home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 907 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 636 637 [638] 639 640 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 882987 gange)
Batigol
Manager

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9555: 25 Maj 2013, 11:38 »

Derudover er en budkrig med Real en man ikke ønsker. Selvom rygterne om Neymar til Barca har floreret langt kraftigere end til Real de sidste uger (ja måneder), så ville da langt fra overraske mig hvis Florentino Perez og José Ángel Sánchez vinder den duel.

Budkrigen er jo reelt overstået, nu når begge klubbers bud er accepteret. Sandro Rosell er ikke så bleg, hvad angår løn som han er når det handler om overgangssummer, så jeg tror sagtens at Barcelona vil tilbyde ham ligeså meget løn som Real tilbyder, hvis det er det Neymar ønsker. Umiddelbart tror jeg dog ikke at Madrid får Neymar. Neymar har haft en mundtlig aftale med Barcelona i rigtig lang tid og den tror jeg ikke at man ønsker at bryde. Dertil har Sandro Rosell et hav af gode forbindelser i Brasilien og jeg tror ærligt talt heller ikke, at man fra brasilianernes side er interesserede i at bryde netop det bånd. Afslutningsvis har samtlige brasilianske kilder altså peget på at Neymar personligt helst vil til Barcelona. Muricy Ramalho har snakket om det, Felipão har snakket om det. Personligt tror jeg at Neymar trækker den, for at understrege hvor svært han har ved at forlade Santos. For ham er det ekstremt vigtigt, at han får sagt ordentligt farvel til den klub han har været i de sidste 10 år. Et andet rygte går dog på, at Nike har givet Neymar penge for at vente lidt med offentliggørelsen, for at få mest muligt mediebevågenhed omkring det.

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Newton Heath
Manager

« Svar #9556: 25 Maj 2013, 12:19 »

Bliver fedt endelig at se ham i Europa, så vi kan få at se hvor god manden egentligt er. Jeg håber personligt også han kommer til Madrid af den grund, som knudsen også nævner, at hans spillestil passer væsentligt bedre dertil.

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #9557: 25 Maj 2013, 12:49 »

Budkrigen er jo reelt overstået, nu når begge klubbers bud er accepteret. Sandro Rosell er ikke så bleg, hvad angår løn som han er når det handler om overgangssummer, så jeg tror sagtens at Barcelona vil tilbyde ham ligeså meget løn som Real tilbyder, hvis det er det Neymar ønsker. Umiddelbart tror jeg dog ikke at Madrid får Neymar. Neymar har haft en mundtlig aftale med Barcelona i rigtig lang tid og den tror jeg ikke at man ønsker at bryde. Dertil har Sandro Rosell et hav af gode forbindelser i Brasilien og jeg tror ærligt talt heller ikke, at man fra brasilianernes side er interesserede i at bryde netop det bånd. Afslutningsvis har samtlige brasilianske kilder altså peget på at Neymar personligt helst vil til Barcelona. Muricy Ramalho har snakket om det, Felipão har snakket om det. Personligt tror jeg at Neymar trækker den, for at understrege hvor svært han har ved at forlade Santos. For ham er det ekstremt vigtigt, at han får sagt ordentligt farvel til den klub han har været i de sidste 10 år. Et andet rygte går dog på, at Nike har givet Neymar penge for at vente lidt med offentliggørelsen, for at få mest muligt mediebevågenhed omkring det.

Med en budkrig mente jeg nu på kontrakten til Neymar - det var måske ikke præciseret.

En mundtlig aftale? Hmm, mon ikke det er rygter lige som alt andet med Neymar? Lad min lige minde dig om at situationen var fuldstændig den samme sidste sommer, blot med Real som klubben han blev rygtet til i flere uger. Netop med Neymar tror jeg simpelthen ikke på noget som helst før jeg ser noget officielt. Desuden har jeg forstået det sådan at den gentleman aftale der foreligger, ikke er mellem med Neymar og Barca, men derimod Real og Barca så man undgik en budkrig.

