Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
15 Sep 2025, 17:42
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41
Balslev
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03
Nodiem
Blogs
Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37
Eraticator
Omklædning...
Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere:
23171
1 Bruger, 852 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Brendansow
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Real Madrid tråd
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
172
173
[
174
]
175
176
...
664
Forfatter
Emne: Real Madrid tråd (Læst 1001679 gange)
lacop
Ynglingespiller
Sv: Real Madrid tråd
«
Svar #2595:
08 Dec 2008, 15:03 »
forsvaret er jo stærkt når det er uden skader! Torres og Ramos på højreback. Marcelo og Heinze på venstre og Pepe, Cannavaro og Metzelder på midten også for vi Garay ind efter sæsonen.. men hvor langtid tror i egentli Cannavaro holder længere? og kan garay erstatte ham direkte?
Der skal altså også sendes nogle spillere ud når transferen åbener: Heinze, metzelder, Saviola og drenthe !
RaúlGonzálezBlanco
Juniorspiller
«
Svar #2596:
08 Dec 2008, 15:09 »
De eneste med kvalitet i forsvaret er Ramos og til dels Pepe. Så der skal helt klart tænkes forsvar når transfer vinduet åbner.
FCK i hjertet.
lacop
Ynglingespiller
«
Svar #2597:
08 Dec 2008, 15:11 »
Agger ville være lækker at få ind, han er ikke bare en forstopper. han kan også spille med fremad. hans spillestil passer vel også bedere til spansk fodbold end engelsk? Liverpool har i følge nogle rygter også vist interesse for heinze så måske kunne de 2 klubber finde ud af noget der?!
Don Abramovich
Manager
«
Svar #2598:
08 Dec 2008, 15:14 »
Citat af: lacop 08 Dec 2008, 14:41
Nu har jeg desværre ikke fået set så mange Real kampe i år (vi har opsagt kanal 5)
men er Higuain ikke blevet brugt mere som højre kant i år også med Raul og Ruud på toppen?
højden er jo ikke alt , hamsik er væsenlig mere kropstærk end Gago. Gago 68 kg, Hamsik 75 kg. det betyder jo også lidt, han er jo en lille lort.
det er ikke fordi Gago ikke er god, han har skam gjort det godt i år, men jeg mener bare man skal bruge ham mere offensivt end man har gjort hidtil.!
- Mest af alt håber jeg da de henter en wing til nytår ihvertfald så kan det andet være 2 priotet
Efter min mening er Higuain endnu bedre på toppen med Huntelaar/Nistelrooy.
Det siger jeg heller ikke. Jeg kunne ikke finde de oplysninger, derfor skriver jeg jo også jeg ikke kan sige mere.
Jeg er imod et køb af Hamsik. Vi skal ikke have flere på den plads - det skulle da lige være en hollænder...
Citat af: lacop 08 Dec 2008, 15:03
forsvaret er jo stærkt når det er uden skader! Torres og Ramos på højreback. Marcelo og Heinze på venstre og Pepe, Cannavaro og Metzelder på midten også for vi Garay ind efter sæsonen.. men hvor langtid tror i egentli Cannavaro holder længere? og kan garay erstatte ham direkte?
Der skal altså også sendes nogle spillere ud når transferen åbener: Heinze, metzelder, Saviola og drenthe !
Torres er vel ikke stabil nok. Ramos er dog god, så længe han ikke tænker med røven. Hehe. Marcelo? Heinze? God forsvar? De to er bare et par hoveder. Som Heinze spiller kunne vi jo næsten bruge Elanga.. Jeg synes virkelig venstreback er der vi skal fokusere - NU! Garay har jeg stor tilfro til. Tror virkelig han bliver stjerne. Cannavaro kan nok lidt endnu, så længe han slipper for de trælse skader.
«
Seneste Redigering: 08 Dec 2008, 15:18 af Don Abramovich
»
Zone 43
Manager
«
Svar #2599:
08 Dec 2008, 15:28 »
Citat af: lacop 08 Dec 2008, 14:41
- Mest af alt håber jeg da de henter en wing til nytår ihvertfald så kan det andet være 2 priotet
Forsvaret SKAL være første priotet, nu hvor Huntelaar er hentet. Vi skal minimun have to nye backs, da vi er meget, meget svage dér. Maicon og Lahm ser jeg gerne i den hvide trøje.
Jeg håber godt nok, at der kommer en ordenlig oprydning dette vindue eller det næste, for der en del, som skal have sparket. Både i truppen men også på direktionsgangene, og det kan snart kun gå for langsomt..
