Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 19:04:23
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23453
0 Brugere, 1154 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Seraphinang
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Real Madrid tråd
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
631
632
[
633
]
634
635
...
664
Forfatter
Emne: Real Madrid tråd (Læst 883094 gange)
michaelk
Landsholdsspiller
Sv: Real Madrid tråd
«
Svar #9480:
01 Maj 2013, 00:02 »
Citat af: Camus 30 Apr 2013, 23:15
Er efterhånden over 10 år siden Madrid vandt Cl. Læg dertil at Fuentes er idømt karantæne.
Ville være vildt med Ronaldo tilbage i Manchester
Det her er sgu ikke et svar på noget som helt spørgsmål. Men dropper det, du har tydeligvis selv set din fejl. Det ville bare vær nemmere hvis du undskyldte eller endnu bedre, bare lod være med at skrive sådan noget pis.
Hala Madrid!
Camus
Gæst
«
Svar #9481:
01 Maj 2013, 00:07 »
Citat af: michaelk 01 Maj 2013, 00:02
Det her er sgu ikke et svar på noget som helt spørgsmål. Men dropper det, du har tydeligvis selv set din fejl. Det ville bare vær nemmere hvis du undskyldte eller endnu bedre, bare lod være med at skrive sådan noget pis.
Nej, var heller ikke det indlæg du før spurgte til..
knudsen_0
Landsholdsspiller
«
Svar #9482:
01 Maj 2013, 07:58 »
Citat af: Camus 01 Maj 2013, 00:07
Nej, var heller ikke det indlæg du før spurgte til..
Nej, men det var det indlæg jeg spurgte til, og hvis du koncentrerer dig meget kraftigt, så ved du nok også at dit svar ikke ligefrem var svar på det spørgsmål jeg spurgte til. Lad nu vær med at spille dummere end du er, det klæder ingen.
Antyder du at Fuentes har dopet Real, eller hvad er det du vil frem med?! For så tror jeg du har et alvorligt forklaringsproblem.
..
Vuelve la ilusión
Dennislauridsen
Landsholdsspiller
«
Svar #9483:
01 Maj 2013, 08:49 »
Kæft en ærgerlig kamp i går
. Men fortjent Dortmund går videre, da vi simpelthen ikke er gode nok, både 1 kamp og første halveg.
Det Madrid mangler er virkelig, at vi får en træner som for lov at bygge noget op, ala "the speciel one" omkring klubben, syntes virkelig vi har været alt for slem til bare at fyrer træner hvis de ikke præstere godt nok første sæson.
ang. transfer, mener jeg at spillere som pepe, carvalho, arbeloa, modric skal sælges tildels di maria, men er lidt i tvivl med ham. Han kæmper virkelig godt, men syntes bare at han er en kæmpe pyllerrøv, og har for mange dårlige kampe i løbet af en sæson.
Vi kunne måske hente en Thomas müller til højrekanten, og måske en İlkay Gündoğan til midten eller måske Beñat fra betis.
H A L A M A D R I D!
Maze
Reserveholdsspiller
«
Svar #9484:
01 Maj 2013, 10:11 »
ej forglemme de første 15 min, de var jo fremragene! men hvordan de kan undgå bare at lave et eller to mål er jo helt til grin!
Men vil give dig helt ret i at vi skal ha' en træner som kan bygge noget op omkring klubben, forsætte med det som Mou har gjort! for man kan sige meget om ham, men han har fået lavet en god struktur rundt om første holdet synes jeg.
Jeg mener dog slet ikke at Pepe, Arbeloa og Modric er salgs emner! dog kunne man godt skille sig af med Pepe, han er et svin på banen, hvis man kunne få en anden ind..
Arbeloa som er fastman på det spanske landshold, og gør det godt defensivt.. Man skal bare hente Carvajal hjem, også er den back position sikret! både mod mindre hold, og mod større hvor et mere defensivt udgangspunkt skal tages!
Synes sgu også godt man kan skille sig af med Di Maria, godt nok kæmper han i de store kampe! men ellers så er han faldet for meget niveau i forhold til sidste sæson! bliver så træt af at se ham spille, han skal altid prøve det sværeste!
