home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 142 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 658 659 [660] 661 662 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 790187 gange)
Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9885: 12 Dec 2018, 22:43 »

stave kan du ikke

Der er nok en der har lidt ondt i æ' bagparti.  Rullende Øjne
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Khaine
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9886: 13 Dec 2018, 09:01 »

Hvorfor er du overhovedet i denne tråd Arberg? Du hader tydeligvis Real Madrid og gør ikke andet end at provokere? Hvorfor bruge din tid på det?
Logged

RedFan_98
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9887: 14 Dec 2018, 15:15 »

Hvorfor er du overhovedet i denne tråd Arberg? Du hader tydeligvis Real Madrid og gør ikke andet end at provokere? Hvorfor bruge din tid på det?
Han har ikke andet at lave..
Logged

"Jeg taber aldrig. Enten er dommeren, banen, bolden eller kridstregerne imod mig" - José Mourinho

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9888: 15 Dec 2018, 00:55 »

Giver ikke meget for expected goals - i samme stil som TapIn...

Det eneste det giver input til table of justice - som igen er en manifestation af "hvad kunne have været".

Hvorfor giver du ikke meget for expected goals? Det er baseret på et ekstremt stort datasæt, og giver generelt et rigtig godt fingerpeg om, hvor godt et hold er til at skabe gode og farlige situationer at afslutte i. Det kan naturligvis, ligesom alle andre statistikker, ikke stå alene, men det er en rigtig god indikator. Det stemmer i øvrigt som regel også rigtig godt overens med, hvilke spillere der afslutter rigtig godt foran mål, og hvilke spillere der er uskarpe i afslutningsøjeblikk et.

For eksempel har Mandzukic scoret 2,03 mål mere end man kunne forvente af ham, og det viser sig også tydeligt, når man ser på hans conversion rate, der på nuværende tidspunkt ligger på 35%. Lignende eksempler er Sébastien Haller, Pierre-Emerick Aubameyang, Raheem Sterling og Iago Aspas. Alle er brandvarme for tiden i spillets afsluttende fase, hvorfor de scorer flere mål end man kunne forvente af dem baseret på historiske data i lignende afslutningsøjeblikk e. Helt omvendt er det for Edin Dzeko, Cristiano Ronaldo, Karim Benzema og Harry Kane, der alle burde score flere mål end de har gjort, men alle har haltet med skarpheden i afslutningsmomentet . Nogle af de spillere, der bryder reglen er de spillere, der forsøger rigtig mange afslutninger fra distancen og sparker mange frispark. Det er eksempelvis Lorenzo Insigne, Lionel Messi og Fabio Quagliarella, der alle scorer flere mål end forventet, uden at have nogen specielt imponerende conversion rate.

Selvom det, som bekendt, aldrig kommer til at kunne stå alene, så er der ikke nogen tvivl om, at avancerede statistikker er kommet for at blive i fodboldens verden. Vi kan sagtens bilde os selv ind, at fodbold er et langt mere kompliceret spil end baseball og basketball, men det er nok kun en sandhed med modifikationer. De fleste storklubber investerer i statistiske afdelinger og nogle af dem bruger det også aktivt i rekrutteringsproces sen, hvor FC Midtjylland naturligvis er skoleeksemplet på, hvor godt det rent faktisk kan fungere, når trænerteamet er med på idéen.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Arberg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9889: 08 Jan 2019, 19:51 »

Man kan endda fristes til at sige, at Real Madrid ligner et langt mere homogent og sammenspillet hold uden Ronaldo. Benzema, Bale og Isco virker i hvert tilfælde ikke som nogle, der er synderligt kede af den nuværende situation.

Lad os se om Ronaldo er ensbetydende med CL succes, fordi det mener jeg bestemt ikke han er. Madrid vandt turneringen fordi de havde erfaringen med at stå i den, og fordi de på næsten hver position har en spiller man kan kalde verdensklasse. De har en dyb og god trup. Jeg har altid holdt på at de vigtigste spillere for madrid, var de to midtbane mænd i Modric og Kroos - og det gør jeg stadig. Med dem liggende centralt kan man gøre rigtig meget kreativt offensivt netop fordi de har så god spilforståelse og er så kloge på og uden bolden. Tager man alle stjerne med er Madrid stadig min favorit til at vinde CL.

