Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 19:04:23
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23453
0 Brugere, 871 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Seraphinang
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Real Madrid tråd
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
635
636
[
637
]
638
639
...
664
Forfatter
Emne: Real Madrid tråd (Læst 882982 gange)
kanok
Reserveholdsspiller
Sv: Real Madrid tråd
«
Svar #9540:
20 Maj 2013, 19:49 »
Det ville også være meget usandsynligt allerede i maj, men forlængelsen er vel nærmest kun kosmetisk og for at trække prisen opad?
Jeg går ikke udfra han vil nøjes med EL endnu et år? Han har da uden tvivl kvaliteterne til at spille på et CL-vindende hold. :-)
-LFC-
Manager
«
Svar #9541:
20 Maj 2013, 20:20 »
Citat af: kanok 20 Maj 2013, 19:49
Det ville også være meget usandsynligt allerede i maj, men forlængelsen er vel nærmest kun kosmetisk og for at trække prisen opad?
Jeg går ikke udfra han vil nøjes med EL endnu et år? Han har da uden tvivl kvaliteterne til at spille på
et CL-vindende hold
. :-)
Ja, det er jo så ved at være en del år siden.
Real Madrid er en meget attraktiv klub at spille i qua. historien, profilerne osv. men med den tvivl der er omkring jeres nære fremtid med konflikter, utilfredshed osv. så er i jo også et meget usikkert kort at skifte hen til. Kvaliteterne har han da uden tvivl, men det er jo lidt halvfarligt at skifte hen til en klub som jeres sådan lige nu. Men det kan jo være, at det ser helt anderledes ud om en måned eller to.
EDIT:
http://www.bold.dk/nyt/Officielt-Mourinho-forlader-Real-Madrid
Glem det meste af hvad jeg sagde, nu begynder spillet om det næste Real Madrid, der kan han jo straks indgå.
Batigol
Manager
«
Svar #9542:
20 Maj 2013, 20:24 »
Så er Mourinho officielt fortid i Madrid. Florentino Pérez siger at der ikke er nogen ny træner på plads endnu, men mon ikke Ancelotti er lige om hjørnet? Jeg har svært ved at se hvem det ellers skulle være. Især fordi PSG har bekræftet at han har spurgt om lov til at forlade klubben og Nasser Al-Khelaifi udtalte tidligere på dagen, at han troede at Ancelotti allerede havde skrevet under på en forhåndskontrakt med Madrid, hvilket Pérez dog som sagt afviser nu. Det er lidt af en kabale der skal gå op, hvad angår managerskift i løbet af sommerpausen.
Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.
Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.
Lars Pleidrup fan klub for livet.
mathiasnh
Førsteholdsspiller
«
Svar #9543:
20 Maj 2013, 20:33 »
Mourinho er nu - som ventet - officielt færdig i Real Madrid. Selvom han er en af mine favorittrænere, skal det vel nok vise sig at være den rette beslutning. I min optik har han ikke præsteret tilstrækkeligt. På trods af hans ligatitel, som selvfølgelig var det største trofæ i tiden hos Real, mener jeg at det ALLERstørste han gjorde var at knække Barcelona-koden.
Personligt kender jeg ikke noget til Carlo Ancelotti. Jeg ved ikke, hvilken slags fodbold han står for, og hvad hans ideer med Real Madrid evt. kunne være. Ikke desto mindre håber jeg, at der bliver hentet en træner ind med et reelt koncept, som kan føre Real Madrid helt til tops igen. Hvem det så kunne være tør jeg ikke spå om, men navne som Villas-Boas, Klopp eller Castilla-træneren, Alberto Toril er forskellige trænere, der kunne være spændende. Men de er dog er mere eller mindre usandsynlige.
I Hvert fald bliver det et ekstremt spændende transfervindue, hvor der sandsynligvis vil blive rokeret en masse.
