home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 917 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 622 623 [624] 625 626 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 883287 gange)
Marcus4cs
Gæst

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9345: 05 Feb 2013, 17:34 »

Sådan en artikel som du, Kanok, linker til er i mine øjne ynkelig. Hvis man ser på de personlige rekorder Messi har slået i løbet af året ville det være fuldstændig grotesk hvis han ikke fik den.

Ronaldo udtaler i artiklen at han ikke vil tude over det. Det er bare præcis hvad han gør.

Grunden til at han kun har vundet den en gang er at der simpelthen bare har været en der var bedre hvert år - omend det kun nogle af årene har været marginalt. Samtidig så har Barcelona simpelthen også bare vundet en hel masse titler, på nær sidste år. Men som jeg skrev tidligere ville det være latterligt ikke at give prisen til Messi samme år som han slår rekorden for flest scorede mål i et kalenderår.
Jamen det må jo ganske enkelt også igen betegnes som favorisering fra FIFA's side når de har officielt meddelt at den 'rekord' ikke tæller som en rekord da man ikke har alle resultater fra alle spillere i verden og alligevel så vinder Messi prisen på blandt andet den 'rekord'. For så at gøre det hele værre så introducerer FIFA ham endda med den 'rekord' selvom de har meddelt det ikke er en rekord!
Dobbeltmoralsk som bare fanden!

alek9000
Manager

« Svar #9346: 05 Feb 2013, 17:40 »

Jamen det må jo ganske enkelt også igen betegnes som favorisering fra FIFA's side når de har officielt meddelt at den 'rekord' ikke tæller som en rekord da man ikke har alle resultater fra alle spillere i verden og alligevel så vinder Messi prisen på blandt andet den 'rekord'. For så at gøre det hele værre så introducerer FIFA ham endda med den 'rekord' selvom de har meddelt det ikke er en rekord!
Dobbeltmoralsk som bare fanden!

Måske fordi, at Messi er den spiller, der har gjort det på det højeste niveau. Vi ved jo alle sammen, at der kan rende en Chris Katongo rundt i Zimbabwe og være niveauer over sine med- og modspillere, men stadig være lysår efter toppen af europæisk fodbold. Så om den er officiel eller uofficiel er egentlig ligegyldigt, når ingen i Europa har været i nærheden af ham.

Og så selvfølgelig også fordi, han bare er en bedre spiller, men det vil Real Madrid fans jo ikke indse. Det hele handler jo ikke om statistik, men blot om at han er bedre end Ronaldo.

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #9347: 08 Feb 2013, 10:03 »

Cristiano turned three years older than Messi yesterday
“I’m 28 and Messi is only 25 … and they say that I never beat Leo in anything.”  Grin                                                                                                     

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #9348: 08 Feb 2013, 11:59 »

Cristiano turned three years older than Messi yesterday
“I’m 28 and Messi is only 25 … and they say that I never beat Leo in anything.”  Grin                                                                                                     

Altså hvis du endelig skal være så flabet i Real Madrid-tråden, kan du ikke i det mindste linke noget, som er sjovt?

Hala Madrid!

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9349: 08 Feb 2013, 12:28 »

Messi1987, den slags trolleri kan du holde til chatskakten eller evt. Barcelona-tråden.

Bang
Ynglingespiller

« Svar #9350: 13 Feb 2013, 10:39 »

Er I klar? Shit det bliver nervepirrende, men jeg tror på en 2-1 sejr til drengene! Opstemt

"Uno, dos, tres, iHala Madrid!" - Cristiano Ronaldo

Robinho4ever
Reserveholdsspiller

« Svar #9351: 13 Feb 2013, 12:29 »

Er I klar? Shit det bliver nervepirrende, men jeg tror på en 2-1 sejr til drengene! Opstemt

Klar? Min krop er allerede fyldt med ekstase. Det bliver en episk kamp. Det er en de få kampe i verden, hvor man kan tale om, at tilskuerne, ja sågar tilhængerne bag skærmene verden over, bliver introduceret til et stykke levende kunst.

Dette opgør har så meget historie, at det kun kan blive en succes. Jeg er lidt mere optimistisk end dig, og tror på tomåls-sejr! Wink

No sólo soy perfecto, soy Madridista también.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #9352: 13 Feb 2013, 12:37 »

Jeg er som bekendt Real Madrid-sympatisør, men i aften har jeg selvsagt intet tilovers for kongeklubben. Det bliver en vanvittigt nervepirrende kamp, som uden tvivl bliver meget tæt og intens. Det bliver godt at se min gamle helt igen. Som du selv siger, Robinho4ever, så bliver vi introduceret for et stykke levende kunst i aften.

Jeg tror og håber, at kampen ender 2-2. God kamp til alle madridista'er!

Bang
Ynglingespiller

« Svar #9353: 13 Feb 2013, 14:50 »

Det her.. Det bliver fantastisk.. Jeg håber inderligt, at selv neutrale fodboldfans vil sidde hjemme i stuen og tabe kæben over hvor elegant offensivt spil, det bliver!

"Uno, dos, tres, iHala Madrid!" - Cristiano Ronaldo

mathiasnh
Førsteholdsspiller

« Svar #9354: 26 Feb 2013, 20:40 »

Starting XI: RM: Diego López, Varane, Ramos, Coentrão, Khedira, Cristiano Ronaldo, Özil, Xabi Alonso, Arbeloa, Higuaín, Di María.

Jeg tror det bliver en meget lige kamp i aften. Vi får det svært, men hvis Milan kan, så kan vi også! Smiley

Neal Caffrey!

Birkedahl
Landsholdsspiller

« Svar #9355: 26 Feb 2013, 22:49 »

Igen viser Pepe at han ikke hører til på en fodboldbane. Den mand er da en skændsel.  ticked off

Veni, vidi, vici

verdenskrig
Manager

« Svar #9356: 26 Feb 2013, 22:54 »

Pepe er fantastisk Grin
Synes virkelig han er en god fodboldspiller, og han giver spillet noget kulør med sin svinske og hamrende provokerende stil. Synes han er genial Thumbs Up

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Anfield Road
Manager

« Svar #9357: 26 Feb 2013, 22:59 »

Dybest set er manden jo hamrende usympatisk og et af de største svin der findes på en fodboldbane, men bortset fra det er det også noget af det bedste underholdning verden kan byde på Grin

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

mathiasnh
Førsteholdsspiller

« Svar #9358: 26 Feb 2013, 23:00 »

Jeg er så vanvittigt stolt lige nu. Vi tilintetgjorde Barcelona på selveste Camp Nou.
I aften var Real og Ronaldo langt bedre end Barca og Messi. Ronaldo viste i aftes, hvorfor
han skal betragtes som mindst ligeværdig som Messi. Vores forsvarsfremtid ser jo genial ud.
Varane, gud hvor jeg dog elsker ham! Han stoppede Messi igen.

Jeg er glad! Smiley

Neal Caffrey!

Birkedahl
Landsholdsspiller

« Svar #9359: 26 Feb 2013, 23:00 »

Pepe er fantastisk Grin
Synes virkelig han er en god fodboldspiller, og han giver spillet noget kulør med sin svinske og hamrende provokerende stil. Synes han er genial Thumbs Up
Jeg vidste at du ville komme på banen med sådan indlæg VK.
Hvorvidt han er en god fodboldspiller, behøver vi ikke at komme ind på. Men jeg forstår ikke hvordan du kan hylde en så usympatisk og svinsk en spiller.

Veni, vidi, vici

Sider: 1 ... 622 623 [624] 625 626 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010