Syntes Madrid spillerne lige pt. virker frigjorte og spiller en helt andet form for bold uden Ronaldo. Det har helt sikkert også noget med manageren at gøre, men jeg er ikke i tvivl om at Ronaldo er meget dominerende på banen, og forventer at det bliver bygget op omkring ham. Jeg tror man kan drage mange sammenligninger til Messi på landsholdet, som når alt hviler på hans skuldre ikke kan levere på det niveau vi kender. Det gælder også Ronaldo. Det der gør både ham og Messi så gode er at udover deres tydelige talent, rigtig længe har haft superstjerne og klasse fodbold spillere omkring sig. Hvis de har en offdag så kan andre levere. Det betyder man ikke udelukkende kan fokusere på dem, hvilket giver mere plads og frihed til at gøre som de gør. Når de så leverer (som de gør tit) så bliver de bare mere dominerende, men setuppet omkring dem betyder rigtig meget!


Fodbold eksperter bliver i sgu aldrig  Tunge
Logged

RedFan_98
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9890: 09 Jan 2019, 10:12 »

Fodbold eksperter bliver i sgu aldrig  Tunge
Det kan du squ heller aldrig blive.
Logged

"Jeg taber aldrig. Enten er dommeren, banen, bolden eller kridstregerne imod mig" - José Mourinho

Arberg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9891: 09 Jan 2019, 13:26 »

Har da ret i at Real Madrid intet kan uden Ronaldo Wink
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9892: 09 Jan 2019, 16:11 »

Har da ret i at Real Madrid intet kan uden Ronaldo Wink
Arberg du snakker som du har forstand. Du tænker kun Ronaldo Ronaldo Ronaldo. Tror du skal finde dig en ny hobby.

Hvis du nu kigger på de andre spiller så vil du hurtigt kunne se at ingen af dem spiller som sidste år fx.
Så hvis alle nu spillede samme niveau som de plejer, så tror jeg nu ikke det havde gået så dårligt. Der jo ingen af de andre der bare har en nogenlunde niveau som de plejer.

Så stop dig selv og få en ny hobby. Gå ind på hestenettet og troll derinde. Ingen magter at hører på dig!
Logged

H A L A   M A D R I D!

Arberg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9893: 10 Jan 2019, 20:16 »

Alle de andre har ikke samme niveau uden Ronaldo Wink Benzema er f.eks ret middelmådig og levet på at han bare kunne give Ronaldo bolden, da han ikke kan selv. Bale er konstant skadet og Isco er heller ikke god nok. Ingen i angrebet er verdensklasse.

Desuden var de også dårlig sidste år i La Liga, hvor Ronaldo nærmest ene mand banket dem op på andenpladsen.
« Seneste Redigering: 10 Jan 2019, 20:27 af Arberg » Logged

RedFan_98
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9894: 10 Jan 2019, 20:28 »

Alle de andre har ikke samme niveau uden Ronaldo Wink Benzema er f.eks ret middelmådig og levet på at han bare kunne give Ronaldo bolden, da han ikke kan selv. Bale er konstant skadet og Isco er heller ikke god nok. Ingen i angrebet er verdensklasse.

Desuden var de også dårlig sidste år i La Liga, hvor Ronaldo nærmest ene mand banket dem op på andenpladsen.
Gå i seng Arberg. Klokken er mange
Logged

"Jeg taber aldrig. Enten er dommeren, banen, bolden eller kridstregerne imod mig" - José Mourinho

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9895: 14 Jan 2019, 00:37 »

Desuden var de også dårlig sidste år i La Liga, hvor Ronaldo nærmest ene mand banket dem op på andenpladsen.