Angående lønnen, så siger rygterne ellers at Real vil tilbyde €11 mio om året mod Barcas €7 mio, hvor Real derudover også vil tilbyde ham en større andel af hans imagerettigheder end Barca.

Vuelve la ilusión

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #9558: 25 Maj 2013, 14:53 »

Truppen til den ligegyldige kamp mod Sociedad i morgen:

Adán, Diego López, Jesús
Pepe, Carvalho, Marcelo, Arbeloa, Albiol, Nacho
Khedira, Kaká, Özil, Essien, Modric, Callejón, Di María, Ronaldo
Benzema, Higuaín, Morata

Hverken Casillas eller Ramos er udtaget til kampen. Det vides umiddelbart ikke hvad det skyldes, men det ville ligne ham godt hvis han lige skal pisse territoriet af inden han skrider. Selvfølgelig kan han ikke forlade klubben ordentligt. Idiot.

Vuelve la ilusión

mathiasnh
Førsteholdsspiller

« Svar #9559: 25 Maj 2013, 23:03 »

Allerførst, stort tillykke til Bayern München. Den fortjente de vel efterhånden.

Vi går jo et særdeles spændende transfervindue i møde i Madrid. Eftersigende skulle Higuain og Cöentrao være fortid i Real Madrid, og det åbner sandsynligvis også op for nogle indkøb. Som så mange andre, synes jeg det kunne være meget interessant, at se Dani Carvajal tilbage i den hvide trøje. Det skulle vist også være relativt sikkert, at han bliver hentet hjem.

Jeg regner stærkt med, at Perez går ud og spenderer penge på en angriber mere. Hvis jeg kender Real ret, så får Morata ikke chancen. Vi er derfor blevet kædet sammen med alle Europas topangribere. Cavani, Agüero, Lewandowski og så selvfølgelig, Neymar. Af disse muligheder ser jeg gerne Robert Lewandowski i Real-trøjen. Han imponerer mig bare hver gang. Ikke bare hans fire mål mod Real Madrid, men også bare i aftenens kamp. Det er min personlige favorit. Han kunne godt lave 40 mål på en sæson, tror jeg.

Desuden skulle Agüero have skrevet under på en ny kontrakt med Manchester City, mens Neymar efter alt at dømme rejser til vores rivaler fra Barcelona.

Så er der naturligvis Bale-balladen. Hvis nogen henter ham, kan det kun blive Real Madrid. Han er skam rigtig interessant, men vores spil kunne meget vel blive for snævert med Ronaldo på den ene kant, og Bale på den anden. Men lad os nu se!

Som en sidste bemærkning, er vi også blevet kædet sammen med et hav af andre spillere. Heriblandt Vidal, Marchisio, Isco, Falcao og Rooney, hvoraf Isco virker mest realistisk.

Neal Caffrey!

Zone 43
Manager

« Svar #9560: 25 Maj 2013, 23:24 »

Som en sidste bemærkning, er vi også blevet kædet sammen med et hav af andre spillere. Heriblandt Vidal, Marchisio, Isco, Falcao og Rooney, hvoraf Isco virker mest realistisk.

Har du et link til Marchisio rygtet?

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

mathiasnh
Førsteholdsspiller

« Svar #9561: 25 Maj 2013, 23:29 »

Har du et link til Marchisio rygtet?

Jeg må indrømme, at jeg faktisk ikke lige kan huske det på stående fod. Det er noget tid siden, men vil forsøge at finde det frem.  Thumbs Up

Neal Caffrey!

Dennislauridsen
Landsholdsspiller

« Svar #9562: 25 Maj 2013, 23:48 »

Jeg glæder mig til at se hvem der tager over for JM, er næsten ligeglad, bare den nye træner respektere spillerene lidt bedre en JM gjorde.
JM er en fantastisk træner, men efter det med Iker, syntes jeg han lavede den største brøler.
med hensyn til transfer, ville jeg
gerne have Isco, han er virkelig en spillere man kun kan beundre.
Bale ville jeg også elske at se i Real trøjen, han er virkelig en giftig herre.

