Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 19:55:40
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
I går
kl. 17:42:26
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41
Balslev
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03
Nodiem
Blogs
Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37
Eraticator
Omklædning...
Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere:
23171
0 Brugere, 882 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Brendansow
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Real Madrid tråd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
313
314
[
315
]
316
317
...
664
Forfatter
Emne: Real Madrid tråd (Læst 1003652 gange)
Claudio
Førsteholdsspiller
Sv: Real Madrid tråd
«
Svar #4710:
09 Jun 2009, 15:22 »
Citat af: JKJ 09 Jun 2009, 15:16
Vorherre til hest for noget fis...
Barca er blevet sat i forbindelse med Zlatan, men prisen er åbenbart for høj da man også ønsker at få nogle spillere med i bytte... Hvis en handel som denne skulle gå igennem skulle Barca vel også op med 400-500 mio dkr...
Men det er vel noget andet...
Det lyder som om man er lidt jalousi at RM kan men arca ikke kan bruge den slags penge!!
Og hvis du har fulgt med i denne tråd så er der jo blevet diskuteret en del selvom de har haft krise og nedturer i denne sæson, den ene større end den anden, så nej der er ikke mange medgangsfan herinde...
Så nej du sagde bestemt ikke hvad jeg tænkte!!
Og kongesøn: Selvfølgelig ville de bruge dem, når gælden var betalt af
Men jeg er fan af lazio fordi jeg elsker klubben, og ikke pengepungen min præsident har
Så du siger, at jeg skal læse gud ved hvor mange sider igennem, inden jeg skriver?
Det handler om at cirka 87% (cirka!) kun er fans fordi Real Madrid er en storklub, eller var det dengang de begyndte at interessere sig for fodbold. Det synes jeg ikke er okay?..
Der er forskel på at hente en spiller til 4-500 millioner og så gå ud og oplyse om hvor mange penge man har tænkt sig at bruge, og jeg mener at tallet var 2.7 milliarder.
Hvis du handler ind for 2.7 milliarder, er du så ikke pænt meget en købeklub?
+ I bliver nødt til at forstå, at jeg ikke har ondt i røven over noget, da spansk fodbold ikke interesserer mig. Jeg væmmes bare ved tanken om jer små fans, der gnider i jeres hænder hvert tranfersvindue, for det er det eneste tidspunkt I er de største og verdens mest frembrusende klub - nogensinde.
Der er sgu da ingen, der ryger mentholsmøger
knudsen_0
Landsholdsspiller
«
Svar #4711:
09 Jun 2009, 15:22 »
Citat af: bibo123 09 Jun 2009, 15:18
hva med at give Javi Carcia chancen i stedet for at skubbe ham længere ud af truppen
Hvis du har fulgt med i Reals sidste kampe i sæsonen så ville du vide at han har fået rigeligt med spilletid. Og han derved har vist at han simpelthen bare er for dårlig til førsteholdstruppen, og sandsynligvis for gammel til at blive det.
Vuelve la ilusión
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #4712:
09 Jun 2009, 15:23 »
Fordi Real pt. ikke har råd til at tage chancer med spillere der endnu ikke er slået til
Og hele diskussionen omkring købeklub er lidt tynd. Yes, Real er nok en af de mest aktive klubber på transfermarkedet,både nu og generelt, men derfor har alle de store klubber købt masser ind. Yes, Barcelona har spillere som Puyol, Xavi, Iniesta og Messi (selvom man vel reelt også købte ham) og Valdez, mens resten er indkøb. Er lidt i tvivl om Pique, da han har spillet 3-4 af sine vigtigste udviklingsår i Utd og man gav en okay sum for ham, omkring 45-50 mio. kr. mener jeg det var.
Det er sådan med alle de store klubber, at de har generationer på deres ungdomshold hvor der pludseligt dukker en masse op. For en del år siden efterhånden var det Utd, med Scholes, Giggs, 2 x Neville, Beckham og Butt, og nu har Barca en del "homegrown" spillere på holdet. Man skal ikke forfærdigeligt mange sæsoner tilbage, før Barca var det rene hollandske landshold og nu er der efterhånden kun Fletcher og Giggs tilbage på Utds hold der har en rimelig betydning, mens Scholes og især G Neville har fået mere perifære roller og resten er solgt.
Jeg tror hr. Perez gør rigtig klogt i at købe spansk, helst til alle kæder, så man får noget kontinuitet ind på holdet. Hvem det skal være, har jeg mindre forstand på, Kaka er i hvert fald en rigtig god spiller og med en personlighed der er svær at sætte en finger på, så han er et glimrende eksempel på en fornuftig udenlandsk spiller.