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
lacop
Ynglingespiller
«
Svar #2600:
08 Dec 2008, 15:37 »
Vi skal i havde en højre back ! Ramos fås ikke bedere han er den bedste på sin position efter min mening, han har så meget at bringe på højrekanten offensivt og dårlig er han heller ikke defensiv. han tænker med røven engang imellem det vil jeg give jer ret i men han er stadig ung og han skal nok lære det
- jeg er personligt stor fan af marcelo, vi har brug for offensive backs, det defensive burde ikke være så vigtigt da vi jo gerne skulle havde et stort overtag i en kamp og presse modstanderne også er ramos og marcelo gode i tilbage løb fordi de er så hurtige. og når vi så spiller mod hold som holder samme niveau som os skal vi havde 2 gode defensive backs som ikke løber så meget med frem (heinze og torres)!
Schytte
Landsholdsspiller
«
Svar #2601:
08 Dec 2008, 15:42 »
Hvorfor siger du, at vi skal have en højre back, og du siger så at ramos ikke fåes bedre?? for jeg tror, at Ramos med udgangspunkt spiller back, når de andre ikke er skadet. Men ved ikke lige om du mener, at vi så skal beholde Ramos på central midt, lacop
?
lacop
Ynglingespiller
«
Svar #2602:
08 Dec 2008, 15:44 »
hvornår har jeg skrevet det? :S men hvis jer har skrevet det er det en fejl
Ali
Reserveholdsspiller
«
Svar #2603:
08 Dec 2008, 15:46 »
Citat af: lacop 08 Dec 2008, 14:08
Hamsik ville da være perfekt en opryder på midtbanen hvor vi har Diarra og Gago, Diarra er god.. jeg mener bare Gago mangler noget fysik, han vinder stortset ingen hoveddueller eller nærkampe. det holder ikke når man spiller europærisk fodbold mod engelsk hold som spiller meget på fysikken.
Du har ret i det med Lavezzi, han er ikke god nok til at slå ruud, raul osv af. men de 2 er altså nogle ældre herre efter hånden og Lavezzi er kun 23 ! så om nogle år når raul og ruud takker af vil han havde fået systemet ind og vil være en god erstatning og indtil da en god indskifter..
Citat af: Don Abramovich 08 Dec 2008, 14:22
Jeg har jeg aldrig set Hamsik spille, men der er kun 5 cm. forskel på Gagos og Hamsiks højde, hvilket er det eneste jeg kan sige om dem så hovedstødspiller. Tvivler på 5 cm. gør forskellen (
). Noget andet er, at jeg tror Hamsik er mere fremadrettet, det ser hvertfald sådan på hans scoringsstatisik. Diarra er også ''kun'' ude et halv år mere, altså er han klar til næste sæson, og hvis vi så står med tre defensive opryddere (Diarra, Gago, Hamsik) tror jeg det vil blive for meget til en plads. Jeg ser hellere man spenderer penge på en ny venstreback.
Jeg tror Higuain og Huntelår er ment som overtager efter Ruuuuud og Raul
Edit; Nu ser jeg artiklen er fra indkast.dk - synes det er lidt en useriøst side.
Har I seriøst nogensinde set Napoli spille? Lavezzi er bedre end alle de angribere, som Real Madrid har. Han er en vidunderlig spiller og ville kunne spille fast stort set på alle hold. At vælge Higuain over ham ville være fjollet, og jeres andre angribere er endda ikke Higuains niveau.
Hvad angår Hamsik, så er han ikke en oprydder. Han minder mig om Lampard. Jeg er 100% på, at Hamsik går over og bliver en af de bedste, men han er ikke lige, hvad Real Madrid har brug for imo.
Santacroce tilgengæld.. Han er så voldsomt genial nede i forsvaret. Han får nogle åndssvage udvisninger, men hans defensive spil er overdrevet. Jeg kan slet ikke forstå, at han er så dygtig i den alder.
FM2008
Reserveholdsspiller
«
Svar #2604:
08 Dec 2008, 15:47 »
Jeg syntes helt klart det er forsvaret vi halter i. Pepe og Ramos er de eneste efter min mening der har en fremtid for os. Marcel er vel okay offensiv men defensiv er han ikke god. Og en forvarer skal ved være bedst defensivt ? Cannarvaro rygger ud når garay kommer, tror og håber jeg. Hinze skal bare ud med det samme. Og så skal der bare findes en ny venstre back med det samme !!!! Og en ny træner. Schuster virker uengageret og jeg syntes ikke han har gjort det godt i denne sæson. En træner for Real skal kunne både når alle spillere er klar eller når kun halvdelen er klar. . Så min mening: Ny venstre back, ny træner og ikke flere SKADER!!
