home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Sep 2025, 19:55 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 507 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 229 230 [231] 232 233 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 1005114 gange)
motZ
Gæst

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #3450: 09 Mar 2009, 18:46 »

Så møder vi jo Liverpool i morgen, og jeg tror sagtens vi kan få noget brugbart med hjem fra Anfield. Vi har både Pepe og Sneijder klar igen og især Pepe er vigtig for det var tydeligt at vi manglede ham i kampen i mod Atletico.

Tror på en 2-1 sejr til os som vil betyde at vi går videre.
Go' kamp i morgen! Peace

Til gengæld har Zidane udtalt at han gerne vender tilbage til Real på et tidspunkt som rådgiver i klubben.
« Seneste Redigering: 10 Mar 2009, 19:57 af motZ » Logged

FM2008
Reserveholdsspiller

« Svar #3451: 10 Mar 2009, 10:27 »

Fuck jeg glæder mig til i aften. Det bliver en fed kamp. Og har faktisk også selv tænkt på en 2-1 sejr til real madrid. Det kunne være så fedt.

Men det med Zidane, er det ikke som ungdomstræner i real madrid. Han kommer ikke til at spille for dem igen inde på banen.

Men glæder mig så meget til kampen i aften Opstemt

Kongesoennen7
Landsholdsspiller

« Svar #3452: 10 Mar 2009, 17:24 »

Jeg beder om et hurtigt mål i aften! Det er dét eneste. Så jeg 95% sikker på at vi er i kvartfinalen.

Liverfool kan ikke spille fodbold! Det er simpelt. Wink

JKJ
Gæst

« Svar #3453: 10 Mar 2009, 17:37 »

Jeg beder om et hurtigt mål i aften! Det er dét eneste. Så jeg 95% sikker på at vi er i kvartfinalen.

Så må det være træls at have tabt til et hold der ikke kan spille fodbold, faktisk lidt pinligt imo  Djævel

Men ellers er jeg da enig, det eneste der ikke må ske for os er at i får et hurtigt mål, så kan vi komme godt og grundigt på skideren...

Men på den anden side, så har vi måske CL bedste defensiv og kan ødelægge alt hvad der er ved at udvikle sig til noget positivt for modstander holdet...

Rent offensivt har vi jo ikke det store at byde ind med ud over en næsten klar Gerrard!!

Jeg tror det bliver en taktsik kamp i 1. halvleg, mens 2. kan blive en hektisk affære... Hvis der stadig står 0-0 skal i jo frem på banen og så er netop Gerrard jo giftig når der skal slåes kontra...

Mit bud er at i IKKE går videre, men det skal jeg jo også sige Wink

Kongesoennen7
Landsholdsspiller

« Svar #3454: 10 Mar 2009, 17:41 »

Så må det være træls at have tabt til et hold der ikke kan spille fodbold, faktisk lidt pinligt imo  Djævel

Fuldt enig. Det var pinligt at se os tabe til sådan et tamt Liverpool hold, udover forsvarerne.

Det jo fedt at i kan spille sådan hvor i forsvarer jer hele kampen, men det synes jeg ødelægger fodbolden. Fx hvis du muligvis så kampen mod Atl. Madrid i wekkenden.. Jeg ønskede mig hellere sådan en livlig kamp hvor vi fik kun et point, end en 1:0 sejr, hvor man næsten var lige ved at falde i søvn.  Peace

JKJ
Gæst

« Svar #3455: 10 Mar 2009, 17:48 »

Fuldt enig. Det var pinligt at se os tabe til sådan et tamt Liverpool hold, udover forsvarerne.

Det jo fedt at i kan spille sådan hvor i forsvarer jer hele kampen, men det synes jeg ødelægger fodbolden. Fx hvis du muligvis så kampen mod Atl. Madrid i wekkenden.. Jeg ønskede mig hellere sådan en livlig kamp hvor vi fik kun et point, end en 1:0 sejr, hvor man næsten var lige ved at falde i søvn.  Peace

Tro mig, hvis vi havde spillerne ville jeg også ønske vi kunne spille offensivt bold så det gjorde noget. Det har vi bare ikke og derfor bliver vi nød til at spille med spillere vi har og den taktik der passer os bedst... det er så den defensive stil der er Benitez foretrukne og hånden på hjertet virker det jo meget godt i CL...