Lad mig lige opfriske din hukommelse her. Ved årsskiftet var Real 14 point efter Barcelona og på daværende tidspunkt havde Ronaldo scoret lige præcis fire mål i La Liga - og du har slet ikke lyst til at vide, hvor mange afslutninger Ronaldo skulle bruge på at score de fire sølle mål. Ja, Real var dårligere. Ja, Ronaldo scorede mange mål i foråret. Men på daværende tidspunkt, var ligaen allerede tabt - og i det nederlag var Ronaldos aktie absolut ikke mindre end alle holdkammeraternes, nok snarere tværtimod. At Real sejlede fuldkommen agterud i sidste sæson, kan blandt andet tilskrives Cristiano, samt det faktum at man havde bygget hele sit spil op om at fodre ham med bolde og lade ham afslutte fra alle tænkelige vinkler, distancer og situationer. I det sekund Ronaldo så ikke kan finde netmaskerne, så er det naturligvis klart, at man falder helt fra hinanden.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Arberg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9896: 14 Jan 2019, 17:20 »

Ronaldo sørgede for at de trosalt blev nr.2 efter et klart bedre hold.

Uden Ronaldo slutter de ikke engang i top 4 og Real Madrid har vel aldrig nogensinde haft et dårligere angreb.
Der skal hentes forstærkninger til angrebet, hvis men igen skal kæmpe med om andenpladsen.
« Seneste Redigering: 14 Jan 2019, 17:30 af Arberg » Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9897: 19 Jan 2019, 00:10 »

Ronaldo sørgede for at de trosalt blev nr.2 efter et klart bedre hold.

Uden Ronaldo slutter de ikke engang i top 4 og Real Madrid har vel aldrig nogensinde haft et dårligere angreb.
Der skal hentes forstærkninger til angrebet, hvis men igen skal kæmpe med om andenpladsen.

Det gjorde han - eller, det gjorde han faktisk ikke, men jeg forstår din pointe. Men Arberg, vil du i ramme alvor betegne det som nogen stor bedrift, at Cristiano Ronaldo førte et hold, der var forsvarende Champions League og La Liga mester, til en tredjeplads hele 17 point efter mesterholdet? Hvor meget ros skal Rodrigo så ikke have, for at føre Valencia til en fjederplads blot tre point efter de forsvarende liga- og Europamestre?

Det er rigtigt, at Real Madrid har et dårligere angreb end man har set i umindelige tider. Det er også rigtigt, at Cristiano Ronaldo helt klart gjorde Real til et bedre hold, end de i øjeblikket er. Det er til gengæld også rigtigt, at netop Ronaldos manglende skarphed var startskuddet til nedturen, da man allerede ved vinterpauset var røget så langt bagud, at man reelt var ude af mesterskabskampen. Det er også rigtigt, at problemerne i Madrid handler om langt mere end bare angrebet. Zidane lugtede lunten og var smart nok til at smutte. Lur mig om ikke Ronaldo og hans team gjorde det samme.

Ronaldo har rent faktisk ikke været så meget skarpere for Juve i starten af denne sæson, end han var for Real i starten af sidste sæson. Det virker ekstremt usandsynligt at Ronaldo skulle have gjort Real anno 2018-19 bedre end Real anno 2017-18; og det var altså bare ikke noget særlig godt hold, med eller uden Ronaldo.
« Seneste Redigering: 19 Jan 2019, 00:12 af Batigol » Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Arberg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9898: 19 Jan 2019, 08:32 »

Ronaldo scorede 44 mål sidste sæson og er nu topscore i Serie A. Så ja han var dårlig.
Real vandt CL 4 gange på 5 år med Ronaldo. Så ja det var ikke særlig godt.
« Seneste Redigering: 19 Jan 2019, 09:07 af Arberg » Logged

RedFan_98
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9899: 19 Jan 2019, 17:49 »

Ronaldo scorede 44 mål sidste sæson og er nu topscore i Serie A. Så ja han var dårlig.
Real vandt CL 4 gange på 5 år med Ronaldo. Så ja det var ikke særlig godt.
Ingen har sagt Ronaldo er dårlig.
Logged

"Jeg taber aldrig. Enten er dommeren, banen, bolden eller kridstregerne imod mig" - José Mourinho

Sider: 1 ... 658 659 [660] 661 662 ... 664 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010