«
Seneste Redigering: 20 Maj 2013, 20:35 af mathiasnh
»
Neal Caffrey!
knudsen_0
Landsholdsspiller
«
Svar #9544:
20 Maj 2013, 21:43 »
Glimrende... God måde ophævelsen er blevet håndteret på, og vi kom ikke af med penge.
Jeg melder mig i koret med dem der er ret sikre på Ancelotti. Jeg kan simpelthen ikke se hvem det ellers skulle være. Jeg ved stort set ikke noget som helst om ham, men det er bestemt store klubber han har trænet. Jeg troede egentlig han var en defensiv Capello-type qua hans Milan-tid, men den meget begrænsede mængde PSG-kampe jeg har set i denne sæson, spiller hans hold bestemt en type fodbold jeg mener Real Madrid kan stå inde for. Samtidigt kan en rigtig italiener vel organisere forsvaret og ikke mindst dødboldene ordentligt?
Citat af: -LFC- 20 Maj 2013, 20:20
Ja, det er jo så ved at være en del år siden.
Real Madrid er en meget attraktiv klub at spille i qua. historien, profilerne osv. men med den tvivl der er omkring jeres nære fremtid med konflikter, utilfredshed osv. så er i jo også et meget usikkert kort at skifte hen til. Kvaliteterne har han da uden tvivl, men det er jo lidt halvfarligt at skifte hen til en klub som jeres sådan lige nu. Men det kan jo være, at det ser helt anderledes ud om en måned eller to.
EDIT:
http://www.bold.dk/nyt/Officielt-Mourinho-forlader-Real-Madrid
Glem det meste af hvad jeg sagde, nu begynder spillet om det næste Real Madrid, der kan han jo straks indgå.
Jeg må indrømme jeg synes det er noget vrøvl. Mourinho og konflikter eller ej, så kan jeg simpelthen ikke se hvorfor en spiller som Bale ikke gerne vil skifte til Real Madrid.
Derudover tror jeg somend ikke der er større konflikter i Real end alle andre klubber. Netop qua klubbens størrelse er der var væsentligt mere fokus på det. Samtidigt er Mourinho blevet behandlet (måske grundet sig selv) direkte urimeligt af den spanske presse og til tider det spanske fodboldforbund, og han har ikke engang kunne pille næse eller gå på toilettet under en kamp uden der er kommet en helsidet artikel ud af det.
Det er altså ikke første gang en målmand er sat af til en kamp, fordi træneren mener en anden er bedre på pladsen.
Vuelve la ilusión
Ibraa
Førsteholdsspiller
«
Svar #9545:
20 Maj 2013, 22:20 »
Citat
Det er altså ikke første gang en målmand er sat af til en kamp, fordi træneren mener en anden er bedre på pladsen.
Nej, men tror sgu det er første gang at holdets anfører, klubidol, levende legende, kåret som verdens bedste målmand flere år i træk og en af de mest sympatiske spillere i Real-trøjen bliver sat på bænken. Og det virker til at det har været mere af personlige- end sportslige grunde.
Am I the only one around here who gives a shit about the world?
knudsen_0
Landsholdsspiller
«
Svar #9546:
20 Maj 2013, 22:26 »
Citat af: Ibraa 20 Maj 2013, 22:20
Nej, men tror sgu det er første gang at holdets anfører, klubidol, levende legende, kåret som verdens bedste målmand flere år i træk og en af de mest sympatiske spillere i Real-trøjen bliver sat på bænken. Og det virker til at det har været mere af personlige- end sportslige grunde.
Raúl var langt fra starter i sin sidste sæsoner i Real, og Iker havde bestemt ikke spillet op til sin titel i starten af sæsonen. Jeg er ikke enig i Mourinhos bænkning af Casillas gennem resten af sæsonen, men Lopez havde bestemt heller ikke spillet sig af holdet.