H A L A   M A D R I D!

Dennislauridsen
Landsholdsspiller

« Svar #9563: 26 Maj 2013, 12:10 »

Efter Neymar nu har skrevet kontrakt med Barcelona, så ser jeg sgu ikke nogle anden udvej end at købe bale! Barcelonas offensiv bliver virkelig giftig næste sæson. Så der skal ske noget i transfervinduet for Real madrid!

H A L A   M A D R I D!

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #9564: 26 Maj 2013, 15:02 »

Jeg er på ingen måde tilhænger af Bale. Jeg synes umiddelbart ikke han kan bidrage med noget vi ikke kan i forvejen. Jeg er enig i at vi mangler en kreativ spiller når Di Maria's bundniveau er så uhyggeligt lavt, og der så jeg egentlig at Neymar kunne gå ind og hjælpe. Men jeg så faktisk hellere Isco eller Marco Reus som vores manglende kreative spiller på en kant.

Vuelve la ilusión

Zone 43
Manager

« Svar #9565: 26 Maj 2013, 20:20 »

Jeg må indrømme, at jeg faktisk ikke lige kan huske det på stående fod. Det er noget tid siden, men vil forsøge at finde det frem.  Thumbs Up

Super. Thumbs Up

Jeg er på ingen måde tilhænger af Bale. Jeg synes umiddelbart ikke han kan bidrage med noget vi ikke kan i forvejen. Jeg er enig i at vi mangler en kreativ spiller når Di Maria's bundniveau er så uhyggeligt lavt, og der så jeg egentlig at Neymar kunne gå ind og hjælpe. Men jeg så faktisk hellere Isco eller Marco Reus som vores manglende kreative spiller på en kant.

+1.

En lille sidebemærkning vedr. de mange rygter, så er det primært mange unge spillere, i start og midt tyverne, vi er sat i forbindelse med. Jeg håber også at det ender sådan, og at man tager sig den nødvendige tid til at bygge et stabilt hold op.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #9566: 26 Maj 2013, 20:21 »

Bale kan forstærke et hvert holdt, kan man ikke se ham bidrage med noget bør man tjekke om man er ved sine fulde fem Smiley

Svartovich
Gæst

« Svar #9567: 26 Maj 2013, 20:30 »

http://www.bold.dk/nyt/Heynckes-agent-flirter-med-Real Hmm, kunne være interessant. Hans spillestil i Bayern matcher jo ikke rigtig Real, men som træner og personlighed ville jeg gerne se ham i Real.

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #9568: 26 Maj 2013, 20:35 »

Spiller for spiller kan vi hurtigt blive enige om at Bale er bedre end Di Maria, men jeg synes han minder for meget om Ronaldo til at det kan gå hen og blive succesfuldt med de to på hver sin kant. Det har historien vist tidligere ikke er en god idé.
Jeg synes i forvejen at Ronaldo afslutter for hurtigt i angrebene, og med Bale på den anden kant der også har for vane at skyde ude fra, så bliver bidrager han ikke med noget vi ikke kan i forvejen.

Spiller for spiller vil han forbedre, men ikke i de afgørende store kampe vi ikke har vundet i denne sæson.

Derudover synes jeg han er for dyr.

Vuelve la ilusión

bøvle
Manager

« Svar #9569: 26 Maj 2013, 21:04 »

De mål du har set Bale sparke ind ude fra hvor han sparker hurtigt, det er primært når han spiller højre kant.
Hvis du ser hans spil på venstrekanten, hvor han trods alt har spillet mest, så tror jeg du vil se han indeholder netop alt det du søger som Ronaldo ikke har.

I min optik ville Bale helt klart skulle spille på venstre side og Ronaldo på højre, det tror jeg vil give Ronaldos farlighed en helt ny dimension, med Bale på venstre side ! Smiley

Sider: 1 ... 636 637 [638] 639 640 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010