home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23283
  0 Brugere, 386 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hotpayalkapoor
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 109 110 [111] 112 113 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 791170 gange)
dasmessi
Gæst
 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #1650: 25 Aug 2008, 19:49 »

Kom så med Villa!
Logged

Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #1651: 25 Aug 2008, 19:51 »

Ja, det ville være lækkert med Villa Opstemt!
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #1652: 25 Aug 2008, 19:52 »

I skal bare ikke have Villa....... Sådan er det, medmindre i byder 1 milliard, så må i godt tage ham
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #1653: 25 Aug 2008, 19:53 »

Jeg synes stadig at Villa er en voldsomt spændende spiller, og jeg kan næsten garantere, at vi vinder Champions League med ham på holdet, for han er alt hvad vi har manglet i Europa.

Jeg håber, at det var sådan noget, du bare slyngede ud for at forstærke indtrykket. Ingen hold er så stærke, at de kan tage en Champions League-titel for givet, slet ikke med den konkurrence, der er pt..
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #1654: 26 Aug 2008, 20:10 »

Ifl. dette link ser det ud til, at vi får tilgang af to spillere. Villa og Cazola eller Capel og Huntelaar. Jeg glæder mig til, at se, hvad de finder ud af :-)
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Schytte
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #1655: 26 Aug 2008, 20:18 »

Ja håber i hvert fald, hvis de sælger Robinho, at de køber Capel. Han er uhyrre hurtig, og desuden spanier. Jeg ved ikke rigtigt med Cazorla, har aldrig lagt mærke til ham, så vil ikke udtale mig om ham. Af angribere håber jeg virkelig på Villa, som er en af mine indlyngsspillere!
Logged


Snons
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #1656: 26 Aug 2008, 20:20 »

I mit hoved behøver de ikke købe nogen ny angriber, slet ikke Villa. Vi spiller et system med 2 angribere, og man bænker ikke bare Raul og Nistelrooy - eller Villa.
Cazorla, han lyder spændende. Har ikke imponeret mig (endnu), men jeg har heller ikke set ham så meget. Det er mest landskampe jeg har set ham i, og der kan jeg ikke sige han har gjort det store indtryk. Capel lyder usandsynlig for mig efter Sevillas udtalelser.

Zone - kan forresten godt lide din sig Wink
Logged

Real Madrid <3

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #1657: 26 Aug 2008, 20:23 »

Cazorla var en meget vigtig spiller for Villarreal sidste år. Han tilførte holdet en stor portion kreativitet, assist, hurtighed og sommetider også mål - derfor håber jeg ikke i får ham og Villarreal slipper ham ikke billigt! Wink
Logged

Snons
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #1658: 26 Aug 2008, 20:24 »

Cazorla var en meget vigtig spiller for Villarreal sidste år. Han tilførte holdet en stor portion kreativitet, assist, hurtighed og sommetider også mål - derfor håber jeg ikke i får ham og Villarreal slipper ham ikke billigt! Wink
Nu får vi se... Hans frikøbsklausul er på 16mill euro - det er da halvbilligt, har jeg ret?  Thumbs Up
Logged

Real Madrid <3

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #1659: 26 Aug 2008, 20:36 »

Selv ser jeg gerne Huntelaar i klubben, da han, som tidl. nævnt, nok kan acceptere, at sidde på bænken mere end Villa kan det. Desuden er der flere år i Huntelaar end i Villa ;-)
Capel og Cazola siger mig ikke det store. :-)

Zone - kan forresten godt lide din sig Wink

Danke Wink
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Schytte
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #1660: 26 Aug 2008, 20:53 »

Selv ser jeg gerne Huntelaar i klubben, da han, som tidl. nævnt, nok kan acceptere, at sidde på bænken mere end Villa kan det. Desuden er der flere år i Huntelaar end i Villa ;-)
Capel og Cazola siger mig ikke det store. :-)

Danke Wink

Men tror der er flere mål i villa Opstemt!!
Logged


CR9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #1661: 26 Aug 2008, 21:00 »

Zone - kan forresten godt lide din sig Wink

Også mig. Bortset fra kommafejlen.  Opstemt

Villa eller Huntelaar?
Jeg gider simpelthen ikke at have flere hollændere i truppen.. Det er jo ikke Barcelona ano 2000 det her! 5 må være rigeligt. Dog har han mindre stjernestatus, så det er lettere at sætte ham på bænken end Villa.
Logged


Ali
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #1662: 26 Aug 2008, 21:52 »

Hehe, ja i går var en fuldstændig sindssyg kamp. Virkelig en genial præstation af holdet, og fy for den, hvor ser Robben da godt ud til næste sæson. Jeg synes stadig at Villa er en voldsomt spændende spiller, og jeg kan næsten garantere, at vi vinder Champions League med ham på holdet, for han er alt hvad vi har manglet i Europa. Han er eksplosiv, og tydeligvis den modsatte angriber af Raul og Nistelrooy, og det kan vi sagtens bruge. Også om så Raul skal på bænken i et par kampe, eller Nistelrooy skal. Smiley

En skade til Casillas, og Real Madrid bliver ikke top 2 tbh.

Real Madrid mangler en del for at kunne vinde Champions League imo. Mest af alt en partner til Pepe, men også en kreativ kant samt en angriber/hængende angriber.
Logged

Schytte
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #1663: 26 Aug 2008, 22:01 »

En skade til Casillas, og Real Madrid bliver ikke top 2 tbh.

Real Madrid mangler en del for at kunne vinde Champions League imo. Mest af alt en partner til Pepe, men også en kreativ kant samt en angriber/hængende angriber.

Pepes partner er da cannavaro? Vil ikke mene de skal bruge en hængende angriber, da de har Raul, som er selvvalgt til den plads. Ja Real mangler en kant, såfremt Robinho sælges. Men har svært ved at se hvordan VdV, sneijder, Diarra/gago skal starte inde, da alle 3/4 spillere er startspillere. Det er svært at sige om de så skal have en angriber, da Raul og Nistelrooy jo næsten er selvvalgte, og Higuain er da et godt alternativ... ser dog gerne en Huntelaar eller Villa Smiley!
Logged


Ali
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #1664: 26 Aug 2008, 23:15 »

Pepes partner er da cannavaro? Vil ikke mene de skal bruge en hængende angriber, da de har Raul, som er selvvalgt til den plads. Ja Real mangler en kant, såfremt Robinho sælges. Men har svært ved at se hvordan VdV, sneijder, Diarra/gago skal starte inde, da alle 3/4 spillere er startspillere. Det er svært at sige om de så skal have en angriber, da Raul og Nistelrooy jo næsten er selvvalgte, og Higuain er da et godt alternativ... ser dog gerne en Huntelaar eller Villa Smiley!

Cannavaro er en fiasko. Hvis ikke det var for Casillas, så ville hans fejl & mangler blive væsentligt mere udstillet.

Mht. angriber/hængende angriber: Hvis man køber en hængende, så er det altid muligt at sætte Raul længere frem. Det skaber bedre muligheder for rotation og hvile. En decideret angriber ville også være fint. Uanset hvad skal der investeres i en oppe i front, da både Raul og Nistelrooy ikke bliver yngre, og derudover har sidstnævnte været en del skadet.

Og jeg vil mene, at der er brug for to kanter, hvis Robinho smutter. Robben er jo altid skadet.
Logged

Sider: 1 ... 109 110 [111] 112 113 ... 664 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010