home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 931 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 625 626 [627] 628 629 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 883223 gange)
Batigol
Manager

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9390: 03 Mar 2013, 10:23 »

Den der køber jeg altså ikke. Du kan ikke bare vise en stilbillede som bevis på at der var kontakt. Vi kan jo lige flytte kameraet herom, og så der vist ikke så sikkert ud længere.

Jeg er dog enig med dig, der var straffe. Din argumentation for det synes jeg bare ikke holder.

På dit billede har Ramos også sat benet i jorden igen.

Men fint nok. Vi kan da også tage en video i stedet for. Man kan ikke løbe gennem et udstrakt ben og der er kontakt lige under knæet. At Adriano så flyver gennem luften, hvilket givetvis er en anelse teatralsk, er i og for sig irrelevant, da Ramos' forseelse går forud for det eventuelle dive.

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #9391: 03 Mar 2013, 11:12 »

@ FC Barcelona,

Må beklageligvis holde med dem der ikke mener der er straffe. Der er ingen kontakt og Adriano kaster sig teatralsk henover benet for at bevise at der skulle være kontakt. At den så vil blive dømt hvis dommeren står bare en anelse forkert placeret er en anden sag. Der er ikke straffespark i denne situation, i stedet burde Adriano have gult i min optik.

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9392: 03 Mar 2013, 11:19 »

Jeg synes nu det er ret tydeligt at han bliver ramt på benet, inden han laver sit flyvehop. Straffespark i den situation.

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #9393: 03 Mar 2013, 12:17 »

På dit billede har Ramos også sat benet i jorden igen.

Men fint nok. Vi kan da også tage en video i stedet for. Man kan ikke løbe gennem et udstrakt ben og der er kontakt lige under knæet. At Adriano så flyver gennem luften, hvilket givetvis er en anelse teatralsk, er i og for sig irrelevant, da Ramos' forseelse går forud for det eventuelle dive.

Min pointe præcis. Man kan ikke se på et billede om han rammer eller ej. Og igen enig, der skulle have været straffe.
At jeg så et eller andet sted synes det er Barcas egen skyld den ikke bliver dømt grundet deres konstante film og overspil på alle situationer, er så en anden sag.

Vuelve la ilusión

aien
Reserveholdsspiller

« Svar #9394: 04 Mar 2013, 21:27 »

Jeg holder ikke med nogen af holdene, men jeg er egentlig meget tilfreds med, at der ikke bliver dømt straffespark. Ramos gør noget ulovligt, prøver at trække benet tilbage igen, rammer Adriano, som filmer fuldstændig vanvittigt. Havde Adriano nu bare prøvet at blive på benene, var han faldet naturligt i stedet, og straffesparket ville have været klokkeklart. Adriano ødelægger det for sig selv, og jeg mener ikke, han fortjener noget, alene pga. han prøver at snyde sig til det.

Batigol
Manager

« Svar #9395: 04 Mar 2013, 23:03 »

Jeg holder ikke med nogen af holdene, men jeg er egentlig meget tilfreds med, at der ikke bliver dømt straffespark. Ramos gør noget ulovligt, prøver at trække benet tilbage igen, rammer Adriano, som filmer fuldstændig vanvittigt. Havde Adriano nu bare prøvet at blive på benene, var han faldet naturligt i stedet, og straffesparket ville have været klokkeklart. Adriano ødelægger det for sig selv, og jeg mener ikke, han fortjener noget, alene pga. han prøver at snyde sig til det.

<a href="http://www.youtube.com/v/mNx5ok60U6A?version=3&amp;amp;hl=da_DK" target="_blank">http://www.youtube.com/v/mNx5ok60U6A?version=3&amp;amp;hl=da_DK</a>

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

verdenskrig
Manager

« Svar #9396: 04 Mar 2013, 23:11 »

Kæft hvor er jeg enig med ham. Det er lige præcis det jeg argumenterede for i en anden debat herinde. Spot on fra Neville !

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Vinokourov
Manager

« Svar #9397: 05 Mar 2013, 16:33 »

Så er det sgu i aften. I aften vi viser, hvordan fodbold skal spilles. Det bliver mod et United-hold, der forhåbentlig ikke kan blive ved med at være heldige, som vi så sidste gang.

Vi er i fantastisk form - så god form, at jeg faktisk mener, at vi i øjeblikket er det bedst spillende hold i verden skarpt efterfulgt af Bayern, der kører med klatten i Tyskland.

Her, kort inden kampen, har legenden over dem alle, Roberto Carlos, været ude at sige, at Barcelona stadig er det bedste hold i verden pt. Det gør lidt ondt i mit Madrid- og Carlos-hjerte. Han er dog tilgivet. Enig er jeg dog ikke.

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Bang
Ynglingespiller

« Svar #9398: 05 Mar 2013, 16:53 »

Et bud på aftenens kamp? Jeg tør ikke at gætte, det kan blive fugl eller fisk. Jeg ved bare, at det bliver fantastisk. 2 af verdens allerbedste klubber mødes på Drømmenes Teater, hvor et monster ved navn Cristiano Ronaldo blev skabt, men som nu spiller for modstanderen. Det kan ikke blive mere magisk. Det er efterhånden en kliché at sige, men jeg glæder mig som et lille barn før juleaften Opstemt

"Uno, dos, tres, iHala Madrid!" - Cristiano Ronaldo

mathiasnh
Førsteholdsspiller

« Svar #9399: 05 Mar 2013, 17:13 »

Jeg tør virkelig ikke spå om det. Nøglen i aften er udover verdens bedste Cristiano vores forsvar. Varane og Ramos kommer sandsynligvis til at danne makkerpar igen i aften, som de har gjort så fantastisk på det seneste. Desværre tror jeg vi taber smalt, 3-2 måske. Old Trafford er næsten et uindtageligt fort, og United er i fremragende form i øjeblikket ligeså. Men den allervigtigste i aften blive Mr. Mourinho. Han skal sætte holdet og taktikken, og kender jeg ham ret, så har han luret United!   Thumbs Up

Hala Madrid!

Neal Caffrey!

Bang
Ynglingespiller

« Svar #9400: 05 Mar 2013, 17:32 »

Jeg klarer ikke dagen i morgen, hvis vi ryger ud.. Real fans er en minoritetsgruppe på min skole, så man bliver nærmest overfaldet af samtlige elever og lærere, hvis vi ikke klarer den! Jeg beder til en sejr!

mathiasnh
Førsteholdsspiller

« Svar #9401: 05 Mar 2013, 17:36 »

Jeg klarer ikke dagen i morgen, hvis vi ryger ud.. Real fans er en minoritetsgruppe på min skole, så man bliver nærmest overfaldet af samtlige elever og lærere, hvis vi ikke klarer den! Jeg beder til en sejr!

Så er vi i samme båd, desværre virker United bare stærke! Det gør vi selvfølgelig også  Peace
Det bliver afgørende, hvem der scorer først og jeg beder til det bliver os  crazy

Neal Caffrey!

Bang
Ynglingespiller

« Svar #9402: 05 Mar 2013, 17:42 »

Så er vi i samme båd, desværre virker United bare stærke! Det gør vi selvfølgelig også  Peace
Det bliver afgørende, hvem der scorer først og jeg beder til det bliver os  crazy

Helt enig! Jeg synes då også, at vi er gode til at komme foran, dog ikke i den første kamp på Bernabeu. Men ellers generelt mod store hold (Barcelona både ude og hjemme , Bayern hjemme) er vi kommet foran, hvilket tegner godt Smiley
Desuden skal United frem på banen, fordi de spiller hjemme, og det gør, at vores kontramaskine slår til! Thumbs Up

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #9403: 05 Mar 2013, 17:44 »

Jeg er så pisse nervøs for kampen i aften. Jeg tror selvfølgelig på videre avancement, men let bliver det absolut ikke. Jeg tror på et 2-2-resultat som sender os videre på flest udebanemål. For satan, det bliver spændende!

Angående Gary Neville-videoen, er der så en af jer der kan opsummere hvad han siger, for jeg kan på ingen måde overskude et 15 minutters langt klip.

Vuelve la ilusión

Vinokourov
Manager

« Svar #9404: 05 Mar 2013, 17:49 »

Jeg tror på 3-1 til Real.

Selvom United kan nøjes med 0-0, så tror jeg, vi får et United-hold at se, der kommer frem på banen. Det vil betyde, at Reals direkte angrebsspil kan komme til sin ret. Der vil blive lidt mere luft mellem Uniteds kæder, og det vil betyde, at Özil kan fodre Ronaldo med sukkerballer.

Jeg tror dog desværre ikke, vi kan holde clean sheet. Det er dog også underordnet, så længe vi netter mere end de røde.

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Sider: 1 ... 625 626 [627] 628 629 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010