home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 801 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 171 172 [173] 174 175 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 1001560 gange)
Zulue
Manager

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #2580: 07 Dec 2008, 23:15 »

Anden halvleg så man igen Sankt Iker, det var fremragende. Det, der i de seneste 5-10 kampe har gjort ham til en mindre god målmand, var hans manglende engagement. Hele tiden oppe på tæer, hele tiden 100 procent klar, med hurtigt udkast eller udspark. Det viste han igen i anden halvleg, super. Nu mangler vi bare Pepe tilbage, så Salgado igen kan ryge på bænken, pinlig indsats af forsvaret i dag - Marcelo. Robben var flyvende og ærgerligt han ikke er med i Classico.

Bliver forresten snydt i 2 straffespark, hvilket også giver et rødt kort til Robben. Vi kan godt spille lige op imod Barcelona, men jeg tror ikke vi gør det.

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #2581: 07 Dec 2008, 23:21 »

Anden halvleg så man igen Sankt Iker, det var fremragende. Det, der i de seneste 5-10 kampe har gjort ham til en mindre god målmand, var hans manglende engagement. Hele tiden oppe på tæer, hele tiden 100 procent klar, med hurtigt udkast eller udspark. Det viste han igen i anden halvleg, super. Nu mangler vi bare Pepe tilbage, så Salgado igen kan ryge på bænken, pinlig indsats af forsvaret i dag - Marcelo. Robben var flyvende og ærgerligt han ikke er med i Classico.

Bliver forresten snydt i 2 straffespark, hvilket også giver et rødt kort til Robben. Vi kan godt spille lige op imod Barcelona, men jeg tror ikke vi gør det.

Det er nu San Iker Wink
Men jeg er ret enig med dig. Hvis du lige læser 1 side tilbage ser du ogs vi er nogle der er enige med en halvdårlig dommerpræstation. For at sige det mildt synes jeg at González Vázquez (dommeren) er en større skandale end Stein Bagger!

Vuelve la ilusión

Chriz
Førsteholdsspiller

« Svar #2582: 07 Dec 2008, 23:26 »

hehe kan vi hurtig blive enige om! Opstemt
men det skal også siges til San Iker's "forsvar" at vores forsvar overhovedet ikke hjælper ham.. Med så mange huller i et forsvar vil selv buffon have problemer.. Lad os få forsvaret helt op i gear og så vil vi også se Iker helt oppe i gear igen Smiley

Hallas
Gæst

« Svar #2583: 07 Dec 2008, 23:34 »

Synes nu nærmere vi skal se indad end imod dommeren. Ja, han laver nogle argumenterbare fejl, men målene var ikke desto mindre ligeså selvforskyldte, og havde vi gjort det ordentligt i forsvaret, var de situationer slet ikke forekommet.

Nå, vi må op på hesten igen, men ærgeligt vi møder Barcelona netop nu. Vi mister Robben og Marcelo til næste uge, og så skal vi vel hente en venstre back fra Castilla.

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #2584: 07 Dec 2008, 23:40 »

Synes nu nærmere vi skal se indad end imod dommeren. Ja, han laver nogle argumenterbare fejl, men målene var ikke desto mindre ligeså selvforskyldte, og havde vi gjort det ordentligt i forsvaret, var de situationer slet ikke forekommet.

Nå, vi må op på hesten igen, men ærgeligt vi møder Barcelona netop nu. Vi mister Robben og Marcelo til næste uge, og så skal vi vel hente en venstre back fra Castilla.

Ja okay, så siger vi det.

Jeg mener ogs vi skal se på forsvaret, bestemt. Og hvis bare vi havde stået ordentligt havde vi slet ikke behøvet at diskutere dommerens evner, eller mangel på samme. Samtidigt synes jeg også vi kan skyde lidt af skylden på vores skader. Ved godt nok ikke hva de har gang i i Reals stab, men noget må de da lave siden de bliver skadet hele tiden. Det er altså svært at få noget ordentligt op at køre når man kan stille med stærkeste forsvar til en enkelt kamp i år. Samtidigt skal et hold som Real bare havde bedre reserver. Der er det bare heller ikke godt nok!

Vuelve la ilusión

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #2585: 08 Dec 2008, 00:14 »

Det er nu San Iker Wink

Ja, på spansk. Ikke på dansk.

Nå..

To grunde til aftenens resultat:

1) Vores defensiv er noget nær den ringeste i Spanien.
2) Dommeren burde aldrig dømme en førstedivisionskamp i Spanien igen.

Dommeren koster os sejren uden tvivl. Han snyder os for to straffespark, og giver os ovenikøbet et rødt kort i forbindelse med det vigtigste af straffesparkene!!!!! Det ender os så med at koste i næste kamp, så godt gået!! Idiot.

Hvis vores defensiv ikke havde været så ringe (igen), så havde vi dog vundet alligevel på trods af en elendig dommer. Kæft, hvor er det amatøragtigt at se på. Garay, en god backup + en venstreback til sommer er, hvad vi har brug for.

Der var dog også nogle positive ting i kampen:

Gonzalo Higuaín og Arjen Robben. Begge tilføjer en friskhed til vores offensiv med deres ekstreme hurtighed og vildskab. Derfor er det noget pis, at sidstenævnte fik rødt kort forud for den vigtigste kamp i denne halvsæson!! Vores chancer er i forvejen ikke gode med det forsvar, så at vores offensiv nu bliver markant svækket er ikke lige det, vi havde brug for.