Batigol
Manager
«
Svar #9485:
01 Maj 2013, 10:12 »
Apropos et eventuelt salg af Xabi Alonso, så mindes jeg at der for et par uger siden, var rygter om at han ikke ville forlænge kontrakten i Madrid? Jeg kunne godt forestille mig at han røg til Sociedad, hvis de snupper 4. pladsen og skal spille Champions League kvalifikation til næste sæson. Hvis Alonso ikke er interesseret i at forlænge, må det være i Madrid's interesse at få lidt penge ud af ham, således at han ikke går frit til næste sommer. Desuden har han været en skygge af sig selv i denne sæson og jeg kunne godt forestille mig at han ville runde karrieren af hjemme i Baskerlandet, hvilket han ville kunne gøre med en 3-4 årig kontrakt hos Sociedad. Jeg kan sagtens se det ske, men det kræver selvfølgelig, at han rent faktisk ikke vil forlænge med Madrid, og at han er villig til at gå en del ned i løn.
Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.
Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.
Lars Pleidrup fan klub for livet.
Dennislauridsen
Landsholdsspiller
«
Svar #9486:
01 Maj 2013, 11:17 »
Citat af: Maze 01 Maj 2013, 10:11
ej forglemme de første 15 min, de var jo fremragene! men hvordan de kan undgå bare at lave et eller to mål er jo helt til grin!
Men vil give dig helt ret i at vi skal ha' en træner som kan bygge noget op omkring klubben, forsætte med det som Mou har gjort! for man kan sige meget om ham, men han har fået lavet en god struktur rundt om første holdet synes jeg.
Jeg mener dog slet ikke at Pepe, Arbeloa og Modric er salgs emner! dog kunne man godt skille sig af med Pepe, han er et svin på banen, hvis man kunne få en anden ind..
Arbeloa som er fastman på det spanske landshold, og gør det godt defensivt.. Man skal bare hente Carvajal hjem, også er den back position sikret! både mod mindre hold, og mod større hvor et mere defensivt udgangspunkt skal tages!
Synes sgu også godt man kan skille sig af med Di Maria, godt nok kæmper han i de store kampe! men ellers så er han faldet for meget niveau i forhold til sidste sæson! bliver så træt af at se ham spille, han skal altid prøve det sværeste!
Det jeg mener med at jeg syntes vi skal sælge modric, er fordi, jeg mener vi skal være mere defensive på midtbanen, ved vi har alonso og khedira, men syntes vi mangler en afløser til de to. Modric er en offensiv spiller ift en spiller som benat
og PEPE syntes jeg sgu har gjort det godt i hans tid i real madrid trøjen, men manden er simpelthen alt for utilregnelig, da han laver de mest sindssyge ting engang i mellem
H A L A M A D R I D!
knudsen_0
Landsholdsspiller
«
Svar #9487:
01 Maj 2013, 13:36 »
Her kommer lige mit bud på spillertruppen næste sæson.
Carvalho's kontrakt udløber, og han er sidste mand i bagkæden - det giver sig selv. Pepe er simpelthen for utilregnelig, og min tålmodighed med ham er brugt. Han skal ud inden han ødelægger for meget af min elskede klub. Arbeloa kan jeg på ingen måde se hvorfor skal ud. Det er vores svageste punkt, men smider man ham ud skal man ud og hente 2 højrebacks - det giver ingen mening.
Jeg synes egentlig vores angrebskonstelation fungere udmærket med Higuain/Benzema, men det skal ikke være nogen hemmelighed at jeg ser Higuain som bedre for Real's spil end Benzema, så hvis en skal ud, skal det helst være Benzema. Niveaumæssigt ser jeg dem som lige gode.
Så er der også snakken om Alonso, som FC Barcelona også nævner. Vil han ikke forlænge kan jeg ikke se nogen grund til at vente til næste sommer med at komme af med ham. Han har netop været en skygge af sig selv, samtidigt med at Modric har spillet sig gevaldigt op sidst i sæsonen. Jeg har umiddelbart ingen bekymringer ved at lade Modric erstatte Alonso i den foretrukne startellever - hvis man da henter en central midtbanespiller som rotation/backup/fremtid.
Så er der Kaka, som egentlig leverer fine resultater når han spiller, men han er simpelthen ikke sin pris eller løn værd, så kan man komme af med ham skal man gøre det.
