home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Sep 2025, 19:55 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 643 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 277 278 [279] 280 281 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 1004287 gange)
knudsen_0
Landsholdsspiller

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #4170: 13 Maj 2009, 00:12 »

http://elmadrid.dk/index.php/news-mainmenu-76/23-rygter/93-valdano-vil-have-felipe-melo

Endelig en spiller, der ikke vil koste over 40 mio. euro. Vil dog blankt indrømme, at jeg ikke kender noget til ham!

Det gør jeg heldigvis så jeg kan da lige skrive lidt eftersom jeg følger Fiorentina lidt. Han kom til Fiorentina op til denne sæson fra Almería for knap 100 mio kr.. I Fiorentina er han voldsomt populær og jeg mener faktisk at hans trøje var den mest solgte op til denne sæson. Han er fast mand på Fiorentinas hold, men jeg tvivler altså meget på om han ville kunne gøre det i Real Madrid. Han er helt sikkert en ganske udmærket oprydder og har et okay blik for spillet fremad, ikke mindst et godt skud, men kan ikke lige se på hvilke områder han er bedre end det vi har i forvejen.

Vuelve la ilusión

-LFC-
Manager

« Svar #4171: 13 Maj 2009, 00:13 »

Han var vidst også den helt store profil på Unai Emerys succesfulde Almería-hold, der jo overraskede alt og alle sidste sæson.

Kezman
Landsholdsspiller

« Svar #4172: 13 Maj 2009, 00:15 »

har de ikke også en tilbagekøbs klausul på negredo?

maaahhh-h-h-h

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #4173: 13 Maj 2009, 00:19 »

Det mener jeg, jeg har læst et sted. Et eller andet siger mig at det er omkring 5€?

Vuelve la ilusión

Zone 43
Manager

« Svar #4174: 13 Maj 2009, 07:59 »

Korrekt: http://www.madridista.dk/main/?kat=5&vis=1&id=10692 :-)

I øvrigt kan man undrer sig over Record, der mener, at vi i jagten om Ronaldo vil sende Pepe den anden vej.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #4175: 13 Maj 2009, 10:09 »

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #4176: 13 Maj 2009, 10:50 »

For mig at se giver det simpelthen ingen mening at sende Pepe til Man U i en byttehandel for Ronaldo. Det vil helt sikkert gøre prisen nogenlunde acceptabel, men hvad skulle Man U med Pepe. Så er de jo i besiddelse af verdens 3 bedste forsvarsspillere ingen af dem er da tilfreds med en bænkevarmer-plads?

Jeg ved ikke helt om Ibrahimovic er en type jeg ser i Real. Jeg ser godt nok ikke meget Serie A, men virker han ikke doven og uoplagt? Og når det kniber i Real Madrid, hvilket det jo gør lidt for tit, har vi mere brug for nogen der kan arbejde 10 % ekstra.

Til gengæld synes jeg det ser rigtig godt ud med Ronaldo og Ribery. De to spillere stemmer i øvrigt også godt overens med at mange ikke ser Robben i klubben næste sæson. Dog mener jeg man skal beholde Robben og så kun hente en Ronaldo, dels for ikke at få alt for mange nye spillere ind, men også fordi jeg ganske vist mener Robben er bedre en Ribery. Men hvis det ikke er en mulighed, så klager jeg bestemt ikke over Ribery (:

Vuelve la ilusión

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #4177: 13 Maj 2009, 15:04 »

Helt enig Knudsen_0. Kan ikke se hvorfor Pepe skal i en byttehandel. Javist bliver vores angreb meget bedre, men så mister vi vores bedste forsvarsspiller. Og da det er forsvaret vi har problemer med, ville det være at skyde sig selv i foden

Mht Zlatan så ser jeg heller ikke selv ret mange kampe fra Italien. Men ved at han har afgjort en del kampe til fordel for Inter Smiley

Robben ser jeg os gerne i klubben, men for mig er det UMULIGT at vælge 2 ud af Ronaldo, Ribery og Robben. Helst ser jeg egentlig at defensiven forstærkes. Smid Ramos ind i midten til Pepe og så Garay som backup. Køb Maicon og Evra/Clichy (Maicon - Ramos - Pepe - Evra/Clichy), en playmaker og en wing. 4 spillere, så mener jeg vi har et ganske godt hold

Zone 43
Manager

« Svar #4178: 13 Maj 2009, 17:32 »

For mig at se giver det simpelthen ingen mening at sende Pepe til Man U i en byttehandel for Ronaldo. Det vil helt sikkert gøre prisen nogenlunde acceptabel, men hvad skulle Man U med Pepe. Så er de jo i besiddelse af verdens 3 bedste forsvarsspillere ingen af dem er da tilfreds med en bænkevarmer-plads?