Og tro mig, vil også hellere spille røvkedeligt og så vinde 1-0 fremfor flot og så kun få feks 1-1...

Fodbold går jo først og fremmest ud på at vinde, så må det smukke komme i anden række, men det ville da være lækkert hvis vi kunne kompinere de 2 ting, det kan vi bare ikke pt, bla pga træneren...

Kongesoennen7
Landsholdsspiller

« Svar #3456: 10 Mar 2009, 17:58 »

Håber at enten Sneijder eller Van der Vaart starter inde. Vi får helt sikkert brug for deres evner i aften. Selvom vores chancer ikke er særlige store i aften, så tror jeg på det. Det ville gøre rigtig ondt, hvis man røg ud igen. Har fandme savnet tiderne hvor Real regerede i Europa.  Græder

motZ
Gæst

« Svar #3457: 10 Mar 2009, 20:00 »

Fuck jeg glæder mig til i aften. Det bliver en fed kamp. Og har faktisk også selv tænkt på en 2-1 sejr til real madrid. Det kunne være så fedt.

Men det med Zidane, er det ikke som ungdomstræner i real madrid. Han kommer ikke til at spille for dem igen inde på banen.

Men glæder mig så meget til kampen i aften Opstemt

Nej da? Det er vel klart at det ikke er som spiller, han kommer tilbage. Muligvis som rådgiver da han ikke har planer om at blive træner.

lacop
Ynglingespiller

« Svar #3458: 11 Mar 2009, 08:09 »

Nej hvor er skuffet over kampen igår. Men der er ikke så meget at sige, liverpool var bare væsenligt bedere igår.. De pillede fuldstændig gejsten fra et tamt real hold, men de fik heller ikke et ben til jorden de var jo over dem fra første fløjt..!

og hold kæft hvor kunne man se den 12 liverpool spiller på banen igår, Gago og Lass var jo ved at tisse i bukserne, de smed alle bolde væk og erobrede ingen... vi har fandme brug for forstærkninger til sommer hvis vi skal op på det niveau højere som de engelske hold befinder sig på ..

Come on Ronaldo Wink

verdenskrig
Manager

« Svar #3459: 11 Mar 2009, 08:12 »

Hvad syntes du så om kampen i går Wink

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JKJ
Gæst

« Svar #3460: 11 Mar 2009, 12:35 »

Bruger lige det samme citat igen...  Wink

Men i går viste vi vel at vi godt kan spille fodbold, at vi så bare gør det alt for sjældent er så en anden sag...

Må indrømme jeg virkelig har været skuffet over RM over de 2 kampe, de har slet ikke vist de var værdige til at gå videre imo... Og især efter vi kom foran 2-0 igår kunne man måske godt have forventet at holdet havde deres ære at kæmpe for, men imo skete det stik modsatte...

Der er alt for mange mand på midten af jeres hold, og dermed også alt for klumpet sammen, hvem var feks jeres højre midt/fløj? Man kan vel ikke forvente at Ramos skal klare hele den side alene...

Nu bliver det spændene at se hvem i får som ny præsident og dermed også hvor stor en udskiftning, både ind og ud agf holdet, der vil forekomme her til sommer...

Men imo mangler i altså en del, især på fløjene...

lacop
Ynglingespiller

« Svar #3461: 11 Mar 2009, 12:58 »

Bruger lige det samme citat igen...  ;

Nu bliver det spændene at se hvem i får som ny præsident og dermed også hvor stor en udskiftning, både ind og ud agf holdet, der vil forekomme her til sommer...

Men imo mangler i altså en del, især på fløjene...

Det kan jeg som Real Madrid fan kun give dig ret i, det var sku ikke godt nok igår, og vi viser endnu engang hvor langt vi er fra fortidens storhedstid når det kommer til Europa...

