home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 389 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2010
| | | | |-+  Leeds United
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint
Forfatter Emne: Leeds United  (Læst 21992 gange)
-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Leeds United
« : 08 Jun 2010, 18:09 »

Da den anden tråd er slettet sammen med alle de andre vil jeg da oprette en ny.
Leeds er en tidligere engelsk storklub, som i nok alle ved, og befinder sig i FM 10 i Coca-Cola League 1. De har dog lige sikret sig oprykning til Championsship i virkeligheden.

Truppen er klart en af de bedre i League 1, og derfor bør oprykning i første sæson også være en selvfølge. Stjernerne på holdet må uden tvivl være Jermaine Beckford. Han burde gerne bombe en masse mål ind den første sæson og muligvis også hvis du skulle rykke op i Championsship. I virkeligheden er han smuttet til Everton, men det betyder jo ikke at vi der spiller med Leeds ikke kan nyde godt af alle hans mål. Derudover er hans angrebs partner, Luciano Becchio også en yderst farlig mand at have på toppen. Vil foreslå at bruge ham som dybliggende angriber, og Beckford som skarpretter da Beckfords speciale er hans hurtighed.
Af andre stjerne kan der nævnes Jonathan Howson på midtbanen. Howson har spillet hele sin karriere i Leeds, og med sine bare 21 år er han spilfordeleren på Leeds hold.
I forsvaret er Patrick Kisnorbo generalen, og burde være klart første valg for enhver klub i samme række.

Da klubben ikke har voldsomt mange penge at handle med, mener der er omkring 8 millioner kr, er det en klar fordel at leje spillere. Kan anbefale at tage et kig på:

Craig Cathcart - Ung centerforsvar fra Man Utd. Han kan anskaffes på en leje aftale hvor Manchester betaler alt lønnen. Et ekstremt scoop da Cathcart er en nøglespiller i League 1. Hvis han gør det godt, kan han fås på en fri transfer fra slutningen af 1. sæson. Bestemt en spiller der er værd at signe.

Michael Ball - Venstreback, tidligere Manchester City spiller der kan fås på en fri transfer, en spiller jeg stærkt anbefaler at købe! Han gør det helt fantastisk for mig, og man kan sagtens se at han er tidligere Premier League spiller. Han er klasser over resten af ligaens spillere.

Ritchie De Laet - Igen en ung centerforsvar fra Man Utd der kan erhverves på lejeaftale hvor United betale alt spillerens løn. Han gør det bestemt godt i League 1, og er en rigtig god forstærkning at gøre

Mark Wilson - 25 årig skotsk back fra Celtic. Kan som de andre også fås på en lejeaftale, her bliver man dog nødt til at betale en del af lønnen selv. Men han er bestemt det værd, og er ligesom Michael Ball klasser over League 1 spillerne. Så med de to er man godt dækket ind på back pladserne.

Marlon Harewood - Hurtig angriber fra Aston Villa. Endnu engang en spiller der kan hentes på en lejeaftale, og kan bestemt anbefale at gøre det! Hentede ham personligt som reserve til Beckford, men han har gjort det så godt at han ligger i toppen af ligaens topscoreliste selvom han er brugt som reserve. Så med ham, Beckford og Becchio er du i besiddelse af 3 klasse angribere.

Nacer Barazite - Ung offensivmidtbanespi ller fra Arsenal, der også kan lejes. Igen kan jeg helt bestemt anbefale at gøre det. Han kan bruges på alle pladser på midtbanen, også begge kanter og kan derfor gå hen og være en rigtig vigtig backup spiller på andre pladser hvis man skulle løbe ind i mange skader. Personligt bruger jeg ham på kanten hvor han gør det fantastisk godt!

Som i kan se, er der mange anbefalinger til forsvaret, men det skyldes at jeg mener at Leeds forsvar er det svageste punkt, og derfor valgte jeg selv at opruste kraftigt her. Det betyder også der er et par overflødige spillere der kan sælges for en god sum penge, og hvis man beslutter sig for at leje spillere, burde det skabe et godt overskud. Personligt er mit forsvar det stærkeste i ligaen, så det har bestemt været det værd! En ny målmand kan også anbefales.