Schytte
Landsholdsspiller
«
Svar #2605:
08 Dec 2008, 15:52 »
Citat af: lacop 08 Dec 2008, 15:03
Ja det er stærkt nok uden skader. Men det kan Real-Madrid ikke bruge til noget
Torres, Marcelo, Heinze, Metzelder og (til tider) Cannavaro er overhovedet ikke gode nok til Real-Madrid. Selvfølgelig er der potentiele i Marcelo og Torres, men det er altså ikke nok. Der er kun Pepe og Ramos som kan sætte sig igennem. Pepe har mange skader, og Ramos har ikke fundet hans top-niveau igen (også fordi han har skiftet plads). Men der skal i hvert fald en eller to nye forsvarsklipper til Real. Hvis de havde Ramos på backen, Pepe og en af samme slags i midten, og en hurtig, offensiv back på venstre kanten (ved godt marcelo, men han har altså ikke niveauet endnu). Der
SKAL
bedre forsspillere til klubben før vi kan få et top-hold. For offensivt spiller vi jo helt fantastisk (når det altså kører, det så vi jo i går fra 1-3 til 3-3). Og det ville da være dumt at sælge Drenthe, vores anden wing med stort potentiele. Ja, ud med Heinze og Metzelder
HVIS
der kommer erstatninger. Saviola... hmm svært at sige, ser helst at Bueno kommer ind i stedet og får vist noget. Men problemet er bare, at med huntelaar ser det sådan ud: Raul, Higuain (personlig favorit), Huntelaar, Saviola, Bueno, (og nistelrooy). Lad os antage, at Raul er en sikker starter, så er der Higuain og Huntelaar, hvor en af dem skal være på bænken. Det vil ingen af dem acceptere. Men så kunne man også vælge, at tiden er inde til at trappe ned for Raul (svært at tænke på).
Midtbanen har vi jo også nok, især centralt, hvor Gago, VdV, Sneijder (fortrukket), Diarra, Guti, Garcia kan spillet. Så kniber det jo som også nævnt på wing-pladserne hvor vi har Robben og Drenthe, hvor Robben klart er vores farligste spiller.
Synes "bare" der skal købes en klippe til forsvaret, og derefter kan man se på resten af holdet, for det er det defensive som er fuldstændig væk. Offensivt klarer vi jo os, for det meste, meget godt.
Citat af: Ali 08 Dec 2008, 15:46
Har I seriøst nogensinde set Napoli spille? Lavezzi er bedre end alle de angribere, som Real Madrid har. Han er en vidunderlig spiller og ville kunne spille fast stort set på alle hold. At vælge Higuain over ham ville være fjollet, og jeres andre angribere er endda ikke Higuains niveau.
Nu har jeg godt nok ikke set ham Lavezzi, men det ville være en KÆMPE fejl af madrid at købe en, som kommer ind istedet for Higuain. Har sjældent set en med så stort potentiale som Higuain, og han scorer jo hele tiden.
«
Seneste Redigering: 08 Dec 2008, 15:56 af Schytte
»
lacop
Ynglingespiller
«
Svar #2606:
08 Dec 2008, 15:58 »
hvis man skal havde en centerforsvar i stedet for cannavaro, skal det vel også være en der kan aggere general dernede som cannavaro gjorde! de har tit store kommunikations fejl dernede, også fordi at mange er dem er så unge og urutinerede (marcelo, torres og drenthe når han spiller der) ramos er ikke ligefrem urutineret men han tænker ikke altid selv !
måske en Barzaglia, han vil jo også gerne væk!
Schytte
Landsholdsspiller
«
Svar #2607:
08 Dec 2008, 16:04 »
Citat af: lacop 08 Dec 2008, 15:58
hvis man skal havde en centerforsvar i stedet for cannavaro, skal det vel også være en der kan aggere general dernede som cannavaro gjorde! de har tit store kommunikations fejl dernede, også fordi at mange er dem er så unge og urutinerede (marcelo, torres og drenthe når han spiller der) ramos er ikke ligefrem urutineret men han tænker ikke altid selv !
måske en Barzaglia, han vil jo også gerne væk!
Ja, godt nok er der kommunikationsfejl, men det plejer jo at gå godt med Pepe dernede (plejer). Men han er jo skadet, så er det klart der mangler noget. Vi stiller jo med nyt forsvar stort set hver kamp, så er det også ret svært. Det kunne man også se på camp nou sidste år, det virkede jo perfekt. Men det har ikke rigtigt været muligt at spille med det siden.
Ali
Reserveholdsspiller
«
Svar #2608:
08 Dec 2008, 17:33 »
Citat af: Schytte 08 Dec 2008, 15:52
Nu har jeg godt nok ikke set ham Lavezzi, men det ville være en KÆMPE fejl af madrid at købe en, som kommer ind istedet for Higuain. Har sjældent set en med så stort potentiale som Higuain, og han scorer jo hele tiden.
Helt enig, men Lavezzi er stadig en bedre spiller. Jeg formulerede mig vist lidt uklart
AFC
Gæst
«
Svar #2609:
08 Dec 2008, 18:51 »
Ærgeligt med nederlag. Sevilla spillede bare godt. Men vildt vi kom tilbage ellers.
Sider:
1
...
172
173
[
174
]
175
176
...
664
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »