home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:55:40 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 509 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 294 295 [296] 297 298 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 1003983 gange)
Kongesoennen7
Landsholdsspiller

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #4425: 04 Jun 2009, 18:21 »

Vidic er meget mere urealistisk end Mexes.. Dog er der ingen rygter om Mexes til Real!? EEller hvad?

Dog synes jeg at vi skal hente Agger til midterforsvaret! ham og Pepé vil være en drøm med Garay og måske Metzelder som back-ups!  Thumbs Up

Zone 43
Manager

« Svar #4426: 04 Jun 2009, 18:35 »

Det ligger til højrebenet, at Agger og Liverpool forlænger, hvorfor det må betegnes som usandsynligt at han skulle komme til. Vidic forlader næppe United de næste mange år, Mexes siger mig intet, så om han kunne være en forstærkning eller ej, skal jeg ikke kunne sige. Men ja, en midterforsvar og en venstreback skal hentes, det er imo vigtigst!

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #4427: 04 Jun 2009, 18:36 »

Der går rygter om, at RM skal betale CR7 30 mio. euro, hvis de ikke henter ham....

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #4428: 04 Jun 2009, 18:47 »

Der går rygter om, at RM skal betale CR7 30 mio. euro, hvis de ikke henter ham....

Jeg går ud fra det er det her du snakker om?

For mig at se ser det godt nok ud som en underlig aftale og den lugter lidt af et eller andet jeg ikke kan finde ud af. Hvis det passer at vi har en aftale med ham for 125 mio €, så synes jeg det er noget lort at bruge SÅ mange penge på ham. Så vigtig er han altså heller ikke med de andre spillere der er i verden. Derudover synes jeg ogs det kan forståes som om Ronaldo skal betale RM 30 mio € hvis nu han springer fra?

Vuelve la ilusión

Kongesoennen7
Landsholdsspiller

« Svar #4429: 04 Jun 2009, 18:48 »

Jep, det står på madridista.dk, men såfremt Don Peréz ikke kan presse prisen ned på de 75 mio, så får han jp bare Caldéron til at betale de 30 mio, da det jo var en privat aftale, som også står på madridista.dk ..

Tror ikke at det kan gå udover Real!  Peace

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #4430: 04 Jun 2009, 23:00 »

Jep, det står på madridista.dk, men såfremt Don Peréz ikke kan presse prisen ned på de 75 mio, så får han jp bare Caldéron til at betale de 30 mio, da det jo var en privat aftale, som også står på madridista.dk ..

Tror ikke at det kan gå udover Real!  Peace

Havde ikke lige set det der, men godt at RM ikke står til regnskab for det, hvis det forholder sig sådan.

Jeg ville lige bringe en interessant artikel/nyhed, som virkelig viser med mandens egne ord, hvordan han vil have, klubben skal fungere..

http://elmadrid.dk/index.php/news-mainmenu-76/19-interviews/113-perez-prestigen-skal-tilbage

motZ
Gæst

« Svar #4431: 04 Jun 2009, 23:10 »

Bliver virkelig dejligt hvis vi både henter Kaka og Silva og evt. en Xabi. Men en central forsvarer og venstreback er også meget vigtigt at vi får hentet. Raul Albiol ville være fantastisk at få, men forlader næppe Valencia hvis Silva også gør. Han kunne passe godt ind på holdet, og håber også han kommer til.. Men kan ikke rigtig se hvem der ellers kunne passe ind i forsvaret..

vesperGT
Manager

« Svar #4432: 04 Jun 2009, 23:20 »

jeg håber satan edme ikke at i får hverken silva, villa og/eller albiol, men må desværre også være realist:

Vi har en virkelig fucked up økonomi og eneste mulighed kan være at sælge...... Græder

Dog håber jeg at den kære florentino har så meget sportsmanship at han giver den reelle markedsværdi for spillerne i stedet for at fedte med prisen!

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #4433: 04 Jun 2009, 23:23 »

Silva er et af hans drømmekøb, og når hans agent allerede har været til en samtale med Real Madrid, anser jeg det som værende meget sandsynligt, at vi får ham. Fantastisk. En Albiol og en Villa ville heller ikke være ringe.

DavideSanton
Landsholdsspiller

« Svar #4434: 04 Jun 2009, 23:25 »

Hvis vi får Silva, tror jeg desværre ikke vi får flere spillere fra Valencia, selvom Villa og Albiol ville være geniale at få :b

Kezman
Landsholdsspiller

« Svar #4435: 04 Jun 2009, 23:31 »

Zidane har sagt at Kaka har skrevet under Opstemt

maaahhh-h-h-h

Zone 43
Manager

« Svar #4436: 04 Jun 2009, 23:32 »

Mener der har været snak om en 'pakkeløsning' med Albiol, Silva og Villa til os, og Negredo (m.fl?) den anden vej, og naturligvis en håndfuld penge til Valencia. Rullende Øjne

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

motZ
Gæst

« Svar #4437: 04 Jun 2009, 23:37 »

Mener der har været snak om en 'pakkeløsning' med Albiol, Silva og Villa til os, og Negredo (m.fl?) den anden vej, og naturligvis en håndfuld penge til Valencia. Rullende Øjne

Ikke en dum idé. Negredo har også været nævnt omkring Xabi rygtet hvor der har været snak om at han skulle sendes til Liverpool mens Alonso tager syd på og derudover får Liverpool også nogle penge.

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #4438: 05 Jun 2009, 00:02 »

http://elmadrid.dk/index.php/news-mainmenu-76/23-rygter/114-zidane-kaka-har-skrevet-under

Dejlig nyhed at sove på. Nu kan den handel ikke underbygges fra flere sider af, før den bliver officiel.

FM2008
Reserveholdsspiller

« Svar #4439: 05 Jun 2009, 10:05 »

http://www.madridista.dk/main/?kat=5&vis=1&id=10810

Det tyder på at Valencia er i meget meget slem økonomisk krise.. Det er selvfølgelig sørgeligt, men det er godt for Real da der så er større chance for at Albiol, silva og Villa kommer til klubben..

Og så, så jeg også lige at Zidane har udtalt at Kaka har skrevet under.. Det lyder dejligt, og fantasisk han kan overtage nummer 5 for Zidane selv, og selvfølgelig Cannavaro..

Sider: 1 ... 294 295 [296] 297 298 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010