Hvis både Pepe og Carvalho smutter, er man selvsagt nødt til at hente en ekstra midterforsvarer (vi er jo ikke Barca (; ), hvem det skal være har jeg dog ingen anelse. En der er tilfreds med bænken, og har niveau nok til at gøre sig gældende hvis det kniber.
Med hensyn til højrebacken er det helt åbenlyst at Carvajal skal hentes tilbage fra Leverkusen. Jeg har ikke set ham spille, men han tilsyneladende spillet sublimt og været en af de bedste højrebacks i Bundesligaen. En sådan mand, spanier og madridista må man ikke lade passere. Med ham og Arbeloa er vi da ganske godt dækket ind.
Så skal der bruges en central midtbanespiller som sammen med Khedira og Modric kan skiftes om pladserne. Jeg er stor tilhænger af en felt-felt-type, altså en lidt anden end Alonso, og her nævner jeg i flæng Arturo Vidal, Schweinsteiger, Verratti, Yaya Toure. Størstedelen er naturligvis utopi at få til klubben, men det er en sådan type jeg gerne ser. Min favorit er Vidal, som måske sammen med Verratti er mest sandsynlig.
Med hensyn til de offensive pladser har jeg ingen kvaler ved at lade Morata og Jese overtage pladserne fra Benzema og Kaka. Jeg synes de har stort nok talent til at blive indlemmet mere i truppen, og det kan kun ske hvis de ikke er direkte til overs. Det ville ligeledes klæde Real Madrid som klub at give dem chance - Morata har jo på ingen måde fejlet eller faldet igennem i de chancer han har fået.
Skal man hente offensivespillere, så har jeg Marco Reus og Isco som favoritter. Især Reus synes jeg er en stjerne!
Opsummering:
Ud: Pepe, Carvalho, Alonso, Kaka, Benzema, Essien (lån)
Ind: Carvajal, unavngivet midterforsvarer, unavngivet midtbanespiller, Jese (fra B-hold), evt. Marco Reus.
Puh, det var godt nok lige lidt længere en bevidst. Og lad mig lige slå fast, at jeg ikke mener truppen trænger til den store udrensning andre mener. Jeg synes vi har en fornuftig og homogen trup der sagtens kan spille med de største.
Vuelve la ilusión
bert0089
Førsteholdsspiller
«
Svar #9488:
01 Maj 2013, 15:34 »
Citat af: knudsen_0 01 Maj 2013, 13:36
Så skal der bruges en central midtbanespiller som sammen med Khedira og Modric kan skiftes om pladserne. Jeg er stor tilhænger af en felt-felt-type, altså en lidt anden end Alonso, og her nævner jeg i flæng Arturo Vidal, Schweinsteiger,
Verratti,
Yaya Toure. Størstedelen er naturligvis utopi at få til klubben, men det er en sådan type jeg gerne ser. Min favorit er Vidal, som måske sammen med Verratti er mest sandsynlig.
Verratti er ikke en box to box spiller. Han er mere en dybtliggende playmaker
Inter 2010: Serie A, Coppa Italia, Champions League, Super Cup, VM for Klubhold
Forza Nerazzurri... C'e Solo L'Inter
knudsen_0
Landsholdsspiller
«
Svar #9489:
01 Maj 2013, 15:39 »
Citat af: bert0089 01 Maj 2013, 15:34
Verratti er ikke en box to box spiller. Han er mere en dybtliggende playmaker
De (meget få) kampe samt de beskrivelser jeg har set og hørt af ham, virker han nu meget som en felt-til-felt type, men jeg kan da tage fejl.
Vuelve la ilusión
kanok
Reserveholdsspiller
«
Svar #9490:
01 Maj 2013, 19:33 »
Mit bud på truppen 2013/2014:
Mm: Casillas, Diego Lopez
HB: Carvajal, Arbeloa
CB: Ramos, Varane, ukendt, Albiol
VB: Marcelo, Coentrao
CM: Khedira, Modric, ukendt, ukendt (Alonso)
HW: Bale, Di Maria, Callejon
COM: Øzil, Jesé
VW: Ronaldo, Morata
Bo: Agüero, Benzema
Coach: Ukendt
Ud: Adan, Carvalho, Pepe, Essien, (Alonso), Kaka og Higuain
Ind: Carvajal, CB, 2 (1) x CM, Bale, Agüero
Det her hold vil være stærkere og ikke mindst bredere end i år.
