home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1167 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 642 643 [644] 645 646 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 882865 gange)
knudsen_0
Landsholdsspiller

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9645: 22 Aug 2013, 20:29 »

Jeg har derudover også læst mig til at alle medier er ganske sikker på at skiftet til 99 mio € er en realitet.

Forhelved...

Vuelve la ilusión

Newton Heath
Manager

« Svar #9646: 22 Aug 2013, 20:32 »

Fuldstændig latterlig pris. Bale er cirka det halve værd i min optik. Send gerne Ronaldo hjem til Manchester efter denne handel.

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #9647: 22 Aug 2013, 20:48 »

Godt nok er han god, men han er jo ikke i nærheden af Ronaldos niveau. Synes det er så latterligt, at de går med til det i Madrid. Tottenham sidder bare og gnider sig i hænderne!

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #9648: 22 Aug 2013, 20:59 »

Det hele sejler!

Jeg har været så glad for transfervinduet ind til videre, og så skal Florentino lige vise sin fetich for at hente store spillere til rigtig mange penge. Prisen er latterligt, det halve havde været rigeligt, offensiven er totalt overbefolket, vores unge og meget talentfulde spillere får længere til førsteholdet. Spiller for spiller er han selvfølgelig bedre end mange andre i offensiven, men som hold tror jeg ikke på det bliver bedre - dertil ligner han Ronaldo for meget. Ja det eneste vi egentlig får ud af det her, er uro i omklædningsrummet, en helveds masse solgte trjer, og så en masse kritik fra omverdenen af vores indkøbs"strategi" - fortjent.

Vuelve la ilusión

Newton Heath
Manager

« Svar #9649: 22 Aug 2013, 21:01 »

Er der en Real-fan, der kan give mig en status på Jese Rodriguez? Har set lidt til ham i ny og næ, og er sindssygt imponeret. Tror virkelig han kan blive stor, men er han en mand, der er meget langt fra spilletid på førsteholdet?

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #9650: 22 Aug 2013, 21:03 »

Sådan er prisen når man insisterer på at få en spiller som ikke er til salg

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #9651: 22 Aug 2013, 21:05 »

Er der en Real-fan, der kan give mig en status på Jese Rodriguez? Har set lidt til ham i ny og næ, og er sindssygt imponeret. Tror virkelig han kan blive stor, men er han en mand, der er meget langt fra spilletid på førsteholdet?

Indlemmet i førsteholdstruppen og må derfor ikke længere spille for B-holdet. Han fik en del spilletid i træningskampene og gjorde ganske fine indtryk. Han er dog på førsteholdet for at lære og er vel sidstevalg til en af de 3-4 offensive pladser. Han skal helt sikkert nok få chancen, men jeg er lidt bange for at spiller en uheldig plads til at bryde igennem i Real uden at være omkring en anden klub. Men man har vel lov at håbe...

Vuelve la ilusión

Bang
Ynglingespiller

« Svar #9652: 22 Aug 2013, 21:07 »

Fuldstændig enig, han kan blive en stjerne. Udsigten til spilletid vil umiddelbart ikke være særlig stor, da han enten skal spille Ronaldos eller Bales plads. Han kan til dels også spille offensivmidt, men der er der jo godt overbefolket med Özil, Isco og Kaká. Der er rygter om, at han vil blive udlejet til en større spansk klub. Har hørt om fx Malagá eller Sevilla skulle have vist interesse.

"Uno, dos, tres, iHala Madrid!" - Cristiano Ronaldo

Anfield Road
Manager

« Svar #9653: 22 Aug 2013, 21:09 »

Totalt unødvendigt. I har ikke brug for en eller anden sur bænkevarmer nu, i har brug for at få spillet Ancelottis koncept ind på holdet, og tvivler ærligt talt stærkt på at han behøver Bale til det, så stærk jeres offensiv er.

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Newton Heath
Manager

« Svar #9654: 22 Aug 2013, 21:12 »

Indlemmet i førsteholdstruppen og må derfor ikke længere spille for B-holdet. Han fik en del spilletid i træningskampene og gjorde ganske fine indtryk. Han er dog på førsteholdet for at lære og er vel sidstevalg til en af de 3-4 offensive pladser. Han skal helt sikkert nok få chancen, men jeg er lidt bange for at spiller en uheldig plads til at bryde igennem i Real uden at være omkring en anden klub. Men man har vel lov at håbe...

Fuldstændig enig, han kan blive en stjerne. Udsigten til spilletid vil umiddelbart ikke være særlig stor, da han enten skal spille Ronaldos eller Bales plads. Han kan til dels også spille offensivmidt, men der er der jo godt overbefolket med Özil, Isco og Kaká. Der er rygter om, at han vil blive udlejet til en større spansk klub. Har hørt om fx Malagá eller Sevilla skulle have vist interesse.

Tak skal i have. Det er virkelig ærgerligt, som i også selv skriver, men med det niveau (og prisskilt), som hans direkte konkurrenter løber rundt med, så kan jeg godt se, at fast spilletid ikke ligefrem er i kortene for ham. Lad os håbe at det ikke stopper hans udvikling, og som du siger Bang, at han måske kan få chancen i en klub som Malaga eller Sevilla. Ville være perfekt.

Bang
Ynglingespiller

« Svar #9655: 22 Aug 2013, 21:16 »

Altså jeg er vred. Sjældent har jeg været mere sur over et indkøb. Har set SÅ meget frem til Ancelottis ankomst. Jeg tænkte, at det ville medføre meget bedre stemning i omklædningsrummet, at det ville medføre flere chancer til de unge osv. Jeg havde en af mine lykkeligste dage denne sommer, da jeg hørte at Jesé havde forlænget. Men jeg tog fejl. Ancelotti er startet ud med at putte Casillas på bænken, og nu får han lige Bale serveret af Mr. Perez, som så vil medføre færre chancer til de unge, samt at der vil komme uro for en spiller som fx Özil. Lortehandel.

"Uno, dos, tres, iHala Madrid!" - Cristiano Ronaldo

verdenskrig
Manager

« Svar #9656: 22 Aug 2013, 21:20 »

Sådan er prisen når man insisterer på at få en spiller som ikke er til salg

Så er det bare lidt sygt at real kun byder 400 millioner for Suarez selvom manden var på præcis samme niveau som Bale sidste år, og bar Liverpool på sine skuldre på samme vis.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #9657: 22 Aug 2013, 21:27 »

Så er det bare lidt sygt at real kun byder 400 millioner for Suarez selvom manden var på præcis samme niveau som Bale sidste år, og bar Liverpool på sine skuldre på samme vis.

Det synes jeg så bestemt ikke han er.

Men ud over det to et halvt yngre og mønster spiller.
Kontra karantæne ramt badboy hvor vi blot venter på han dummer sig nok engang.
Alene risikoen i sådan en som suarez høvler pænt af den pris man ønsker at give.
Derudover sælger bale flere trøjer

Ibraa
Førsteholdsspiller

« Svar #9658: 22 Aug 2013, 21:29 »

For de penge havde jeg i Reals sted købt Falcao.

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9659: 22 Aug 2013, 21:30 »

Men ud over det to et halvt yngre og mønster spiller.

Hvor mange gule kort fik han for at dive sidste sæson?

Sider: 1 ... 642 643 [644] 645 646 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010