Ali
Reserveholdsspiller

« Svar #2586: 08 Dec 2008, 00:44 »

Næsten perfekt. Hvis bare Higuain missede El Classico, så ville det være perfekt. Robben fik et fortjent rødt kort for at være et fjols, og Real Madrid tabte på hjemmebane. Real Madrid skal nu op imod Barca, Valencia & Villareal. Jeg kan godt forestille mig point-tab i mindst to af de kampe, hvilket er glædeligt.

Men set i et større perspektiv, så er det ikke særlig godt, at Real Madrid er så ringe. Spillerne begynder at smutte til England, hvor pengene er større, hvis de spanske hold ikke tager sig lidt sammen (især europæisk).

lacop
Ynglingespiller

« Svar #2587: 08 Dec 2008, 13:26 »

http://indkast.dk/index.php?nyhed=47811
- Det ville ikke være dårligt ! 3 unge gode spillere, henholdvis FC, MC, Ang Opstemt

DavidMadsen
Manager

« Svar #2588: 08 Dec 2008, 13:32 »

Hamsik og Lavezzi ville da være geniale!

Don Abramovich
Manager

« Svar #2589: 08 Dec 2008, 13:50 »

Jeg har ikke set kampen, og vil derfor ikke rigtig udtale mig om den. Men det er satme ikke godt!

@lacop: Hvad i hele hule helvede skal vi bruge en MC til? For mig at se, så er den plads pænt overfyldt.. Lavezzi, ham tror jeg heller ikke lige på. Jeg tror Real satset på Raul, Nistelrooy (når han er klar), Huntelår og måske Higuain. HVIS vi skal købe en angriber, skal det være én der allerede har slået sit navn fast. Ikke bare én der spiller godt i et computerspil.

lacop
Ynglingespiller

« Svar #2590: 08 Dec 2008, 14:08 »

Hamsik ville da være perfekt en opryder på midtbanen hvor vi har Diarra og Gago, Diarra er god.. jeg mener bare Gago mangler noget fysik, han vinder stortset ingen hoveddueller eller nærkampe. det holder ikke når man spiller europærisk fodbold mod engelsk hold som spiller meget på fysikken.
Du har ret i det med Lavezzi, han er ikke god nok til at slå ruud, raul osv af. men de 2 er altså nogle ældre herre efter hånden og Lavezzi er kun 23 ! så om nogle år når raul og ruud takker af vil han havde fået systemet ind og vil være en god erstatning og indtil da en god indskifter..

Don Abramovich
Manager

« Svar #2591: 08 Dec 2008, 14:22 »

Hamsik ville da være perfekt en opryder på midtbanen hvor vi har Diarra og Gago, Diarra er god.. jeg mener bare Gago mangler noget fysik, han vinder stortset ingen hoveddueller eller nærkampe. det holder ikke når man spiller europærisk fodbold mod engelsk hold som spiller meget på fysikken.
Du har ret i det med Lavezzi, han er ikke god nok til at slå ruud, raul osv af. men de 2 er altså nogle ældre herre efter hånden og Lavezzi er kun 23 ! så om nogle år når raul og ruud takker af vil han havde fået systemet ind og vil være en god erstatning og indtil da en god indskifter..
Jeg har jeg aldrig set Hamsik spille, men der er kun 5 cm. forskel på Gagos og Hamsiks højde, hvilket er det eneste jeg kan sige om dem så hovedstødspiller. Tvivler på 5 cm. gør forskellen (Wink). Noget andet er, at jeg tror Hamsik er mere fremadrettet, det ser hvertfald sådan på hans scoringsstatisik. Diarra er også ''kun'' ude et halv år mere, altså er han klar til næste sæson, og hvis vi så står med tre defensive opryddere (Diarra, Gago, Hamsik) tror jeg det vil blive for meget til en plads. Jeg ser hellere man spenderer penge på en ny venstreback.

Jeg tror Higuain og Huntelår er ment som overtager efter Ruuuuud og Raul Smiley

Edit; Nu ser jeg artiklen er fra indkast.dk - synes det er lidt en useriøst side. Peace

lacop
Ynglingespiller

« Svar #2592: 08 Dec 2008, 14:41 »

Nu har jeg desværre ikke fået set så mange Real kampe i år (vi har opsagt kanal 5) Skuffet men er Higuain ikke blevet brugt mere som højre kant i år også med Raul og Ruud på toppen?
højden er jo ikke alt , hamsik er væsenlig mere kropstærk end Gago. Gago 68 kg, Hamsik 75 kg. det betyder jo også lidt, han er jo en lille lort. Smiley det er ikke fordi Gago ikke er god, han har skam gjort det godt i år, men jeg mener bare man skal bruge ham mere offensivt end man har gjort hidtil.!  Smiley
- Mest af alt håber jeg da de henter en wing til nytår ihvertfald så kan det andet være 2 priotet Smiley

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #2593: 08 Dec 2008, 14:55 »

Higuain er godt nok ved at bevise hans store talent. Den nye stjerne Smiley

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #2594: 08 Dec 2008, 14:57 »

- Mest af alt håber jeg da de henter en wing til nytår ihvertfald så kan det andet være 2 priotet Smiley

wing anden prioritet? synes det er bedst at tænke på vores forsvar... eller mangel på.

Sider: 1 ... 171 172 [173] 174 175 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010