Vuelve la ilusión
Ibraa
Førsteholdsspiller
«
Svar #9547:
20 Maj 2013, 22:34 »
Citat af: knudsen_0 20 Maj 2013, 22:26
Raúl var langt fra starter i sin sidste sæsoner i Real, og Iker havde bestemt ikke spillet op til sin titel i starten af sæsonen. Jeg er ikke enig i Mourinhos bænkning af Casillas gennem resten af sæsonen, men Lopez havde bestemt heller ikke spillet sig af holdet.
Det er tit nemt at skyde skylden på målmanden. Reals forsvar har sejlet det meste af tiden, men når man tænker på hvor meget hjerte Casillas lægger i Real Madrid, i forhold til andre spillere, og hvor stor en klubmand han er, så er det lidt synd. Uden tvivl så har Lopez spillet fantastisk, men Casillas, fordi han er Casillas fortjente at få en chance for at vinde sin plads tilbage. Han kunne måske endda komme tilbage med ny energi og indflydelse som måske kunne have givet Real nogen andre resultater. For han har, mere end nogen anden i Real-klubben, ventet på den evigt omtalt La Decima.
Am I the only one around here who gives a shit about the world?
DeBuur
Manager
«
Svar #9548:
20 Maj 2013, 22:39 »
EXIT Mourinho
Mourinho er en fantastisk træner og han har skabt fantastiske resultater, men jeg har aldrig brudt mig om ham.
Real Madrid trænger til en træner der kan samle klubben og ikke mindst få fundet det rigtige system - meget afhænger af Ronaldo og om han bliver eller rejser.
Der er ingen tvivl om at vi skal have forstærkninger til truppen og personligt så jeg gerne en spiller som Bale i den hvide trøje.
Bale og Modric på samme hold igen...det er en drøm jeg gerne så opfyldt.
Økonomien i Spanien er dog ikke til voldsom store investeringer på grund af den økonomiske krise så måske skal vi sætte forventningerne ned.
Ancelotti må IMO gerne blive i Paris lad os istedet finde en anden kapacitet og nej jeg mener ikke vi skal have Laudrup..... istedet kunne jeg godt se en Jupp Heynkess få muligheden.
YNWA
kanok
Reserveholdsspiller
«
Svar #9549:
20 Maj 2013, 22:42 »
Citat af: knudsen_0 20 Maj 2013, 21:43
Glimrende... God måde ophævelsen er blevet håndteret på, og vi kom ikke af med penge.
Jeg melder mig i koret med dem der er ret sikre på Ancelotti. Jeg kan simpelthen ikke se hvem det ellers skulle være. Jeg ved stort set ikke noget som helst om ham, men det er bestemt store klubber han har trænet. Jeg troede egentlig han var en defensiv Capello-type qua hans Milan-tid, men den meget begrænsede mængde PSG-kampe jeg har set i denne sæson, spiller hans hold bestemt en type fodbold jeg mener Real Madrid kan stå inde for. Samtidigt kan en rigtig italiener vel organisere forsvaret og ikke mindst dødboldene ordentligt?
Desuden kæmpede Ancelotti jo Barcelona helt ud i tovene i CL-kvartfinalerne i år. Med en bedre trup er det spændende at se hvad han kan udrette.
Han fik måske ikke helt chancen for at bevise hvad han kunne i Chelsea, hvor han vandt PL første år (og faktisk satte scoringsrekord), men blev fyret året efter på trods af en 2. plads i PL. Men CL var jo Abramovich besættelse og der gik han aldrig videre til semifinalen med dem.
Hans største udfordring bliver La Decima, men han har jo allerede vundet i 2003 og 2007 og tabt finalen i 2005 med Milan, så erfaringen er i orden.
