ik på Zlatan. Han passer bare ikke ind med hans arrogance. Ribery vil selvfølgelig være klasse at få, men personligt ser jeg helt Silva da han er spansk og passer bedre ind. Jeg tvivler meget stærkt på Valencia vil sælge alle deres tre profiler til en og samme klub i Spanien, og det skal være et usandsynligt godt på der skal få dem til at gøre det. Jeg tror egentlig kun på en af spillerne, og som det ser ud nu bliver det Villa, selvom jeg stadig håber mere på Silva. Jeg føler ikke vi mangler en hurtig angriber da vi har en upcoming star i Higuain, hvor lidt mere bredde på kanterne ville gøre underværker.
Dernæst er det selvfølgelig et must at vi henter mindst en forsvarsspiller. Som jeg har forstået det ser det lidt ud til at Perez og Pellegrini satser på Marcelo som back til næste sæson, og det synes jeg er det helt rigtigt at gøre. Han er kun en 19-20 år, og jeg ser gode mulighede i at han kan udvikle sig bedre defensivt. Heinze skal dog af h..... til da han simpelthen bare er for langsom og klodset.

Vuelve la ilusión

bibo123
Førsteholdsspiller

« Svar #4754: 09 Jun 2009, 16:16 »

kalder du en brasiliansk forsvarspiller som Juan for middelmådig, En A. Cole fra Chelsea og en Albiol fra Valencia middelmådig?  crazy

hvem siger det...haha de er jo verdensklasse forsvarer

,,

Sider: 1 ... 315 316 [317] 318 319 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010