Kongesoennen7
Landsholdsspiller
«
Svar #4713:
Citat af: bibo123 09 Jun 2009, 15:18
hva med at give Javi Carcia chancen i stedet for at skubbe ham længere ud af truppen
Så lad dog være med at udtale dig om noget du ikke har forstand på!!! Javi Garci fik chancen i den forgangne sæson, han fik mere end rigeligt. Tror at han spillede mindt et kvarter af næsten hver kamp i den anden halvldel af sæsonen. Hvis han kunne noget, så ville han da bruge det kvarter fornuftigt og gøre noget på banen, men det formåede han ikke..
Claudio
Førsteholdsspiller
«
Svar #4714:
Citat af: Kongesoennen7 09 Jun 2009, 15:20
Ja, man skal jo også argumentere på bibo123's 'argumenter', hvis man kan kalde det!?
Og den sætning var ikke rettet mod dig, men nærmere bibo123, da du kom med noget, mens han bare skrev Real var en 'fucking købeklub'. Vi er da ligeglade havd han synes, bare han kommer med noget, der påpeger hans holdning. Men nej ..
Hvis et hold har penge, betyder det så man ikke skal bruge dem, men spare på dem og donere dem til den 3. verden.. Ja, klart. Jeg ville vædde med at hvis Lazio(eller hvem du nu er fan af), havde ligeså mange penge som Real, at de ville bruge dem på nye spillere, og ikke spare dem.
Lazio ville sikkert bruge så mange penge, hvis gælden var betalt først
Sågar i de gode 90'ere hvor vi brugte en masse penge vi ikke havde.
Men jeg elsker klubben Lazio, historien, ørnen og alt det fis
OG IKKE pengepungen min præsident besidder!
knudsen_0
Landsholdsspiller
«
Svar #4715:
09 Jun 2009, 15:24 »
Citat af: Claudio 09 Jun 2009, 15:22
Så du siger, at jeg skal læse gud ved hvor mange sider igennem, inden jeg skriver?
Det handler om at cirka 87% (cirka!) kun er fans fordi Real Madrid er en storklub, eller var det dengang de begyndte at interessere sig for fodbold. Det synes jeg ikke er okay?..
Der er forskel på at hente en spiller til 4-500 millioner og så gå ud og oplyse om hvor mange penge man har tænkt sig at bruge, og jeg mener at tallet var 2.7 milliarder.
+ I bliver nødt til at forstå, at jeg ikke har ondt i røven over noget, da spansk fodbold ikke interesserer mig. Jeg væmmes bare ved tanken om jer små fans, der gnider i jeres hænder hvert tranfersvindue, for det er det eneste tidspunkt I er de største og verdens mest frembrusende klub - nogensinde.
Så fordi Real er en storklub er det ikke i orden at være fan af dem? Hvordan skal nogen storklubber så få fans?!
Det var ikke 2,7 mia. Det er 250 mio € som er under 2 mia. Og som Perez har sagt bruger han kun så mange penge i dette vindue hvis det er nødvendigt, og det er det i Real situation for at indhente nogle sæsoner!
Vuelve la ilusión
Kongesoennen7
Landsholdsspiller
«
Svar #4716:
09 Jun 2009, 15:27 »
Citat af: Claudio 09 Jun 2009, 15:22
Det da første gang i 3 år at vi skal til at købe stort ind? Nævn lige nogle stjerner vi købte de sidste 3 år, udover Kaká nu!
Claudio
Førsteholdsspiller
«
Svar #4717:
09 Jun 2009, 15:27 »
Citat af: knudsen_0 09 Jun 2009, 15:24
Så fordi Real er en storklub er det ikke i orden at være fan af dem? Hvordan skal nogen storklubber så få fans?!
Det var ikke 2,7 mia. Det er 250 mio € som er under 2 mia. Og som Perez har sagt bruger han kun så mange penge i dette vindue hvis det er nødvendigt, og det er det i Real situation for at indhente nogle sæsoner!
Jeg sagde til at starte med at det var okay at være fan af Real Madrid, hvis du gad at læse lidt tilbage.
Og jeg skal ikkke bestemme hvad man må og ikke må
Men hvis det er de forkerte grunde, SOM DET SOM REGEL ER, så har jeg ingen respekt for det.
AFC
Manager
«
Svar #4718:
09 Jun 2009, 15:29 »
Det var sgu godt vi fik Kaka handelen afgjort, så den sag ikke står og gemmer sig hele tiden. Skal nok blive god med Kaka på holdet, men er sgu bare bange for vi bliver et hold med for gode spillere. Vi så det for nogle år side, hvor vi havde stjerner på hver position næsten. Somme tider kunne vi ikke spille sammen, hvilket jeg ikke håber sker nu, da vi faktisk har stjernespillere på holdet næsten igen.
Men lad os nu se. Det er bare en ting jeg ikke håber sker, men som jeg har set tidligere på holdet.
Velkommen Kaka!
Hvad nummer får han og hvor lang kontrakt?