Argumenter og kommentér endelig. Jeg er klar på en saglig debat.
MichaelHarlev
Gæst
«
Svar #9491:
01 Maj 2013, 20:08 »
Har lige et enkelt spørgsmål til jer Real-fans.. Er det virkelig realistisk at I kan hente Aguero? Er han ikke for meget Atletico mand til at ville skifte til Real Madrid?
Zone 43
Manager
«
Svar #9492:
01 Maj 2013, 20:28 »
Han har selv tidligere åbnet for et skifte til Real, så jeg ser det ikke som værende fuldstændig urealistisk fra den front af. Spørgsmålet må være hvor meget City forlanget for ham. Det bliver næppe billigt. Også taget i betragtning af Dzeko sandsynligvis skifter til Dortmund efter sæsonen, hvilket vil efterlade dem med Tevez og Guidetti (Santa Cruz regner jeg ikke med vil indgå i deres trup næste sæson).
Personligt så jeg gerne at man forsøgte at gå efter Mario Gomez. Han vil være (markant?) billigere, da han kommer i overskud hos Bayern efter Pep's ankomst. Han vil være nem at integrere i truppen, dels grundet hans spanske rødder, dels fordi han kender Özil og Khedira gennem det tyske landshold. Og vel nok det vigtigste punkt, han ved om nogen hvor målet står. Det kan efterhånden ikke tælles hvor ofte jeg har bandet Benzema og Higuain langt væk i denne sæson.
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
MichaelHarlev
Gæst
«
Svar #9493:
01 Maj 2013, 20:41 »
Gomez er også klasse, så ham virkelig gerne i Arsenal, men det tvivler jeg stærkt på. Vidste sgu ikke at Aguero var klar på Real, hvor er loyaliteten? Det er efterhånden sjældent man ser loyale spillere, og det er fandme trist. Men som du også siger, så er City nok ikke klar på at sælge ham alligevel.
Lige et andet spørgsmål. Hvorfor er Real så 'dårlige' til at udvikle egne spillere? Der er selvfølgelig undtagelser, som Casillas og Raul fx, men det er da ved at være mange år siden man har set en virkelig god spiller fra jeres ungdomshold. Der skal vi vel tilbage til netop Casillas og Raul?
knudsen_0
Landsholdsspiller
«
Svar #9494:
01 Maj 2013, 20:47 »
Mit problem er at jeg ikke rigtigt kan se hvem i verden der vil kunne gøre det bedre i angriberrollen end Higuain og Benzema. Mario Goméz tror jeg bestemt ikke er løsningen, og jeg er bange for han vil ende som en anden Huntelaar - slet ikke hurtig nok.
Sergio Agüero ser nu som en mulig løsning at hente, omend han vil blive dyr af Zone 43's beskrevne årsager. Derudover ser jeg ham simpelthen ikke som bedre end Higuain og Benzema, og han er i hvert fald slet ikke den iskolde angriber vi søger. 11 mål i ligaen, hvor Higuain og Benzema står noteret for hhv. 13 og 9, på trods af han så vidt jeg ved får væsentligt mere spilletid end Higuain og Benzema.
Der er to spillere jeg ser vil kunne gøre positionen bedre, og der snakker vi Falcao og Messi. Sidstnævnte behøver jeg vist ikke kommentere på, og jeg er bange for at Falcao er umulig at hente.
Det jeg til gengæld gerne så ske, var at man skilte sig af med enten Benzema eller Higuain - efter min mening Benzema - og lader den tilbageværende få fuld tillid på angriberposten. Jeg tror vi vil se en opblomstring af en spiller, og vi kan på den måde selv skabe den knivskarpe angriber vi søger. Samtidig har jeg fuld tiltro til at Morata kan agere backup og indskifter. Får vi sågar en skade til første angriberen, så tror jeg faktisk vi vil se en Morata der viser noget af det potentiale han helt sikkert har.
Det lugter måske lidt af fm, men ikke desto mindre er det en model jeg rent faktisk tror på. For mig at se er det løsningen på vores selvudnævnte angriberproblem.
«
Seneste Redigering: 01 Maj 2013, 20:51 af knudsen_0
»
Vuelve la ilusión
Sider:
1
...
631
632
[
633
]
634
635
...
664
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »