home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 603 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 627 628 [629] 630 631 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 883179 gange)
knudsen_0
Landsholdsspiller

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9420: 06 Mar 2013, 00:33 »

Hold kæft hvor er jeg glad! Vi var overhovedet ikke bedst i dag, men til gengæld synes jeg vi var klart bedst på Bernabeu, så jeg synes egentlig at det er fortjent nok vi går videre samlet.

Nani's røde kort er selvfølgelig et vendepunkt, og jeg er faktisk ret imponeret hvordan Real håndterer udvisningen - vi plejer ikke at være så gode til at spille mod 10 mand. Jeg synes udvisningen er hård, ligesom jeg synes med Pepe for et par år siden. Men på den anden siden, som FC Barcelona skriver, så minder de to situationer jo faktisk en del om hinanden, og hvis Pepe skulle have rødt dengang, er det vel også på sin plads at Nani får det i dag? Ja, faktisk kender jeg sgu ikke reglerne godt nok til det, men jeg så kampen med en der kendte en dommersagkyndig med dommerkort som sagde udvisningen var i orden. Husk også at det lignede en arm fra Rafael der forhindrede en Higuain-scoring.

Faktisk så er jeg pisse ligeglad, vi kæmper os pisseflot tilbage, og jeg er bare pisse glad for at gå videre. De største konkurrenter til titlen er vel Bayern og Juventus, og jeg håber vi først kan møde en af dem i finalen. Vi kan kraftedeme vinde nr. 10 nu!!!

Vuelve la ilusión

bryllen
Reserveholdsspiller

« Svar #9421: 06 Mar 2013, 08:41 »

Tillykke til Real Madrid med en uskøn sejr.
Hertil vil jeg så sige at han ALDRIG skulle have haft rødt kort på det der. Nani har længe haft benet op før Arbeloa kommer hoppende med hele kroppen ind i duellen så hvis og kun hvis Nani havde hoppet efter den for at heade den, havde Arbeloa lavet frispark.
Men når i nu møder Bayern her i næste runde vil jeg da fryde mig Smiley men hvis der falder endnu et forkert rødt kort imod Bayern vil jeg da kigge lidt !
Ha en god dag derude i den solbeskinnede Danmark Smiley

OB
Manchester United
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40069.0 følg vores vej til toppen af hall of fame! Smiley

Swizz CataR
Manager

« Svar #9422: 06 Mar 2013, 08:59 »

Jeg er så pisse nervøs for kampen i aften. Jeg tror selvfølgelig på videre avancement, men let bliver det absolut ikke. Jeg tror på et 2-2-resultat som sender os videre på flest udebanemål. For satan, det bliver spændende!

Angående Gary Neville-videoen, er der så en af jer der kan opsummere hvad han siger, for jeg kan på ingen måde overskude et 15 minutters langt klip.

Han går ind og påpeger at 95 % af alle spillere spiller på situationerne i løbet af kampen, hvilket han dokumenterer med en række klip, hvoriblandt selv spillere som Beckham, Gerrard og Lampard indvirker. Han snakker om, at man skal passe på med at kalde folk for snydere, da man ofte spiller for at vise dommeren at man er blevet ramt. Ligeledes beviser han, at ved flere lejligheder, hvis ikke du smider dig, så får du intet trods det, at der klart er straffe imod dig. Sidst men ikke mindst, så siger han ved en række situationer; Skuespil: ja, straffe: ja!

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #9423: 14 Mar 2013, 17:59 »

I morgen kl. 12 er der lodtrækning til resten af Champions League-runderne i år.

På den ene side ser jeg gerne vi trækker en nem lodtrækning så vores spillere der er i karantænefare (Alonso og Ramos mener jeg nok) kan få deres karantæne overstået inden semifinalerne. På den anden side har vi faktisk kun den ene turnering at koncentrere os om, så det kunne sgu være meget sjovt at få den sværeste lodtrækning overhovedet så vi kan få nogle vilde kampe, og kalde os mere end fortjente vindere af Champions League - forudsat vi vinder dem selvfølgelig.

Min umiddelbare rangering af de tilbageværende hold er som følger:
1. Bayern
2. Juventus
3. Barcelona
4. Dortmund
5. PSG
6. Malaga
7. Galatasaray

Intet hold skal selvfølgelig undervurderes, men hvis vi trækker Malaga eller Galatasaray så er det simpelthen en walkover. Den nemmeste lodtrækning må da være Galatasaray, hvor vinderen møder vinderen af Malaga/PSG.
Barcelona frygter jeg ikke voldsomt, for hvorfor skulle jeg? Vi vandt over dem over to opgør i Copa del Rey, ligaen i år, supercuppen og ligaen sidste år. Bayern virker stærke, men spiller de som i går, bliver det ikke et problem, og Juventus har jeg ikke rigtigt set nok til at kunne bedømme dem, og jeg synes de har huller i deres trup. Dortmund gjorde ondt på os i gruppespillet, men når det virkelig gælder er jeg ikke i tvivl om at vi slår dem. PSG har en spændende trup, men de er ikke gode og prøvede nok endnu, så dem kan jeg heller ikke se vi kan tabe til.
I al beskedenhed synes jeg faktisk vi er det bedste hold og favoritter til titlen. Jeg vil bare så inderligt gerne vinde La Décima!

Vuelve la ilusión

Batigol
Manager

« Svar #9424: 14 Mar 2013, 21:33 »

Det er ikke lodtrækning til resten af turneringen. I år bliver der også trukket lod til semifinalerne, når deltagerne til dem er fundet. I morgen, 15. marts, er der som sagt lodtrækning til kvartfinalerne, og den 12. april er der så lodtrækning til semifinalerne.

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Zone 43
Manager

« Svar #9425: 15 Mar 2013, 14:26 »

Galatasaray trak vi til kvartfinalen, og med hjemmebane i første kamp bliver det nok 5% mere svært. Tingene skal nok, mere eller mindre, afgøres hjemme, da det hurtigt kan blive svært på deres bane. Dels pga. deres larmende, fanatiske fanskare, dels pga. de har en rigtigt godt hold, med Sneijder og Drogba som de overskyggende stjerner.

Nemt bliver det ikke, men videre til semifinalerne skal vi. Og det tror jeg også bliver tilfældet.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #9426: 15 Mar 2013, 14:49 »

Galatasaray trak vi til kvartfinalen, og med hjemmebane i første kamp bliver det nok 5% mere svært. Tingene skal nok, mere eller mindre, afgøres hjemme, da det hurtigt kan blive svært på deres bane. Dels pga. deres larmende, fanatiske fanskare, dels pga. de har en rigtigt godt hold, med Sneijder og Drogba som de overskyggende stjerner.

Nemt bliver det ikke, men videre til semifinalerne skal vi. Og det tror jeg også bliver tilfældet.
Burak Yilmaz burde nok også nævnes, da han er delt topscorer i CHL sammen med Ronaldo Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #9427: 15 Mar 2013, 15:21 »

Burak Yilmaz burde nok også nævnes, da han er delt topscorer i CHL sammen med Ronaldo Smiley

Ingen tvivl om at han er en af deres helt store profiler, men navne mæssigt, hvor jeg ville hen med de to, er han imo ikke helt deroppe endnu. :-)

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

mathiasnh
Førsteholdsspiller

« Svar #9428: 16 Mar 2013, 19:58 »

Starting XI: Diego López, Arbeloa, Ramos, Varane, Coentrao, Pepe, Modric, Morata, Kaká, Cristiano og Higuaín.

Hjemme på Bernabeu mod Mallorca. Vi skal gerne have en stensikker sejr, og det bliver umiddelbart heller ikke noget problem. Derudover starter vi uden Özil og Alonso, hvilket til tider har været skidt.

Hala Madrid!

Neal Caffrey!

mathiasnh
Førsteholdsspiller

« Svar #9429: 16 Mar 2013, 21:52 »

Stille og rolig sejr - selvom vi var bagud to gange efter dødbolde, hvilket i sig selv ikke er godt nok.
I første halvleg var Özil meget savnet, og det gjorde en stor forskel, at han kom ind.
Herudover var det lækkert med scoringer fra både Higuain og Benzema, som har været svage på det seneste.

Hala Madrid!

Neal Caffrey!

Zone 43
Manager

« Svar #9430: 16 Mar 2013, 22:12 »

Stille og rolig og stille og rolig, jeg er nu unægtelig glad for at niveauet blev løftet gevaldigt efter pausen. Kampen kunne i bund og grund have endt 4-4.. Der er virkelig et par stykker, der må se sig selv i spejlet og vise hvorfor de er i Real Madrid - Coentrao, Modric, Kaka, Higuain primært. Nok fik Modric og Higuain spillet sig lidt opad, men prangende blev det aldrig rigtigt.

Özil fik vist at han er den bedste på sin plads. Der er ikke meget at rafle om der.

- Daniel Agger.

mathiasnh
Førsteholdsspiller

« Svar #9431: 16 Mar 2013, 23:02 »

Stille og rolig og stille og rolig, jeg er nu unægtelig glad for at niveauet blev løftet gevaldigt efter pausen. Kampen kunne i bund og grund have endt 4-4.. Der er virkelig et par stykker, der må se sig selv i spejlet og vise hvorfor de er i Real Madrid - Coentrao, Modric, Kaka, Higuain primært. Nok fik Modric og Higuain spillet sig lidt opad, men prangende blev det aldrig rigtigt.

Özil fik vist at han er den bedste på sin plads. Der er ikke meget at rafle om der.

Du har ret - jeg sad bare med fornemmelsen af, at vi ikke ville tabe den.
Özil gjorde bare en kæmpe forskel  Thumbs Up

Neal Caffrey!

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #9432: 03 Apr 2013, 22:59 »

Dejlig dag på kontoret, hvor vi heldigvis beviser alt i første kamp, så vi ikke tillader tilfældigheder i returkampen. Mirakler er sket i CL over årenes løb, men jeg løber nøgen fra Thisted til Roskilde, hvis ikke Real er at finde blandt de sidste 4.

Resultatet afspejler måske ikke helt spil og chancer, men Galatasaray blev samtidigt aldrig lige så farlige som Real blev på deres 3 mål. Flot defensiv indsats af Ramos og Varane i dag.

Jeg må indrømme at jeg efterhånden frygter Bayern mere og mere, og da især efter den flotte indsats i går mod Juventus. Men så på den anden siden, så synes jeg simpelthen bare at vi har et bedre hold end Bayern, og jeg tror også vi kan slå dem over to kampe. Ja, jeg ser faktisk Real som favoritter til titlen nu. Rammer vi finalen, så tror jeg simpelthen også vi vinder...

Vuelve la ilusión

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #9433: 04 Apr 2013, 07:30 »

Dejlig dag på kontoret, hvor vi heldigvis beviser alt i første kamp, så vi ikke tillader tilfældigheder i returkampen. Mirakler er sket i CL over årenes løb, men jeg løber nøgen fra Thisted til Roskilde, hvis ikke Real er at finde blandt de sidste 4.

Resultatet afspejler måske ikke helt spil og chancer, men Galatasaray blev samtidigt aldrig lige så farlige som Real blev på deres 3 mål. Flot defensiv indsats af Ramos og Varane i dag.

Jeg må indrømme at jeg efterhånden frygter Bayern mere og mere, og da især efter den flotte indsats i går mod Juventus. Men så på den anden siden, så synes jeg simpelthen bare at vi har et bedre hold end Bayern, og jeg tror også vi kan slå dem over to kampe. Ja, jeg ser faktisk Real som favoritter til titlen nu. Rammer vi finalen, så tror jeg simpelthen også vi vinder...
Siger du hver eneste sæson, lad os nu se Wink Real Madrid har ikke klarer det så vildt godt i CL de sidste 10 år Wink

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #9434: 04 Apr 2013, 07:54 »

Siger du hver eneste sæson, lad os nu se Wink Real Madrid har ikke klarer det så vildt godt i CL de sidste 10 år Wink

Jeg mener det skam også hver eneste sæson.

Og så vil jeg da mene at en semifinale de sidste to sæsoner er ganske okay, eller hvad?

Vuelve la ilusión

Sider: 1 ... 627 628 [629] 630 631 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010