Men alt i alt kan jeg klart anbefale Leeds. Det er det klart mest underholdene spil jeg har haft i FM 10, og ja det er en rigtig god udfordring at få det tidligere tophold tilbage til toppen af engelsk fodbold hvor de burde høre til. Selvom den første liga burde være relativ nem uden den store modstand fra andre hold bliver det bestemt meget sværere jo længere du rykker op i rækkerne, men heller ikke umuligt. En rigtig god udfordring, og kan kun anbefale det! Smiley 

Logged

rasmussidelmann
Gæst
 
Sv: Leeds United
« Svar #1: 08 Jun 2010, 18:27 »

Jeg er også begyndt på et Leeds save for første gang nogensinde og der har jeg fået lejet Junior Stanislas, Zavon Hines, Barazite og Cathcart + jeg har hentet Kikin Fonseca, Michael Ball og Alex Smithies. Har spillet 7 kampe og har en målscorer på 12-1 hvor det ene mål var et åndssvagt straffespark i sæsonpremieren. Ellers så har jeg vundet 5 kampe og spillet to uafgjorte og at dømme efter spillet så burde oprykningen ikke være det sværeste i verden :-)
Logged

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Leeds United
« Svar #2: 08 Jun 2010, 19:17 »

Nej burde det bestemt ikke, Leeds er en klasse over modstanderne i League 1. Til gengæld regner jeg ikke med at få det lige så nemt i Championsship! Hvad for en taktik bruger du? Smiley
Logged

LukasPodolski
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Leeds United
« Svar #3: 08 Jun 2010, 21:03 »

Jeg har også gang i et rigtig godt spil med Leeds. Jeg er igang med 4 sæson, alle sæsonerne er gennemført med stor succes Smiley Ligger lige nu nummer 2 i PL og er i CL gruppespil. Har fået købt nogen store stjerner til klubben og har formået at holde på alle mine gode spillere der starter i klubben.

Store navne jeg har købt: Simon Kjær, Juan Forlin, Ignacio Camacho, Balazs Dzsudzsak, Roque Santa Cruz, Artur Boruc og Fernando Cavenaghi.

Leeds Spillere jeg har beholdt: Robert Snodgrass, Patrick Kisnorbo, Jonathan Howson, Max Gradel og Luciano Beccio

Efter oprykning i første sæson blev jeg opkøbt af en rigmand som har givet mig en masse penge at købe for, bygget mit stadion større og udbyggende mit træningsanlæg.

Så kan helt sikkert anbefale at starte et game med Leeds, det giver masser timers sjov Opstemt
Logged

rasmussidelmann
Gæst
 
Sv: Leeds United
« Svar #4: 08 Jun 2010, 21:08 »

Nej burde det bestemt ikke, Leeds er en klasse over modstanderne i League 1. Til gengæld regner jeg ikke med at få det lige så nemt i Championsship! Hvad for en taktik bruger du? Smiley
Her i starten kører jeg bare 4-4-2, men jeg satser på at når jeg rammer PL at jeg er gået over i en 4-1-3-2 eller 4-1-2-1-2. Jeg syntes det er nemmer at tage springet fra at køre kontra til at kontrollere når man spiller smalt og så bliver fløjene ikke brugt specielt meget.
Logged

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Leeds United
« Svar #5: 08 Jun 2010, 21:25 »

Lyder som et godt spil du har gang i der! Det er præcis det jeg synes er fedt ved Leeds. At rykke op i PL igen, og langsomt se hvordan ens spillertrup bliver forbedret med spillere der langt fra var muligt at hente til at starte med! Derudover har de også et par unge spillere der sagtens kan tage turen med op i PL da de udvikler sig vildt godt Smiley
Bruger også selv en 4-4-2 og regner også med at bruge den efter oprykning, om jeg bruger den i PL endnu ser jeg på til den tid
Logged

rasmussidelmann
Gæst
 
Sv: Leeds United
« Svar #6: 08 Jun 2010, 21:59 »

Lyder som et godt spil du har gang i der! Det er præcis det jeg synes er fedt ved Leeds. At rykke op i PL igen, og langsomt se hvordan ens spillertrup bliver forbedret med spillere der langt fra var muligt at hente til at starte med! Derudover har de også et par unge spillere der sagtens kan tage turen med op i PL da de udvikler sig vildt godt Smiley
Bruger også selv en 4-4-2 og regner også med at bruge den efter oprykning, om jeg bruger den i PL endnu ser jeg på til den tid
Selvfølgelig. Og jeg syntes bare det kører for drengene i øjeblikket. 13 kampe spillet med 10 sejre 3 uagjorte og en målscorer der hedder 24-4. Beckford og Fonseca har hver scoret 8 og Stanislas fører assistlisten med 12 oplæg. Smukt :-)
 
Logged

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Leeds United
« Svar #7: 09 Jun 2010, 15:46 »

Har godt nok ikke prøvet ham, men han kan da helt sikkert bruges. Hans største styrke er jo hans styrke, hovedspil og teknik så han ville da sikkert matche godt med Beckford hvor Beckford så bliver brugt som enten skarpretter eller avanceret angriber. Har ingen ide om det så det er kun teorier, men prøv ham da Smiley
Logged

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Leeds United
« Svar #8: 09 Jun 2010, 15:55 »

Nej jeg spiller bare en hel standard 4-4-2:

GK
Back (Auto) - CF (D) - CF (D) - Back (Auto)
Kant (S) - CM (D) - Av. Playmaker (O) - Kant (S)
Skarpretter (O) - Av. Angriber (O)


Med Howson som avanceret playmaker, og med Beckford som Avanceret angriber og Marlon Harewood som skarpretter. Fungere vildt godt Smiley

Edit: og selvfølgelig med bolden gennem midten, da jeg gerne vil udnytte min angriberes hurtigthed. Så derfor den avancerede playmaker og derudover er resten af min mdtbane også sat til at slå dybe stikninger
« Seneste Redigering: 09 Jun 2010, 15:58 af -RVM- » Logged

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Leeds United
« Svar #9: 09 Jun 2010, 16:30 »

Ja det er jeg begyndt på, og det virker vildt godt Smiley
Logged

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Leeds United
« Svar #10: 09 Jun 2010, 16:39 »

Okay, super:). Hvad så med en keeper? Har kun en lille mio. at købe for.. har du et bud?Wink.

lej en reserve fra en PL klub Smiley
Logged

FCK

WaaZa
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Leeds United
« Svar #11: 09 Jun 2010, 17:09 »

Spillet 17 kampe og det går forrygende !

Beckford lever op til forventningerne og bomber kasser ind på stribe. Har ikke gjort det store indkøb da jeg ser holdet stærkt nok til at rykke op, venter til jeg kan tiltrække bedre spillere når oprykning er sikret. Dog har jeg hentet Nick Montgomery som jeg får til vinter.
Logged

Silkeborg IF . <3
ForeverSIF.dk

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Leeds United
« Svar #12: 09 Jun 2010, 18:49 »

Haha det er tydeligt at se at Leeds er klasser over resten af holdene i League 1, alle har succes med dem Wink
Men bortset fra det synes jeg stadig det er noget af en udfordring at gøre dem til engelsk tophold igen, Championsship plejer ikke at være nemt!
Hvordan går det i pokal turneringerne? Blev slået ud i liga cuppen 2-1 til Man City på deres hjemmebane. Egentlig et resultat jeg er tilfreds når man kigger på holdene, og nåede også at slå Middlesbrough ud inden med en 1-0 sejr så er egentlig godt tilfreds med præstationen i den turnering Smiley
I FA-cuppen er jeg nået til fjerde runde som forventet. Har dog heller ikke mødt de sværeste modstandere. I fjerde runde her skal jeg møde Scunthorpe eller hvad de hedder fra Championsship. Bliver lidt svære med regner med at klare det!
Logged

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Leeds United
« Svar #13: 09 Jun 2010, 18:55 »

Tror af jeg snart ville lave et save, de lyder til af have en super trup Smiley
Logged

FCK

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Leeds United
« Svar #14: 09 Jun 2010, 19:00 »

Kan kun anbefale det, bare sig til hvis du skal have nogle råd til køb, taktik osv. Smiley
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010