home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Sep 2025, 19:55 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 671 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 275 276 [277] 278 279 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 1004371 gange)
Kongesoennen7
Landsholdsspiller

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #4140: 11 Maj 2009, 15:29 »

Ligesom det er plat at høre på, at Real Madrid tror de kan få alle og enhver...

Men hvorfor skulle Liverpool sælge ham? Han har spillet fremragende og været en af sæsonens allerbedste... Den eneste mulighed for, at i får ham er, at i lægger et meget stort bud eller vi køber Gareth Barry.

Det er ikke noget vi tror.. Det noget vi diskuterer! Der er meget forskel dér. Wink Og at du ikke kan klare at Alonso muligvis skifter, det en helt anden ting.. Det kan du måske diskutere i Liverpool tråden!? Du behøver ikke komme i vores tråd og sige 'I får ham ikke, så simpelt er det'. !?

Og som du selv siger, så kan vi få ham! Benitez har jo været efter Barry i lang tid, men i har ikke RÅD til ham. Det derfor i skal sælge spillere, og her kommer Alonso ind i billedet, hvor han så flytter til Madrid, og spiller for kongeklubben, og i får de hårdtiltrængte penge til et evt. køb af Barry.  Thumbs Up

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #4141: 11 Maj 2009, 15:37 »

Og som du selv siger, så kan vi få ham! Benitez har jo været efter Barry i lang tid, men i har ikke RÅD til ham. Det derfor i skal sælge spillere, og her kommer Alonso ind i billedet, hvor han så flytter til Madrid, og spiller for kongeklubben, og i får de hårdtiltrængte penge til et evt. køb af Barry.  Thumbs Up
Sådan skal den kage skæres. Vi har jo næsten allerede købt ham Opstemt

Kongesoennen7
Landsholdsspiller

« Svar #4142: 11 Maj 2009, 15:38 »

Jep, så simpelt er det altså. Wink

Zone 43
Manager

« Svar #4143: 11 Maj 2009, 15:45 »

Som sagt, så ligger det hele hos Rafa. Vil han sælge Xabi for at hente Barry, eller ikke? Det ved kun han, os dødelige kan kun spekulere om, hvad der vil ske.. Don't get me wrong, jeg vil hellere end gerne have Xabi til, men jeg vil pt. vuderer chancerne til at være 50/50, idet Xabi har angiveligt har spillet en god sæson hos Liverpool.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

JKJ
Gæst

« Svar #4144: 11 Maj 2009, 16:00 »

Som sagt, så ligger det hele hos Rafa. Vil han sælge Xabi for at hente Barry, eller ikke? Det ved kun han, os dødelige kan kun spekulere om, hvad der vil ske.. Don't get me wrong, jeg vil hellere end gerne have Xabi til, men jeg vil pt. vuderer chancerne til at være 50/50, idet Xabi har angiveligt har spillet en god sæson hos Liverpool.

Inden for boldboldesn verden kan der jo ske ting og sager ud af ingen ting... Men ud fra det Bentiez flere gange har udtalt her i foråret plus det Alonso selv har meldt ud har jeg mere end svært ved at se ham smutte fra os og så evt til jer...

Barry er heller ikke så dyr som sidste sæson, han meldte ud at han blev en sæson mere og håbede de kom i CL. Det gør de som bekendt ikke og dermed vil han væk, O'Neill vil heller ikke holde på ham længere.

Men som sagt der kan ske ting og sager i løbet af ingen ting, men som tingene ser ud her og nu sælges han ikke...

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #4145: 11 Maj 2009, 16:05 »

Inden for boldboldesn verden kan der jo ske ting og sager ud af ingen ting... Men ud fra det Bentiez flere gange har udtalt her i foråret plus det Alonso selv har meldt ud har jeg mere end svært ved at se ham smutte fra os og så evt til jer...

Barry er heller ikke så dyr som sidste sæson, han meldte ud at han blev en sæson mere og håbede de kom i CL. Det gør de som bekendt ikke og dermed vil han væk, O'Neill vil heller ikke holde på ham længere.

Men som sagt der kan ske ting og sager i løbet af ingen ting, men som tingene ser ud her og nu sælges han ikke...

For mig at se har der da været flere rygter om at han vil forlade klubben og Rafa vil udskifte et halvt hold?

Vuelve la ilusión

JKJ
Gæst

« Svar #4146: 11 Maj 2009, 16:15 »

For mig at se har der da været flere rygter om at han vil forlade klubben og Rafa vil udskifte et halvt hold?

De rygter er efterhånden ved at være gamle. På det seneste har både han og Benitez udtalt der ikke bliver tale om et farvel til klubben...

Og mange af de udskiftninger er altså af marginal spillere som feks Degen, Voronin, Pennant, Dossena, Babel, Hobbs, Hyypia etc...

Det var 7 styks og der er jo ingen af dem der ligefrem presser sig på til start 11'eren Wink

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #4147: 11 Maj 2009, 16:37 »

Vuelve la ilusión

JKJ
Gæst

« Svar #4148: 11 Maj 2009, 16:58 »

Da ikke det her rygte:

Øhhh jo det er et rygte... Benitez har jo ikke udtalt at han skal sælges, Det er jo NOTW egen fortolkning af de TROR de skal væk fra klubben...

Robben har da også flere gange her i foråret blevet sat i rygte basis med os, det er jo ikke ensbetydene med at der er noget om snakken...

Men hvis du har det sort på hvidt at Alonso har sagt han gerne vil sælges eller Benitez har sagt det så er det en anden sag, det kan du bare ikke finde Wink

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #4149: 11 Maj 2009, 17:11 »

Det kan man jo give sig til at diskutere hvad rygter er. Alle rygter er jo i bund og grund baseret på noget folk tror, eller måden de fortolker en spiller udtalelser. Det er jo en hel anden diskussion så.

Vuelve la ilusión

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #4150: 12 Maj 2009, 11:50 »

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #4151: 12 Maj 2009, 12:51 »

Self er han endnu ikke verdensklasse, men jeg tror det er den slags indkøb Real Madrid OGSÅ skal foretage sig i den kommende sommer. Valencia er bestemt et stort talent, og tror han vil passe perfekt i Spanien. Det jeg bare kunne frygte for Valencia selv, er Madrids manglende tålmodighed.

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #4152: 12 Maj 2009, 14:13 »

-LFC-
Manager

« Svar #4153: 12 Maj 2009, 14:27 »

Det er ikke mere end 595 millioner danske kroner, og det er jo en del mindre i forhold til sidste sommer, hvor de snakkede om en milliard..

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #4154: 12 Maj 2009, 15:05 »

Den spanske avis AS har lavet en liste har lavet et bud over hvilke Real-Madrid spillere der smutter og hvilke der bliver og hvorfor. Se listen her.

Vuelve la ilusión

Sider: 1 ... 275 276 [277] 278 279 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010