Jeg ved godt at jeg modsiger mange ved at sige at jeg ikke sys Juande Ramos er den rette mand for Real madrid, han har ikke formået at sætte holdet op til de store kampe (1-1 mod Aletico og de 2* liverpool) . mange rygter går på at wenger skulle overtage roret til sommer det er jeg personlig stor fan af, jeg er vild med det han har lavet i Arsenal og jeg er sikker på at han er den rette til jobbet, en af de bedste trænere i verden til en af de bedste klubber giver vel meget god mening.. Han er så vild til at finde de rigtigere spillere til billige penge og gøre dem til verdensstjerner, forestil jer at han kunne gøre det samme i Real også bare havde de økonomiske midler til at hente bedere spillere til.. det eneste store problem jeg ser ved hans tilgang er strukturen i real madrid, Wenger har fuld kontrol i arsenal over køb og salg af spillere, der vil han højst sansynligt ikke få i Real , der har Mihlasjovic og den kommende president lige så meget at skulle havde sagt..

AFC
Manager

« Svar #3462: 11 Mar 2009, 13:11 »

Vi kan kun takke os selv, efter den præstation igår. Jeg så ikke hele kampen, men da jeg kom hjem der midt i anden halvleg kunne jeg tydeligt se vi slet ikke havde noget at byde med. Mange af vores afleveringer lå helt af helvedes til og Liverpool var bare dygtige til at udnytte kontrachancerne. Jeg syntes godt nok vi skal haven ny venstre back. Heinze var ikke en **** værd igår i slutningen af anden halvleg kunne jeg se. Den duel han havde mod Torres burde han kunne få mere roligt spil ud af, istedet for at gå i panik og lade ham komme til sig. Han kunne bare have spillet den tilbage til Casillas eller ud til indkast.

Nu kommer Garay snart tilbage og en mulig venstre back kunne vel være en Philip Lahm?

Zone 43
Manager

« Svar #3463: 11 Mar 2009, 13:19 »

hvem var feks jeres højre midt/fløj?

Det skulle angiveligt være Robben, men jeg tror nu nærmere, at han havde taget plads på tribunen eller bænken.

Cannavaro lignede en pensionist i går, Gago lavede alt for mange fejl, Robben står skrevet ovenover, Higuain og Raúl var mere eller mindre også usynlige. Så er det altså ikke nemt, når et halvt hold gjorde det mildest talt dårligt eller var væk.

Én ting er sikkert; Ny venstre side (back og fløj) og Gago på bænken sammen med Cannavaro fra næste sæson af! Skuffet

Skal man se positivt på det, så har vi kun La Liga at tænke på nu, mens barcelona er med i tre turneringer, som de skal bruge kræfter på. Det kan kun være en fordel for os. La Liga campeones 08/09: Real Madrid Thumbs Up Hævet Øjenbryn
Ja, jeg er optimist/REAList.

mange rygter går på at wenger skulle overtage roret til sommer det er jeg personlig stor fan af,

Som du nævner, så henter Wenger gerne en masse unge lovende talenter som senere hen bliver store profiler. Spørgsmålet er om Perez, hvis han som ventet vinder valget, ønsker en sådan strategi eller om han vil lave et nyt Galaticos, som jeg selv godt kunne forestille mig pga. hans netværk.

Skulle vi endelig have en ny træner til sommer, så vil jeg langt hellere se gode gamle Del Bosque, som har vidst, han sagtens kan håndtere et Galaticos hold. Så kan Wenger få Castilla holdet Tunge

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

motZ
Gæst

« Svar #3464: 12 Mar 2009, 20:41 »

Er slet ikke tilfreds med præstationen. Cannavaro skal som førnævnt væk fra det hold. Kan godt være at han var verdens bedste for nogle år tilbage men det er han ved gud ikke længere! Han er efterhånden 36 år og jeg mener ikke at han er berettiget til at spille på holdet, og afløseren kan meget vel være Garay som vi får tilbage fra lån i Racing. En meget god afløser synes jeg. Og så skal Heinze langt væk fra holdet! Så gerne Phillip Lahm komme til klubben og afløse Heinze.

Sider: 1 ... 229 230 [231] 232 233 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010