JosepGuardiola
Gæst
«
Svar #4719:
Citat af: JKJ 09 Jun 2009, 15:16
Vorherre til hest for noget fis...
Barca er blevet sat i forbindelse med Zlatan, men prisen er åbenbart for høj da man også ønsker at få nogle spillere med i bytte... Hvis en handel som denne skulle gå igennem skulle Barca vel også op med 400-500 mio dkr...
Men det er vel noget andet...
Det lyder som om man er lidt jalousi at RM kan men arca ikke kan bruge den slags penge!!
"Vorherre til hest for noget fis..."
Barcelona har lige vundet The Treble, aldrig før har økonomien været så sund (og det er på trods af at vi lever i en krise) og meget mere. Mon ikke man har råd til at smide små 400-500 mio efter Zlatan; men ville Barcelona så være, hvor de var i dag? Barcelona har ikke en kommune, der smider 1 milliard efter et træningsanlæg, hvis økonomien er lidt trang. Jalousi? Nah.
Barca KAN bruge de penge hvis de vil, uden problemer, men hvor er nødvendigheden? Til Champions League finalen kostede Barcelonas 11 spillere på banen 61 millioner euro (altså, Barcelona havde betalt det for spillerne i sin tid) - sammenlign det med Kakás pris. Tror du virkelig ikke, at Barcelona har pengene til at smide 1 milliard efter en spiller? Det handler om at handle lidt virkelighedstro, og hvis Barcelona gik ud og betalte 500 millioner for én spiller, ville man være langt fra de principper, som Laporta gik ind til klubben med.
Når det så er sagt, så har jeg på ingen måde ondt i røven over at Real Madrid køber Kaká, Villa eller hvem de nu vil.
Jeg synes bare man skal passe på, med at være evig negativ overfor Barcelona-fans, som åbenbart er den nyeste mode
På FMd har de sågar skrevet en hel artikel om det.. suk.
Farvel!
Kongesoennen7
Landsholdsspiller
«
Svar #4720:
Citat af: Claudio 09 Jun 2009, 15:23
Lazio ville sikkert bruge så mange penge, hvis gælden var betalt først
Sågar i de gode 90'ere hvor vi brugte en masse penge vi ikke havde.
Men jeg elsker klubben Lazio, historien, ørnen og alt det fis
OG IKKE pengepungen min præsident besidder!
Jeg forstår stadig ikke din tankegang! Bare fordi Peréz er kommet til med sin pung, er det ikke ensbetydende at vi lige er blevet fans! Hvis du gad tjekke tråden, så havde vi debatteret hele sæsonen igennem, hvor Caldéron var vvores præsident, og han har ikke den helt store pung, eller kan i hvert fald ikke bruge den, så jeg forstår overhovedet ikke havd du mener!?
CR9
Landsholdsspiller
«
Svar #4721:
09 Jun 2009, 15:30 »
www.elmadrid.dk
-> Klik på Kaká-billedet i højre side.
Real Madrid-nyheder
.
Claudio
Førsteholdsspiller
«
Svar #4722:
Pepe (blev vist købt efter Portos triumf = større pris), Robben (han var ombejlet på det tidspunkt), Sneijder (samme som robben)
Desuden så må Huntelaar jo siges at være en stor stjerne eftersom han havde en god sæson i Ajax.
Van der Vaart blev også købt efter god sæson i HSV.
4 ud af disse 5 spiller offensivt. Det er sjældent man har brug for at købe 4 offensive spillere. Fortæller du stadig mig, at det ikke er fordi de var stjerner, og ikke fordi der var brug for dem??
bibo123
Førsteholdsspiller
«
Svar #4723:
der er vel en masse det i år springer på real madrid vognen fordi de køber stjerner ellers hopper de på barcelona vognen fordi de vandt alt. og det har jeg intet til overs for
,,
DavideSanton
Landsholdsspiller
«
Svar #4724:
09 Jun 2009, 15:33 »
Citat af: AFC 09 Jun 2009, 15:29
Det var sgu godt vi fik Kaka handelen afgjort, så den sag ikke står og gemmer sig hele tiden. Skal nok blive god med Kaka på holdet, men er sgu bare bange for vi bliver et hold med for gode spillere. Vi så det for nogle år side, hvor vi havde stjerner på hver position næsten. Somme tider kunne vi ikke spille sammen, hvilket jeg ikke håber sker nu, da vi faktisk har stjernespillere på holdet næsten igen.
Men lad os nu se. Det er bare en ting jeg ikke håber sker, men som jeg har set tidligere på holdet.
Velkommen Kaka!
Hvad nummer får han og hvor lang kontrakt?
Han har fået en 6-årig lang kontrakt, hans trøjenummer har de ikke bestem endnu
Sider:
1
...
313
314
[
315
]
316
317
...
664
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »