home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 385 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 657 658 [659] 660 661 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 790310 gange)
Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9870: 10 Okt 2018, 11:32 »

<a href="https://www.youtube.com/v/mk6iGfD2aAc" target="_blank">https://www.youtube.com/v/mk6iGfD2aAc</a>

Det er en meget sjov video, men for det første kan man lave en lignende video med så mange andre spillere og klubber. For det andet, hvor var Ronaldo så da Real skulle reddes i efteråret 2017? Han var til stede, på banen og endda oftest i feltet, men han scorede bare ikke. Han kunne ikke redde dem, før end ligaen allerede var tabt. Og det er faktisk meget symptomatisk for hans tid i Real, der resulterede i to ligatitler ud af ni mulige. Ikke nogen imponerende høst, for en spiller der ellers skulle forestille sig at redde sit hold, hver gang de er i problemer; det lader i hvert tilfælde til at være den historie, du søger at fortælle os.

Nu kommer du sikkert om lidt, og fortæller mig at det er en holdindsats at spille fodbold, men så undrer det mig altså gevaldigt, at Ronaldo skal have så meget kredit når det lykkedes, men så lidt af skylden når det mislykkedes. Din tankegang lader til at være, at når Real tabte var det aldrig Ronaldos skyld, men når Real vandt var det som regel primært på grund af Ronaldo.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

RedFan_98
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9871: 10 Okt 2018, 12:30 »

Jeg tror, jeg har givet op. Kan simpelthen ikke bruge mere energi på dårlig argumentation og usaglige begrundelser, som Arberg kommer med. Melder mig ud.
Logged

"Jeg taber aldrig. Enten er dommeren, banen, bolden eller kridstregerne imod mig" - José Mourinho

Arberg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9872: 10 Okt 2018, 13:26 »

Ronaldo var også med til at tabe sidste sæson, ja. Men Real er blevet et dårligere hold uden deres superstjerne, især fordi de ingen erstatning har hentet.
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9873: 10 Okt 2018, 13:53 »

Ronaldo var også med til at tabe sidste sæson, ja. Men Real er blevet et dårligere hold uden deres superstjerne, især fordi de ingen erstatning har hentet.

Det har været et spørgsmål om marginaler indtil videre. I sidste sæson vandt Real syv af deres 10 første kampe i La Liga og Champions League. I denne sæson har de vundet 5. I begge sæsoner har de spillet to uafgjort. I sidste sæson var flere af Reals sejre i de føromtalte kampe på et enkelt mål. I denne sæson har flere af nederlagene været på et enkelt mål. I sidste sæson havde Real Madrid langt flere forskellige målscorere i de første ti Liga og CL kampe. 12 - hvilket inkluderer et selvmål - for at være helt præcist. I denne sæson er kun syv spillere kommet på tavlen. Bale og Benzema har begge scoret fire mål i de føromtalte kampe i denne sæson. I sidste sæson scorede Ronaldo fem i de første ti i ligaen og Europa. På hjemmebane gør Real det i øvrigt markant bedre i denne sæson, end de gjorde i starten af sidste sæson. Det er et spørgsmål om marginaler. Når det kommer til stykket, var Reals sæsonstart i sidste sæson omtrent ligeså dårlig, som denne sæsonstart har været for dem. Og det havde Ronaldo ikke ændret på, hvis man skal bruge sidste sæsons oplevelse til noget som helst.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Arberg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9874: 29 Okt 2018, 08:36 »

De er jo så gode uden Ronaldo. Niendepladsen funny
Logged

RedFan_98
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9875: 29 Okt 2018, 11:30 »

De er jo så gode uden Ronaldo. Niendepladsen funny
Oprettede du egentlig ikke bare en profil her, for at kunne svine Real? Har ikke set dig være i en FM tråd og du virker heller ikke som en, der faktisk gider at være omkring FM tingene. Spild af tid..
Logged

"Jeg taber aldrig. Enten er dommeren, banen, bolden eller kridstregerne imod mig" - José Mourinho

Arberg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9876: 29 Okt 2018, 13:10 »

Manden har ret og vi tog fejl, så nu drejer vi bare samtalen over på noget andet Wink
Logged

nikovic
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9877: 29 Okt 2018, 19:22 »

Hvad er jeres meninger og holdning til den mængde bærende spiller som har rundet de 30+ år? Her tænker jer særligt Sergio Ramos (32), Modric (33), Benzema, (31) og Marcelo (30). Er den direkte overtager i klubben så som Kovacic, Theo Hernandez, Vinicius Junior og Jesus Vallejo?

Eller ser I Real skal ud og købe et nyt sæt "galaticos", som medierne antyder der ikke er er penge til?

Synes egentligt de er godt dækket ind af kommende "lederskilleser" i Varane, Isco, Casemiro og muligvis Dani Caravajal.
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9878: 29 Okt 2018, 20:00 »

Hvad er jeres meninger og holdning til den mængde bærende spiller som har rundet de 30+ år? Her tænker jer særligt Sergio Ramos (32), Modric (33), Benzema, (31) og Marcelo (30). Er den direkte overtager i klubben så som Kovacic, Theo Hernandez, Vinicius Junior og Jesus Vallejo?

Eller ser I Real skal ud og købe et nyt sæt "galaticos", som medierne antyder der ikke er er penge til?

Synes egentligt de er godt dækket ind af kommende "lederskilleser" i Varane, Isco, Casemiro og muligvis Dani Caravajal.

Real Madrid står med en kæmpe udfordring.... de har hafr en af verdens bedste spillere og nu står de uden en med samme kvalitet og en ny træner...der vel aldrig rigtig er blevet troet på..... IMO er der masser af kvalitet i truppen og det burde være nok til top 2 i La Liga.

Hvis ellers klubben har penge så henter de en spiller som Hazard - kommer konte så er det vel heller ikke umuligt at vi ser en Andreas Christensen som en billig forsvar og ellers vil en Eriksen være den perfekte afløser for Modric... men et eller andet sted så tror jeg Real Madrid har problemer igen med likviditeten og måske derfor blev der ikke investeret det vilde i sommers. Conte vil helt sikkert kunne sætte sig i respekt i klubben... men om han er istand til at udvikle Real så de langt om længe kan knække Barca... det er jeg ikke sikker på - et alternativ til Conte kunne være Jardim som netop er blevet gået i Monaco.
Logged

YNWA

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9879: 29 Okt 2018, 23:10 »

De er jo så gode uden Ronaldo. Niendepladsen funny

Expected goals fra kampen i går var 3.15 til Barcelona og 2.15 til Real Madrid. Da Suárez scorede til 3-1 hed den 2.09 overfor 1.83. Real Madrid trykkede Barcelona godt og grundigt i bund i anden halvleg indtil Dembélés indskiftning. Der var cirka 15 minutter i første halvleg og 20 minutter i anden halvleg, hvor Madrid sad rigtigt fint i det og spillede flot. Barcelona havde rent faktisk kun tre afleveringer mere helt tæt på mål end Real havde. Lopetegui har gjort et rigtig dårligt stykke arbejde som Real Madrid træner, men der har også været adskillige spillere der har underpræsteret, mest nævneværdigt Varane, Ramos og Modric.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Arberg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9880: 30 Okt 2018, 17:48 »

Man kan endda fristes til at sige, at Real Madrid ligner et langt mere homogent og sammenspillet hold uden Ronaldo. Benzema, Bale og Isco virker i hvert tilfælde ikke som nogle, der er synderligt kede af den nuværende situation.
Bortset fra at Benzema og Bale score alt for lidt, imens Messi og Suarez bomber kasser inde på stribe. De mangler 1-2 spillere som score mange mål som.f.eks Ronaldo gør. Benzema og Bale er ikke gode nok.
« Seneste Redigering: 30 Okt 2018, 19:32 af Arberg » Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9881: 30 Okt 2018, 20:12 »

Giver ikke meget for expected goals - i samme stil som TapIn...

Det eneste det giver input til table of justice - som igen er en manifestation af "hvad kunne have været".
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Arberg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9882: 24 Nov 2018, 15:50 »

Jeg sagde jo at Real intet kan uden Roanldo. Hvor er det dejligt at havde ret  Wink
Logged

HulkOmaniA
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9883: 24 Nov 2018, 15:59 »

Jeg sagde jo at Real intet kan uden Roanldo. Hvor er det dejligt at havde ret  Wink

stave kan du ikke
Logged

Brøndby og Manchester United siden 1994/1995

Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt

Arberg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9884: 12 Dec 2018, 20:42 »

Angrebet er godt nok ringe, når man ikke bare kan give Ronaldo bolden... Wink
Logged

Sider: 1 ... 657 658 [659] 660 661 ... 664 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010