Og samtidig er deres reservespillere af høj klasse, for mig virker sådan en handel utænkelig.

Jeg ved ikke helt om Ibrahimovic er en type jeg ser i Real. Jeg ser godt nok ikke meget Serie A, men virker han ikke doven og uoplagt? Og når det kniber i Real Madrid, hvilket det jo gør lidt for tit, har vi mere brug for nogen der kan arbejde 10 % ekstra.

Nu ser jeg ikke mange Inter kampe, men jeg synes ofte at han ikke præsterer nok i de store kampe og samtidig er han, som du skriver, den lidt dovne type. Så endnu et no go til Zlatan herfra. Den type spiller du ønsker, kunne være en Tevez, men han synes, at vil blive i England.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #4179: 13 Maj 2009, 18:26 »

http://elmadrid.dk/index.php/news-mainmenu-76/23-rygter/94-avis-ribery-handel-sikker

Om to uger skulle det blive officielt, at Ribéry skifter til Real Madrid, hvis Florentino Pérez vinder valget.

Klassespiller!

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #4180: 13 Maj 2009, 18:38 »

Og samtidig er deres reservespillere af høj klasse, for mig virker sådan en handel utænkelig.

Nu ser jeg ikke mange Inter kampe, men jeg synes ofte at han ikke præsterer nok i de store kampe og samtidig er han, som du skriver, den lidt dovne type. Så endnu et no go til Zlatan herfra. Den type spiller du ønsker, kunne være en Tevez, men han synes, at vil blive i England.

Tevez vil jeg faktisk godt give dig ret i kunne være en ganske udmærket spiller og en god type at få til Real. Men som du skriver ser der heller ikke ud til at han skal til Real. Spørgsmålet er også om vi overhovedet mangler en ny angriber? Selvom vi nok kommer til at sælge Nistelrooy pga. skade, form og alder, så ved jeg faktisk ikke om jeg synes vi mangler en ny. Med ankomsten af en klassekant plus en kreativ midtbanespiller, synes jeg måske ikke angrebet halter så meget igen?

Vuelve la ilusión

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #4181: 13 Maj 2009, 21:18 »

Med ankomsten af en klassekant plus en kreativ midtbanespiller, synes jeg måske ikke angrebet halter så meget igen?
Helt enig. Med Huntelaar, Higuain, Raul og van Nistel har vi jo et klasseangreb. Alle regner vel mere eller mindre med at starte inde (især Higuain og Huntelaar), og med ankomst af ny klasseangriber ville vi have for mange.

motZ
Gæst

« Svar #4182: 14 Maj 2009, 15:07 »

Nu er Perez så, som forventet, officiel kandidat til præsident posten:

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/generelle/perez-jeg-skulle-aldrig-vaere-gaaet

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #4183: 14 Maj 2009, 16:14 »

Helt enig. Med Huntelaar, Higuain, Raul og van Nistel har vi jo et klasseangreb. Alle regner vel mere eller mindre med at starte inde (især Higuain og Huntelaar), og med ankomst af ny klasseangriber ville vi have for mange.

Hvis Nistelrooy bliver skadet igen, hvilket jeg regner som aldeles sandsynligt, så står vi med tre angribere, der i europæisk sammenhæng overhovedet ikke er blandt verdenseliten. Hvis Nistelrooy kunne spille hele næste sæson, ville jeg gerne beholde ham, men det vil måske være satset at satse på det. Så hellere sende ham til Holland for så at købe David Villa.

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #4184: 14 Maj 2009, 22:15 »

Hvis Nistelrooy bliver skadet igen, hvilket jeg regner som aldeles sandsynligt, så står vi med tre angribere, der i europæisk sammenhæng overhovedet ikke er blandt verdenseliten. Hvis Nistelrooy kunne spille hele næste sæson, ville jeg gerne beholde ham, men det vil måske være satset at satse på det. Så hellere sende ham til Holland for så at købe David Villa.
Kan godt se hvad du mener, og vil til hver en tid selv erstatte Villa med Nistelrooy, men problemet er bare, at så har vi Higuain, Huntelaar, Raul og Villa. Hvordan ville du sætte angrebet? Umiddelbart ville jeg have Higuain og Villa, men eftersom Raul jo næsten er selvvalgt...

Sider: 1 ... 277 278 [279] 280 281 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010