Alt i alt: Erfaren herre med CV'et i orden. Jeg tror og håber at han kan udrette større ting end Mourinho. Det vigtigste er at Florentino ikke fyrer ham efter første sæson hvis det går galt. Kontinuiteten er stadig vigtigere end resultater her og nu og vil i sidste ende oftest skabe større resultater, hvis ikke klubben og manageren er et fuldstændigt mismatch (som Mourinho
delvist
var).
knudsen_0
Landsholdsspiller
«
Svar #9550:
21 Maj 2013, 17:02 »
Citat af: Ibraa 20 Maj 2013, 22:34
Det er tit nemt at skyde skylden på målmanden. Reals forsvar har sejlet det meste af tiden, men når man tænker på hvor meget hjerte Casillas lægger i Real Madrid, i forhold til andre spillere, og hvor stor en klubmand han er, så er det lidt synd. Uden tvivl så har Lopez spillet fantastisk, men Casillas, fordi han er Casillas fortjente at få en chance for at vinde sin plads tilbage. Han kunne måske endda komme tilbage med ny energi og indflydelse som måske kunne have givet Real nogen andre resultater. For han har, mere end nogen anden i Real-klubben, ventet på den evigt omtalt La Decima.
Jeg skyder skam ikke skylden på målmanden, jeg siger bare han heller ikke spillede som han kan. Resten er jeg sådan set fuldstændig enig i.
Citat af: DeBuur 20 Maj 2013, 22:39
Økonomien i Spanien er dog ikke til voldsom store investeringer på grund af den økonomiske krise så måske skal vi sætte forventningerne ned.
Jeg tror umiddelbart der er nogen der har glemt at fortælle det til Florentino
Vuelve la ilusión
Batigol
Manager
«
Svar #9551:
21 Maj 2013, 17:11 »
Citat af: knudsen_0 21 Maj 2013, 17:02
... og det gælder for så vidt også Sandro Rosell, der har set sig godt lun på Neymar. Real Madrid og Barcelona kommer formentlig til at bruge mange penge i dette transfervindue, uagtet tilstandene i den spanske økonomi.
Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.
Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.
Lars Pleidrup fan klub for livet.
DeBuur
Manager
«
Svar #9552:
21 Maj 2013, 20:00 »
Citat
Ja han sælger vel bare stadion igen eller et eller andet som Real Madrid heller ikke ejer
Hoved problemet i Spanien er at det bliver dyrt at låne penge og skatten er steget voldsomt hvilket har stor betydning for den enkelte spiller.
Men ja hvis Real Madrid skal have succes så skal der investeres - heldigvis har vi spillere som kan sælges for gode penge og hvis en Ronaldo ikke er motiveret så sælg ham - hvis vi ikke vil bruge Cassillas så sælg - IMO er det vanvid at have ham siddende på Bænken.
YNWA
knudsen_0
Landsholdsspiller
«
Svar #9553:
21 Maj 2013, 20:56 »
For overhovedet at kunne stille op til præsidentvalget i Real Madrid, skal der kunne stilles en bankgaranti på et uhørt beløb jeg ikke længere kan huske. En regel der gjorde at kun Florentino Perez stillede op til valget for 4 år siden, og han bliver højest sandsynligt også den eneste kandidat til sommer.
Pointe: Krise eller ej, Real er Real, og de vil altid have kapital til at købe spillere.
Vuelve la ilusión
knudsen_0
Landsholdsspiller
«
Svar #9554:
25 Maj 2013, 10:33 »
Det er nu officielt at Santos har bekræftet to bud på Neymar, som angiveligt er fra FC Barcelona og Real Madrid.
Et talent som ham skal da være meget velkommen såfremt vi ikke betaler en overpris. Som jeg kender Neymar (hvilket er begrænset), så er han en meget direkte spiller, og jeg tror grundlæggende han ville passe godt ind på Real Madrid's hold. Samtidigt tror jeg faktisk han vil blive en anelse væk i Barca tiki-taka bold. Han vil være velkommen i Real, men jeg ville langt fra frygte hvis han kom til Barca - blot min personlige holdning.
Derudover er en budkrig med Real en man ikke ønsker. Selvom rygterne om Neymar til Barca har floreret langt kraftigere end til Real de sidste uger (ja måneder), så ville da langt fra overraske mig hvis Florentino Perez og José Ángel Sánchez vinder den duel.
Vuelve la ilusión
Sider:
1
...
635
636
[
637
]
638
639
...
664
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »