home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  1 Bruger, 1097 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 623 624 [625] 626 627 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 883295 gange)
mathiasnh
Førsteholdsspiller

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9360: 26 Feb 2013, 23:02 »

Jeg vidste at du ville komme på banen med sådan indlæg VK.
Hvorvidt han er en god fodboldspiller, behøver vi ikke at komme ind på. Men jeg forstår ikke hvordan du kan hylde en så usympatisk og svinsk en spiller.

Så er det jo heldigt man har Varane  Thumbs Up

Neal Caffrey!

verdenskrig
Manager

« Svar #9361: 26 Feb 2013, 23:03 »

Jeg vidste at du ville komme på banen med sådan indlæg VK.
Hvorvidt han er en god fodboldspiller, behøver vi ikke at komme ind på. Men jeg forstår ikke hvordan du kan hylde en så usympatisk og svinsk en spiller.

Fordi det er sindsygt underholdende at se ham. Han spiller med følelserne og viljen så meget ude på tøjet, og har altid ild i øjnene. Hamrende ambitiøs og ofrer alt for de 3 point hver gang.

Indrømmet selv jeg synes han nogle gange går over stregen som da han sparkede ham fra Getafe. Men det ændrer ikke på at manden er et forbillede hvad vilje og fysisk format angår. Og samtidigt er sindsygt underholdende som person.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Birkedahl
Landsholdsspiller

« Svar #9362: 26 Feb 2013, 23:11 »

Fordi det er sindsygt underholdende at se ham. Han spiller med følelserne og viljen så meget ude på tøjet, og har altid ild i øjnene. Hamrende ambitiøs og ofrer alt for de 3 point hver gang.

Indrømmet selv jeg synes han nogle gange går over stregen som da han sparkede ham fra Getafe. Men det ændrer ikke på at manden er et forbillede hvad vilje og fysisk format angår. Og samtidigt er sindsygt underholdende som person.
Jeg synes godt man kan spille med ambitioner og vilje, uden at gå over stregen. Vi bliver nok aldrig enige, men jeg har bare meget svært ved at holde med Pepe og desværre også resten af Real. Personligt synes jeg at Mourinho har ødelagt meget af klubbens image.

Så er det jo heldigt man har Varane  Thumbs Up
Jeg har svært ved at se hvad det har med mit indlæg at gøre?!?

Veni, vidi, vici

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #9363: 26 Feb 2013, 23:18 »

Hold kæft hvor er det smukt!

Vi udspiller Barca på deres egen hjemmebane og viser vi er det bedste hold.

Jeg vil så gerne fejre det her noget mere, men vi har en endnu vigtigere kamp på tirsdag. Vinder vi den, så kan det her gå hen og blive en sjov sæson. Altså, som i rigtig sjov.

Hala Madrid!

verdenskrig
Manager

« Svar #9364: 26 Feb 2013, 23:19 »

Jeg synes godt man kan spille med ambitioner og vilje, uden at gå over stregen. Vi bliver nok aldrig enige, men jeg har bare meget svært ved at holde med Pepe og desværre også resten af Real. Personligt synes jeg at Mourinho har ødelagt meget af klubbens image.
Jeg har svært ved at se hvad det har med mit indlæg at gøre?!?

Det kan diskuteres. Det kommer jo an på hvilken spilforståelse man er opdraget med. I min verden er Pepe ikke nogen vanvittig klog spiller, han lever tilgengæld på bare på sin fandeni voldske stil, og dermed kommer han først på de fleste bolde. Både via aggressivitet, fysik, og hurtighed.

Aggressive spillere har en tendens til at kunne koge over, og jeg ville elske at have sådan en type i Liverpool. En type der er kendt som et bizzart svin, der bare saver igennem så det synger, og er hensynsløs når det er nødvendigt.  
Hollands midtbane med Bommel- De Jong er på grænsen til en af de vildeste defensive midtbaneduoer jeg nogensinde har set. Ærgeligt at ingen af dem havde bare lidt kreativt at byde ind med.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Batigol
Manager

« Svar #9365: 26 Feb 2013, 23:26 »

Varane, gud hvor jeg dog elsker ham! Han stoppede Messi igen.

Der strammer du den så også lige. Madrids forsvar, som helhed, stod generelt fantastisk godt og Khedira og Alonso gjorde det fremragende på den defensive midtbane. Dertil havde Madrid set rigtigt i at vi primært angriber gennem vores venstreside, gennem Iniesta og Alba, hvorfor det var et klogt træk at sætte Di María på venstrekanten. Han bidrog med rigtig meget i defensiven i dag og hans løbepensum var utroligt vigtigt for Madrid i dag. Arbeloa spiller også en kanon kamp, selvom det gør lidt ondt at skrive det.

Derudover er det i ligeså høj grad vores eget spil som stoppede Messi. Der er for meget overladt til Messi for tiden. Han kan ikke ene mand løfte holdet - ikke fra så dybt et spillemæssigt hul som vi befinder os i lige nu. Det er der ikke nogen der ville kunne klare på egen hånd. Når først forsvaret spiller fallit er det svært at vinde fodboldkampe, for et stærkt mandskab starter med en stærk defensiv. Det er fundamentet, rygraden, i et sundt hold, og i øvrigt et aspekt som Pep aldrig fik den ros han fortjener for.

Med det sagt er jeg selvfølgelig enig i at Varane er kanon god. Han er et kæmpe talent og jeg misunder jeg. Han er god med bolden, hurtig og en fantastisk duelspiller.

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

mathiasnh
Førsteholdsspiller

« Svar #9366: 26 Feb 2013, 23:34 »

Enig, lige i overkanten af det ene og alene var Varane, der stoppede Messi
For det var det selvfølgelig ikke. Men I har nogle problemer lige nu, og det bliver svært at
at gå videre mod Milan, men ikke umuligt med det klassehold i har Smiley

Neal Caffrey!

ask-ikk
Ynglingespiller

« Svar #9367: 26 Feb 2013, 23:52 »

Jeg er virkelig glad og stolt over dagens præstation. Hold kæft hvor er det en god omgang bold vi leverer.
Nu skal vi bare tage det gode spil med til på lørdag og tirsdag, så kan det gå hen og blive en helt succesfuld sæson! Peace

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #9368: 27 Feb 2013, 12:50 »

Lige en enkelt sjov detalje oven på kampen i går, hvor der (selvfølgelig) sættes spørgsmålstegn ved dommerpræstationen:

Fra Madridista.dk kampreferat:
Citat
Straffesparket – korrekt dømt – om end synderen Pique flæbede mere over den kendelse end en udstemt Paradise Hotel-deltager, blev sikkert sparket i nettet. Barcelona appellerede i flere omgange om en lignende kendelse i den modsatte ende, og selvom Pedro kom en anelse tættere af to omgange, så skal man være ualmindeligt blåøjet catalansk sportsavis skribent for med alvor at mene, at hjemmeholdet blev snydt for noget i de situationer.

Fra FCBarcelona.dk kampreferat:
Citat
Efter 11 minutter blev Messi løbet ned på kanten af feltet og selvom argentineren lige akkurat stod med den ene fod i feltet, dømte dommeren blot frispark.
...
Efter 35 minutter driblede Pedro sig flot ind i modstanderes felt og blev herefter klart skubbet ned bagfra af Xabi Alonso. Igen var dommerens fløjte dog uforstående tavs.
...
Selvom catalaneren burde have fået et straffespark eller to i løbet af kampen, måtte man på Camp Nou blot erkende, at man ikke var gode nok og på ingen måde fik spillet til at fungere.

Straffespark er åbenbart kun så tydelige som de øjne der ser.

Personligt har jeg tænkt mig at ligge lidt midt i mellem. Jeg var nok blevet utilfreds hvis de straffe Barca appellerer over ikke blev dømt hvis det var til Real, men samtidigt er der ingen af dem der er så klokkeklare som det Real til tildelt.
Og med hensyn til Messi der blev løbet ned uden for feltet skal skribenten måske huske at det ret ligegyldigt om Messi har en fod inden for feltet, så længe kontakten sker uden for feltet.

Vuelve la ilusión

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #9369: 27 Feb 2013, 13:01 »

Den der Madridista.dk er da også noget nær den mest farvede hjemmeside der er. Nu bruger jeg den selvfølgelig aldrig, andet end op til United kampene, men det kampreferat de lavede om kampen mellem Madrid og United var jo direkte tragikomisk. Er du gal en propaganda de fører over for jeres fans. Ved selvfølgelig ikke, om de ikke vil være en objektiv side, der kan se kampe fra begge vinkler, men det må man da næsten gå udfra.

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #9370: 27 Feb 2013, 13:17 »

Mine øjne må åbenbart være lige så farvede som Madridista.dk' for jeg var nu ganske enig i det referat. Javel, siden har det da til tider med at overdrive (til begge sider i øvrigt), men i det store hele synes jeg nu det rammer meget godt.

Vuelve la ilusión

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #9371: 27 Feb 2013, 14:45 »

Nu vil jeg ikke ud i den store diskussion om kampen, men her er fx. en ting jeg faldt over i artiklen:

"Samtidig må selve de mest højlydte United-fans anerkende det faktum, at der var reel klasseforskel på de to mandskaber. United ville gerne, men de kunne intet. Fra kampens 30. minut og til en fint dømmende Felix Brychs sidste fløjt stod der Real Madrid på klart det meste."

Tjoh, i dominerede da kampen på possesion og langskud, men vi havde da de største chancer. Hvad havde skribenten regnet med? At vi ville gå Barca-style og have 90% possesion i den første af to kampe, på Bernabeu? Ja, Madrid sad på det meste og havde bolden, men da til heldved med det, når det andet hold har de størst chancer.
En fint dømmende Felix Brych?! Varane skulle aldrig have spillet kampen færdig. Ramos trækker 2 gule kort i duelspillet med hans whineri, hvorefter han selv planter en albue i hovedet af en United spiller, men slipper for kort. Nu vil jeg ikke brokke mig over dommeren og holde ham under lup, det har vi Arsenal og Liverpool fans til, men det var godt nok ikke en imponerende kamp han dømte.
Varane bliver rost helt vildt med sætninger om, hvor fantastisk han er. Han bliver sågar kaldt defensivens Zidane. Er Ronaldo så offensivens Kompany? Ikke et eneste ord om, at han skulle være vist ud.

Nu ved jeg ikke hvordan de normalt skriver kampreferater derinde. Det kan være det bare er mig, der tager det for ilde op. Det er det nok også, men syntes simpelhent bare, at den artikel var horribelt skrevet. Skal man ikke være objektiv?
Du er sikkert uenig med mig i mange situationer, men så må det bare være sådan det er.  Smiley

ask-ikk
Ynglingespiller

« Svar #9372: 27 Feb 2013, 15:22 »

Nu vil jeg ikke ud i den store diskussion om kampen, men her er fx. en ting jeg faldt over i artiklen:

"Samtidig må selve de mest højlydte United-fans anerkende det faktum, at der var reel klasseforskel på de to mandskaber. United ville gerne, men de kunne intet. Fra kampens 30. minut og til en fint dømmende Felix Brychs sidste fløjt stod der Real Madrid på klart det meste."

Tjoh, i dominerede da kampen på possesion og langskud, men vi havde da de største chancer. Hvad havde skribenten regnet med? At vi ville gå Barca-style og have 90% possesion i den første af to kampe, på Bernabeu? Ja, Madrid sad på det meste og havde bolden, men da til heldved med det, når det andet hold har de størst chancer.
En fint dømmende Felix Brych?! Varane skulle aldrig have spillet kampen færdig. Ramos trækker 2 gule kort i duelspillet med hans whineri, hvorefter han selv planter en albue i hovedet af en United spiller, men slipper for kort. Nu vil jeg ikke brokke mig over dommeren og holde ham under lup, det har vi Arsenal og Liverpool fans til, men det var godt nok ikke en imponerende kamp han dømte.
Varane bliver rost helt vildt med sætninger om, hvor fantastisk han er. Han bliver sågar kaldt defensivens Zidane. Er Ronaldo så offensivens Kompany? Ikke et eneste ord om, at han skulle være vist ud.

Nu ved jeg ikke hvordan de normalt skriver kampreferater derinde. Det kan være det bare er mig, der tager det for ilde op. Det er det nok også, men syntes simpelhent bare, at den artikel var horribelt skrevet. Skal man ikke være objektiv?
Du er sikkert uenig med mig i mange situationer, men så må det bare være sådan det er.  Smiley

De overdriver da uden tvivl, men nu er madridista.dk også kendt for at være forholdsvis subjektive omkring Real Madrid. Lige præcis det referat du referere til er måske også en smule i overkanten, det vil jeg gerne give dig ret i. Der kan dog ikke være tvivl om, hvilket hold der var bedst i den kamp.

Angående Varane, så leverede han en stærk præstation, at du mente han skulle være udvist, er så en anden sag. Du har nok selv farvede briller på angående dette. Sådan er det når man diskuterer fodbold, så vil det aldrig være fuldstændig objektivt. Som du selv siger, er man nok altid uenig i noget, når man er fra 2 forskellige lejre, men det er vel en del af charmen ved fodbold Smiley

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #9373: 27 Feb 2013, 16:52 »

Kunne ikke have skrevet det bedre end ask-ikk.

Min pointe med dommer-indlægget var sådan set bare at der var næsten humoristisk stor afstand på sidernes vurdering er dommerens kendelser. Om Madridista.dk er subjektiv eller ej, det kan det nok aldrig være når det er en fanside, men den er sgu nok lige så objektiv som United's fansider eller fcbarcelona.dk.

Vuelve la ilusión

Swizz CataR
Manager

« Svar #9374: 27 Feb 2013, 16:58 »

Ah, man kan vel nemt være i tvivl om hvem der var bedst. Real spillede en virkelig god kamp bestemt, men United kunne lige så vel være løbet med sejren. Var det ikke for en enorm svipser af van Persie, så havde vi jo vundet..? Synes det var rigtig fair at kampen endte uafgjort, fordi vi var lige så meget en del af den kamp som I var. At sige at I uden tvivl var det bedste hold synes jeg er alt for sort/hvidt og alt for meget et spørgsmål om tal og statistikker, og ikke om hvordan kampen egentlig bølgede frem og tilbage.

Du kan kalde det subjektivt, men at Varane er sidste mand, holder fast i Evra for så at sparke til Evras ben og IKKE ramme bolden, det er vel ganske objektivt at mene at det som minimum må være et gult kort - og det er endda kun hvis man tillader sig at mene, at andre kunne have hentet Evra. I min subjektive mening lignede det klart et rødt kort.

Alt i alt - det eneste jeg bitcher over er, at I mener at I var klart bedre. Set over hele kampen mener jeg at holdene var lige, og jo, I kunne da sagtens have vundet, men det kunne vi altså også. Vi snakker ikke om at vi havde to chancer, vi havde en håndfuld meget store chancer der var særdeles tætte på at gå i mål.

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Sider: 1 ... 623 624 [625] 626 627 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010