home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1130 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 629 630 [631] 632 633 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 883099 gange)
knudsen_0
Landsholdsspiller

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9450: 30 Apr 2013, 17:45 »

Hvis Reals spillere havde samme entusiasme som fansne på denne side, ville 3-0 nok ikke blive noget problem... Problemet er bare... det har de ikke Smiley

Det er godt nok på grænsen til idioti det der...

Jeg håber kraftederdælme at alle der overhovedet er involveret i klubben har mindst den entusiasme som vi har. Og jeg er ret sikker på de her det - hvis jeg har, har dem der skal udføre arbejdet det da også. Hele Madrid har sydet siden weekenden, og der er i den grad lagt op til 90 minutter i helved for Dortmund. Jeg skriver jo netop at det er håbløst naivt at tro på det, men det skal man til hver en tid gøre hvis man ser sig som rigtig fan.

Vuelve la ilusión

AFC
Manager

« Svar #9451: 30 Apr 2013, 20:37 »

Sæsonens vigtigste kamp. Skæbnekamp for Mourinho (The Special One). Skampletten fra Tyskland skal vaskes af. Spillerne skal kæmpe som konger. Vise sit værd og sin absolutte klasse. CR7 skal blomstre op og vise sin sande klasse. Vi giver aldrig op! Vi er KONGEKLUBBEN. HALA MADRID ♥ ♥ ♥

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #9452: 30 Apr 2013, 21:37 »

Mine naive tiltro til en samlet sejr er efterhånden ved at være væk. Havde vi nu scoret det ene eller to mål på de tre gigantiske chancer vi har i starten, så var det jo gået perfekt. Men ak nej, endnu engang skal vores ineffektivitet vise sig som synderen.

Starter vi anden halvleg som vi startede første, med den ændring vi scorer på chancerne - så har vi en chance.

Vuelve la ilusión

mathiasnh
Førsteholdsspiller

« Svar #9453: 30 Apr 2013, 21:40 »

Mine naive tiltro til en samlet sejr er efterhånden ved at være væk. Havde vi nu scoret det ene eller to mål på de tre gigantiske chancer vi har i starten, så var det jo gået perfekt. Men ak nej, endnu engang skal vores ineffektivitet vise sig som synderen.

Starter vi anden halvleg som vi startede første, med den ændring vi scorer på chancerne - så har vi en chance.

Det er bare så utrolig ærgerligt!
Med bare et mål, så havde chancen været der. Nu kræver det et mål inden for de første fem minutter af 2. halvleg.
Hold op, hvor er jeg skuffet lige nu. Chancen var der, og vi smed den væk... Hvis vi nu bare havde spillet elendigt, ja så havde det slet ikke været så skuffende.

Øv...

Neal Caffrey!

Zone 43
Manager

« Svar #9454: 30 Apr 2013, 21:45 »

Ingen grund til at give op nu, vi lavede jo også to hurtige kasser mod Man United.. Intet er afgjort før den fede dame har sunget!
Jeg er dog helt enig i, at vi burde have været foran med nogle af de store muliger, der var i starten af opgøret. Men igen, det er ikke ovre!

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #9455: 30 Apr 2013, 22:44 »

Fortjent exit, nu fyrer vi forhåbentligt Moruinho i morgen og får trukket en streg i sandet.

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #9456: 30 Apr 2013, 22:49 »

Av, av, av, den gør ondt nu...

Forhelved hvor er jeg stolt af mit hold i den kamp her. Som jeg skrev så blev det 90 umådeligt lange minutter for Dortmund, men desværre kom scoringerne for sent. Man tør kun gisne om kampens udfald hvis vi bare havde scoret på én af de tre kæmpechancer i de første 20 minutter.

Jeg havde den indstilling at jeg sagtens kunne acceptere nederlaget hvis ellers de ville komme som lyn og torden og virkelig vise at de ville lave comebacket. Det gjorde de i den grad, desværre skulle det ikke være vores aften. Jeg er sgu stolt af holdet. Ikke fra første kamp, men returkampen.

Det var også længe siden jeg havde fældet en tårer...

Vuelve la ilusión

kanok
Reserveholdsspiller

« Svar #9457: 30 Apr 2013, 22:52 »

Respekt for at vi gør forsøget.. Holdet kæmper med næb og klør, men Dortmund har de sidste marginaler på deres side. Desværre spiller hverken Higuain, Ronaldo, Özil eller Di Maria deres livs kamp. Benzema, Kaka og Khedira bragte den energi de manglede.

Havde Pepe ikke lavet så mange personlige fejl i første kamp stod vi i en finale nu.

Smuk afslutning på CL for i år.

mathiasnh
Førsteholdsspiller

« Svar #9458: 30 Apr 2013, 22:54 »

Jeg er så skuffet. Det er næsten ikke til at bære, når man tænker på de chancer, der blev brændt i starten af 1. halvleg.
Jeg ved sgu ikke hvad det mest hensigtsmæssige er nu. Mourinho er min favoritmanager, men han ligner en der ikke gider mere - han er nok på vej væk. Nu skal Copa del Rey lige vindes, og så skal man glemme denne sæson. Det har bare ikke været godt nok.

Jeg glæder mig bare til et (Sandsynligvis) hektisk transfervindue, hvor der vil blive rokeret på mange fronter, tror jeg.
Desuden har jeg en idé om, at Cristiano Ronaldo nok er fortid på Bernabéu efter denne sæson.

Hala Madrid!  

Neal Caffrey!

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #9459: 30 Apr 2013, 22:57 »

Nu når Mourinho stopper til sommer, eller bliver fyret undervejs, hvad er jeres vurdering af hans tid i Real Madrid egentligt?
Personligt synes jeg ikke der har været meget 'Special One' over det han har præsteret. Han har brugt en ordentlig røvfuld penge, og har kun vundet én af de store trofæer (CL & Ligaen). Er det ikke også pokalen han har vundet et par gange? Nu ved jeg godt, at han har været oppe i mod måske historiens bedste hold i Barcelona, men alligevel, alt taget i betragtning, så meget Special synes jeg sku ikke der har været over det.

I er vel glade for, at han nu kommer videre, eller hvordan ser I på det?

mathiasnh
Førsteholdsspiller

« Svar #9460: 30 Apr 2013, 23:04 »

Nu når Mourinho stopper til sommer, eller bliver fyret undervejs, hvad er jeres vurdering af hans tid i Real Madrid egentligt?
Personligt synes jeg ikke der har været meget 'Special One' over det han har præsteret. Han har brugt en ordentlig røvfuld penge, og har kun vundet én af de store trofæer (CL & Ligaen). Er det ikke også pokalen han har vundet et par gange? Nu ved jeg godt, at han har været oppe i mod måske historiens bedste hold i Barcelona, men alligevel, alt taget i betragtning, så meget Special synes jeg sku ikke der har været over det.

Hmm. Jeg synes, at det er svært at sige, hvor meget succes han har opnået. Men konklusionen må være, at det IKKE har været acceptabelt med trofæer især med tanke på de enorme summer han har brugt på spillere.
Jeg håber han bliver, men det er trods alt rimelig urealistisk. Som erstatning så jeg gerne enten Jupp Heynckes eller Jürgen Klopp, men det er nok også urealistisk.

Neal Caffrey!

kanok
Reserveholdsspiller

« Svar #9461: 30 Apr 2013, 23:07 »

Desuden har jeg en idé om, at Cristiano Ronaldo nok er fortid på Bernabéu efter denne sæson.

Det ville da være åndssvagt hvis han skifter. Hvor vil han hen? Hans chance for at vinde CL og Guldbolden bliver da ikke større noget andet sted end i Madrid. Så skulle han da lige tage til München, men den tror jeg sgu ikke på.

Bale ind. Ja tak. Det kan godt være folk mener vi skal satse på talenter, men hvor er det tydeligt vi mangler et klasse alternativ til Di Maria. Reelt har vi jo kun Ronaldo, Di Maria, Özil, Kaka og Callejon til de tre pladser, hvoraf jeg kun ser to af dem på et potentielt CL-vinderhold.

Desuden skal højre backen løses. Essien har gjort det fint derovre, men så står du med en mangel på midten.

Det bliver et spændende transfervindue. Lad os håbe Perez ikke går shop-amok, for det vil da kunne ødelægge det fundament Mourinho har lagt til sin afløser.

Mht. Mourinho har han i mine øjne godt kunne pakke kufferten siden "Adan er bedre end Casillas"-episoden.
Trofæer har han måske ikke vundet, men han har "lært"/fundet ud af hvordan Real Madrid igen kan slå Barcelona. Og det var vel egentlig det han var ansat til? Desværre er der så kommet to rigtig gode tyske hold og har smadret CL-sæsonen.

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #9462: 30 Apr 2013, 23:08 »

Ja. Det er faktisk meget som jeg har det. Jeg kan rigtig godt lide Mourinho, men det har bare ikke været godt nok, det han har leveret, og så har samtidigt lavet nogle taktiske brølere, som jeg ikke helt kan tilgive ham for. Her snakker vi 0-5-kampen mod Barca, CL-semifinalekampene mod Barca for to år siden, kampen mod Dortmund i sidste uge...

Og så kan jeg simpelthen ikke bære at se San Iker på bænken kamp for kamp. Jeg er sådan set fuldstændig ligeglad med hvad grunden er, enten spiller han, eller også skal vi have at vide hvorfor han ikke gør - og jeg accepterer ikke at han ikke er god nok! Manden er 5 gange i træk kåret som verdens bedste målmand!

Hvem den nye mand skal være, har jeg faktisk ikke rigtigt en holdning til. En romantisk tanke kunne være Alberto Toril som lige nu styrer Castilla-holdet og har gjort det glimrende, men jeg har mine tvivl. Heynckes, Klopp, Ancelotti, Mancini, Pellegrini, jeg er egentlig ret ligeglad, bare det ikke bliver Rafael Benitez.

Vuelve la ilusión

Anfield Road
Manager

« Svar #9463: 30 Apr 2013, 23:11 »

I bliver også lige nødt til at huske på at han trods alt har nået tre Champions League semifinaler i træk for jer, noget i mig bekendt havde seriøse problemer med inden Mourinho. Selvfølgelig er "semi" aldrig godt nok for Real Madrid, men det er trods alt bedre end de foregående, hvad var det, 5 år?

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

patrick J
Manager

« Svar #9464: 30 Apr 2013, 23:11 »

Jeg er intet mindre end rasende... Glæder mig til en udrensning i truppen og på bænken. Og nej det siger jeg ikke kun pga. nederlaget.

Efter min mening må følgende spillere gerne finde nye arbejdspladser: Pepe, Carvalho, Di Maria, Kaka, Arbeloa og Benzema/Higuain og til dels må Coentrao og Alonso også gerne smutte. Få nogle unge spaniere ind og byg holdet omkring dem og spillere fra La Fabrica.

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Sider: 1 ... 629 630 [631] 632 633 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010