home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1152 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 645 646 [647] 648 649 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 882763 gange)
Risom
Manager

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9690: 02 Sep 2013, 23:50 »

Det var dog utroligt... Jeg er sygemeldt den næste uge nu, jeg har det fysisk dårligt lige nu  Græder

Haha, skrev også lige med en kammerat, der er ved at rive hovedet af sig selv pga. Bale og Özil. Tunge

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

MoneyGang
Førsteholdsspiller

« Svar #9691: 03 Sep 2013, 10:54 »

Som Barcelona fan håbede jeg i ville få Bale af den grund at det ville skubbe Di Maria og Özil ud af klubben, eller i hvertfald en af dem. Så skal jeg ikke bekymre mig om at Özil skal drive gæk med Barcelonas forsvar i fremtiden. Smiley

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #9692: 03 Sep 2013, 16:06 »

Hold kæft hvor var jeg sur i går! Jeg elsker min dejlige klub, men henover sommeren har de solgt mine to absolutte yndlingsspillere: Gonzalo Higuaín og Mesut Özil.

Mit uro i sindet har dog efterhånden lagt sig oven på aftenens gigantiske skuffelse, og efterhånden giver salget af Özil mere og mere mening. For egentlig synes jeg slet ikke det handler om hverken tilgangen af Bale eller Isco's niveau der har vist sig overraskende højt, overraskende tidligt. Nej, jeg mener der er helt andre årsager til hvorfor skiftet nu sagtens kan forsvares af både Özil og af klubben.

For det første, spilles der under Ancelotti et andet system end hidtil. Spidsangriberen og de to kanter er der ganske vist stadigvæk, men der spilles nu med tremandsmidtbane som har udgangspunkt lidt længere tilbage på banen. En plads Özil på ingen måde kan spille så godt som Isco, og vi har tidligere set ham forsøge at spille en kant - ligeledes uden held.

For det andet, forlyder det nu at Özil skulle have forlangt en gigantisk lønstigning tilbage i januar. En lønstigning som nogle fans måske vil føle han var berettiget til, men det var Perez altså så ikke. På sin måde kan jeg forstå begge parter. Özil vidste i hvert fald han kunne få den løn han gerne ville have i en større Premier League-klub.

For det tredje, har Özil virket træt i sit spil i den seneste sæson. Han var fænomenal i 11/12-sæsonen, men hans niveau i sidste sæson har ikke været på samme højde, samtidigt med hans bundniveau er fald drastisk. Et faktum der ikke er til at komme udenom når man spiller i Real Madrid. Misforstå mig ikke, han har været glimrende - han har bare ikke spillet så godt som tidligere.

For det fjerde, så synes jeg ledelsen har givet udtryk for en klar ny strategi for fremtiden, som salget af Özil ligeledes passer ind over. Unge, spanske spillere! Med et salg af Özil er det grundlæggende kun én backup for Ronaldo og Bale, der er selvskrevet til startopstillingen: Di Maria. Det er selvfølgelig ikke nok, og derfor signalerer det kraftigt til mig, at man er klar på at satse mere på vores to unge talentfulde Canteranos, end jeg først havde forventet. Den investering tror jeg kan blive guld værd i fremtiden.

For det femte og sidst men ikke mindst: Prisen. 50 mio € er immervæk rigtig mange penge, selv for Real. Og jeg skal bestemt ikke afvise at man lynhurtigt så en mulighed for at se Bale-indkøbet stærkt finansieret på denne uventet måde. Det var simpelthen bare almindeligt købmandskab, der siger at 50 mio € for en spiller der på nuværende tidspunkt ikke var tiltænkt en rolle i stærkeste opstilling, var et rigtig godt tilbud.

Vuelve la ilusión

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #9693: 18 Sep 2013, 06:26 »

Så blev Galatasaray kørt over, flot mål af verdens bedste spiller.

Meulensteen
Ynglingespiller

« Svar #9694: 18 Sep 2013, 08:38 »

http://www.bold.dk/nyt/Hattrick-Ronaldo-6-1-giver-selvtillid

Real bliver giftige i CHL igår. De kan godt gå hele vejen i år - Muligvis en finale mod Bayern Smiley

Lålålålålååååå
Vi har den bedste midtban' i DK'ååååå
Vi har Michael Krohn-Dehli, Samuel Holmén, Farnerud og Jan K'åååå

PhilipFlink
Manager

« Svar #9695: 18 Sep 2013, 11:35 »

http://www.bold.dk/nyt/Hattrick-Ronaldo-6-1-giver-selvtillid

Real bliver giftige i CHL igår. De kan godt gå hele vejen i år - Muligvis en finale mod Bayern Smiley

ah, nu skal de vist lige blive lidt bedre defensive før det sker.. Gala kunne ha' scoret en god 3-4-5 mål med de 100% chancer de havde.. At de så har et elendigt forsvar og Real bare spassere igennem.. tja.

Dennislauridsen
Landsholdsspiller

« Svar #9696: 17 Okt 2013, 16:09 »

Hvad mener i om kampen mellem Lopez og Casillias?
Lopez står utrolig godt, men mener stadig, hvis man fik casillias i ORDENLIG form, ville han slå Lopez med flere længder.
Hvad syntes folk?

H A L A   M A D R I D!

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #9697: 17 Okt 2013, 16:50 »

Lopez er klart bedst og meget mere komplet målmand, han har slået vanvittig godt siden dag et i RM. For engang skyld har Florentino Perez fået hvad han har givet for pengene og mere til!

Dennislauridsen
Landsholdsspiller

« Svar #9698: 17 Okt 2013, 17:33 »

Lopez er klart bedst og meget mere komplet målmand, han har slået vanvittig godt siden dag et i RM. For engang skyld har Florentino Perez fået hvad han har givet for pengene og mere til!
Han står godt ja, men forstår ikke at du syntes han er bedre?
du har jo ikke rigtig set casillias står i lang tid? :s

H A L A   M A D R I D!

TheWulf
Reserveholdsspiller

« Svar #9699: 17 Okt 2013, 17:58 »

Han står godt ja, men forstår ikke at du syntes han er bedre?
du har jo ikke rigtig set casillias står i lang tid? :s

Du har vel heller ikke set ham stå i lang tid? Hvordan kan du så sige at han er bedre?

Jeg elsker Casillas, men det er nu to af de bedste trænere i verden der har valgt at bænke ham. Der er sgu nok noget om det.

Dennislauridsen
Landsholdsspiller

« Svar #9700: 17 Okt 2013, 18:09 »

Du har vel heller ikke set ham stå i lang tid? Hvordan kan du så sige at han er bedre?

Jeg elsker Casillas, men det er nu to af de bedste trænere i verden der har valgt at bænke ham. Der er sgu nok noget om det.
Læs min første besked igen.

H A L A   M A D R I D!

TheWulf
Reserveholdsspiller

« Svar #9701: 17 Okt 2013, 18:15 »

Læs min første besked igen.

Ja? Hvordan kan du vide det? Hvis du mener at Messi1987 ikke kan bedømme Casillias fordi han ikke har stået længe, så kan du vel heller ikke?

Dennislauridsen
Landsholdsspiller

« Svar #9702: 17 Okt 2013, 18:29 »

Ja? Hvordan kan du vide det? Hvis du mener at Messi1987 ikke kan bedømme Casillias fordi han ikke har stået længe, så kan du vel heller ikke?
Der er vel en grund til han blev kåret til verdens bedste målmand i 2010-11 og 12? og har Lopez været nomineret overhovedet? :s

H A L A   M A D R I D!

DeBuur
Manager

« Svar #9703: 17 Okt 2013, 18:33 »

Casillas har IMO været synonym med Real Madrid, men i de sidste sæsoner virker det til at Cassillas har mistet lidt af hans stabilitet og derfor har Lopez taget over og IMO gjort det stabilt og godt og det er det det handler om for Real Madrid - Casillas burde få en mulighed for at få pladsen tilbage - men jeg tvilvler på at det lykkes - Casillas kan så gøre det som Raul gjorde.. finde en ny klub og få de sidste år af karrieren der.

Real Madrid skal istedet ud og kigge efter en ny verdensklasse keeper - for jeg tror ikke Lopez på sigt er den bedste løsning.

YNWA

Zone 43
Manager

« Svar #9704: 18 Okt 2013, 01:34 »

Boreset fra at jeg synes at Casillas stadigvæk har klasse - tag bare de to CL kampe som eksempel - så synes jeg det er helt fair at Lopez betragtes som første valget. Han fik chancen, greb den og har endnu ikke spillet sig af. Han fortjener egentlig større ros end han har fået, Lopez.
Det er kun glædeligt med to keepere, der begge har høj klasse.

https://scontent-a-lhr.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/625551_586200994779608_1408450832_n.jpg

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Sider: 1 ... 645 646 [647] 648 649 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010